Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    zooo weer bloedgeprikt. heb een snelheidsrecord gevestigd, binnen een minuut was het gedaan!:D Best goed voor iemand met extreme prikangst dacht ik zo. Zou ik er dan echt vana aan het raken zijn?:D

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ja ik zit officieel weer op het wachtbankje....pff duurt me nu al te lang....hoop inderdaad dat het een roze bankje word!

3. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Zwangels: Ja dat hoop ik ook! Dat het nu gewoon goed mag gaan. Dus deze maand moet die man gewoon weer raak hebben geschoten. Wel spannend hoor! Weet je al wanneer je gaat testen?

Ow ik hoop dat ik wel die ongelimiteerde energie krijg! Pphhhfff ben vandaag weer zo moe! Zzzzzzzzzz gelukkig thuiswerkdag :-D Maar ik heb helemaal nergens zin in!

4. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zwangels ik kom bijna gezellig bij je zitten hoor. vandaag als het goed is eisprong. Ik weet dat hij aan de rechterkant springt dus zit de hele tijd op te letten of ik wat voel haha! Eergister geklust, vl is vandaag vrij dus vanavond nog maar een keer en dan overmorgen blijf ik wel wakker tot ie thuis is :D Moet dan goed komen toch? Of maybe morgen ook nog maar een keer (geen straf, haha)

Ik heb wel nog steeds wat ik twee weken geleden ook had dat ik 's morgens in ene keer verzuurde benen heb en tintelingen op mijn armen.. Volgens orth. therapeut zou het heel goed hyperventilatie kunnen zijn, maar gisteren na het sporten reed ik naar huis en toen kreeg ik het ook in mijn rug, dus vrijdag nog maar eens vragen aan therapeut.

Gaan jullie nog leuke dingen doen op deze, voorlopig, laatste zomerdag?

@Amandie lekker he, thuiswerken! ik wil dat eigenlijk ook één dag in de week doen, maar ik denk dat mijn baas daar niet blij van wordt

5. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Heerlijk om thuis te werken, wou dat ik dat kon.. Hihi!!

@ zwangels en souries.. allebei veel succes!!!! Ga voor jullie duimen!!

@paloe.. ik ging eerder ook bijna altijd onderuit met t bloed prikken.. brrr!! Knap hoor!!

@hier.. vandaag met een vriendin afgesproken.. die komt straks.. gaan we samen lunchen.. morgen en overmorgen nog vroege diensten en dan vakantie!!!! Heerlijk!!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Goedemorgen...

@Zwangels en souries heel veel.succes.. souries nog ff aan de klus..duim voor jullie

@Palou.. wat goed..!! Toch knap hoor...

@Mh veel plezier vandaag!

@energieloos... oh ik had hoop voor het tweede trimester dat ik weer wat meer energie zou krijgen...Niet dus?!

@hier... ben boos.. mn bel is blijkbaar stuk.. en mvm komt woensdag ophalen em brengen..en vorige week wisten we dat niet.. dus had mvm gewoon de nieuwe kannen neergezet en de oude niet meegenomen... en bracht vl net alle kannen naar beneden.. zijn ze al langs geweest en heb ik dus twee voorraden en er komt nu een nieuwe bij... ik ga zo ff bellen dat ze zo nog maar een keer langskomen om het alsnog op te halen.. ga niet met 3 weken aan piskraten zitten...we waren op tijd met buiten brengen. En zij waren gewoon te vroeg!

7. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sarah ooh, niet handig! Maar heb jij ze gewoon in de voortuin staan? wij hadden toen afgesproken dat we ze in de achtertuin zouden zetten omdat anders de hele buurt het al wist :D

8. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Souries: Ik rij anders 5 dagen in de week 100 km per dag. Dus voor mijn baas is het ook voordeliger als ik 1 dag in de week thuis werk.

Sarah: Vervelend! Hoop dat ze snel alsnog die kannen op komen halen. Is er geen depot bij jullie in de buurt. Als ze niet kunnen komen kan je ook vragen of je ze daar neer mag zetten ;)

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi dames vanmorgen en echo gehad en alles zag er goed uit!!!! Hartje klopte goed en we hebben het ook nog eventjes gehoord. Ben zo opgelucht, was best wel zenuwachtig vanmorgen.

Zal vanavond foto plaatsen en nieuwe afspraken doorgeven.

@Sarah, mooie foto, je oogt idd meer indonesisch, vervelend dat je nu met al die kratten zit opgezadelt zeg.

Ik ga vanmiddag ff wat positiekleding halen want mn broeken gaan echt niet meer dicht pffff.

Fijne middag allemaal !!!!

10. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Souries Laatste zomerdag ??? Neuh hoor , hier niet. Van het weekend wordt het ook nog lekker. (maargoed in het zuiden is het altijd beter;P )

Vandaag ben ik aan het werk. En er is hier weinig te doen op het moment.

11. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Minnie de positiebroeken zijn hier ook alweer een week favoriet.
    Zit gewoon een stuk lekkerder.

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Zo net terug uit de stad en heb 3 leuke jurkjes gekocht, laat die buik nu maar groeien hihi.

Gebakje, positiebroeken zijn nog iets te groot hier, daarom los ik het op met jurkjes, draag trouwens toch altijd meer jurkjes dan broeken.

