Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zwangels: fijn dat de diarree weg is, hier ook!
    Hier zijn we ook al zeker een jaar bezig, misschien wel langer. Maar begin me er nu echt aan te irriteren, dus ga maar aan de slag en heb nu toch tijd zat. Ga zo ook nog even naar Praxis, hopelijk vind ik een leuk behangetje, is nu 50% korting. Heb voor de babykamer maar 4 rollen nodig, dat scheelt, doe gewoon effen. Ben dan wel niet zwanger maar het is wel fijn als dat vast gedaan is! Het is nu toch kaal allemaal!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ing zag het op facebook al maar wat ben jij actief vandaag! Ik heb het idee dat je 20 uur in 8 uur hebt gepropt! Goed zeg!

@lavina Je bent weer terug! Heb je het lekker gehad?

Hier: We hebben vanmorgen vakantie geboekt naar Bodrum. Dinsdag vliegen, dinsdag erna terug en dan woensdag in de auto voor nog twee weken Frankrijk, decadent :D

We vliegen met Onur Air, ik zie de hele tijd dat aardappelenveld voor me bij Schiphol... Iemand GOEDE ervaringen met Onur Air? De slechte heb ik al gelezen op internet ;)

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Souries, nee heb geen ervaringen met Onur air, ben nog nooit in Turkije geweest. Nu we het toch over vliegtuigmaatschappijen hebben, heeft een van jullie wel eens met Swiss air gevlogen??

Wij gaan begin november 2 weken naar China (voor het werk, doen we ieder jaar) en kijk dan altijd bij vliegwinkel.nl voor de beste deals en nu kwam de zoekmachine dus uit op Swiss air. We zouden dan eerst naar Zurich vliegen en vanuit daar naar Shanghai. Nu hebben we de afgelopen 2 jaar met Britisch airways gevlogen en dat was wel oke, dus vraag me af of Swiss air ook goed is, iemand?????

@Zwangels, nee kan geen kwaad als je 2 dagen overtijd bent en je krijgt een inwendige echo, anders zouden ze geen inwendige echo's maken bij zwangere. Spannend hoor, misschien kunnen ze dan al iets van een zw.schapsring zien. Hoop het echt voor je !!!

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lavina, wat vervelend dat het hotel zo gehorig was en jammer dat je niet heel de tijd gebruik kon maken van wifi, maar ach misschien ook wel beter, heb je tenminste echt tijd voor elkaar gehad zonder de social media op de achtergrond. Ja en het normale leventje is altijd ff wennen na de vakantie hihi.

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Souries ja was lekker, onur air ken ik niet, maar goed vliegtuigen gaan door goede controle hier hoor. Enne heerlijk zoveel vakantie :D

@minnie ja ik heb met Swiss gevlogen, fijne maatschappij :)

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hey souries..
    Ik heb met onur air gwvlogen.. het was allemaal heel minimalistisch.. en een soort behang vanbinnen...ook was er op de heenweg de heletijd een raar blaffend geluid.. leek alsof er de heletijd een hond aan het blaffen was...je kreeg geen eten.. daar moest je appart voor betalen... maar de reis was op zich goed..geen turbulentie of luchtzakken... ze spreken oom zogenaamd engels.. maar dat is echt niet te verstaan, heb me er rot om gelachen...maar gelukkig is het een kort reisje..

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heb ook met onur air gevolgen, goeie reis opzich, beetje turbulentie maar dat kan met andere maatschappijen natuurlijk ook. Wens je een hele fijne vakantie Souries :)

En inderdaad druk bezig geweest. Maar merk het nu echt wel, net nog de badkamer en wc gedweild, beide wc's schoongemaakt, was opgevouwen en nog een paar wasjes aan het draaien!
    Ben er nu echt wel klaar mee hahaha. Moet straks alleen nog even de containers aan de weg zetten, die worden morgen geleegd.

Fijne avond allemaal en slaap lekker!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oke dan laat ik die afspraak bij de gynaecoloog gewoon staan. Bedankt voor de reacties meiden!
    Hier nog steeds niet lekker. Diarree is toch niet helemaal weg:(
    Heb vandaag ook wat pijn in mijn rug, vooral laag.
    Ik heb via zwanger en kids nieuwe zwangerschapstesten besteld, wilde weer een klein voorraadje hebben. En ik weet nu al dat ik het niet vol kan houden om te wachten met testen totdat ik overtijd ben. Dus heb de extra gevoelige dipstick testen besteld. Kost ook bijna niks heb er straks 6 voor €6,73 inclusief verzendkosten.
    En heb nog een paar midstream testen in huis en voor het allerlaatste de cb digital met indicator.
    Ga zo expeditie Robinson kijken! Fijne avond allemaal.

