Moguh, wat een rot weer. E was een donder klap hier daarstraks allestrilde, zat gelijk recht op in bed.
Zwangels dat wordt nog lastig dan als jullie verschillend denken over wel/niet het geslacht willen weten! Wij wilden het bij de eerste ook niet weten, maar bij de 2e en nu wel Sofie gewoon niks in huis halen Dan kan je het savonds ook niet opeten! Yuna al getest? Pff hier waren zoonlief en zijn vriendje al om 06:15 wakker .gaaaaaap Hij is nu weer opgehaald, was wel leuk en het ging supergoed! (behalve het vroege wakker zijn) Geslacht: hier ga ik het wel vertellen, maar of we het verder gaan vertellen aan vrienden familie en collegas dat weet ik nog niet. Bij Liam hebben we dat niet gedaan. Alleen op het forum verteld
Goede morgen... @Yuna.. en en? @sofie.. ooh ik ken het... zat van de week te janken.. omdat ik ben aangekomen en ik zo vang ben dat het veel meer gaat worden... ik ben nu ook serieus gaan opletten... @Paloe... ik denk dat wij t wel vertellen..als we het weten.. de naam natuurlijk niet... @Hier... pfff nou naar buiten gaan heeft geen zin nu... dus hier ook het huishouden doen.. heb de afwas en de was al gedaan.. straks ff stofzuigen en dweilen... en misschien nog ff noa's kamer helemaal doen...
ben zo blij, heb nu al meer buik dan bij Liam en Olaf! Sarah weet je, tijdens de zws gewoon gezond eten en je niet laten verleiden tot nachtelijke vette snacks etc en dan komt het goed, je raakt het ook wel weer kwijt
Goedemiddag dames! Hier lekker uitgeslapen...oh ik hou er zo van! Manlief was er wel vroeg uit, heeft oproepdienst en hij werd opgeroepen rond half 7. Dan slaap ik nog lekker verder...hihi. Daarna kwam manlief er nog even bij liggen Ik heb gisteren avond ook nog een ovulatietest gedaan, en hij leek nu iets lichter weer te worden. Straks nog maar 1 doen. We hebben in ieder geval weer heerlijk geklust, en dat blijven we gewoon doen. Heb ook echt zo'n idee/voorgevoel dat het deze maand raak zal zijn. Vandaag doe ik verder weinig heb een beetje hoofdpijn. Yuna....en hoe is het? Al een test gedaan? Of ben je toch ongi geworden? Ik hoop het niet! I will keep my fingers crossed! Sofie Komt helemaal goed met dat klussen Lijkt ook wel of ik tijdens mijn eisprong meer zin heb. Paloe, tja kan lastig worden maar denk dat we er samen wel uit komen. Het is gewoon praktischer als we het weten, m.b.t. de kleertjes ed. We willen wel een neutrale kamer, tenminste alleen wat accessoires.
Paloe, nog een bescheiden buikje hoor, je bent iig heel mooi slank !!!! O ik denk dat wij tegen die tijd dan wel ff naar Belgie rijden, we zitten maar een klein half uurtje van de grens bij Poppel. Ben zo ontzettend benieuwd naar het geslacht. De vorige keer dacht ik stellig dat we een jongen zouden krijgen en toen werd het een meisje en nu denk ik dat we weer een meisje krijgen dus zal het wel een jongetje zijn haha. Mij maakt het niks uit. Jeetje begint hier ineens te stortregenen, vanmiddag gaan we naar een indoor speeltuin dus gelukkig niet heel de dag binnen zitten. Fijne zondag allemaal !!!!
Leuke buik foto's paloe... Hier getest.. omowit.. temp is ook weer gezakt.. had vandaag echt mijn ongi verwacht maar nog steeds niks.. geen bruin of bloed te zien... vreemd.. ik wacht mijn ongi maar af.. :S
Minnie dank je! Ja in belgie is het bij echobaby in Lommel Yuna vreemd zeg..ben je normaal wel regelmatig? Kan het nog van ontpillen zijn? Hier ook al steeds van die ontzettende stortbuien!
heb de pil een 1,5 jaar geleden ooit 3 maanden geslikt.. dus kan echt niet ontpillen zijn..ik wacht gewoon af.. kan toch niet meer doen, en gezien mijn temp moet ik toch vandaag of morgen ongesteld worden..ga ook niet meer testen..
