Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier het zelfde hoor van vrij weinig tot na d egeboorte cup pamela anderson :p

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ing succes!

Zwangels naar dat je je zo rot voelde! Gaat het nog steeds beter nu?

Yuna balen meid..

Sarah haha idd fanatiek! Mooi toch! Erg he die hormonsters;)

Amandie idd;) k zei het even omdat ik bij de termijnecho een beetje teleurgesteld was dat we het nog niet hoorden:) het is zo’n fijn geluid;)

Zwangels nee dat volle buik gevoel ken ik niet..

Mh90 dank je!:) haha je bh verhaal, succes ermee vandaag!

Sofie idd, ergens na de 20 weken ontplof ik;)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bah, ik heb zo een examen, heb me bar slecht voorbereid dus we zullen zien...nog maar even aan schadebeperking doen..

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    paloe succes met je examen !!

5. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Paloe: succes met examen! Minibuikje :)

@Sarahtje: Time travelers wife is ook een huilfilmpje :) Gaat t ondertussen alweer ivm huilbui voor gewicht? Denk eraan dat veel van het gewicht dat je nu bijkomt water is eh...

@Zwangels: En al zwanger? hahaha :) Te zien aan je hoeveelheid klussessies heb jij wel plezier gehad...
    Vl gisterne hier zo: ppfff ik wil buiten maar t regent te hard... dan hou ik mij maar bezig me u eh... gaan we samen douchen schat? Hahaha OKIDOKI zeg ik dan hoor...

@Ing: Jij hebt t recht je zo te voelen. Heb je al eens kalm met hem proberen praten over wat er mogelijk aan de basis van jullie problemen ligt? Ik heb een tijdje terug ook gelijksoortige probs gehad met vl en ik lag meer te huilen dan wat anders. Ik was echt ongelukkig en het leek alsof het hem niets kon schelen waardoor ik nog harder begon te huilen. Ik heb dan zelfs 5 dagen op de zetel geslapen omdat ik gewoon niet meer in zijn buurt wilde zijn. Uiteindelijk heb ik eruit gekregen wat er was ga ik nu niet meer over uitwijden en sindsdien is ie terug een andere vent die WEL geeft om hoe ik me voel en dergelijke... Tijdje terug was hij vroeg in bed gekropen omdat hij moe was en was ik film aant kijke... ik begon te huilen (triestige scene) en ik hoor hem af komen lopen om tz vragen waarom ik huilde en wat er was. Volledig tegengestelde van hoe ervoor was.
    En als je je nu probeert mee te "interesseren" voor de dingen die hem zo bezig houden? das misschien een manier om dichter bij elkaar te komen? Zoals ik nu steeds met vl ga vissen... brengt ons ook dichterbij elkaar...
    Maar als ik het god begrijp voel je je ontzettend eenzaam... ik weet daar kan je aan kapot gaan. Het lijkt alsof je staat te roepen in een kamer vol mensen maar niemand die opkijkt naar je... ga diep in jezelf graven en zoek of je zo nog wel verder wil... soms kan je niet anders dan van je hart een steen maken en gewoon een job doen dat je liever niet hebt en een punt aan je relatie maken. Als je meer huilt dan lacht dan is er iets mis in een relatie en zeker als je bezig bent voor kindjes... Ik begrijp je zeker en vast als je het even op een laag pitje wil zetten. Heb je aan hem al eens gevraagd of hij echt oprecht gelukkig is?

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Amandie Oke nou ik ben benieuwd! Lijkt nu ook inderdaad dat ik bepaalde dingetjes voel in mijn buik die ik nog niet echt eerder heb gevoelt, misschien is dat de manier van mijn lichaam om te zeggen ik ben er klaar voor. Was het maar halverwege september, dan kan ik hopelijk zeggen dat het raak is!

@Mh90 Dat hoop ik ook zo'n lekkere plakbeeb!

@Sofie Dan bedank ik moeder natuur! :):) Kon in het begin ook heel erg merken dat ik van de pil af was, kreeg steeds meer zin:D

@Paloe Voel me zeker beter! Omdat we nu ook weer gezonder eten ed. Voelde echt even niet happy met mijn lijf, maar nu zijn er alweer 2 kilootjes af dus gaat de goed kant op! Heel veel succes met je examen!

