Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja hoor... ik heb dat ook gera... gewoon idd lekker rustig aan doen..!

@minnie... hmmm volgens mij iets van 5 euro ofzo per uur.. hangt ervanaf hoevaak je gebruik van haar wil maken, en hoeveel uur achter elkaar...
    Wel vervelend dat je moeder tot eind maart weg is.. zou ik ook helemaal niet leyk vinden.

@chickie... wat een verhaal zeg... begrijp ik nou goed dat je sz foet alsof het haar allemaal niks doet?..

@Ing ben blij dat het uitgesproken is en dat je nu weet waar het aan ligt...

@Hier.. nou ben thuis.. mn haar is klaar.. en poehhh.. ik voel me een phenix.. tis wel echt heel mooi, maar moet nog ff wennen.. vN blond naar vuur hahaha... wel gelijk allemaal blikken.. want tis nogal opvallend..
    .net ook gedoe met mn moeder... t ligt aan haar man... en fas een lang verhaal..
    Maja ik geloof in.. what goed around comes around, maar mn moeder is er steeds de dupe van.. en nu kan ik haar niet eens normaal bellen of bezoeken...
    Moet ik tot 01:00 gaan wachten. Want dan is ze bereikbaar.. dat heb ik zeker voor haar over... maar ik vind het rot.. omdat het weer door die vent komt

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Sarahtje fotooooooo :)

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels ik zie je kaartje.. hopelijk stijgt ie morgen verder

Minnie ik denk idd dat 5 euro per uur genoeg voor een meisje van 15..

Chickie als ik je kaartje zie van vorige keer twijfel ik ook, sommige vrouwen hebben nouwelijks een stijging na ei en andere juist wel.. ik ken iemand die geen stijging had maar wel een eisprong.. dat kan dus ook..

Ing fijn dat jullie gepraat hebben...

Nik Kan me er wel iets bij voorstellen..Hoop dat het je lukt om er wat afstand van te nemen..

Dia klus ze!

Sarah vuur? je bedoeld oranje? geel? huh? :p

Pfff nu weer wachten op ei... lol.. toen ik er nog niet mee bezig was dacht ik elke keer.. wtf alweer ongesteld.. en nu denk ik.. omg zo lang wachten tot ik wel of niet zwanger ben...

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Geranium , ik heb s'avonds ook meer last van mn buik, net of tie trekt of zo en voelt heel zwaar aan.

Oppas, morgen ga ik het eerst voor ongeveer 2 uurtjes proberen, niet te lang voor de 1e keer, dus dan geef ik haar gewoon €10. Had nog wel gevraagd wat ze per uur wilde hebben maar dat wist ze niet hihi

@Sarahtje, leuk zo'n verandering in je haar, ik heb ook al heel veel kleuren gehad, heel donker, blond, rood en nu gewoon bruin. Vrijdag ga ik ook naar de kapper en wil wat highlights in mn haar.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nou ff een foto gemaakt, maar in het echt is t veel feller..

Bijgevoegde bestanden:

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje dank je!

Zwangels dank je! fijn dat je je weer beter voelt!

Amandie dank je! borsten geven vaak veel kwaaltjes iss:) Fijn dat je iets minder moe bent!

Dia haha nu ff een paar dagen elke dag sexen!;)

mh90 pff ik wil echt wel steun voelen aan een bh, anders wordt ik er gek van, maargoed, ik heb ook D/E ..

Sarah haha ja er komt altijd meer kijken bij zo'n verbouwing! wow mooi dat rood hoor!

Sofie dank je!

Nik, arme meid...heeeeeeeel veel succes!

chickie haha ja zeker!:D ben heeeeeel benieuwd! ehh echt gewoon je eigen dingen showen hoor! Wat een onzin zeg! pff, oorlog? zou ze wat mij betreft kunnen krijgen!

Geranium nee meteen vertellen hebben wij bij Liam ook niet gedaan, nu kijken we weer hoe we ons erbij voelen:)

Minnie jan koning in Ochten doet het vanaf 15 weken en echobaby in Lommel (België) al vanaf 13 weken!:) geen idee wat je zo iemand betaald, 5 euro per uur?
    Aan de ene kant fijn dat je moeder die vrijheid heeft, maar wel vervelend dat ze zo ver weg is tijdens jouw zwangerschap zeg!

Verf: als je met waterbasisverf schildert kan het gewoon! terpentinebasis is een absolute no go!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah heel vet zo je haar

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah wat leuk om een foto van jou te zien! Ik had een totaal ander beeld van je... hahaha!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @sarahtj Ja ik ook ;) Denk niet dat ik het volhoud, vind het allemaal ook zo spannend! Wat leuk je haar! Staat je goed!

@sofie Fijn dat die link werkt! En als ik zwanger mocht raken dan ga ik daarna niet meer aan de pil...misschien een spiraaltje. Weet nog niet precies. Ligt er ook even aan of wij voor een 2e kindje zouden gaan dan.

@Nik Ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelt. Hoop dat jij ook binnenkort zwanger bent en op den duur met een dikke buik kan lopen :) In ieder geval heel veel succes, enne neem aan dat je met je nod hier wel even een kijkje komt nemen;)

@ing Fijn dat jullie gepraat hebben!

@Chickie Ja het leek wel of ik streepjes bleef piesen, tot de test van vanavond want die is echt stukken lichter.

@Yuna Ik hoop ook dat mijn temp morgen verder stijgt. Ik heb goede hoop. Had het vanavond op mijn werk af en toe zomaar warm en voel af en toe steekjes/pijntjes in mijn buik voornamelijk aan de zijkant.

Nou dames verder had ik weinig bijzonders vanavond. Ik ga lekker slapen. Want ook zoiets geks, ik word al een paar dagen erg vroeg wakker rond een uur of 6/7. Dan temp ik ook gelijk.

