Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik hoop ook dat het wat sneller bij jou gaat paloe! :D

en Sarah balen dat het op het aanracht was gevallen... hopelijk smaakt ie nog lekkerder :D

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Haha Yuna je kunt niet kiezen he ;) Weer een andere banner :D

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    @palou ik heb deze van een bekende overgenomen, maar kon nu een zwarte van iemand anders overnemen en die heb ik liever. Dus daarom mag deze weg. Enne cabriofix? Euh geen idee....Waar zie je dat aan?

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nop maar deze hou ik echt voorlopig... hahaha
    vind het YAY im a embryo zo schattig :p

Btw morgen intake verloskundige... haha lekker snel..

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

JA, heb jullie gevonden :D
    Ga zo even teruglezen maar wilde vast even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben.
    Alleen, zoals ik al eerder zei, vaak geen fut om te reageren en weet soms ook gewoon niks zinnigs te zeggen :)
    Maar blijf jullie volgen hoor..

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @yun....hahha ik denk dat je mh bedoelde
    Zo..morgenbal..joepie...ga jij eigenlijk mee doen aan mvm?

@mh..ooh ik had vorige week ook een kwarktaart gemaakt... 2 jaar terug ook maar werd toen zo ziek...dat ik daarna nooit meer durfte er nog 1 te maken of te eten...maar vorige week toch gedaan... en ja hoor..weer ziek..maar nu was t "gelukkig" alleen maar buikkrampen en diaree..
    Ik hoop dat ie goed smaakte...

@gebakje... hier gelukkig ook niet elke dag...meestal bij het plotseling hoesten of niezen... dan een paar drupjes...nu verslikte ik me... en voelde ik na een paar keer hoesten weer een paar drupjes..maar kon niet stoppen met hoesten.. dus het werd iets meer als een par drupjes...hahahah... nu lach ik erom...maarvond het toen niet zo grappig...

@hier... zo benauwd al de hele avond... veel harde buiken ook... beetje ongemakkelijk gevoel...

Nou welteruste iedereen..morgen komt mn broerben schoonzus ff langs..wel gezellig...zie m hest weinig...

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels je maakt het heeeeeeel spannend :D

MVM misschien maar niet als ik zelf die flessen weg moet gaan brengen..

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Yuna ja echt spannend! Temp was maar o,1 graad lager vanmorgen.....toch heb ik het gevoel dat het deze keer weer niet raak is, aangezien we zo weinig geklust hebben.

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. duim duim duim!

@hier.. t lijkt hier echt gedaan met de pleziertjes tussen mij en vl.. de laatste keer kreeg ik de hele tijd harde buiken en sindsdien is het er niet meer van gekomen! Vanmorgen wees die me af (goedbedoeld), was maar goed ook want npg geen 5 min later kreeg ik een harde buikenstorm.

Hoeveel kruikzakken hebben jullie? En hoelang gebruik je die kruiken gemiddeld?

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik deze ronde maar 2 keer... dag 14 en 15

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hmmm.volgens mij verschilt dat enorm..hoe lang je dat gebruikt... ik heb 4 kruikenzakken.. voor als ik twee kruiken nodig heb..en ze worden beide vies..dat ik dan nog een setje heb...maar ik ga ervan uit dat ik ze eigenlijk niet zolang nodig heb...
    maar ik heb er laatst wel 1 voor mn dochter gebruikt die buikpijn had... dus ze zijn wel handig voor andere dingen...

@zwangels...ik duim duim duim...

@hier...zo misselijk al sinds ik opstond vanochtend... zit steeds te kokhalzen... voel me zo'n dweil...maja broer komt zo..en er moet toch ff een beetje opgeruimd enzo... gelukkig blijft hij nooit heel lang... Vl is boodschappen aan het doen..en heeft al een groot gedeelte van de muur af...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier op dag 9, 11, 12, 13 en 15.

13. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ik had in de vruchtbare week maar 1x gemeenschap gehad.. zegt niet altijd wat!! @zwangels! Nog ff meid.. hoop dat je lange wachten nou is word beloond!

@sarah.. fijn dat de wand opschiet! Doe maar rustig aan!

@hier..

De meeste gewassen kleertjes hangen alweer (in setjes) in de kast.. Binnekort nog ff wat strijken.
    Vl heeft de rest allemaal opgevouwen en opgeborgen! De schat, t maakt me zo trots om hem zo druk bezig te zien! T word voor hem steeds echter en dat merk ik ook aan zn houding en gedrag!

Ik ga straks ff met mn moeder na mn opa, hij heeft weer een darm infectie gehad en heeft daar flink van moeten inleveren, praat weer erg slecht.. doordat er ook buikgriep heerste ben ik ff niet geweest! Vanavond verjaardag van mn vader en dan morgen lekker rustig aan doen!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    2 kruiken en 2 kruikzakken.

Al staat me iets van bij dat ik de kruikzakken vorige keer niet mocht gebruiken van de kraamzorg, en dat ze ze in hydrofielen deed wikkelen. (De reden weet ik niet echt meer. Was iets van dat je dan sneller ziet als ze lekken of zo)

Ik heb de kruiken 2 weken moeten gebruiken. Daarna heb ik ze nog een paar keer gebruik toen het koud was, om het bedje voor te verwarmen.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    even aan man lief gevraagd of hij het nog wist.

Ze knoopte er hier een hydrofiel omheen en dan de knoop kwam tussen de kruik en de baby te liggen. Zo kan de baby zich nooit bezeren tegen de kruik.

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Temp is gezakt....helaas. Zal vandaag of morgen wel ongi worden. Er is nog niks maar die temp zegt genoeg :(

17. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. nee he;(!!!!!!! *duim alsnog heel hard*

@gebakje.. dat moest mn zus idd ook, geen kruikzakken maar hydrofiel..
    Dinsdag komt de kraamzorg.. die zullen ook wel wat vertellen toch?

@hier..
    Ik ben zo moe, maar de kleine heeft parade in mn buik, hihi kan niet slapen!!

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Hier sinds een week eindelijk weer eens een nacht flink wat uren slaap kunnen pakken. Heerlijk.
    Zo even lekker de sneeuw in met zoon lief.

Hubbie ligt de rest van de dag te slapen, want die heeft nachtdienst. Dus voor de rest gewoon lekker niets doen.

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @zwangels: die temp ziet er inderdaad niet zo best uit.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

wat klote zeg!! :(((

Deel Deze Pagina