Diabolique :D:D:p:p Hahaha ik hoop het! Heb inderdaad veel plezier gehad:) Jij ook zo te lezen, heerlijk toch!

Ik was begonnen met temperaturen en dit gaat tot nu toe goed:) Manlief hoort de piepjes van de thermometer niet eens:D
    Hier een link van FF.
    My Ovulation Chart

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    #2087 Zwangels, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn
    3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK
    3 september 2012, Nik, afspraak GYN
    4 september 2012, gebakje, termijnecho VK
    10 september 2012, LBlue, pretecho
    10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK
    17 september 2012, minnie1979, afspraak VK
    22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum

24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012
    Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012

79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012
    Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Yuna ik heb je nod hier ook maar even veranderd!

9. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Sarah: Is dat een goede film? Mijn vl moet van de week weer in de nacht werken, dus ga dan altijd film kijken, maar ben een beetje inspiratieloos.

Mh90: Ja heel fijn. Want zo’n echo geeft na de 10 weken toch meer zekerheid dan dat je 8 weken bent. Dan kan het altijd nog fout gaan helaas. En bij de 10 weken kunnen ze preciezer zien hoe ver je bent. Leuk dat je een goede bh hebt gekocht. Ik wacht daar nog wel even mee.. Tot nu toe gaat het nog net. De ene dag zijn ze ook steviger dan de andere dag bij mij. Nu doen ze vooral pijn en de volgende dag zijn ze weer groter.

Sofie: Dank je wel Ja ik hoop dat die de volgende keer een stuk duidelijker is!

Paloe: Suc6 met je examen!

Zwangels: Ik had na 9 dagen, 5-6 dagen voor NOD al een positieve test. Dus wie weet, weet je het wel eerder!

Ik heb ook een nieuwe afspraak erbij.

22 september 2012, Amandie echo nekplooimeting Echocentrum

Deze is in een andere plaats dan dat ik normaal de echo laat doen. Omdat ze in de plaats waar ik normaal ga nog in opleiding zijn voor deze echo. Ik mag ook in de plaats waar ik normaal kom komen voor de meeting zodat zij kan oefenen, dus dan heb ik nog een extra echo! Ik hoop dat alles gewoon goed is bij de eerste meting. Dan is die oefening alleen maar een leuke extra echo voor mij. Ik wil er wel bij vertellen dat wij dit niet voor de lol doen hoor. Ik snap dat zo’n combinatietest niet niks is! De 20 weken echo heb ik zoiezo in het WKZ. Dus dan kom ik op nog een 3 e plek voor een echo en mijn 3d pretecho ga ik in Zoetermeer laten maken, plaats nummer 4. Daar heb ik nog geen data voor hoor. Die komen nog :D

Ik voel me vandaag wel redelijk. Iets minder moe, ik heb het hele weekend niks anders gedaan dan geslapen. Nog wel misselijk en mijn borsten zijn wel iets minder gespannen maar doen nu sinds gister pijn. Het wisseld hier een beetje af. Gespannen, pijn of jeukende tepels. Naja.. Dat is te overleven. Gelukkig nog geen spugen.

10. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Zwangels: Haha ja hoor... heb me ook geamuseerd... net ff ovutestje gedaan en lijntje is redelijk donker dus ik verwacht ei morgen ergens... Vanavond vl nog maar eens verleiden hahahaha... elk excuus voor een lekker potje sks is goed mee genomen... :)

Hier vrijdag naar een openluchtconcert geweest... met voorprogramma zijn we weggeregend hahaha :) en toen manou kersting zen band begon stopte de regen... heerlijk... was een speciaal sfeertje die de muziek opriep: denk: Parijs... by night... nachtclub met burlesquedanseressen... waren afgesproken met vrienden daar om 20u. Enige die te laat waren, waren wij... VL wilde "spelen" hahaha... Natuurlijk werden daar de nodige mopjes over gemaakt...
    Zaterdag naar aquariumshow geweest... Paar super mooie exemplaren gezien. als ik met vl ooit ga verhuizendan weet ik al hoe ik visbak ga inrichten dan Whahaha :)
    zondag stoofvlees gemaakt en films gekeken. en wederom "gespeeld"... ik noem t geen klussen meer aangezien t de laatste keer is deze maand dat we proberen... vanaf 1ste dag ongi pil se... stop erop haha :)

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Amandie je afspraak staat er bij. Enne ik wil het wel eerder weten, maar wil me deze keer inhouden met testen, pas als ik een week overtijd ben ga ik testen....hoop dat ik dat volhoud. Maar wil niet weer een teleurstelling hebben van een licht positieve test en dan toch weer ongi worden.

