Sarah, neuh ik ga voor max 3 weken hoor Vanaf 41 weken mag je namelijk om een inleiding vragen hier in het ziekenhuis . Dus dan mag de vk me mooi door naar boven sturen ( zitten aan het ziekenhuis vast)
heh wat ontzettend klote zwangels, leef met je mee. Verwen jezelf maar eens goed, of beter; laat jezelf verwennen Vandaag verjaardag van zoonlief alvast een klein beetje gevierd maar zijn echte feestje komt nog als de baby er is en ik wat ben bijgekomen. Maar hij vond het toch erg fijn en is blij met zijn kadootjes Ik zit ondertussen te verrekken van de pijn in mijn buik; harde buiken, steken, krampen... kan wel janken, ben het zó vreselijk zat!!! Morgen uitgerekend, als er niets gebeurd vraag ik morgen al aan de VK of ze niet alvast wat kan/mag doen. Bah, zit er serieus goed doorheen :'(
Chickie nee zeker niet iedereen is zo snel hersteld! Ik kon na Olaf 2 weken niet lopen door mn bekken en was ook uitgescheurd dus alles deed zeer dus ik weet dat het ook anders kan Bij Liam was ik ook heel snel hersteld, toen zonder kleerscheuren door de bevalling gekomen, net als nu Als je in blauw werkt heb je die conditie wel nodig ja maar waar ik werk is het niet verplicht Ik sport eigenlijk niet, mijn conditie is dan ook niet zo heel goed Ik zou vragen of er een rustige ruimte is waar je een campingbedje kan neerzetten en anders idd opa en oma vragen Een babyehbo lijst : zetpilletjes voor babys, vitamine D en K, vaseline (voor jouw onderkant en de thermometer van de beeb), sudocreme, bepanthen.. verder niet Ohja, een flinke dosis knuffels in voorraad bij je man voor tijdens de kraamtranen, bij sommigen duren die een dag, bij anderen een paar weken.. Maar bij de meesten een dag Hou ze ook vooral niet tegen, lekker janken, dan kan je daarna weer lekker verder op de wolk Mooie echo! Ik zou me niet teveel zorgen maken om die cijfers en als je dat wel doet je gyn om een groeiecho vragen van Lize zeiden ze ook dat ze een kleintje zou worden n.a.v een groeiecho en toch was ze hartstikke mooi op lengte en gewicht! (zit best een ruime marche in die metingen he.. in het gewicht zat bij Lize bij een geschat gewicht van 2600 gram een marche van 460 gram) Enne barbie is een doos! Zwangels lang op bed liggen is niet schandalig! Als het nodig is is het nodig ik zie een nieuw begonnen banner ik hoop niet dat het betekent wat het betekent En begrip wat wij tonen is toch niets anders dan jouw steun toen wij nog zwanger probeerden te worden en daarna met onze kwaaltjes etc? Knuffel meid.. Shiiiiiiit meid . Sarah eigenlijk had ik meteen na de bevalling (bij Liam ook) niet het idee dat er een kindje door was gekomen Maar bij Olaf was dat anders hoor, toen was ik uitgescheurd. Otalgan druppels helpen erg goed tegen een dreigende oorontsteking! Knuffel meid!!! Minnie fijn dat de beeb is ingedaald! En over 2 dagen mag je in principe bevallen!!! Spannend!!! Otalgan druppels helpen heel goed tegen een dreigende oorontsteking! Moooooi kamertje! Gaaf! Dat bedje, hebben jullie de gewone maat of de iets grotere? Wij hebben hetzelfde bedje voor Lize Veeeeeel kleertjes! Sofie jemig dat is beroerd van de vinger van je vriend!!! Jeetje! Ehhh is er niemand anders die goed kan helpen met de kamer?? Want het lijkt me nou niet heel verstandig dat ji dat allemaal gaat doen.. Je wil niet dat de beeb eerder komt.. Gera indalen kan prima nu hoor! Gebakje ooohhhhhh shitttt! Van de trap gevallen! Ik weet zo goed hoe dat