Je hebt hier speciale maxxkaarten..kan je alleen in almere gebruiken. Maar het kost 15.50 voor 10 ritten..en dan kan je anderhalfuur reizen..met zoveel bussen als je wil... maar goed..de duurste rit binnen almere is 1.15 dus de strippenkaart is toch duurder.
Gefeliciteerd MamavanF hier net compleet uitgevallen tegen die vriend.. ik trok het niet om tot maandag te wachten alle irritaties en verdriet eruit gegooid..hij heeft het ziekenhuis gebeld... nu mag ik me morgen om 9.30 melden... "blij" verdrietig en eng te gelijk....
@yuna.. fijn voor je dat je sneller terecht kan! Vind t echt erg voor je, hoop dat t snel achter de rug is en jij het een plekje kan geven.. dikke knuf en veel succes morgen!! @mamavanf.. van harte gefeliciteerd!!!!
Yuna, fijn dat je morgen al terecht kan. Die gevoelens verdwijnen niet zo maar, geef het de tijd en een plekje.
MamavanF, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje! En wat een mooie naam. Wij hadden Julian in gedachte als het een jongen zou zijn geweest. Yuna, vergis ik me nou maar je had vanmiddag toch ook een afspraak bij de gyn? Wil je een curettage? Nogmaals sterkte meid!
@mamavanF...gefeliciteerd met je zoontje...mooie naam ook! @yuna..beter! wachten tot maandag is een hel..groot gelijk...laat het wel rustig op je inwerken..en geef het een plekje..voor zover dat kan.. dikke knuffel.
MamavanF whooo begonnen lees ik, spannend!!! Gefeliciteerd meid!!! Zwangels dikke knuffel.. Fijn dat je man ook stappen wil ondernemen! Je was mij vergeten geeft niet hoor Mh90 wat super dat je een babyshower hebt gehad! Echt leuk!!! mamavanF spannend hoor! Gebakje spannend dat de kleine nog niet is ingedaald! Moet je nu meteen gaan liggen als de weeën beginnen? Sarah fijn dat de kleine is ingedaald! Minnie de grotere maat past geen gewoon matrasbeddengoed op Die van ons is 140x70 ipv 120x60 Fijn dat de voorlichtingsavond zo fijn was! Yuna fuck ik zie MA staan shit zeg op dat moment ook Hele dikke knuffel meid hoe gaat het nu? Pff wat rot.. heel veel succes morgen lieverd!! Hihi dat topic
Pffff.... wat een dag.... Ik ben het zwanger zijn zo zat nu! ff klagen sorry... Maar zit er ff doorheen...ik ben gewoon zo moe...en dan wetende dat het wellicht pas 9 april komt... ik kan de gedachte niet eens verdragen... het ene moment vrolijk het andere moment kan ik wel janken... Vl snapt er geen hol van... probeerd een lief woord te zeggen..maar hijs super onhandig in die dingen.... dus dat helpt ook niet...zo dat is eruit..en het heeft niet geholpen... haha
Ha meiden,ik was jullie kwijt! Haha,grlukkig weer gevonden. Hoe gaat t met jullie? Hier had ik gister mn nod maar wacht nog steeds.. Wel de hele dag steekjes in mn lies gehad en mn borsten zijn opgezet en pijnlijk..kan er niet eens op liggen! Heb wel goeie verkoudheid gehad vorige week dus misschien cyclus wat van slag,maar ben ook zo vrolijk,das wel apart..zelfs geen ruzie gemaakt met mn tegenstander zaterdag,haha! Nou,ik hoop dat met jullie alles goed is!
sorry, nog niks gepost hier alleen in het maart-topic maar dat internet hie in het ziekenhuis is dramatisch traag. Dankjullie voor de felicitaties, als we thuis zijn komt er een update, dit typt echt waardeloos.
MamavanF van harte gefeliciteerd! Mooie naam J.uilian! Lees ik het goed, vandaag misschien naar huis? Fijn! Genier er maar lekker van.
@souries...je hebt heel veel gemist er zijn al 2 kinnekes geboren! @hier...ff serieus...er ligt hier dus weer een dik pak sneeuw...als ik al niet depressief was..maakt dit weer mij dat wel...toch niet leuk meer dit weer half maart!.... Nou ik ga maar weer op weg door deze winterse landschap...geen zin.
Hier ligt er ook sneeuw maar de zon schijnt wel. Ben het ook spuugzat die kou blehhh maar word er gelukkig niet depri van, hoogstens chaggie hihi. Sarah, waarom dank je pas 9 april? Is dat de uiterste datum dat ze het gaan halen? Kop op meid nog ff doorbijten, voor je het weet heb je je meisje in je armen en schijnt de zon weer. Het einde is in zicht. Maar mopperen mag hoor!! Paloe, dan hebben wij de gewone maat ledikant.