@Diabolique Heel veel plezier vanavond!

Kunnen jullie trouwens mijn FF kaartje zien, werkt de link?

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Nou.. moet wel zeggen nu ik de bh aan heb.. t voelt alsof ik niks aan heb.. haha ben benieuwd hoe t met werken voelt.

@zwangels.. vind t knap als je pas gaat testen met een week overtijd..

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Good morning...

@Amandie... spannend die combinatietest.. zit vast goed, maar extra echo is altijd leuk..

@Zwangels... lekker veel geklust.. altijd fijn... ik zou het heel knap vinden als je dat volhoud een week overtijd...

Ik ben de rest ff veegeten...
    Tis hier na gister een enorme rotzooi.. dus ben ff aan het opruimen.. en ik ga straks naar de kapper... en ook ff witte lakverf halen voor de keukenkast.. door de verbouwing van gister.. kwamen we erachter dat de kast eersy groen was.. dus dat moet ff geverft..

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,35min op spinningfiets is al gebeurd!
    net nog even naar de bakker gefietst en wasje gedraaid en gevouwen,gegeten en nu even niks doen...

paloe:succes met je examen!1

zwangels:anti-conceptie is echt een libido-killer!!ik merk zelf dat als ik iets neem van anti-conceptie dat mijn libodo echt wel op een heel laag pitje staat,dus voor mij geen ac meer!
    na deze zwangerschap gaat bij mij of vriend de fabriek dicht!
    ja je link werkt!

dia:alle zo te horen een leuk weekend gehad!

sarahtj3:veel plezier met het verven!wel oppassen met de geur van verf he?!

15. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee lieve meiden,
    Hopelijk gaat alles goed hier!
    Ik zit even in een "zwanger worden dip"
    En ben dus even niet op het forum.
    Ik ga me maar even proberen op andere
    Dingen te focussen, ik ben echt ff klaar.
    Zie twee meiden die ik ken nu ook met dikke
    Buiken lopen en merk dat ik echt stik jaloers ben,
    En dat vind ik echt niet oké.
    We klussen wel gewoon door, maar ga ff niet
    ovutesten en op het forum.
    Tot over een tijdje en veel sterkte en succes!
    Xxx Nik

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,
    ben ik weer even, was vandaag lekker op tijd klaar met werken. Officieel werk je tot 2 uur maar het loopt normaal altijd uit, behalve vandaag, heerlijk :)

Over mijn dip van gisteren! Hebben nog gepraat gisterenavond en ik veel gehuild en zag wel dat ie er erg mee zat. Het is niet echt een prater enzo, heel anders dan dat ik ben.
    Heb zelf ook nagedacht en het is eigenlijk helemaal niet vaak dat ik me zo voel, heel enkel en dan meestal op zondag. Denk eerlijk gezegd dat het niet eens echt met vl te maken heeft, maar meer met mijn werk en dat soort dingen. Omdat het altijd op zondag is, de dag voor ik weer aan het werk moet... Eerder had ik dit ook niet, voor ik hier kwam wonen had ik een leuke baan en zag ik mn vrienden en vl ook niet veel, misschien wel net zo veel als nu. Heb ook mijn eigen dingetjes hier waar ik plezier aan beleef.
    Ga ook wel mee met vl naar dingen die hij leuk vind en moet zeggen dat ik dat niet vervelend vind hoor, maar altijd hoeft van mij niet :)
    Natuurlijk voel ik me ook eenzaam, als vl elke avond weg is, want alleen moeten eten is niet leuk en 's avonds alleen je bed in gaan is ook niet leuk, maar dat was voorheen ook zo. Dus wat dat betreft is er eigenlijk weinig veranderd.
    Wat ook meespeelt is het feit dat ik graag weer een opleiding wil doen, in iets dat ik echt graag wil zodat ik voor mijzelf kan gaan beginnen, dat lukt nu niet financieel en daar baal ik ook van ben ik ook verdrietig over.
    Heb ook aan vl aangegeven dat ik het leuk zou vinden als ie meer interesse zou tonen in het zwanger worden, hij zou dat zeker proberen en vanaf begin november is ie meer thuis en heeft ie gewoon 1 vaste avond dat ie weg gaat. Tenzij ie moet werken (in de avonduren bij een boer, is hobby maar tegen een leuke vergoeding) en das ook belangrijk voor ons beide!

