Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Good morning...

Heb letterlijk NIET geslapen vannacht.totaal misschien een uurtje..heb de hele nacht gehuild van oververmoeidheid en de pijn. heb de huisarts weer gebeld...deze pijn is niet normaal...maar kan pas maandag terecht.. ik ga dit echt niet trekken...
    Moesten we ook nog om 10 uur bij de gemeente zijn..omdat we een afspraak en papieren voor ons huwelijk moesten regelen.
    We gaan 19 augustus trouwen... Ik hoop dat ik straks ZO moe ben...dat ik op de bank in slaap val...want op deze manier ga ik t niet trekken.
    Sorry voor mn egobericht...ben gewoon te moe om te reageren.

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah anders morgen gewoon de huisartsen post bellen hoor als je weer zo'n nacht heb

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gebakje jij had ook tarwekiemolie capsules gebruikt toch? Werd daar je LF langer door?

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Vind het erg spannend allemaal maar denk dus dat de tarwekiemolie mijn LF heeft verlengd.....

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

ff snel tussendoor; nee nog niet bevallen en ook geen tekenen dat het snel gaat beginnen. Zal je zien dat ie zondag komt, op de verjaardag van zijn grote broer.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels Spannend!! hihi... ik heb ook tarwekiemolie geslikt maar dat had geen effect op mijn cyclus wel de zwanger worden van etos...dus ik hoop gewoon morgen 2 streepjes!

Sarah hopelijk kan je straks bijslapen!

mh90 fijn dat het een fijne dienst was ondanks dat het verdrietig was!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @zwangels : ik gebruikte efamol pmp. Wat het met mijn lf deed heb ik geen idee van. Ik weet alleen dat mijn cyclus van 60-90 dagen , maar 30 dagen werd. Maar beide keren maar 2 rondes hoeven te gebruiken.

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oke dank je!

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. hoe voel je je dan?

@sarah.. meid! Idd gewoon de hap bellen! Je moet echt wel goed uitgerust zijn voor de bevalling en kraamtijd natuurlijk!!

@mamavanf.. oke.. ik ga duimen voor maandag.. goed? Dan heb je de verjaardag van je zoon gehad en kun je gerust aan de bevalling beginnen.. heb je ook geen gedonder met het na huis gaan etc! Nog ffies meid! Je kunt het!!

@hier.. mn handen jeuken om te poetsen.. maar vl slaapt en als k wat doe word hij echt wakker.. dus moet me zo inhouden!! Heb de koelkast al helemaal uitgezocht en netjes ingepakt.. tafels en bar afgenomen.. haha meer durf k niet!! Vind t sneu als die al zo vroeg wakker word!!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Op dit moment voel ik me niet zwanger. Vanmorgen wel misselijk. En mijn lijf voelt lamlendig veel rare pijntjes. Ben beneuwd wat mijn temp morgen doet.

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#611 Yuna28, 8 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2013
    Zwangels morgen...spannend.. en die twijfel is logisch.. ik hoop echt dat je morgen positief test!!

PPfffff

jeetje wat ingewikkeld wordt het opeens. Ik vroeg herhaal recept bij de huisarts voor een medicatie die ik slik. Nu belt die opeens op en zegt ; je moet de gyneceloog bellen om te kijken of je dit wel mag slikken.. je bent toch onder behandeling? ik zeg nee niet meer sinds ik zwanger ben. Nou dan moet je toch even bellen om de vraag daar neer te leggen, in de tussentijd zetten wij een medicatie stop in. dus ik zeg ja maar mevr ik kan hier niet zomaar mee stoppen (antidepressiva) Ja maar je bent zwanger en slikt maar gewoon de medicatie door... ik zeg ja ik had het gevraagd aan de vk en die ging opzoeken wat ik ermee moest doen.. daar krijg ik niks van te horen.. toen apotheek gevraagd en die zei ; je moet het aan de voorschrijver vragen ; dat is dus de Huisarts... maar nee ik moest maar de psychiater bellen of de gyneceloog.. dus ik psychiater bellen : die zegt ik weet het niet... dan moet je naar de POP poli bellen.. ik zeg ja leuk maar ondertussen krijg ik het dan niet voorgeschreven en in 1 keer afkicken is echt niet goed..daar je wordt er echt heel ziek van en is echt gevaarlijk!! Ook hij het verwijt dat ik niet gewoon ben gestopt.. uhm meneer ik slik het niet voor niks en gewoon stoppen zonder overleg mag echt niet hij is toch psychiater?!! Nou hij de huisarts bellen... die gaan me zo bellen met een plan....ofzo... geen idee..

