Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @yuna...spannend...morgen is het eindelijk zover...gelijk fototje spammen hier he!!!

Hier geen buddy eigenlijk...helemaal niet bij stilgestaan..mocht iemand zich geroepen voelen buddy te willen zijn... stuur maar een pb. :)

2. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @yuna.. slaap yuna slaap.. daarbuiten loopt een schaap.. haha!! veel succes en heel veel plezier morgen!!!!!

@minnie.. en hoe was t? Ben je maar direct gebleven om te bevallen? Hihi.

@gebakje en sarah.. Fijn dat alles goed was!! Toppie!!

@sarah.. kzou je buddy wel willen zijn.. nog nooit gedaan maar t zou vast niet moeilijk zijn!! Hoor t wel!

@mamavanf.. nog van harte met je zoontje.. helemaal vergeten;(! Fijn dat die y naar zn zin had!! en wat fijn dat de vk zo positief was.. maakt je dag toch iets goed he?

@hier..
    Ik moet morgen weer na de vk.. daarna gaan we met mn vader en t gezin uit eten ivm zn 25jarig jubileum.. Laat t nou net zo zijn dat mn broertje een restaurant met een michelin ster uitzoekt, haha word nog wat!

Trusten dames!!!!

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @mh..heb je een pb gestuurd.
    Wel gezellig een uitje...en michelin hoeft niet heel duur te zijn..masr of je er nou echt vol van raakt hahahha..

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mh: leuk joh, veel plezier met het etentje!

Yuna: spannende dag vandaag!! Heel veel succes met de dag door komen ;) en natuurlijk heel veel plezier bij de echo!

Topic 'hebben we genoeg': jeetje wat heeft ze veel gekocht! Ik vraag me idd ook af of ze zwanger is en zo ja hoe lang al. In november wilde ze voor een kindje gaan las ik. Maar ongelooflijk die lijst! :$

Hier: sinds gisteravond erg veel last van m'n onderbuik. Het zijn echt pijnscheuten die ik steeds voel. Ben tig keer wakker geweest vannacht kon niet meer liggen! Gelukkig vanmiddag controle bij de vk dus maar ff vragen. Junior is in ieder geval mooi druk!!!

5. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gera.. Indalen? Ben benieuwd wat de vk zegt.

@indalen.. hier nog niet.. weet ik wel bijna zeker.. kleine vernield mn ribben nog steeds alsof dr leven ervan af hangt..

@yuna.. hou je het nog uit? Nog ruim 6u.. haha..

@zwangels.. Hoe is t met je?

@sarah.. mn vader zn baas betaald:).. Ben benieuwd.. ben soms best een moeilijke eter.. dus hoop dat er wat tussen zit hihi..
    Ik stuur je ff pbtje terug want mn app doet een beetje vreemd.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahahaha gelukkig afgesproken om 1430 en daarna komt die vriend mee naar mijn huis dus kan nu bezig zijn met opruimen en boodschappen doen... daarna even in de stad hangen...maar wow de zenuwen gieren door mijn lijf... :O

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Yuna: succes straks !!

Mh90: als het een echt goede kok is, kan hij alles lekker maken :p

Buddie: ik wil ook wel buddie zijn hoor , of we kunnen een groeps whatsappje aanmaken ???

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Die groepswats app is idd ook wel een hele goede.. zijn we allemaal in 1 klap op de hoogte van mekaar!

9. geranium32

Die groepswhatsapp is idd handig! Is iedereen gelijk op de hoogte, net zo makkelijk toch!

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

dat is wel een idee ja :)

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Yuna, veel plezier vanmiddag! Pfff ik was ook zo zenuwachtig voor die eerste echo, komt vast allemaal goed!

Was gisteren een leuke info avond in het zh. Was een anesthesist aan het woord over pijnbestrijding, hij vertelde erbij dat ze echt 24 uur oproepbaar zijn, is toch wel fijn om te weten hihi. Daarna kregen we een filmpje te zien over de verloskamers en het aangrenzende kraamhotel. Daarna mochten we zelfs de verloskamers en de kraamkamers zien. Zag er allemaal heel mooi en modern uit, deze afdeling is net nieuw. Ook is het een birstvoedingsgecertificeerd zh. Maar goed indanks dat het het huiselijk en niet klinisch uitzag zie ik stiekem wel een beetje op tegen die bevalling. Pfff het idee dat DAAR weer een kindje uitkomt brrrrr maar Goed ik zal er toch doorheen moeten...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Groepswhats app vind ik prima! Erg leuk!

Hier pfff ik voel me echt niet fit. Deze week is gelukkig kort, vrijdag vrij :)
    Ik kijk deze week even aan hoe het met de pijn gaat en dan maak ik een afspraak bij de HA.

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oh Yuna veel succes vanmiddag! Ben erg nieuwsgierig!

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Heb jullie een pb gestuurd! Hoop dat ik niemand vergeten ben;)

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik heb op zwangels gereageerd maar geen idee hoe ik het naar iedereen kan sturen... hopelijk wilt zwangels mij toevoegen aan de whats-app groep ;p

16. geranium32

Heb je voorbeeld gevolgd Zwangels! Heb ook een pb gestuurd voor de groepswhatsapp! Hopelijk ben ik ook niemand vergeten, anders stuur ff een pb!

Yuna: nog iets meer dan 5 uurtjes meid, duimduimduim! :)

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    We zitten al met zijn 4ren in ene groeps whatsapp nu, dus voor degene die het leuk vinden op te joinen, stuur maar een pbtje met je nummer dan voeg ik je toe

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goed bezig gebakje!

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Spannend he Yuna, nog eventjes volhouden.
    Hoop dat je genoeg afleiding hebt voor je er moet zijn :)

idd raar idee he minnie, dat 'daar' weer een kindje doorheen moet :D
    Toch heb ik er zin in, vond het de vorige keer zo'n makkie en gewoon fijn om te doen (ondanks de pijn) dat ik er nu toch erg naar uitkijk.
    Kan elk moment gebeuren maar ook nog 2 weken duren, spannend!

Ik twijfel nog over de groepswhatsapp eerlijk gezegd, ben al niet zo'n apper/beller maar wil jullie wel op de hoogte houden.
    Ik denk er nog even over na...

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    MamavanF : het is geheel vrij blijvend. En we zullen je niet zomaar bellen hoor :p Denk er maar eens over na, je kan altijd mee doen met de whatsapp groep.

Deel Deze Pagina