Al met al, ik weet nu waar het aan scheelt, weet ook dat ik wb mijn werk er het beste van moet maken eerst en dan hopelijk over een tijdje dat ik dan toch dat kan gaan doen wat ik echt graag wil. Dus ben niet ongelukkig met vl maar meer met werk/dagelijkse dingen, en daar moet verandering in komen :)

Zal vanavond even proberen te reageren op jullie, moet nu eerst nog weer wat in huis doen enzo en tegen half 5 weer aan het werk.

Liefs en bedankt voor het lezen en de lieve reacties!

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sofie: Ja mijn kaart lijkt Zwitserland wel ;)

@Zwangels die testen zagen er goed uit! Spannend allemaal!

@Mh90, hoe is het met de bloeddruk afgelopen? Ik heb trouwens 3 katten: Heilige Birmaan (kater), Somali (poes) en een gestreepte HTK (kater) die aan is komen lopen toen hij 6 weekjes oud was. Zijn ook allemaal "geholpen" trouwens. :)

@Gebakje, jij hebt een gezellig gezin zo met al die beesten! Praten je papegaaien ook? :D

@79mama, je eisprong tijdens je ongie? Moeten de zwemmers bij jou ook nog tegen de stroom in?! Ik hoop inderdaad ook dat je gewoon het groeien van je ei voelt, anders word het wel een lastig verhaal zo!

@Yuna, balen dat het niet gelukt is! :( Vork en lepel, geweldige namen! Komt er ook nog een mes bij? :D

@Minnie, jij ook al zo'n gezellig gezin met allemaal leuke beestjes! Stiekem droom ik van een oud plattelandshuisje met een veranda en dan van die leuke sierkippetjes in de tuin... die dan zo gezellig rond je huis scharrelen! Hoe gaat het met de zwangerschap? Blij dat de warme dagen voorbij zijn? ;)

@Paloe, wat leuk! Ik wist niet dat je al eerder officieel kon zien wat het wordt! Wat gaaf! :D :cool:

@geranium, hoe gaat het met de zwangerschap? Dat jij niet wil weten wat het wordt! Jeetje ik zou het veel te spannend vinden hahaha! ;)

@Amandie, wat fijn om zo'n goed kloppend hartje te horen! Was je man/vriend erbij? Hoe was het voor hem? :D

@Ing, goed dat jullie een stevig gesprek hebben gehad samen!

@ego... tja wat zal ik zeggen. FF heeft het kruis weer verwijderd van mijn eerste kaart, en ik heb zo'n raar gevoel dat ik inderdaad geen eisprong heb. Heb echt al dagen een dip erdoor, en het gevoel dat dit het zoveelste is wat weer niet voor mij weggelegd is. Verder draait hier momenteel alles om mijn hysterische schoonzus, man en ik worden er gek van. Hoge bloeddruk, kilo's zout naar binnen gaan zitten proppen, hyperventilatie krijgen daarom in totale paniek raken, en uiteraard heeft ze geen spanningen of verdriet van haar echtscheiding. Nee want als je 25 jaar samen bent, en je wordt ingeruild voor een veel mooier, jonger, vrouwelijker en super slanke vrouw EN je man biecht op dat hij voor het huwelijk al vreemd ging, en dus meerdere vriendinnen heeft gehad, dan hou je daar psychisch niets aan over. Dat hoef je niet te verwerken en dan voel je je top. Ow en sm heeft besloten dat ik op mijn creatieve demo, niet mijn dingen mag demonstreren maar dat ik haar creatieve dingen en die van mijn sz moet demonsteren. Juist. Ik wordt gevraagd omdat ze mijn werk leuk vinden, dan ga het werk van een ander showen. Tuurlijk. Ow en ze heeft het niet gevraagd he? Maar me opgedragen. Ik loop al dagen te bedenken hoe ik netjes die draak de oren kan wassen zonder oorlog te veroorzaken.

