woehoe, die van mij ook.... Evenals een enorme angst Kan wel janken. Ik ben continue bang dat het alweer fout is gegaan, slaat nergens op, heb geen bloedverlies of wat dan ook....dit wordt echt zo'n lange maand! Ik kan maandag al bij de gyn terecht maar dat vind ik zelf veel te vroeg! Ze zei eerst bij 12 weken, dat vond ik weer wat te laat, maar vlg week maandag ben ik nog net geen zes weken :s Alsof ze dan al wat kunnen zien....
minnie/gebakje:heb je terug gepbt! souriesp 6w zie je al een kloppend hartje! ja die onzekerheid en spanning zijn vervelend,maar er is niks aan te doen! ik heb dadelijk mijn 30w echo,dus ga dadelijk niet meer online zijn,dus tot straks met verslagje!
Ben ik weer, even geen zin in internet gehad laatste dagen. Ik wil heel graag in de FB groep maar kom er ook niet op, kan hem niet vinden. Wil iemand me pb'en, dan kan ik ook aansluiten. Vertel ik daar mijn bevallingsverhaal wel
ook graag pbtje.. kan m ook niet vinden!! Laatste paar dagen veel last van mijn onderrug, echt ontzettend vervelend.. ook behoorlijk misselijk! niks waard dit. Hoe is het verder met de dames? En hoe zit dat met fb? staat die groep dan tussen vrienden ofzo dat mijn vrienden m kunnen zien? heb nml niet de behoefte dat iedereen alles leest ook vrienden niet.
Nee tis geheim..niemand kanbt ziennof vibden..vandaar dat jullie m ook niet kunnen vinden..maar mh..heb je iemand van ons op fb? dan kan iemand jou uitnodigen...
Mamavanf en Mh, stuur me ff een pbtje met jullie echte naam dan zoek ik jullie op, op facebook en dan kan ik jullie toevoegen, tenzij je al met iemand anders bevriend bent, dan kan diegene jullie ook uitnodigen.
Dag dames.. Hoe is t hier? Ik was nog niet uitgenodigd voor de groep.. maar minnie was er drik mee bezig!! @mamavanf.. hoe is t met je? Lekker aan t genieten van je mannetjes? Hoe voel je je verder.. zowel lichamelijk als geestelijk? @paloe.. hoe is het met jou en jullie kleine meisje.. alweer een maandje oud he.. time flies!! Jemig!! @gebakje & sarah.. ladies.. wie gaat voor? Hihi kom kom we willen meer babynieuws.. best spannend eigenlijk.. meisjes in overvloed om geboren te worden.. nou maar zien dat we niet allemaal dezelfde naam hebben!! Hihi.. @chickie en sofie.. Hoe is t met jullie.. begint voor jullie nou ook mooi op te schieten!! Hihi leuk leukk!! @gera.. lekker aan t genieten van je verlof? @yuna.. meid.. hoe is het met je? Hoe voel je je? En hoe is het met je vriend? Kunnen jullie er samen goed over praten? @zwangels.. alweer druk aan de klus? Hoop op een mooie knaller!! Voor jou en voor yuna!! @souries.. hoe is t met jou, hoe voel je je? @minnie.. ook nog ffies voor jou? Begin nou te twijfelen of je gebakje en sarah niet voor gaat.. @hier.. Ik zat er gisteravond behoorlijk doorheen.. heb veel last van mn rug en dat beperkt me in alles! Ook de hele tijd harde buiken die erg lang aan hielden.. en moet zeggen dat ik de kleine weinig voel.. als ik dr voel voel ik haar goed.. maar soms word ik er wat zenuwachtig van! Dinsdag hebben we de liggingsecho.. zal t dan ook wel aangeven! En anders heb ik altijd de doppler nog.. maar wanneer ik die gebruik lijkt zij weg te duiken.. ach niks aan die onzekerheid!! Hihi.. @voedingsbh.. heeft iemand ervaring met de voedingsbh's van de h&m? 2 voor 19.95? En voedingshemdjes, zijn die handig? @vluchttas.. hier aardig begonnen met inpakken.. babytas is klaar.. mis alleen zelf nog wat spulletjes!!
Hier inderdaad aan de klus......maar nog maar 1 keer....beetje druk deze week. Maar ach we zien het wel. Ga nergens vanuit...
@MH90 hey, spannende tijd voor jou ook! Vind het zo mooi, al jullie lentekindjes! Nu ga ik zelf voor een herfstkindje, zo niet mijn seizoen, maar een mooie reden om er van te gaan houden Gaat hier wel goed. Reteonzeker van alles. Als ik niks voel denk ik oh ik voel niks, als ik kramp heb ren ik vier keer in een uur naar de wc, maar ik probeer er wel van te genieten. Je koppelt zo snel allerlei gevoelens aan je ervaringen, terwijl dat helemaal niet nodig is misschien. M'n borsten zijn gevoelig en ik ben redelijk moe, maar gelukkig amper misselijkheid. Dat lijkt me zo enorm vervelend. Zien je snel op FB!
Mh, voedingstopjes heb ik ook aangeschaft, en dan die met ingebouwde cups voor zoogcompressen. Is s,nachts ook handig als je stuwing hebt. Kan me nog herinneren dat ik niet zonder bh kon slapen dus dan is zo,n topje fijner als een bh. Heb geen ervaring met de bh,s van h&m.
Zit er lichamelijk goed doorheen, vermoeidheid begint zijn tol te eisen. Heb mijzelf ook flink voorbij gelopen laatste week, teveel gewild en gedaan. Ben overgegaan op flesvoeding omdat het me téveel energie kost zelf te voeden en daarbij heb ik ook te weinig voeding. Mannetje doet het nu veel beter, is rustiger en langer tevreden en ik heb meer tijd om bij te komen van de hectische kraamweek. De hulp is nu weg, wat me ook rust geeft want ze was behoorlijk aanwezig. Heel lief maar chaotisch en enigszins dominant. Vanaf nu doen we het met zijn viertjes en dat gaat helemaal lukken. Geniet volop van mijn mannen en ben stapelverliefd op mijn baby Nu mijn lichaam nog tot rust laten komen, hopen dat mijn maagklachten snel weer over zijn en dan komt het helemaal goed Als het lukt op de FB-groep te komen dan plaats ik daar wat foto's...
Je bent toegevoegd hoor mamavanf ! Doe rustig aan meid, ik zat ook helemaal doorheen toen mijn dochter net was geboren, mede ook door de vele bezoekjes en teveel willen. Dit keer houd ik het bezoek op afstand ( wel een babyborrel 6 weken later ) en laat lekker de boel de boel. Jullie gezinnetje is het belangrijkste!
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje Bevallen op 11 - 02 - 13 L.ize L.ynn 11 maart 2013 mamavanf (34 jaar), 2e kindje Jongen Bevallen op 13 - 03 - 13 J.ulian 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje Bevallen 27 - 03 - 13 L.yra L.una 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje Bevallen 28 - 03 - 13 V.alentina 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Geheim 21 april 2013, Mh90 (22 jaar), 1e kindje, Meisje 24 mei 2013, Chickie (34 jaar), 1e kindje Jongen 24 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Meisje 30 augustus 2013, 79mama79 (33 jaar), 2e kindjeMeisje Afsprakenlijst 15 april 2013 79mama79 20 weken echo ♥ NOD- lijst 2013 ♥ Lavina (30 jaar), 1e kindje, Pauze Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje, 6 april 2013 Yuna28 (27 jaar), 10e ronde (1e na MA), 1e kindje, 11 april 2013