ben er weer! Ik heb niet veel tijd dus geen tijd om bij te lezen... Ik las iets over huisdieren, wij hebben een kat, Pepper Ennnn ik wordt straks teruggebeld door jan koning voor een afspraak voor de geslachtsbepaling!!! ben maandag 15 weken en vrijdag zijn mr paloe en ik vrij... dus ik hoop dat hij vrijdag nog een gaatje heeft!
@Ing jammer hoor.. had het toch stiekem gedacht.. @Paloe... leukkk.. ben zeeer benieuwd! @huisdieren wij hebben 2 poezen en een kat... (sonsaku,tanuki en katzu) @mh...echt naar..topdrop helpt ook nog wel eens.. door ht zout.. @Hier... vandaag mn nagels laten doen.. maandag naar de kapper vandaag zaten ze vol...kan ik nog ff nadenken over wat ik precies wil doen met mn haar.. zat te denken aan een pony...
Leuk spannend geslachtsbepaling.. andere productief schoonmaak dagje.. zag nog iets van huisdieren langskomen.. hier 2 katten (de ene zit in mijn profiel foto _) Vork en Lepel heten ze.. Vandaag geen bruin (wat ik normaal de dag voor ongi heb..) en ook geen bloed... als morgen geen ongi is ga ik testen.. ik weet het echt niet.. twijfel heeeel erg.. zeker gezien de temp.. kan maar 1 ding doen en dat is afwachten!
Hier doen ze de geslachtsbepaling vanaf 16 liefst 17 weken. Dus wij moeten nog even wachten. Yuna, hoeveel dagen voor/na nod zit je ?
Hier doen ze het vanaf 14 weken maar dan kost het 60 euro.. En vanaf 17 weken maar 30... ik twijfel of ik het ga laten doen.. of dat ik gewoon wacht tot de 20 weken echo... @Yuba spannend.. spannend voor jou.. ik duim voor je
Minnie ja kan in belgie al met 13 weken, maar dat is 2 uur rijden voor ons en vind ik te ver, dit is bij jan koning in ochten, vanaf 15 weken en ik ben vrijdag 15 weken en 4 dagen Qua gevoel weet ik het echt niet, voel ik een meisje of wil ik het zo graag dat ik een meisje denk te voelen? Yuna haha vork en lepel onze vorige kat heette Kwibus Spannend! Geslachtsbepaling: bij hem vanaf 15 weken voor 25 euro
@huisdieren: wij hebben 3 katers. Heel gezellig in huis dus! En idd heel vreemd, maar het lijkt net of ze iets doorhebben. Heel aanhankelijk ineens! @geslachtsbepaling: denk dat wij dit niet laten doen. Vl wilde het eerst wel weten, ik twijfelde nog. Nu weet ik zeker dat ik het niet wil weten!
Ik wist eerst ook niet of ik het wilde weten bij Jasper, maar toen ik 14 weken was kreeg ik in 1x het gevoel dat ik het perse die dag nog moest weten En toen moest ik nog 2,5 week wachten op de echo . Ik vond het uiteindelijk wel makkelijk, met een naam verzinnen, geboorte kaartje uitzoeken, en kamertje/kleertjes.
Een hele goede avond! Zo de hele dag druk geweest, wassen, vaatwasser, was opvouwen enz. enz. Nu nog even achter de pc en dan ga ik straks lekker op bed. Onze 3 katers zijn ook geholpen, alleen af en toe willen ze nog wel eens een stoeipartij aangaan met elkaar. En mocht ik zwanger zijn dan zou ik ook graag het geslacht willen weten, manlief wil dit niet niet...
Die van ons 'stoeien en duiken' veel op mekaar.. spelend maar soms gaat t hard.. Dan begint de kleine te piepen en trek ik ze van mekaar af. verder zijn ze heel lief.. ze wassen mekaar.. en als de oudste de jongste niet ziet gaat die heel hard miauwen.. dan komt de kleine weer hard aangerend. ze zijn ook beide geholpen!! T zijn echt mn kindertjes!! Hihi. Hier net thuis van t werk.. nog 2 avonden en dan heb ik 2 dagen weekend.. heerlijk!! @yuna.. hoe staat t ervoor?? @iedereen.. slaap lekker als jullie er aan toe zijn.
oh wat leuk veel kattenmensen hier! ik heb een echte dame van 6 en een lieve maar ondeugende kater van 2,5 elkaar.. in het begin ging het niet zo goed samen maar nu wel zeker nu de kater rustiger is geworden.. Als ik zwanger zou zijn zou ik ook het geslacht willen weten.. verder nog steeds geen bloed of bruin.. ik wacht (af en toe on)geduldig af..
goedemorgen! hier weer lekker vroeg wakker,om 5u,maar we zijn gisteren wel gaan slapen om 21u,vl staat met de vroege,dus... gisteren lekker geslenterd door de stad met ons 3en,was weer gezellig! maar zag mezelf in de etalage en begon te walgen van mezelf!ben nl weer wat kilo's bijgekomen en heb dus maar besloten om vanaf vandaag op mijn voeding te letten en weer elke dag 45min op de spinningfiets te kruipen! hoop dat het gaat helpen,want s'avonds heb ik het moeilijk,wij snoepen zo graag! vandaag niet veel doen denk ik,het giet buiten en dan heb ik helemaal al geen zin om naar buiten te gaan,dus het gaat vandaag een produktief dagje worden qua huishouden of kralen... mh:al wat beter nu? huisdieren:niet meer!onze laatste kat (van de 3) is weg getrokken toen we hem buiten lieten na de verhuis! we hebben wel 6 kippetjes buiten! zwangels:succes met het klussen! paloeh zo vroeg al een geslachtsbepaling?hier in belgie gewoon bij de 16 of 20w echo!oh lees het al...in belgie ook,dat wist ik niet. wel fijn voor jullie! ga je het vertellen of houden jullie het voor jezelf? yuna:en?getest?ongi?