voelt!!! Jasper niks? Beterschap meid!!! Mh mooi zon ceremonie en dat er zoveel mensen kwamen.. Mooie buikk!!! Yuna stom zeg dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd met je medicijnen! Gewicht: ik zat op +20 en nu nog op +10 . Bekken: duur van het herstel hangt af van heel veel factoren.. Tussen Olaf en Liam in (2 jaar en 11 maanden) heb ik nooit meer goed kunnen fietsen, na de geboorte van Liam (tijdens de zws heel veel fysio gehad) was het meteen een stuk beter en nu was het ook meteen een stuk beter maar heb nog wel last. Mja nu ben k ook gevallen geweest. Dus we zullen het zien! Maar grote kans dat het altijd een zwakke plek blijft. Hiken met een rugzak op (deed ik vroeger) zal waarschijnlijk nooit meer kunnen, al hoop ik van wel Bekken is trouwens één gewricht, dus enkelvoud. Dus je bekken is, niet zijn Bil: t is nog niet weg maar heb geen pijnstilling meer nodig
Lief van je paloe! Ik ga zo met manlief erover hebben om deze week nog een afspraak te maken bij de HA. Ik was vanavond weer zo misselijk en beroerd door de ongi. Want heb het glaasje canei nog niet gehad.... Zo even NCIS kijken en dan slapen en hopen dat ik me morgen beter voel.
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje Bevallen op 11 - 02 - 13 Lize Lynn 11 maart 2013 mamavanf (34 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Geheim 21 april 2013, Mh90 (22 jaar), 1e kindje, Meisje 24 mei 2013, Chickie (34 jaar), 1e kindje Jongen 24 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Meisje 30 augustus 2013, 79mama79 (33 jaar), 2e kindje 18 oktober 2013, Yuna28 (27 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 12 maart 2013 Mh90 controle Verloskundige 12 maart 2013 Yuna28 1e echo 12 maart 2013 Chickie gynea in opleiding 21 maart 2013 79mama79 Geslachtsbepaling 21 maart 2013 Mh90 liggingsecho 21 maart 2013 Yuna28 Gynaecoloog 23 maart 2013 Yuna28 Verloskundige 27 maart 2013 Chickie Gyneacoloog ♥ NOD- lijst 2013 ♥ Lavina (30 jaar), 1e kindje, Pauze Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje, 6 april 2013
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje Bevallen op 11 - 02 - 13 Lize Lynn 11 maart 2013 mamavanf (34 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Geheim 21 april 2013, Mh90 (22 jaar), 1e kindje, Meisje 24 mei 2013, Chickie (34 jaar), 1e kindje Jongen 24 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Meisje 30 augustus 2013, 79mama79 (33 jaar), 2e kindje 18 oktober 2013, Yuna28 (27 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 12 maart 2013 Mh90 controle Verloskundige 12 maart 2013 Yuna28 1e echo 12 maart 2013 Chickie gynea in opleiding 12 maart 2013 Geranium32 controle verloskundige 21 maart 2013 79mama79 Geslachtsbepaling 21 maart 2013 Mh90 liggingsecho 21 maart 2013 Yuna28 Gynaecoloog 22 maart 2013 Geranium32 Extra groeiecho 23 maart 2013 Yuna28 Verloskundige 27 maart 2013 Chickie Gyneacoloog ♥ NOD- lijst 2013 ♥ Lavina (30 jaar), 1e kindje, Pauze Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje, 6 april 2013
Goedemiddag dames! @zwangels.. vind t echt rot voor je! Wat zegt je man ervan? @hier.. Gistermiddag verrast met een babyshower!! Erg leuk en had niks in de gaten.. achteraf wel wat dingetjes waarvan ik dacht.. oooooh ja! Maar was zo met mn gedachten ergens anders.. Erg leuk.. lekkere hapjes en gewoon gezelligheid met mekaar! Leuke cadeaus gehad!! Vl was gister al druk met uitpakken voor me!! De schat..
