Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hoef niet te testen want mijn temp is laag....dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken....:(:(:(

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Aaaaah nee toch! Sterkte meis!

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zwangels: balen !!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah: hoe is het met jou? vannacht een beetje beter gegaan ?

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ahhh zwangels balen meis :( sterkte!

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Enige is dat er nog geen bloed is.....maar denk wel dat dat gaat komen. Echt balen!

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. neeeee;(;(;(!! Dat vind ik echt kut voor je! Gatsie!! ;( sterkte meis!! Ik duim nog ffies op een wonder!! Xxxx

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Zwangels! :( Ongelofelijk, en je cyclus is zooo mooi elke keer! Ik ging met de dokter praten, ik vind dat ze die vmk niet mee moeten tellen en dit gewoon moeten zien als ronde 18.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
  11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
  12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
  13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
  14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zoals beloofd de foto's van de babykamer, er komen hier en daar nog wel wat accessoires maar daar moet ik nog tegenaan lopen.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja op de koof hebben we zolang cadeaupapier geplakt want daar staat de naam in houten letters.

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @minnie.. wauw.. wat mooi en lief joh!!

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @zwangels.... aah nee..ik had zulke goede hoop!!! meid ik vind het echt kut voor je! ga ajb een afspraak maken met een arts.. zodat je hopelijk tovh een verwijzing krijgt... knuf

@minnie..wow mooi geworden!! wat een lief kamertje...echt heel mooi geworden.

@hier...zit er een beetje doorheen... gister toch nog bij de ha terrecht na nog een keer bellen... hij kan alleen niks voor mij doen...door de zwangerschap hebben mn spieren te weinig ruimte om te rekken tijdens het hoesten.. en nu bij elke hoest drukken de spieren op mijn ribben zonder rek...naja iig het slresulteert in heel veel pijn... ik heb ook een niet heel fijn hoestje..het komt echt uit mn bronchieen...maar goed... ik hoop gewoon dat het minder wordt..
    ik heb gister wel nadat Noa in bed lag, twee uurtjes op de bank geslapen.

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wauw minnie mooi hoor!

Hier: De buikkrampen zijn begonnen dus zal vanavond/morgen toch echt ongi worden :(:x
    En ja we gaan denk ik nu maar weer eens met de HA praten. Heb namelijk vanaf mijn eisprong tot en met mijn menstruatie zoveel pijn elke keer. Dit kan gewoon niet goed zijn. We gaan het dan gewoon over de pijnen hebben die ik heb en hopelijk ondernemen ze dan ergens actie in.
    Ik ga zo naar de winkel om wat lekkers te halen en ga vandaag lekker genieten samen met manlief. Even niet op de lijn letten!

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Minnie: wat schattig allemaal! Ziet er supermooi uit! En wat heb je al veel kleertjes......ik heb geloof ik nog niet eens de helft! :D

Sarah: wat vervelend! Wel fijn dat je nog even hebt kunnen slapen!

Zwangels: ik zou ook voor een afspraak gaan!!!!

Hier: pfffff de wc zat verstopt vanochtend. Uiteraard is vl niet thuis dus flink balen. Met heet water en soda in de weer geweest maar niets hielp. Uiteindelijk maar m'n ouders gebeld en 10 minuten later was m'n paps er al. Hij heeft de boel doorgespoeld met een tuinslang en dat hielp! Blijkbaar was mijn grote boodschap van vanochtend toch iets te groot....... ;)
    Verder echt aan het aftellen nu! Vind het zo spannend allemaal!

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

zwangels wat ontzettend klote zeg, dikke knuffel en sterkte.
    Hoop dat ze je nu écht gaan helpen, zou ook zeker een afspraak maken.

Minnie; mooi kamertje, super!

Sarah; rot dat ze niets kunnen doen zeg, nu moet je de hele tijd met die klotepijn lopen :(

Zo zeg, ik bén me toch chagrijnig, kan echt niks hebben, alles is me teveel en zou het liefst de boel bij elkaar gillen/janken.
    Geen idee waarom want niemand heeft wat verkeerd gedaan ofzo maar ben zo wakker geworden.
    Misschien door vervelende dromen ofzo, weet het ook niet maar Lief en zoon zijn naar boven 'gevlucht' om op te ruimen zodat ik even op mijn gemak kan eten.
    Zal wel bij de laatste loodjes horen :)

Deel Deze Pagina