@Chickie ik hoop het! Heb nog steeds geen rood gespot, dus heb nog een ietsie pietsie hoop. @paloe heel veel succes morgen! Hoop dat het morgen allemaal goed gaat! Hier ik ga slapen, is het eerder morgenvroeg! Slaap lekker meiden X
PALOOEEE HEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEL SUCCES! Ik ga aan je dneken! zwangels morgen is je temp gewoon weer omhoog...
@paloe... lieverd..heel veel succes morgen!!! ik hoop dat je een fijne en snelle nevalling hebt.. ga voor je duimen..en dat je straks een mooie gezonde dochter in je armen kan sluiten.... ,!! Zet m op. @chickie..wow veel gedaan...goed man...fijn is dat he... @zwangels...ik duim ook voor jou dat je temp weer omhoog schiet.. xx @yuna..hoe was t eigenlijk bij je intake gegaan? @hier... beetje genant...maar de gemeenschap doet de laatste pasr keer echt zeer...alsof ik ben gekrompen daar... het lijkt steeds op de eerste keer.. Is dit normaal? Kan niet vergelijken...want bij Noas zwangerschap heb ik geen gemeenschap gehad.
@sarah , dat had ik twee weken terug tijdens de gemeenschap, , nu was het weer niet. Bij Jasper nooit last van gehad.
Mijn temp is weer gezakt het zal vandaag wel doorbreken. Nog geen rood gespot maar de temp zegt alles:x
Zwangels: aah meid nee toch! Heb nog wel zo voor je geduimd! Dikke knuffel! Paloe: tuurlijk ben je zenuwachtig!!!!! Ben zo benieuwd, denk aan je vandaag! Sarah: geen idee, hier al een tijdje niet meer gedaan. Hier: 1 dagje werken en dan lekker een dagje vrij! Kijk er toch naar uit, ook al is het maar 1 dag! En natuurlijk de groei echo morgen! Onze uk is superdruk aan het bewegen, heerlijk! Fijne dag allemaal!
@Paloe, als het goed is ben je nu al in het ziekenhuis, meid we duimen voor jullie! Heel veel succes vandaag!!! @Sarah, ik vind seks heel ongemakkelijk en oncomfortabel. Naar gevoel in mijn buik, wordt er misselijk van, voelt allemaal heel gevoelig (op een negatieve manier), dus voor mij hoeft het ook allemaal niet zo... @Zwangels....... *&^%$#O*&P(*^^%$I&O^*&^$^%&*!!!!! :x @Gera, fijn dat je beeb zo lekker druk is, veel plezier morgen met de groeiecho. Vandaag ikea-dag! Jeey!!
Zwangels... idd wat chickie zegt!!! Chickie veel plezier bij Ikea HIer ik voel echt helemaal niks meer.. ja ok mijn borsten een beetje.. maar ben niet meer misselijk ofzo... pffff ik wil genieten en niet constant bezig zijn met of het wel of niet mis gaat..
Nog steeds geen rood gespot, maar ben wel flink humeurig:x Begin me ook al behoorlijk beroerd te voelen. Grrrr.....ik heb zo nergens zin in. In ieder geval bedankt dat jullie zo meeleven. Ik ga even douchen, en dan warm eten. En hoe erg, de werkweek is weer begonnen blegh
Balen zwangels. Hier weer op controle geweest. Kindje is nog niet ingedaald, groeit flink door, en bloeddruk was perfect. Nu over 2 weken weer controle en een groei echo. En aankomende donderdag weer suiker prikken. Als me suiker nog te hoog is, door naar de gyn. (mijn gevoel zegt me dat ik volgende week al bij de gyn zit)
@zwangels.. hoe cijfertjes op zo'n stomme thermometer je dag wel niet kunnen verpesten!! Hoop toch dat t gewoon een foutje van je lichaam is! T is je zo gegund!! @yuna.. niet te druk maken meid, (makkelijk gezegd).. geniet er maar van zolang je geen kwaaltjes hebt! @gebakje.. spannend!! Hoe voel je je verder? @sarah.. hier is t ook echt niet fijn! T lijkt allemaal wel 6x groter en dikker en ok heb de hele tijd harde buiken.. ook niet echt opwindend ofzo! @gera.. veel plezier morgen!! @hier.. ik heb vanmorgen weer 3uurtjes gewerkt, nou echt gesloopt.. ben door gereden naar mn moeder, daar geluncht ga nu zo in bad bij der en vanavond eet ik hier ook, vl heeft late dienst. @paloe.. hoe is t? Vind t zo spannend.. kijk elk half uur wel ff.. lekker voorbarig!! Hoop dat we je zo kunnen feliciteren! Je kunt t!!