@Mh manlief is erg lief en zegt als ik naar de HA wil dat we dan gaan. En hij hoop dat we dan verder geholpen worden.
Ik hoop echt voor je dat jullie verder geholpen gaan worden nu zwangels, gun het je zó! Wat leuk mh90, zo onverwacht Vandaag uitgerekend, inwendig onderzoek gehad bij de VK maar ze kon niet voelen dat ons mannetje aanstalten maakt om te komen. Maar kan ook heel goed veranderen, het kan elk moment gebeuren of nog een week duren. Ze was wel heel tevreden, over ons kindje én over mij Ik heb zin om te bevallen!!!!!
Middag !! Hier weer terug van controle. Bloeddruk was goed 125/70 Kindje is nog steeds niet ingedaald, en de vk verwacht dat dit pas gaat gebeuren als ik weeën krijg. Ze ligt wel al weken heel netjes met haar hoofdje op mijn bekken ingang.
@mh..wat leuk!! heb je ervan genoten? toch leuk zo'n babyshower..sta je ff helemaal in de belangstelling. @mamavanf...je bent iig helemaal voldragen...en je mannetje heeft het blijkbaar erg naar zn zin bij je...ik hoop dat je snel zal bevallen! @hier..net terug van de controle... Alles was weer goed..bloeddruk was 104/62 En yessss ze is ingedaald...ik kan het gewoon niet geloven..dat verklaart dus de krampen en steken en harde buiken van de afgelopen week. Dit maakt mijn vreselijke hoestbuien toch wel weer een beetje goed. @gebakje..ja dat zeiden ze tegen mij ook..dat (oen ze nog niet was ingedaald) ze dat waarschijnlijk pas zou doen tijdens de weeen. Trouwens ik zag dat jij ook had gereageerd op het topoc "hebben we zo genoeg" ofzo... hahahaha..ik moet zo lachen om dat topic. @zwangels.... je vriend en jij hebben groot gelijk..ik zou echt naar de ha gaan... ak mankeren jullie alletwee niks..dan WEET je dat tenminste.. want het is je super gegunt.
Sarah: die heeft echt idioot veel ingeslagen. Zelfs kleren voor als ze al 1 of ouder zijn. Maar een thermometer of beddengoed niet of amper Ik durf te wedden dat 3/4 deel van die zwitsal spullen straks over de datum gaan (of nog mooier dat het kindje er niet tegen kan)
Hahaha ja precies.... Noa zat pas in maat 86 toennze anderhalf was... en daar zit je dan met je kleding van anderhalf jaar terug..totaal uit de mode hahaha... zat gister echt te genieten van al die reacties. Serieus...al die luiers vanag 9 kilo terwijl ze ook een pak van 7-18 kilo heeft.. en dan 1pak new born hahahahaha.. En idd alle ECHT belangrijke dingen...(1 onderlaken?) heeft ze bijna niets van.....heb me rotgelachen.
Hihi nu ben ik toch wel benieuwd naar dat topic! Paloe, volgens mij hebben wij de gewone maat ledikant maar ik weet het niet zeker?? Wist niet dat er een grotere versie was. Straks gaan we naar een info avond over bevallen in et ziekenhuis, en benieuwd.
minnie: dit is het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/426449-hebben-genoeg.html Veel plezier op de info avond. Mh: ik ben nog nooit bij een babyshower geweest, maar lijkt me heel erg leuk.
Hahha heb ook even gekeken de grote vraag is hoever zwanger ze is... haaha maar goed! fijn dat er goed nieuws is met de vk afspraken die er zijn geweest.... komt allemaal lekker dichtbij! nog even en jullie houden die kleine in jullie armen! hebben jullie overigens een "buddy" die kan posten als jullie bevallen zijn... dat lijkt me iig fijn om te weten! Hier nog 1 dagje.... hopelijk kan ik straks slapen..ben echt zoo benieuwd maar vind het ook onwijs spannend! hopelijk een goede echo dus morgen om 1715