2e kindje, alweer een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummeltje31, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hallo,

Ik ben mama van een kerngezonde dochter van bijna 3 en een jaar geleden hebben we besloten voor een brusje te gaan voor Eva. Helaas tot op heden nog niet gelukt. 1 keer dachten we beiden dat het raak was, en er was een heel vaag 2e streepje te zien, maar helaas ook "gewoon" ongesteld geworden.

Bij onze dochter heeft ook lang geduurd voor het raak was, dus ik ging er niet vanuit dat het snel zou gaan. Maar ik merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg. Vooral ook omdat naasten om mij heen wel zwanger raken van een 2e en ondanks dat ik heel blij voor ze ben, is dit ook wel moeilijk. Maar we blijven positief! Ik hoop dat er wat meiden komen kletsen die in het zelfde schuitje zitten. Lijkt me gezellig en ook dat we elkaar op de hoogte houden en ons hart kunnen luchten!

Tot snel! :D

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hoi hoi, ik ken het helaas, er is ook al een ander topic voor waar je ook bij mee kan schrijven hoor. Titel lijkt op die van jou; 2e kindje, langer dan een jaar oefenen. Kijk maar ff in de lijst je bent van harte welkom.

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ja ik heb hem gevonden en me aangemeld, :D

Deze mag dus dicht!

Deel Deze Pagina