Mannen snappen ons gewoon vaak niet.. die hebben die gevowlwns van onvreden niet op die manier... en al probeer je het uit te leggen.. het komt niet aan.. en dat maakt de frustratie alleen maar groter. Ik had bijna een jaar geleden ook zo'n dip... en een ongeinteresseerde man.. vond ik... uiteindelijk zat ik ook steeds te janken en schreeuwen.. paar keer op het punt gestaan om weg te gaan... tot we een keer echt goed gingen zitten... En ja de veehuizing heeft hier ook goed geholpen.. we zaten daar op elkaar lip.. en haatte het in dat dorp.. had geen vriendinnen etc... nu voelt alles veel beter.. misschien moet jij ook gewoon een lijstje maken met alle positieve punten en negatieve punten in je leven..en deze bepreken met je vriend, maar op een moment dat je sterk bent.. ?!
Goed idee inderdaad Sarah. Heb nu ongeveer het zelfde. Ik heb alles opgegeven voor mn vriend en hij gaat gewoon door met zijn leven, dat is het moeilijkste. Wil niet zeggen dat het voor de verhuizing allemaal geweldig ging maar wel een stuk beter. Nu willen we allebei een kindje, ik ben er echt ontzettend aan toe hij zegt het nu ook echt te willen en hij zegt dat er ook dan echt wel verandering in komt, maar ik geloof er gewoon echt nog niet in...
Sommige dingen nemen tijd en geduld ing... en een grote dosis liefde.. dat is het allerbelangrijkste.. de wetenschap dat jij echt heel veel van hem houdt en ervoor wil vechten.. en dat je weet dat hij ook onvoorwaardelijk van jou houdt..als dat er niet is... wordt het heel moeilijk.. en moet je misschien een keuze maken...
Ik weet zeker dat hij veel van mij houdt en ik van hem, maar het is zo dubbel. Ik kan hem niet zijn dingen waar hij van houdt (buiten mij om) onthouden en andersom ook niet, maar op dit moment nemen die dingen bij hem, meer tijd in beslag dan mij en dat is al een tijdje zo...
Dank jullie wel Ing en Sarah! Ik ben wel heel blij dat ik over 2 weken weer een echo heb. Dan is er denk ik ook wel meer te zien dan nu. En dan kunnen we het hartje horen. Ing: Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Mannen kunnen hele kille vervelende wezens zijn. Ik zou het in ieder geval duidelijk tegen je vriend uitspreken wat er aan de hand is. Ik hoop dat je snel lekkerder in je vel zit. Zoals Sarah al zei, iedere relatie heeft wel eens een dipje. Maar als die dip te lang duurt moet je daar heel eerlijk over zijn tegen je vriend. En als er geen verandering in komt, dan kan je beter een kindje even uitstellen. Dat helpt je namelijk niet uit die dip. Ik zou eerst samen meer leuke dingen gaan doen. Heel veel sterkte in ieder geval!
Amandie fijn dat de echo goed was en jullie een kloppend hartje hadden! Gefeliciteerd! Ing wat rot dat je je zo naar voelt! Maarrehm even iets wat je zelf ook al weet: alcohol is absoluut niet de oplossing..daarmee versterk je je stemming alleen maar, je wordt er niet vrolijker van.. heb je al eens heel goed met je vriend geprobeerd te praten? En idd, in deze situatie is het niet heel handig als daar ook nog de hormonen en stress van een zws bij komen Ben je wel naar een baan op zoek? Misschien ook in andere sectoren? Eenvoudig werk kan ook heerlijk zijn Even je eigen ding, je eigen doel kunnen stellen (hoe snel kan de lopende band) en een beetje ouwehoeren met collegas.. Je hebt dus al geprobeerd te praten, is het dan en idee om verder te gaan en hulp in te roepen? Zit hem iets dwars? Qua werk, qua privé? Gebakje kom zeg, gewoon plaatsen meid, wat maakt het uit! Echt hoor, straks ben ik dat niet meer en plaats ik ook gewoon hoor! ik kijk wel eens in het topic van buikfotos van 100 plus meiden en die buiken zijn even prachtig als in de andere buiktopics hoor!
amandie niet te zeker zijn van het hartje horen met 10 weken hoor! Bij ons ook nog niet, laatst bij de vk wel!
