@chickie nee, daar heb ik wel gekeken, maar kon niet goed vinden wat ik wilde daar. Plus ik weet niet of je daar de dag van de geboorte nog gegevens aan kan vullen zoals gewicht en datum etc. Ik heb ze besteld bij cardxl.nl . Is wel iets duurder, maar dan is je hele kaartje al vast klaar en hoef je bij de geboorte alleen datum en gewicht nog door te geven, en dan sturen ze ze op. ( of naar je huis, of direct naar de familie etc) Ik heb gekozen dat ze de enveloppen vast naar mijn huis sturen dat ik ze kan schrijven, en dan de kaartjes straks ook naar ons als de kleine er is.
@Paloe, jaaaa de bv komt op gang!! Jeey! @Mh90, tja... hij was wat aan het doen, zijn moeder was wat aan het doen... dan kan ik me er iets bij voorstellen dat hij zo reageerde maar, jij was ook iets heel zwaars aan het doen! Jouw lijf is zijn kindje aan het bouwen! En dat betekend dat je niet altijd maar alles kan doen zoals je normaal wel kunt als je niet zwanger bent toch? Maar kan me voorstellen dat het voor een man soms best lastig in te schatten is wat wel en niet meer kan, zeker omdat het per dag enorm kan wisselen! Hoe reageerde je sm eigenlijk? Die is zelf zwanger geweest, dus die weet hoe het kan zijn Hier, nieuwe dag, zelfde riedeltje: opruimen, poetsen, dozen uitpakken... ohh en wasjes draaien want die kan nu eindelijk weer ergens hangen! Verder vanmiddag de geboortekaartjes mappen terug brengen, pffft. We hebben 12 mappen gehad en komen er niet uit. Man wil perse 1 kaart, no way dat die het gaat worden (veel te donker, kleuren niet leuk) en ik heb 4 kaartjes waarvan mijn hartje echt een sprongetje maakt en ik blij wordt en hij brandt ze allemaal af... Met de trouwkaart toen, hetzelfde probleem.. heeft hij zijn zin gehad, en dat is een lelijke hoerenkastrode kaart geworden, die ook nog af gaf, dus het drukwerk onder de vegen dankzij de sorteermachine van de TNT... Hij weet niet eens meer hoe de kaart eruit zag, en ik erger me er nog dagelijks aan, omdat ik hem zie staan. Dat gebeurd me nu echt niet nog eens. Ik ga geen compromis sluiten waarbij mijn gevoel 80-90% nee zegt. Ik wil het kaartje inlijsten en in de babykamer hangen. Dus als jullie nog tips hebben voor leuke sites, GRAAG!!
@Chickie je hebt een pb Hier: Gisteren ging ik bijna kapot van de pijn :x Nu gaat het gelukkig iets beter, de paracetamol en diclofenac beginnen nu aan te slaan. Ik ben wel nog ontzettend moe, maar ik zal wel aan zomer toe zijn Ik zou hier even de foto's plaatsen van het badje(het slangetje staat niet op de foto maar heb ik er wel bij) en wipstoeltje. Ook heb ik wat kleertjes gekocht want ik had kortingsbonnen en die waren anders niet meer geldig. Die foto komt in het tweede berichtje
Leuk hoor zwangels!! Nu snel een positieve test!!! wel balen dat je zoveel pijn hebt bij de ongi Geranium fijn dat alles is goed gekeurd! Leuk hoor geboorte kaartjes uitzoeken en mannen ach als hun iets hebben zijn ze opeeeeeens zooooo zielig.. maar vrouwen stellen zich aan uhuhm.... ben benieuwd naar de foto van Paloe hoop dat alles goed gaat hier vandaag 2-3 getest.. z'n opluchting
Wauw Yuna! Mooie test! Ja die pijn....hoop inderdaad gauw een positieve test te hebben! Ben erg blij met deze spulletjes. Het badje staat lekker hoog op de standaard. En dat is wel fijn aangezien ik niet een van de kleinste ben
@zwangels.. wauw.. ziet er goed uit hoor! Nu volgende maand een posi test!! Hihi @yuna.. fijn die test!! Ook leuk spul!! @chickie.. ik was kleertjes uit dozen aan t zoeken zodat die dozen weg konden.. maar goed.. volgens mij was dit niet het enigste punt! Hij is nou aan t knutselen voor een kast in het washok en ik ben de keukenkastjes aan het uitzoeken en soppen.. ben alleen zo verrekte misselijk, dacht vannacht ook al een keer dat ik ging spugen maar gelukkig niet.
