Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja in eerste instantie werd 8,6w gemeten en toen nog een keertje gemeten en toen kwamen ze uit op 9,1w, dit zou kloppen met een cyclus van 28, maar volgens mij had ik een cyclus van 30 toen. Nou ja die 2 daagjes maken ook niks uit, we houden het nu gewoon op 2 april ipv 4 april, dus mn banner klopt, die hoef ik niet aan te passen.

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK
    3 september 2012, Nik, afspraak GYN
    4 september 2012, gebakje, termijnecho VK
    10 september 2012, LBlue, pretecho
    10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK
    17 september 2012, minnie1979, afspraak VK
    20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting
    22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum
    24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012
    Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012

79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012
    Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hallo meiden, ben weer thuis van vakantie, heb wel bijgelezen maar ben nog erg moe morgen reageer ik weer even op jullie.

Vakantie was leuk maar hotel viel erg tegen helaas :( Goed weer gehad gelukkig ook. Nog geen ongi maar denk nog steeds dat mijn ei op dag 14 was en ik dus nu toch pas op 9 DPO zit. We zullen het vrijdag weten :p

Morgen meer en tx alvast Zwangels voor bijhouden van de lijst, super gedaan :D

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hey lavina...
    Fijn dat je er weer bent... jammer dat het hotel tegenviel..
    Ik hoop dat vrijdag alles goed gaat maken voor je.. met een posi test!

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Thanx Lavina!! Dan laat ik het nu weer aan jouw over!!
    Jammer dat het hotel tegen is gevallen. Hoe voel je je verder? Hoop op een knaltest! En dat de ongi wegblijft!

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Positiekleding: dan kan ik ook wel 1 of 2 broeken kopen tegen die tijd, haha. We hebben hier een winkeltje die leuke en goedkope kleding verkoopt. Kijk er nu stiekem wel eens naar haha.

Zwangels: beterschap. Ook al diaree… ik ook. Niks aan.

Minnie: mooie fotootjes hoor!

Lavina: welkom terug! En ik duim voor je aankomende vrijdag voor een posi test!

Hier: net terug van werken. Heb 2,5 uur tijd om alles schoon te maken maar was mooi op tijd klaar, wel fijn. Daarna nog even wat lekkers opgehaald voor vanavond en een fles WKD, zo lekker op zn tijd!

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ing, wat is WKD???

@Lavina, welkom terug meid, jammer van het hotel maar gelukkig heeft dat niet de vakantie verpest en hebben jullie het toch leuk gehad. Zat net nog aan je te denken toen ik de lijst zag. Zal voor je duimen dat ongi wegblijft !!!!!

Hier nu ff niks te melden, ben weer eens doodmoe voor de verandering dus ga lekker naar bed, truste meiden x

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @lavina.. welkom terug!!!! Jammer dat t hotel minder was.. id hopelijk een mooie positieve test.

@paloe.. t was gezellig.. 1 croissant gehad!! Vandaag weer zo beroerd.. niet fijn!! Morgen hopelijk beter:)!!

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @minnie.. mooie echo trouwens.. wauw!! kan ook niet meer wachten tot 24 sept!! Hihi

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels beterschap!!!

Minnie ik kan het niet zo goed zien maar het ziet eruit als mooie echo's!

Lavina wat jammer dat het hotel zo tegenviel! Wat was er mis mee? Gelukkig hebben jullie verder wel een leuke vakantie gehad! Ik duim heel hard voor je voor vrijdag!!!

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Mooie echo minnie!

zwangerschapsbroeken draag ik ook al een tijdje..heerlijk, maar dan wel met en band die verstelbaar is, dus nu zit die nog laag, maar straks heeft die meer ruimte... En maar 40 euro, dus ook niet direct super duur!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank jullie voor de beterschapswensen. Heb lekker gedoucht en ga zo mijn bedje in...pfff wat ben ik moe en net tijdens het douchen en nu nog heb ik weer last van steekjes/krampjes in mijn buik.
    Het vrouwenlichaam is echt een raadsel af en toe!

@ing jij ook beterschap met je diarree.

13. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    We steken mekaar hier aan volgens mij..

Mijn wekker gaat om 5.15 dus ik ga zo mn. Bedje opzoeken.
    Trusten dames!!

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Minnie: WKD is een blauw alcoholisch drankje. Soort wodka geloof ik. Te koop bij Jumbo en C1000.

Zwangels: dankje wel!

Hier: gezellig avondje gehad met vl. Helaas was ie later thuis maar was overmacht. Auto werkt de laatste niet mee, wss moet er een andere komen… Als we iets leuks kunnen vinden, misschien maar ruilen. Ik heb nu een groene polo en wil wel een zwart wagentje, weet alleen nog niet wat.
    Wij duiken zo ook lekker onder de wol. Slaap lekker meiden en tot morgen.

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, half NL/half Marokkaans, nee had ik nooit geraden! Laatst ook met een (hele mooie) collega, daarvan dacht ik ook Indo (iedereen die mocht raden trouwens ook) en hij is een Turk, dus ik ga niet meer raden denk ik! ;)

@ Ing, over FF: Abonnementsvoorwaarden daarop klikken en dan terug klikken. Ze dwingen je om de voorwaarden te bekijken, tot die tijd zit je abbo vast. Daarna kan je gewoon de gratis variant gebruiken, had ik afgelopen week ook.