Vind hetn iet fijn hoe dit gaat zo met een vingertje wijzen naar mij van foei... ofzo...

maar het komt er op neer dat ik veel beter in de gaten gehouden had moeten worden ofzo...Ik heb het aan de VK verteld direct dus ik snap niet waarom de schuld nu bij mij wordt neer gelegd

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Yuna : welke pillen slik je ? Ik kan wel even iets opzoeken voor je als je wil ?

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

had je een PB gestuurd.. bedankt! ondertussen ook gebeld door huisarts die heeft een afspraak geregeld bij de gyn. voor 21 maart maar ik vind het nog steeds vreemd wand de vk heeft niks door gegeven aan de huisarts en apotheek en dat zou ze wel doen, ze zouden ook dus die medicatie opzoeken en achteraan gaan.. iig het is nu zo dat ik het door mag slikken en dan met de gyn ga overleggen en bij die ook onder controle blijf... dat is dus het belangrijkste...

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Ben ik ook ff weer! Superdrukke week gehad op m'n werk. Gisteren pas om 22.00 thuis ivm oudergesprekken. Nou ja, nu op de bank weekend houden en ff helemaal niks doen!
    Nog maar 1 weekje werken en dan verlof!

Ga ff teruglezen!

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sofie, ik denk dat jij eerder bevalt als ik. Ik denk gezien de laatste groeigegevens en het feit dat het een jongetje is dat ik over de uitgerekende datum ga ;) Jij ook gefeliciteerd met de 29 weken!

@Zwangels, 13 dpo.... nog 1 nachtje slapen! :D

@Gebakje, ben je het zwanger zijn een beetje beu? Dat springen heeft Barbie ook geprobeerd, het hielp allemaal niet helaas...

@Mh90, fijn dat de uitvaart zo mooi is geweest en de opkomst zo groot! Ik ga binnenkort ook een vluchttas maken, want stel dat ik om wat voor reden dan ook opgenomen word in het ziekenhuis dan is het ook wel fijn als mijn man niet alle oude onderbroeken in een tas smijt maar dat ik gewoon mijn goede spulletjes bij me heb... :D

@Sarah, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Wat leuk, ik wist niet dat jullie trouwplannen hadden! En net wat gebakje ook al zegt, HAP bellen als jij denkt dat het niet gaat/goed is! Hopelijk heb je ondertussen al wat geslapen!

@79mama, spannend volgende week de sleutel! Kun je met je nesteldrang helemaal los! Hahaha!

@MamvanF, dan knijp je zondag de benen bij elkaar en zeg je tegen de baby dat hij zijn verjaardag nooit mag vieren als hij besluit om zondag geboren te worden (ach germ hihihi).

@Yuna, vervelend dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd wordt! Ohh er is voorlopig een oplossing lees ik! Hoe is het verder met de zw-kwaaltjes?

@Gera, oehhh nog een weekje en dan wordt het genieten! Hopelijk is het koude weer dan ook weg! Ben je zo'n beetje klaar in huis enzo?

Voor iedereen die het leuk vind, hier de link naar het youtubefilmpje van de 3D echo: Pretecho 6 maart 2013 - YouTube

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sarah, wat ontzettend kut voor je van die pijn, hoop dat het snel minder wordt. Knuf.

De partner yoga was leuk, ml was wel zenuwachtig en dacht dat ie yoga oefeningen moest gaan doen haha. We hebben wat houdingen doorgenomen die je tijdens de weeën kunnen helpen, ademhalingstechnieken en massagetechnieken. Ben benieuwd of hij dingen heeft onthouden voor straks.

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zwangels, ik slikte teunisbloemolie voor m'n ei en daarna tarwekiemolie. Dat schijnt de beste combi te zijn. Ben benieuwd morgen, de keer dat ik dacht niet zwanger te zijn was ik het dus wel.
    M'n duimen draaien!

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik zou het eerlijk gezegd stiekem wel leuk vinden als ons Nutje zondag geboren wordt en ze straks tegelijk jarig zijn, ego he :p
    (net zo ego als mijn berichtjes elke keer, vind het mooi dat jullie elke keer zo op elkaar ingaan maar vind ik op het moment zelf even best lastig, niets persoonlijks hoor!!!)

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Minnie, wat fijn dat de partner yoga leuk was! Hij zal vast wel e.e.a. onthouden hebben denk ik! Was dit een avond, of doen jullie samen een hele cursus? Bedankt voor de website, heb nog geen tijd gehad om hem op mijn gemak door te kijken. Het is altijd beter om niet voor alles chemische middeltjes te pakken, maar met een baby is het helemaal verstandig om voorzichtig te zijn.

@MamavanF, ohh nou dan gaan we gewoon duimen voor zondag!

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Zwangels: EN???????? Ben zo benieuwd! Heb heel hard voor je geduimd!

Mamavanf: spannend hoor!

Sarah: hoe is het met jou meid? Nog steeds zo'n pijn of gaat het al beter?

Deel Deze Pagina