@zwangels...mooi badje ziet er echt nog super uit!! lejke kleertjes ook...volgende ronde een posi test!!!! @yuna..wow mooie test... misschien zijn het er wel twee!!! was jij ook niet van een tweeling? spannendddd.... Leuke spulletjes heb je al... @chikie... ouhhh...ik zou jim echt het kaartje niet laten uitzoeken... ik zou gewoon voet bij stuk houden hoor... hij mocht toen kiezen.. en nu mag jij kiezen!... Die je wel een beetje rustig aan? met je gepoets en opgeruim..beetje aan jezelf denken ook he... @mh...moest echt om je lachen...je comment maakte me gelijk weer een stuk vrolijker gister... @hier... Vl gister wel 10x het bed proberen te schoppen, maar toen ik had gekookt en Noa had gedouched en voorgelezen en ze in bed lag...kwam hij er opeens uit.. en was zn hoofdpijn opeens verdwenen... heb geen woord tegen m gezegt...en toen we naar bed gingen was hij opeens poeslief...we zullen zien hoe hij vandaag is wanneer hij thuis komt... Verder heb ik geen reet uitgevoerd vandaag...echt zo lekkerrrr...ik kom gewoon helemaal bij...
suiker waardes vandaag: nuchter: 5.1 na 1 uur 7.4 na 1,5 uur: 6,9 Aan de ene kant blij dat het niet te hoog is. Moet hier onder de 7.5 blijven. Aan de andere kant had ik dan beter in de gaten gehouden worden als het wel iets te hoog was.
Fijne valentijnsdag allemaal! Oehhhh Zwangerschapshoofd! Ik ben mijn kaart vergeten neer te zetten gisteravond! Zo attent van mij... @Zwangels, badje ziet er nog al nieuw uit! Ja het badje is mooi hoog, maar dat is voor jou wel fijn denk ik! Je badkamer heeft vergelijkbare tegels als de onze, alleen hebben wij oudere kleuren (2 tinten grijs LOL). De wipper heeft waterafstotend materiaal erop, dat is wel handig, daar waren wij vergeten aan te denken (..stom..) En de kleertjes zijn super schattig! Toen wij in 2007 zwanger probeerden te worden heb ik elke maand dat ik weer ongie werd iets kleins gekocht voor de baby. @Yuna, schattige badcape! Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar die vriend/papa. Gaat de kleine hem papa noemen? Blijft hij dicht betrokken bij het leven van je kindje? Gaat hij hem/haar erkennen? Of wil je het echt alleen doen? Als je niet wilt vertellen snap ik dat ook hoor @Mh90, ohh jullie zijn ook al zo druk bezig in huis! De keuken uitsoppen moet hier ook nog gebeuren! Moeten jullie nog veel doen, of is het einde in zicht? @Gebakje, betekend dat dat je voorlopig niet aan de insuline hoeft? Vanmiddag naar de gynea. Hoop dat alles goed is met mijn mannetje, maar mijn gevoel zegt van wel. Heb contact gehad met de ICD poli (van dat kastje in mijn schouder) over mijn hartslag, maar ze hebben een nachtelijke meting gedaan, die was goed, dus ze ondernemen geen stappen. Maar ja, mijn hartslag 's nachts is in rust, het gaat om overdag... als ik loop, dan schiet hij omhoog (115, laat staan als ik dus een trap op loop oid). Ik kijk het nog even aan, als ik het niet vertrouw ga ik toch bellen zodra mijn cardioloog terug is.