Hey meiden, dank jullie wel Toen ik bij hem kwam wonen allereerst werk aangenomen dat ik absoluut niet wilde, achteraf ook spijt van gehad want werd letterlijk ziek, maar ja had het geld nodig en ben niet iemand die snel nee zegt. Nu weet iets wat ik niet wil maar ik houdt vol omdat ik het geld nodig heb. Praten heb ik vaak geprobeerd maar hij is een heel moeilijke prater en snapt het denk ik niet ofzo. Op alles wat ik zeg of probeer krijg ik het antwoord het komt wel goed schatje, maar dat hoor ik al bijna 2 jaar, sinds we bij elkaar zijn. Hoe graag ik ook een kindje wil, ik kom steeds meer op het punt om het echt uit te stellen want wil geen kindje dat opgroeit in een niet-compleet gezin. Weet dan zelf niet wat het is maar dat wil ik hem of haar niet aandoen. Ik weet wel dat we het beide graag willen, maar zoals het nu gaat wil het gewoon niet en wil niet hem/haar als excuus gebruiken dat het dan wel goed gaat. Is niet eerlijk tegenover hem/haar en tegenover ons zelf. Neem ook een beetje afstand hier, lees zeker mee maar weet soms gewoon echt niet wat ik moet plaatsen op het moment, sorry daarvoor!
Zo ik ben er ook even weer, heb net ruim 2 uur op bed gelegen, had hoofdpijn, diarree. Nu gaat het wel weer iets beter. @Amandie fijn dat je echo goed is! Zet je afspraak straks even op de lijst. @Ing Echt balen dat je je zo voelt!! Het is hier al wel gezegd maar praten helpt vaak wel. Eerlijk zeggen waar het je steekt en waarom. En ook gewoon benoemen dat je eens goed wil praten. En als hij weer komt met 'Het komt wel goed' dan moet je zeggen dat hij dat al tijden zegt en dat jij geen verandering ziet. En m.b.t. tot hobby's ed. Maak er afspraken over. Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. En ik hoop van harte dat het toch allemaal beter gaat worden. Heb zelf ook zo vaak een dip gehad en mijn man ook, nu hebben we ook het een en ander meegemaakt in bijna 6 jaar tijd, maar we hebben het altijd samen kunnen oplossen. Ik had de week van mijn menstruatie ook een dip, wat ik hier ook had getypt. En pas afgelopen maandag huilend op bed gelegen naast manlief, mijn frustraties geuit en nu gaat het weer stukken beter. Tuurlijk spookt alles door mijn hoofd maar nu weet ik tenminste dat hij me steunt en me begrijpt. Ik wil jouw heel veel sterkte wensen!
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 3 september 2012, Nik, afspraak GYN 4 september 2012, gebakje, termijnecho VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn 12 september 2012, geranium32, intake VK 12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK 17 september 2012, minnie1979, afspraak VK 24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012 Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012 Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012 Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012 Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012 ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012 sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012 Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 25 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Ing wat rot dat je je zo naar voelt Amandie mooie echo! Zwangels balen dat je je lichamelijk zo naar voelde.. hier is de ongi doorgebroken... volgende NOD is 25 sept
Yuna, wat balen dat je toch ongi bent geworden, knuffel. Dank jullie wel voor alle lieve woorden, doet me goed
Mensen... hahaha vl is fanatiek... we hebbwn de keukenkast gesloopt( wat nog een gedoe was..( de oude bewoners hadden die laten staan,maar ik vond m toch te veel ruimte innemen..).. en nu is vl dus alles aan het verven.. dat stuk waar de kast stond is al klaar... en nu doet ie nog ff een stukje bij de balkondeur... ik ben er heel blij mee... Ik zit ondertussn lekker een film te kijken.. maja ik had de kasten eerst helemaal uit en ingeruimd en schoon gemaakt... eerlijke verdeling hahaha
Paloe: Ik ben dan denken wij 11 weken. Ik dag gister precies 8 te zijn, maar het was al minimaal 8.3 zei ze, kon ook nog meer zijn omdat het krom lag kon ze het nog niet goed meten. Als we het niet horen dan hoor ik het wel bij de vk een keer Als ik het maar zie kloppen. Ing: Heel veel sterkte!! Knuffel! Zwangels: Zon dipje heeft iedereen wel eens. Dan moet je even je verhaal doen, je ei kwijt en dan wordt het uitgepraat als het goed is. Dan kom je er inderdaad sneller uit en voel je je weer een stuk beter. Ik ben tijdens onze relatie ook erg ziek geweest en niet te genieten. Maar door praten wordt een hoop opgelost. Ben blij te horen dat jij uit je dipje bent Hoe is het met de Ovu testen gegaan? Dank je voor het aanpassen van de lijst. Yuna: Balen!!! Ik wens je tevens weer heel veel suc6 komende ronde. Gun het jou ook zo! Knuffel! Sarah: Lekker toch als Vl het werk doet. Jij kan beter ook niet schilderen. Welke film ben je aan het kijken? Ik ga zo lekker slapen. Wens jullie nog een fijne avond en alvast slaap lekker!
