Hahaha, ok Goed dat je me er even op wijst @ Sarah: super mooie test Verder, weinig nieuws hier. Alleen dak een test heb gedaan die negatief was. Vandaag naar Groningen toe, familie/vrienden bezoekje, altijd gezelig en lekker winkelen bij Ikea. Fijne dag meiden en tot vanavond!!
Ja die weet het al 4 dagen. hij hoopt alleen niet dat het een drieling wordt want dat past niet in onze net nieuwe auto. Hihihi
Yup 2 echte positieve testen Ing Balen van de negatieve test.... Ik heb ook echt de neiging om te testen... maar ik hou vol (HOU VOL! ) Ik heb ook echt geen enkele symptoom waarvan je zou denken dat ik zwanger kon zijn.. dusss.... ik wacht gewoon tot ik 2 dagen overtijd ben.. ik ben 1 van een twee-eiige tweeling
Ik weet dat hilse een tweeling had voorspeld, en ze komen voor in mijn familie.. maar denk het niet, en eerlijk hoop ik op gewoon 1tje hihihi
@Sarah jeej mooie test, denk misschien nog steeds een tweeling ook al heb je geen 3+ ofzo hahah @sofie oh man jij ook al een koortslip, je bent nou al de 4e of 5e van wie ik het lees inclusief mijzelf, zal echt wel in de debiele weer zitten. Apart ja dat het in Belgie en Nederland zo anders is met bevallen. Maar dat is wel in meerdere landen zo. @Dia hmm dat ontbijt klinkt heel goed! @gebakje haha lekker lullig is dat als je dan voor niks komt en nog steeds geen digitale cb, maar wel een hele mooie duidelijke test!!! hhaah drieling dat zou wel erg veel zijn wel leuk tweeling als broertjes lijkt me @ing balen (zeg het hier ook ff) hoop dat ie alsnog roze wordt! en veel plezier! @Yuna wat leuk, twee eiige zijn jullie ook heel verschillend dan qua uiterlijk of wel zelfde kleur ogen en haren enzo? Hier koortslip begint aardig weg te gaan, buiten is echt weer eens K* weer. Zometeen even de weekendboodschappen doen, doe ik altijd op donderdag dan is het nog niet zo druk Morgen beginnen we weer aan het klussen voor deze maand!
Wij gaan zo even naar Antwerpen, naar de decathlon. Even kijken naar een fietsstoeltje voor mijn kleine vent. En misschien wel een nieuwe mamafiets Al vindt mijn man dat de fiets die ik nu heb ook goed genoeg is.
Hey dames even een vraagje. Krijg je een positieve ovulatietest door HCG hormoon? Ofwel reageert een ovulatietest hierop? Sta namelijk op het punt om via internet ovulatietesten te kopen.
@Zwangels ja het kan reageren op hcg hormoon geloof ik, sommigen testen positief met ovu test als ze zwanger zijn, maar in principe reageert het alleen op LH. Ik heb die van Z&K midstream vind ik zelf erg fijn.
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ ing49824 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje, 22 juli 2012 Yuna28 (21 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 23 juli 2012 minnie1979 (32 jaar), 6e ronde (na mk), 2e kindje, 26 juli 2012 sofie28 (31 jaar), 2e ronde, 4e kindje, 28 juli 2012 79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje, 28 juli 2012 Diabolique (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 31 juli 2012 geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012 Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012 Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn), 9 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, ?? augustus 2012 Zwangels (29 jaar), 10e ronde (1e na mk), 1e kindje, ?? augustus 2012 Aster14 (25 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, ?? augustus 2012 Zo leek me wel leuk om even een lijstje te maken, willen jullie de data nog even posten voor me zodat ik alles kan aanvullen? Doe het maar even in rood, dan kan ik het niet missen hehe. Zo is het makkelijker om elkaar te blijven volgen denk ik Mocht er iets niet goed zijn hoor ik het ook graag!
29 maart bevallingsdatum Heey das leuk lavina.... En uh.. ik hoop geen tweeling hoor... maar wie weet.. dan zijn ze beide welkom hoor hahaha
Oké dank je! Dan begin ik maandag met de ovulatietesten. Ik ga van die stick kopen via 123thuistesten heb die eerder gehad en die werkte goed. Heb er dan 30 voor 18. Hoop dat ik gauw mijn eisprong heb....en ondertussen blijven wij gewoon klussen Heb trouwens 12 september afspraak bij de gynaecoloog. Gaat ze kijken hoe het dan met me is.