Ik ben trouwens net begonnen met frambozenblad capsules. Ik ben benieuwd of het helpt tegen het bloedverlies ( en natuurlijk voor een vlotte bevalling) Ik had bij Jasper echt veel bloedverlies, en voelde me zo naar daar door.
Ik heb het nmr van geranium opgeslagen, meer zag ik er niet in mn pb?? Heb ook pb terug gedaan. Heb geen idee hoe t allemaal werkt hoor, maar dat zie ik dan wel haha
Ik heb de groep aangemaakt, dus als je erbij wilt kan je het beste even je nr naar mij pb-en , dan voeg ik je toe aan de groep. Ik weet namelijk niet of geranium je kan toevoegen. (zo veel verstand heb ik verder niet van de whatsapp )
Is het misschien geen leuk idee om een geheime fb pagina te openen met ons clubje? Hebben we bij de april mama,s ook gedaan.
krijg een dagtaak aan jullie haha. vind t wel leuk, maar we krijgen overmorgen de sleutel van ons huis, dus zal er komende weken niet veel meer zijn!
Da's wel een leuk idee, zo'n FB-pagina. Doe ik dan liever dan appen eigenlijk. Weet alleen niet hoe dat moet
Wat leuk mama79! Nou iig heel veel plezier met verhuizen en klussen!! En doe vooral niet te druk he..denk aan jezelf. @appgroepje...tis een hysterie..maar wel een gezellige hysterie... @hier..gister echt last van regelnatige hardebuiken die ik zacgtjes weg moest puffen..ze kwamen om de 15 minuten. vanaf een uur of 18:00 tot ik ging slapeb... nu nergens last meer van...
Spannend Sarah! Wbt geheime fb pagina, wie voelt zich geroepen op zoiets op te richten? Weet zelf namelijk niet hoe dat moet.
Fb pagina: ook leuk! Ik doe mee! Weet alleen niet hoe dat werkt....... Whatsapp: had een half uurtje niet gekeken gelijk 39 berichten gemist! Whahahaha!
Moet er wel iemand een FB-pagina aanmaken, ik weet ook niet hoe dat moet. hihi geranium, da's nou nét de reden dat ik twijfel over die groeps-whatsapp, word nu al af en toe gek van de berichtjes en dan zijn het er nog maar een paar en alleen van mijn Lief, broer en zus. Kan je nagaan als ik er bijna 40 gemist zou hebben, geloof dat ik daar bloednerveus van word Heb alweer de hele tijd harde buiken, trekt goed samen maar er gebeurt verder niks. Mocht wel eens wat van komen nu, ben klaar met zwanger zijn
Voor degene die niet op whats app zitten of later erbij gekomen zijn...echo was niet goed.. het is gestopt met groeienbij 6,3 weken..het moment waarop ik twijfelde om een echo te doen vanwege geen zwangerschapskwalen meer..vk heeft niet gebeld... zal morgen wel zijn...ik denk dat ik wel om medicijnen ga vragen...
Wat naar dat ze nog niet gebeld heeft! Kan me goed voorstellen dat je nu wil afsluiten. Heel veel sterkte meid!