@Amandie vandaag was mijn ovulatietest iets lichter dan gisteren, dus denk echt dat ik vrijdag/zaterdag mijn eisprong heb gehad. Maar vanmorgen ook nog intiem geweest, en dit gaan we vast nog wel vaker doen deze week Ik ga ook op bed, ben zo moe vandaag. Trouwens nog even een raar vraagje. Kennen jullie het gevoel dat als je intiem bent geweest, dat je zo'n zwanger gevoel hebt? Kan het moeilijk uitleggen, maar het is dan echt zo'n volle buik gevoel Naja ik ga er voor vandaag een einde aan breien. Slaap lekker allemaal!
Lekker toch! Heerlijk vrijen ben ik ook wel gek op hoor Antwoord op je vraag: Ik had het de zondag erna ook meteen. Dacht ook mijn ei vrijdag/ zaterdag te hebben gehad. De zondag ook nog gevreeën maar mijn bm lag een beetje in de weg en ik had zondag al geen vruchtbaarslijm meer. Dus ik herken het wel een beetje. Heb het ook gevoeld dat mijn bevruchte ei onderweg was naar mijn bm. Een soort ongi pijn voelde ik. Dat kunnen dan je eierstokken zijn die samentrekken om de bevruchte ei te transporteren. Ik had ook last van mijn rug. Bij mij was dat gevoel op woensdag weg. En donderdag begonnen mijn borsten groter en steviger te voelen. De dinsdag erna de eerste posi test. Ik hoop voor je dat het raak is! Truste!
Time traveler's wife zat ik te kijken... En op t eind moest ik janken.. ik haat dat... hahaha.. normaal jank ik niet zo snel om films, maar nu houik t allemaal niet droog hoor.. hormonen!
@ing.. wat balen dat je je zo naar voelt!! Drank maakt je gevoel niet veel beter!! Probeer als je weer rustig bent je gevoelens en gedachtes uit te spreken!! Hoop dat je een beetje slaapt vannacht en je snel weer wat beter voelt. @amandie.. mooie echo.. fijn dat je niet zo lang op de volgende echo hoeft te wachten.. @yuna.. balen zeg.. op naar de volgende ronde!! Gezellig dat dit clubje er is. @paloe.. wat een leuke buik fotos!! @zwangels.. ik hoop echt dat er deze maand een plak beeb in je begint te groeien. @sarah.. leuk he die hormonen.. Hihi heb er soms ook best last van. Sorry voor wie ik vergeten ben!! @hier.. ik ben voor t werk vandaag even een bh wezen kopen.. ik ga van niet veel naar iets en t gaat behoorlijk hard.. ze zijn ook behoorlijk gevoelig.. Het is een mee groei bh geworden.. het is geen gezicht.. maar wel stevig!! Ga der morgen maar is mee werken.. mn 4e late dienst.. bah heb t gehad. Slaap lekker dames..
goedemorgen! hmm hier komt de klusweek er weer aan,maar mijn temp schommelt weer enorm! hoop dat ik mijn ei kan vinden,alle ff toch gisteren dus begonnen met dieet en spinning! ging gisteren goed en gisterenavond ook niet gesnoept! nu vol houden! verder niet veel in de planning,buiten in de vroege avond even de jongens gaan halen,hun logeerpartijtje zit erop! paloe:nog maar een ienimini-buikje,maar dat zal binnenkort wel anders zijn zwangels:dat klopt ook dat je meer zin hebt tijdens eisprong!moeder-natuur heeft toch iets leuk meegegeven! yuna:balen van je test!!!! geslacht:willen we ook weten,is altijd makkelijk! amandie:leuke foto,maar de volgende zal wel iets duidelijker zijn! fijn dat alles goed was! ing:balen dat je je zo ellendig voelt!! maar mannen blijven mannen/kids met gevoelens,die moeten echt een handleiding hebben eer ze iets door hebben! het beste is eens goed praten! gebakje:fotoooo wel plaatsen!! mh:gelukkig heb je een meegroei bh gekocht,want die ga je nog nodig hebben tegen het einde van de zwangerschap!!