Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    :D:D:D:p:p:p Komt vast goed! Heb er zo'n goed gevoel over deze maand!

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    GO FOR IT :)
    Ik ga er deze maand ook helemaal voor! We gaan er gewoon allemaal voor! Laat die kerels raak schieten!

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Slaap lekker dames!!

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Slaap lekker :)

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Pfffff toch weer veel te laat geworden! Ach ja, vanmiddag nog 2 uurtjes geslapen. Was helemaal op! Slaap lekker allemaal!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja hier ook...en lig nog lang niet in bed...eerst nog douchen...en zo..
    Slaap lekker iedereen...

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedmorgen!
    gisteren een ontspannen avondje gehad!
    met dochter en vl te voet naar de avond markt en kermis geweest en natuurlijk een gigantische bui over ons!
    het was niet koud,dus zijn we door de regen naar huis gewandeld,zeiknat,maar gezellig!

dia:eek:k goed!laat even weten wat je er nog voor wil + verzendingskosten!

gebakje:heb jij een reptiel?wij hebben baardagamen gehad en een cameleon...

79mama:dat is het groeien van je ei dat je voelt!

lblue:eek:h heerlijk!jij kan al beginnen te kopen voor de beeb!
    hier hebben wij nog een complete queeny buzz,heerlijke wandelwagen!

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hoop dat jullie lekker hebben geslapen..

ik ga vandaag niet testen zie temp... :(

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh . Ja wij hebben kameleon. Een fucifer Pardalis blue bar. Of iets in die richting ;) ik geef er niets om maar man lief wilde hem hebben. De kameleon (harrie) vindt mij wel leuker.

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hihi...
    wij hebben een caliptratus gehad...

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

vanmorgen toch stiekem even een testje gedaan, temp was weer omhoog gegaan, nadat ie gisteren minder was geworden, maar helemaal omo wit... Op naar de volgende ronde toch maar :)

Fijne dag allemaal, ben er vandaag niet, vanavond weer, knuffels

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @ing. balen hoor.. t klonk allemaal mooi.. op naar de volgende ronde.

@yuna. vandaag is jou nod of niet?? Ik duim voor je..

@hier, ik werd gisteren ineens behoorlijk beroerd en Duizelig.. rond de klok van 3.. Ben maar even een half uur op de bank gaan hangen.. Vl wou dat ik thuis bleef.. maar ben toch gaan werken.. uiteindelijk ging t wel weer goed maar vond t wel eng.. mijn bloeddruk wil nog wel eens naar beneden schieten waardoor ik in het verleden meerdere malen van mijn stokkie ben gegaan.

Heeft er trouwens hier iemand nog andere huisdieren?? Ik heb 2 katten.. Allebei zijn ze een jaar.. maar die zijn echt veranderd sinds ik zwanger ben.. echt apart.. wist niet dat ze dat al zo vroeg konden merken.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat tegen die bloeddruk hier helpt is van die bouillonnetjes, cup a soup etc.

Hier:

2 katten: 2 konijnen: 2 papegaaien : 1 kameleon, en een groot aquarium.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen dames,

@79mama, een licht ovu testje wil nu nog niks zeggen hoor, sommige meiden hebben altijd een licht streepje, ik denk wel dat je ei aan het rijpen is aangezien de eikrampjes. Ben benieuwd wanneer je ovu test nu echt posi wordt.

@Yuna, balen van je temp, maar zolang er geen bloed is.....

@Ing, veel geluk in de volgende ronde !!!!

@Mh90, wij hebben een hond (Engelse Cocker Spaniel) 2 konijnen en 2 cavia's maar die zitten buiten in een hok. Sinds ik zwanger ben vind ik die beesten zo erg stinken blehhhh ook van onze hond ga van over mn nek terwijl die gisteren nog is gewassen.

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    He zwangels, dat is nog eens lekker! Geniet er van, de komende dagen ;)

Yuna, balen meid... Maar je zei, zie mijn temp, maar ik kan je linkje niet zien..

En het is druk in sommige huizen qua dieren. Hier geen huisdieren, ik ben onwijs allergisch voor alles met haar, en de dieren zonder haar vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Moet ook altijd goed rekening houden als ik ergens naar toe ga met dieren, want zonder pilletjes kan ik na een half uur weer weg.. Anders had het me wel erg leuk geleken om een hondje te hebben.

En shoppen, idd dat mag nu! Nog een paar weekjes en dan hopen we te weten wat het wordt, en dan zal ik vast helemaal los gaan. Want hoewel we al best veel hebben, heb ik daar nog niks zelf van gekocht ;).. op de box en wippertje na (wagen hebben we gekregen van mijn ouders)... Dus week 16 kom maar op! Dan gaat de spaarrekening leeg :p, en kan het dan niet gezien worden, dan staat de spaarrekening nog een weekje of 4 langer vol :p

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Shoppen: bij de eerste pa sgedaan na de 20 weken echo.

En nu voor de 2de heb ik al vanalles nog van de eerste.
    Box, wandelwagen/maxicosi, bedje,commode, wipstoel wordt gewoon her gebruikt.

17. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. drink inderdaad al bouillon.. drink tomaat en cup a soup.. bedankt in ieder geval voor de tip.

Leuk hoor al die huisdieren.. ik ben er mee opgegroeid.. toen we gingen samen wonen voelde ik me zo alleen als vl aan t werk was en ik vrij.. dus de eerste kat was er al snel en de 2e kwam 2 maand later.

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemiddag dames!!!
    Hier een heerlijke nacht geslapen, nadat we gisteravond heerlijk genoten hebben:p
    Was er al wel eerder uit maar heb nog geen tijd gehad om te reageren.
    Heb zo net nog weer een ovulatietest gedaan den deze is ook nog positief. Zou het dan echt zo zijn dat je na een miskraam nog vruchtbaarder bent...I hope so!

Yuna mmm temp lager...hoe voel je je? Als er morgen geen ongi is zou ik toch gaan testen, temp wil toch ook niet alles zeggen.

Hier ook huisdieren, we hebben 3 katers! Erg gezellig!

Nou ik ga mezelf bezig houden met het huishouden...blegh geen zin maar moet ook gebeuren.

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Stofzuigen, dweilen , vaatwasser heb ik gelukkig al gedaan.

Zo even krekels halen en bij een tante van mijn man langs om tevragen of we wat grill/bbq dingen mogen lenen voor de verjaardag volgende week. Even krekels halen.

En dan straks als man lief wakker is ( nachtdienst) dan de bijkeuken opruimen, dat is hoog nodig.

Gister avond al de koelkast uitgesopt.

Productief weekendje :p

Deel Deze Pagina