Slaap lekker allemaal!

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Slaap lekker Zwangels!

@Sarah, sorry vergeet ik nog te zeggen dat sz inderdaad net doet alsof die hele relatiebreuk haar niets doet. Ze voelt zich prima (zegt ze). Met als gevolg dat haar lijf opspeelt. Het moet er toch uit he? En dan gaan zitten liegen tegen de dokter, beweren dat ze heel gezond leeft... en ondertussen iedereen uit bed bellen en maar onnodige ritjes naar de huisartsenpost 's nachts omdat ze zichzelf helemaal gek loopt te maken. Maar alles is lichamelijk. Uiteraard.

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Waarom geeft ze niet toe dat ze is aangeslagen? Lijkt me veel gezonder..
    Axh sommige mensen steken liever hun kop in het zand dan dat ze dealen met de realiteit... maar uiteindelijk komen die dingen je toch halen.. lichamelijk, maar ook geestelijk...

En wat betreft showen... je bent gek.. lekker je eigen dingen shower hoor.. rot op zeg!..

oh wat had je dan bij me verwacht? Hahaha

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah.. gaaf hoor je haar!!

@hier.. ben te moe om op iedereen te reageren.. ben helemaal kapot.. Begon al erg moe aan de late dienst en baalde de gehele avond van mezelf.
    Wel ff flink door gepakt dus nu wat last van de rug.. erg fijn.. voel me de hele avond al een zeur.. blegh!!

Slaap lekker iedereen!!

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    #2113 Chickie, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Wat ik verwacht had? Nou euhm... een spierwit fagriel meisje met donker haar zoals je avatar! Waar komen je ouders vandaan? Je oogt oosters/indonesisch zoiets? Dat gaat een mooi kindje worden samen met een surinaamse vriend! Tenminste als ik dat dat goed onthouden heb! :D'

Ja mijn sz is onverstandig bezig. Jammer dat ze iedereen om haar heen er in mee trekt.

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chickie ontzettend vervelend, mensen die er niet aan willen dat er ook iets met je lichaam aan de hand kan zijn als het in je hoofd niet goed zit..

Mh90 knuffel! Voel je je nu wat beter?

haha het eerste wat Liam tegenwoordig zegt als hij wakker wordt is: na beneden, broodje eten
    haha hongerlapje;)

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames, ik val weer even binnen. Ovulatie komt er weer aan, dus ben er weer wat meer mee bezig.

@chickie Ik ben het levende bewijs dat je lichamelijk dingen kan mankeren als het tussen je oren niet goed zit hoor. Vaak wordt beweerd dat het andersom is, dat je van lichamelijke klachten geestelijke klachten krijgt, maar aangezien ik alweer twee weken last heb van verzuurde benen in de auto maar als ik vrij ben niet, ben ik vrijwel zeker dat ik dit zelf oproep (iets met hyperventilatie en op zien tegen autorijden, zelfvertrouwen, blablabla. Ik ken het verhaaltje zelf ondertussen wel ;) )

Probeer wel een beetje een grens te trekken tussen, meeleven en haar verdriet over te nemen!

16. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sarahtje: Mooi seg je haar... gedurfd :) Stelde me je anders voor... Nu zie ik wel dat je een halfbloedje (lees mengelbloedje) bent :) Dat gaat een mooi kindje worden met je donkere vriend :)

@Chickie: dat zijn manieren van je sz om aandacht te trekken hoor... kan goed zijn dat ze zelf wel beseft dat ze er zwaar van onder de voeten is, maar dat ze dat niet wil en zal toegeven tegenover de buitenwereld. Er zijn nu eenmaal mensen die dat niet willen. Dat iedereen hun psychisch lijden ziet...

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    net bij de ha geweest en moet bloed laten prikken morgen, te lage bloeddruk:(

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

hier doet vl vandaag de laatste vroege en dan is hij thuis tot de 3de september,dus veel klustijd en dat komt goed uit!!

vandaag geen zin om op de fiets te kruipen,maar ik moet!!!
    anders komt er niks van van mijn dieet!

nik: begrijp je keuze om hier niet meer zo actief te komen!
    heb er zelf ook aangedacht,maar ga mijn zinnen nu iets meer op mijn dieet zetten ipv op zwanger worden,alhoewel dat toch continu in mijn gedachte zit!

ing:fijn dat je alles op een rijtje hebt gezet en dat je nu weer positief denkt!!
    iedereen heeft wel eens zo'n dipje en dat kan echt geen kwaad!

chickie:jeetje wat een situatie bij jou!
    maar ik zou wel eerlijk zeggen dat je het niet leuk vind en dat ze dan haar eigen creatie's moet geven ipv jij!
    jij bent toch gekozen voor jou workshop,niet die voor haar!

minnie:ik zou een 4 a 5 euro geven...

gera:ja dat kan!je bm begint te groeien en dan kan je s'avonds meer bandenpijn krijgen!

sarah:ben wel benieuwd naar je haar,lijkt me wel mooi!
    oooh knap je haar!heel mooi!

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@sarah: gave foto!

@chickie: wat een vervelende situatie! Hoop dat je sz snel inziet dat ze verkeerd bezig is en dat het zo niet kan! Sterkte!

@mh90: hoe is het nu met je?

@paloe: dat is balen! Rust maar lekker uit!

@hier: buikpijn is gelukkig een stuk minder, het is nu min of meer verplaatst naar m'n onderrug :cool: Ach ja, trekt ook wel weer weg!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gera dat uitrusten lukt dus niet, al jaren niet en dat was ik nu spuugzat, vandaar mn ha bezoek:)

fijn dat de buikpijn wat minder wordt!

Deel Deze Pagina