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ik heb ook een positiebroek gekocht.. maar vind ze nog onhandig.. hij zakt steeds af.. dus toch nog ff wachten tot die buik echt begint te groeien...

Maar mijn broeken zitten ook niet meer lekker, dus draag nu leggings met lange tanktops enzo.. of bloesjes...

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,

ben ik weer even :)
    Vandaag jubileum, 2 jaar samen met vl en paps en mams 38 jaar getrouwd :) Dubbel feest dus haha.
    We doen er niks aan, hebben elkaar cadeautje gegeven en vanavond gezellig samen :) Na 8 uur, beide eerst werken.
    Net wel samen gelunchd, ben naar vl zijn werk gegaan. Hij had zich verslapen (alweer) dus had geen brood mee.

Verder weinig nieuws. Morgen ff wat klussen in huis, schuren en verven, moet nou toch maar een keer af allemaal en zondag plinten aan het plafond en dan is het bijna klaar, eindelijk.

Vanmorgen zei mn moeder nog dat ze het beide wel erg leuk zouden vinden, een kleinkind. Dus de komende dagen flink klussen. Geen idee wanneer mn ei precies is, denk rond komende dinsdag, want kan niks meer op FF. Afwachten dus, maar ga dus uit van 28 dagen en dan is dinsdag mn ei.

Fijne dag nog meiden, sorry voor mijn ego bericht, kom later wel weer op iedereen reageren. Ben zo lang niet geweest, dat het me even een beetje te veel is om nu alles terug te lezen en overal op te reageren.

Liefs

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Lees net iets over zwangerschapskleding, wil zelf tegen die tijd ook leggings en jurkjes dragen. Vind het een beetje zonde om van alles aan te schaffen aangezien je het toch niet lang aanhebt. En als ik zwanger ben mag iedereen het zien, vandaar dus leggings en jurkjes (tricot, dan zie je het mooi haha).

16. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    mh90 lekkere lunch gehad? oehhhh vakantie komt dichterbij, lekker!

Sarah ik heb wel meer energie nu dan de eerste 12 weken hoor, toen was ik wel zo allesverterend moe! nu zit ik weer op mn oude energielevel;) dus het komt goed meid!
    Vervelend van die kratten zeg! mja als de bel het niet doet daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen.. hier moeten ze vanaf 8 uur buiten staan. Hopelijk komen ze ze ophalen! en ach, anders zitten ze goed dicht;)

Minnie fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd! Bij de h&m hebben ze leuke broeken! moet je er natuurlijk wel een hebben met positieafdeling;) jurkjes zijn ook heerlijk idd! Die broeken van de h&m kan je gewoon in je eigen maat kopen en zitten heerlijk, ook met nauwelijks buik;)

ing als je een of twee broeken hebt dan zijn die na 9 maanden ook wel afgedragen hoor;)
    En die van de h&m zijn niet zo duur gelukkig;)

positiekleding: hier ook liever jurkjes, maar kan ik niet aan als ik moet werken:) Dus ook maar n broek aangeschaft en had er nog een van de zws van Liam:) Die van de zws van Olaf heb ik weggedaan, die was helemaal op;)

bloedprikken: ik ga niet onderuit, vroeger vechtte en vluchtte ik zodat ze me niet konden prikken;) legde gewoon mn arm niet neer etc;) maar dat lijkt nu echt verleden tijd te zijn:D

17. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij de meeste positiebroeken zit er aan de binnenkant (aan de zijkanten van je broek op riemhoogte) een knoopje en elastiek met gaatjes. Zo kan je hem strakker doen, zakt hij niet af.

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @Amandie Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer te snel te testen, of ik dit vol kan houden is ten tweede;) Heb 15 september wel een etentje dus denk dat ik dan 's morgens ga testen als ik overtijd ben. Dan kan ik er een beetje rekening mee houden met wat ik eet en drink:)

@Souries Gezellig:D Wachten we samen! Enne het klussen is hier ook geen straf.

@Mh90 en sarahtj Dank jullie wel! Laat die duimen maar goed draaien!

@minnie Fijn dat de echo goed is gegaan! En zodra jij de volgende afspraken weet hoor ik het wel en dan pas ik het aan.

@ing Gefeliciteerd! Een hele fijne dag samen! Lekker een avondje samen vandaag, geniet er van.

Hier: Ik ben ziek thuis, ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden, last van diarree. En ik voel mijn buik (krampjes/steekjes).
    Mijn temp, was 0,1 graad lager dan gisteren. FF heeft een kruis gezet en dat had ik dus niet verwacht.
    My Ovulation Chart
    Ook ben ik trouwens nu elke dag rond 5.00uur wakker, ga dan wel weer slapen nadat ik naar de wc ben geweest. Maar dan ben ik rond 7.30uur ook weer wakker. Normaal ben ik echt een uitslaper....dus vind het erg vreemd. Had dit ook bij mijn vmk, de tijd dat ik op het wachtbankje zat.
    Ik ga zo eens proberen wat te eten, want eetlust heb ik ook al niet.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    echo 29 aug.jpg

Dit zijn dan de echo-foto's van vandaag.

Voor de afsprakenlijst:20 september nekplooimeting

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Lief!! Minnie...heel mooi.. ben blij dat alles goed was..
    Was je precies op termijn?

Share This Page