@Minnie: leuk die echo foto's! :D

@Lavina, wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, jammer van het hotel maar ach hoeveel uur ben je daar nou echt en ik denk dat je dan best wel een leuke bezigheid hebt kunnen bedenken voor de tijd dat je niet sliep... hihihi! :D

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    gisteren een leuk dagje gehad!
    vl moest om 16u in antwerpen zijn en ik had hem daar afgezet en daarna doorgereden naar familie die daar woonden,dus daar lekker flesje wijn gedronken en wat gegeten terwijl de kinderen in de speeltuin aan het spelen waren!heerlijk!!!!
    waren wel laat thuis,rond 22u,dus de kids liggen nu nog te pitten!

straks even kadeau's halen en dan namiddag naar een verjaardagsfeestje,dus niet veel online..

paloe:heerlijk he als je van die angst afgeraakt?ik ben ook altijd best trots op mezelf en vind het nu best ok als ik bloed laat nemen.

sarah:vervelend joh die stomme bel!

zwangels:eek:eh ziekjes...beterschap!!!
    hier gisteren ook een hele dag diarree gehad...

minnie:fijn dat alles ok is!!!
    leuke echo's!

lavina:welcome back :D
    hhmmm vreemd kaartje heb jij he?!

positiekleren:heb hier nog een broek of 3 liggen en nog 3 jurkjes,dus ik ga denk ik niks meer bijkopen...

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hallo dames!

Mijn temp is al weer gestegen! Vind het zo spannend! Ben wel ziekjes maar kan niet zeggen dat ik koorts heb dus de stijging is wel positief!
    My Ovulation Chart
    Kon vanmorgen wat langer op bed liggen, want de bouwvakkers zijn hier pas later begonnen. Was vannacht rond 4 uur alweer wakker, daarna weer geslapen.

En ik zat me zo net te bedenken, stel dat het nu wel raak is, en ik heb die controleafspraak bij de gynaecoloog. Dan zou ik 2 dagen overtijd zijn. Kan het dan geen kwaad zo'n inwendige echo? Want dan ga ik de afspraak verzetten naar later in september.

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zo daar ben ik weer, ff heerlijk uitgeslapen vandaag was ik wel even aan toe hihi

@Minnie & Sarah mooie echo's van jullie beiden!

@zieken hoop dat jullie je snel beter voelen

@Zwangels oh spannend alweer duim voor je! en inwendige echo kan volgens mij geen kwaad hoor ze doen het toch ook als je zwanger bent.

@ing fijn dat jullie een leuk avondje hebben gehad, en balen van de auto zeg :(

@sofie klinkt als een leuk dagje ja gezellig hoor

Zo vanaf nu kan ik weer makkelijker meelezen en uitgebreid reageren.

Nou hier ff mijn verhaal:

Het hotel was zo gehorig dat je de buren naar de wc hoorde gaan en ik kon zelfs mijn buurman horen snurken. De deuren hoorde je overal open en dicht gaan dus was iedere keer wakker. Het eten was echt slecht, a la koop het bij de supermarkt mik het in de pan en klaar. Ook ontbijt was niet zo veel aan helaas. Het Wifi was geen echt Wifi, we kregen eerst 3 kaartjes met 15 min inloggen voor hotspot. Toen eentje met 4 uur erop, maar goed we hadden het hotel uitgekozen omdat er WiFi bij zat en uiteindelijk kon ik dus alleen maar af en toe inloggen en niet onbeperkt mijn Wifi aanhebben. Baalde ik behoorlijk van, want ik wilde gewoon op de momenten dat ik het wilde online kunnen gaan, maar ja. We zijn verder alle 3 de dagen wel weggeweest. Zijn naar Cochem, Koblenz en Trier geweest, mooie steden, en leuk om eens te zien. Bij het eten heb ik heerlijk genoten van de Moezel wijnen, ik had dit keer zoiets van ach ben op vakantie dus doe het gewoon, niet meer dan 1-2 glaasjes per dag dus zal heus niet zoveel kwaad kunnen.

Vandaag is mijn temp weer 0,1C omlaag ik snap echt niks van mijn kaartje deze ronde, dus ik ga er toch vanuit morgen ongi te worden (ook zelfbescherming). Bedankt voor het duimen allemaal misschien helpt het toch echt! Zometeen gaan we nog even naar mijn moeder foto's laten zien en even cadeautje brengen. Daarna het gewone dagelijkse gebeuren zoals weekboodschappen maar weer eens doen :D

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Spannend Zwangels :) Hoop voor je dat het raak is :)

Ben lekker aan het klussen, in de echte zin van het woord haha. Kozijnen geschuurd en net gereinigd met verfhechter, is nu aan het intrekken en dan zo afspoelen en laten drogen. Wordt tijd dat alles afkomt hier in huis. Geeft zo veel meer rust!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja echt spannend! Hier is de diarree inmiddels weg alleen voel me verder nog niet helemaal lekker. Heb besloten om de rest van de week thuis te blijven, en maandag weer te gaan werken als ik me goed voel.

Lavina wat vervelend zo'n hotel! Dan kom je niet uitgerust thuis.

Ing wat goed bezig ja! Hier in huis moet ook nog van alles gebeuren. We zijn hier ongeveer een jaar geleden komen wonen, alleen er staan nog steeds spullen in dozen...dus mocht het nu raak zijn hebben we nog genoeg te doen.

Deel Deze Pagina