Leuke fotos paloe... nog heel plat.. maar t zal niet lang meer duren.. @Yuna.. nou balen!! Zo net ff bij de praxis geweest.. de manier waarop wij de deur wilde instaleren gaat niet door.. nu zitten we te bedenken hie we het wel gaan doen.. Ondertussen hebben we wel verd gekocht.. want ik wil een deel van de keukenkast wegslopen.. dat gaan we zo doen.. heb net de kasten leeg gehaald... dat zal wat meer ruimte scheppen... heerlijk dat er iig iets gebeurd
Yuna: Hahaha. Vork en lepel wanneer komt mes? Hihi flauw! Wat jammer dat je een omo witte test had! Geslacht: Wij willen het wel weten. Ik weet niet wanneer ik dit wil laten doen. Ik denk dat ik zon pakket neem met eerst die bepaling mer 17/18 weken en ook een 3d echo als ik in de 20 weken ben. Ik ben echt heel erg moe. Dus ga nu weer even ontspannen. Ik heb gister wel een mooie echo gehad met een goed kloppend hartje! Maar ik krijg nog een echo als ik na de 10 weken ben omdat er dan meer te zien is. Ik ben wel 3 dagen vooruit gezet naar 3 april, maar de exacte datum krijg ik dus met de volgende echo! Die is op 12-09-2012 bij het echocentrum en ik heb in de avond ook een afpsraak met de VK Hier vast een foto:
Ah aat leuk amandie..!! Over 2 weekjes nog een echom. Dan zal er zeker meer te zien zijn!.. gefeliciteerd trouwens met een goede echo!
Zoooo, voel me zwaar **** Zal niet in details treden maar het gaat niet echt lekker. Denk dat ik hier de komende dagen ook niet veel zal zijn, wel lezen maar niet posten. Ben eigenlijk al tijden best ongelukkig en niemand lijkt het iets te kunnen interesseren. Wil gewoon weer een leuk leven hebben, een leuke baan waar ik plezier heb en zo. In plaats daarvan zit ik met een relatie waarin ik op dit moment echt zwaar ongelukkig ben, inmiddels op dit moment 2 bacardi cola op en 1 beerenburg cola met een 2e voor mijn neus, voor de helft op.... Ik weet het allemaal niet meer. En vl interesseert het volgens mij niet. Heb giga zitten janken en meneer kijkt gewoon tv alsof er niks aan de hand is.... zit er soms aan te denken te????? Ben financieel ontzettend afhankelijk op dit moment. Kan geen kant op. Denk dat ik het zwanger worden maar op een laag pitje zet hoe graag ik ook een kind wil (onder tussen bij jankend terwijl ik het opschrijf). Het gaat gewoon niet goed hier, en vl toont geen enkele interesse... Sorry voor mij ontzettende EGO-bericht maar weet gewoon even niet meer hoe en wat Echt sorry. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen want er zijn absoluut mensen die het veel zwaarder hebben als ik maar ik weet het gewoon echt niet meer.
Hey ing... Wat vreselijk naar om te horen... ik weet natuurlijk niet precies wat er aan de hand is... maar probeer wanneer jezelf ook weerrustig bent een gesprek met je vriend aan te knopen... soms heeft een relatie ff een dip.. Probeer te kijken wat hem scheelt dat hij geen interesse toont... en of jullie er samen iets aan willen doen... Ik wens je iig heel veel sterkte een steun.. en je kunt me altijd contacten.. dat weet je... Xxx en knuffkmel
Dankje wel Sarah, begin spontaan weer te huilen, althans tranen in mn ogen Ligt niet aan jou persoonlijk natuurlijk maar aan je lieve woorden. Heb zo vaak geprobeerd met hem te praten en het enige wat ik hoor is: het komt wel goed, maar dat hoor ik al maanden en het is nog steeds het zelfde...