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@chickie: hier gaat het tot nu toe goed. Wel nog wat last van krampjes, maar alleen als ik 's avonds in bed lig. Heel af en toe een vlaagje misselijkheid, maar valt nog mee!

@ing: wat fijn dat je een goed gesprek met vl hebt gehad! Goed van je! Hopelijk ben je snel weer uit je dip, hele dikke knuf!

@geslachtsbepaling: ik twijfel wel heel erg. Alleen wil vl als we het weten gelijk hrt aan iedereen vertellen en dat wil ik sowieso niet. Ik wil het graag voor onszelf houden tot de geboorte. Hij vindt dat stom, als je het weet kun je het best vertellen want anders hoef je dat ook niet te doen als hij/zij geboren is. Grrrrrrrr mannen!!!!!

@ hier: vandaag weer naar m'n werk geweest om m'n lokaal in te richten. Had eigenlijk meer willen doen maar ben kapot. Ach, heb nog de hele week!

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ing, wat vervelend dat je je zo depri voelt, gelukkig heb je nu wel goed kunnen praten met vl. Ik weet ook hoe het is om vaak alleen te zitten, ook ik eet vaak alleen met mn dochter omdat vl meestal laat thuis is, soms baal ik daar ook wel eens van.

@Yuna, balen van je ongi, volgende ronde hopelijk meer geluk.

@Chickie, ja ben echt heel blij dat die hitte voorbij is bah bah wat heb ik vorige week zondag vervloekt zeg, voelde me al zwaar klote door de misselijkheid en dan zit je ook nog eens weg te zweten. Nee deze temperaturen zijn iets beter. Hier gaat het voor de rest zn gangetje, ben met vlagen flink misselijk en nog steeds erg moe maar als het goed is komt daar over een paar weekjes verandering in.

Geslachtsbepaling: Bij dochter wisten we het bij de 20w echo maar kan nu niet zo lang wachten hoor hihi. We gaan denk ik rond de 15/16 weken een echobureau opzoeken die het dan al doet.

Meiden ff een vraagje, heb voor morgenavond een oppas geregeld ( via via op het schoolplein) zodat ik ook eens een avondje naar de yoga kan zonder afhankelijk te zijn van mn moeder. Wat betaal je nu zo''n meisje per uur??? Ze is geloof ik 15 jaar.

Normaal gesproken past mn moeder op maar de laatste tijd merk ik dat ze er weinig zin meer in heeft, als ik het vraag zegt ze "Oh dat weet ik nog niet hoor" en intussen zegt ze wel " Als je me nodig hebt ben ik er voor je hoor" Maar als puntje bij het paaltje komt is ze er helemaal niet voor me. Daarom wil ik nu niet meer afhankelijk van haar zijn mbt oppassen. Ook vertrekt ze eind november met haar nieuwe vriend naar Spanje tot eind maart, terwijl ik begin april ben uitgerekend, voor de rest heb ik geen vader meer en ik ben enigstkind, dus als er dan iets is is het toch wel fijn dat je steun krijgt van je moeder maar goed ze trekt haar eigen plan maar, heb gelukkig wel een goede relatie nu (was paar jaar geleden ook anders hoor) en een paar hele goede vrienden waar ik van op aan kan. Einde ego-bericht.

Zo zie je maar meiden er is overal wel wat hoor.

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Vraagje: als je overdag druk bezig bent geweest, heb je dan 's avonds meer last van je buik? Heb nl het idee dat ik het vandaag toch iets te gek heb gemaakt. Heb best last van m'n buik nu! Maar lekker op de bank vanavond me laten vertroetelen door vl!

Deel Deze Pagina