Ik heb voor de zekerheid de vk gebeld met de waardes omdat het wel net op het randje is. Ik wordt nog terug gebeld.
Ja het ziet er echt gaaf uit! Er heeft maar 1 kindje in gelegen. Wipper kan zelfs uitgewassen worden. En die kleertjes ik vond ze zelf ook erg schattig. Vandaag de preseed binnen. Maandag of dinsdag kan ik de tarwekiemolie capsules ophalen bij de drogist. Moest besteld worden. Vanavond nog even werken en dan heb ik weekend! Wat is het hier verder rustig....
@gebakje.. spannend.. ben benieuwd wat ze zeggen/gaan doen.. @chickie.. wat betreft de kleine hebben we wel zo'n beetje alles in huis.. we wachten alleen nog op de deur voor in de babykamer! ze zou dus kunnen komen.. haha over een paar weken!! Hoe staat t ervoor bij jullie? Hoe was de controle bij de gyn? @zwangels.. t is inderdaad rustig hier!! @valentijnsdag, wij doen er niks aan maar heb net bij de jamin 2 chocorepen gekocht.. op de 1 stond schatje en op de ander love you.. Vl wakker gemaakt die had nacht en 1 reep gegeven.. toen k m de 2e reep gaf gezegd dat die die aan mij moest geven, hihi @hier.. Ben al 3dagen met vlagen behoorlijk misselijk, ontlasting gaat allemaal ook wat moeilijker.. bah! Niks aan. Harde buiken komen en gaan! Nou maar ff lekker op de bank niks doen! @paloe.. hoe is die? Beetje gewend aan jullie meisje en dr ritme?
Hoi iedereen.. @chickie... ik zou idd ook gewoon bellen als je eigen cardioloog er weer is..gewoon voor de zekerheid. @mh...wat fijn dat je al zo goed als klaar bent... hier niet @gebakje... ja aan de ene kant mooi...maar wat gaan ze nu doen? ben je al teruggebeld? @zwangels..nou met al die dingen moet t gewoon raak zijn volgende ronde!! @hier.... maandag op marktplaats op een pakket kleding gereageerd...paar broekjes en shirtjes en rompertjes...meer als extra omdat ik veel in 56 heb van z8 wat nogal groot valt...ik kreeg gister een mail dat ik het voor 15 euro kon ophalen... Dus ik daarheen vandaag... Krijg ik twee grote zakken vol mee... ik kom thuis... mijn god..het is gewoon een volledige garderobe... heel veel van lief!, feetje, noppies en mexx en nog een paar dingetjes van s&d le chic en tommy hillfiger... ik stond echt paf! het zag er ook nog echt heel goed uit allemaal op sommige dingen zaten zelfs nogbeen kaartje... ik heb nu serieus teveel kleding! In die tassen zaten al van alles minimaal 20 stuks... plus nog 2 slaapzakken en heel veel sokken. Maar ik had zelf eigenlijk al zoveel kleren.... mn nichtje komt aanstaande zondag hier..en zij heeft een dochtertje van 6 maanden..en die neemt ook al alles mee wat haar dochtertje niet meer past... Zal wanneer de kast en commode staat ff invetariseren... want weet nu al dat ik niet alles kan gaan gebruiken...
Zwangels,ik heb hetzelfde badje maar dan in het roze. Succes met de tarwekiemolie en preseed, ik had dat toen ook. Ik duim voor een posi test volgende maand! Sarah, leuk koopje zeg met die kleertjes! Gisteren hebben ze de nieuwe vloerbedekking op onze slaapkamer gelegd. Daarna hebben we de wieg naast het bed gezet, heb m vanmorgen opgemaakt, moet alleen de sluier nog even zoeken.