@Paloe,je leest dit niet meer ( hopelijk hebben jullie je kleine Meisje al in de armen) maar toch nog heel veel succes met de bevalling. @Sarah, ik plas ook in m'n broek met hoesten en niezen, dus ik heb nu standaard een inlegkruisje in m'n onderbroek. Niet leuk maar tis niet anders...... Sex doet hier sinds een week of twee ook een beetje zeer, hetzelfde gevoel wat jij omschrijft, vooral in de avond, dus wij doen het of in de ochtend of op een andere manier. Yuna, steekjes had ik ook in het begin, ik weet dat je er heel onzeker door wordt maar het hoort erbij. Zwangels, hè bah rot temp..... Hier heel onze slaapkamer leeg gehaald en bed afgebroken, woensdag komen ze nieuwe vloerbedekking leggen, daarna kan ik eindelijk de babykamer netjes maken. Heb al wel wat babywasjes gedaan, heerlijk. We moeten nu wel 2 nachtjes met een matras op de grond slapen, dat is wat minder, maar geen wereldramp haha Heb sinds gisteren menstruatie kramp en lage rugpijn. Vanmorgen plasje weggebracht maar urine was schoon. Denk dat het indalingsweeen zijn, voel de kleine meid wel volop bewegen.
@yuna...maak je niet druk..is makkerlijker gezdgt dan gedaan..maar zie het als iets fijns.. steekjes horen erbij...sowieso is die eerste periode zo onzeker..omdat je niks ziet of voelt..je hebt alleen je kwaaltjes...en als die ook weer weggaan.. dan ga je heel erg twijfelen...maar wees gerust.. @zwangeks..neeee meid..het is je zo gegund..wat ontzettend kut!!! dikke knuff @minnie...oh maar das wel fijn..nieuwe vloerbedekking..en die twee daagjes overleef je denk ik wel.. tis voor een goed doel... @mh..doe jij ook een beetje rustig aan...dat bad zal je vast goed doen. @gemeenschap...gelukkig ben ik niet de enige.. het doen opzich vind ik niet vervelend.. De harde buiken komen meestal pas na de daad.. en ik heb ze sowieso om de haverklap..dus eentje meer of minder is ook geen ramp..maar dat strakke..het doet gewoon zeer... zat er zelfs aanbte denken om glijmiddel te halen...weet eigenlijk niet of dat wel mag... @hier... ben gesloopt..heb serieus niks gedaan vandaag...alleen de afwas.. maar werd er helemaal duizelig van... net bij t ophalen van mn dochter allemaal krampen onderin..kwam amper vooruit...mis dat de kleine aan t indalen is... dat hoop ik maar... @gebakje... Ja jij dus ook een extra groeiecho bij 36 weken..ik ook.. Ik hoop voor je dat de insuline niet nodig is hoor... maar ik denk idd ook dat je overgedragen zal worden bij de gyn... ben benieuwd wat voor jou t plan zal zijn.. of ze je eerder zullen inleiden..maar dat zal zeker besloten worden nav de echo en je suiker uitslagn...
Meiden Paloe is om 14.51 uur bevallen van haar dochter Lize Lynn! Ze weegt 3575 gram en is 50cm. Ze zegt op whatsapp "it took me one squeeze " Dus ik denk (hoop) dat het meegevallen is!
Oh wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd Paloe met je dochter.. hahaha one squeeze..nou laten we hopen dat t een makkelijke squeeze was... De eerste baby in ons topic... mooie naam ook...
Wauwieee!! Paloe!! Gefeliciteerd.. wat een mooie naam!! Wauw!! Hoop dat alles goed gaat en is gegaan! geniet er lekker van samen!!
Paloe van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam! Kutzooi, had gisteren een pan verse groentesoep gemaakt, is tie zuur. Gadverdamme. Net maar de pizzalijn gebeld. Baal baal