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Toch wel lekker altijd dat klussen vind ik... snap wel dat je nu kapot bent..

hier vandaag vlonders gehaald voor op het balkon en de rest opgevuld met kunstgras.. wat een verandering.. daarna het hele huis gedaan.. wat een klus weer als je een paar dagen hebt geklust in huis...
    Net tweede laklaag over de keukenkast gedaan.. morgen is dat ook helemaal af... en dan komt mijn lieve noatje ook weer thuis, ik heb haar zoo gemist!!!
    ga de heledag van haar genieten...

Nou welteruste alvast iedereen

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lavina, waar ben je toen naartoe geweest met Swiss air?

@Sarahtje, fijn he als er geklust is in huis. Kleine veranderingen kunnen al zo gezellig zijn.

Heb net Barbie's baby gezien ( had ik opgenomen van afgelopen dinsdag). Haha heb me kapot gelachen.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lblue met verstelbare band? Welk merk is dat?

Sarah ik dacht ook dat je aziatisch was naar je uiterlijk te zien;)
    Idd heerlijk om eraf te zijn voor een deel! Echt fijn!

Zwangels als je positief test voor de afspraak zou ik dat zeker melden, hij kan dan zelf beslissen wat verstandig is.. ik denk niet dat het kwaad kan, seks mag immers ook;) heel goed, lekker uitzieken!

Lavina heerlijk ff lekker uitslapen! Balen van dat hotel zeg! Gelukkig hebben jullie wel mooi 3 steden bekeken!

Ing goed bezig geweest!

Souries lekker vakantie! Hm nee geen goede verhalen..ook geen slechte behalve die van schiphol..

Minnie vreselijk he dat barbies baby! Heb ook gekeken maar werd er bijna boos van gewoon…

hmmm vandaag met Olaf en Liam bij mn ouders gegeten, mr paloe was naar school en komt zo thuis, morgen allebei vrij, heerlijk! eerst Olaf naar school brengen en om 12 uur weer ophalen en dan door voor de echo! :D En zaterdag zijn we alweer een jaar getrouwd!:D

12. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@lavina: welkom terug! Beetje laat, maar heb niet eerder tijd gehad om te reageren. Wel balen van het hotel, hopelijk heb je wel kunnen genieten! En nu spannend voor je op het wachtbankje! Duim voor je!

@souries: zelf geen ervaring met onur air, vl wel. Is idd allemaal heel basic, geen poespas. Maar lekker hoor, een weekje Turkije!

@ing: goed bezig hoor! Moet hier dit weekend ook nog aan de poets, nog geen zin in!

@hier: nog steeds heel moe. Dat wordt volgende week nog wat als ik weer fulltime fa werken! Maar op tijd naar bed 's avonds! Nog bijna 2 weekjes tot de eerste afspraak en echo bij de vk. Duurt nog zo lang!
    Nu lekker slapen, morgen de eerste vergadering. Truste allemaal!

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Pfff, kan niet slapen. Lig al een uur in bed, ben er maar even uit gegaan.

Heb mezelf voorgenomen de komende 4 maanden flink bezig te gaan met een aantal dingen:
    - zwanger worden (hoewel je dat uiteraard niet zelf in de hand hebt natuurlijk)
    - werken aan rust in mn hoofd
    - huis afwerken (radiatorombouw 2x, plinten aan het plafond, verven en behangen)
    - tuin winterklaar maken
    - stoppen met roken
    - meer bewegen (lekker fietsen en wandelen)

Hoe ik hier zo bijkom, was vandaag zo lekker bezig en het voelt echt goed als je veranderingen ziet. Ik wil straks een nieuw jaar ingaan zonder stress van allerlei dingen en meer genieten en voor mijn gevoel kan dat beter zodra alles klaar is!

Ontzettend ego bericht, ik weet het. Maar wilde het gewoon even kwijt hahaha. Ik wens iedereen een fijne nachtrust en tot morgen.

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Minnie: ja ik heb Barbie's baby ook gezien, lachen!

@Souries: geen ervaring met die maatschappij... maar ondertussen is wel elke mop/grap die er toen over gemaakt is door mijn hoofd geschoten. Ik kan je wel vertellen waar ik NOOIT meer mee ga vliegen: Air Anatolia

@Ing, heb je het boek "stoppen met roken" van Alan Carr al eens geprobeerd? Het lag laatst bij de kruidvat voor 3 of 4 euro (goedkoper dan een pakje sigaretten). Als je serieus wil stoppen, moet je echt de regeltjes volgen (dus niet minder gaan roken, of eerder stoppen) maar gewoon doorroken tijdens het boek, anders werkt de methode niet. Ken verschillende mensen die het dankzij het boek gelukt is, helaas is mijn beste vriend te eigenwijs en stopt hij altijd al halverwege het boek en lukt het hem niet...

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

pfff nog niet echt wakker, maar ja zullen toch aan het werk moeten haha.
    Ik ken het boek, misschien wel de moeite waard om eens te gaan lezen! Ben meer van het zelf stoppen, net als met dieet, ik kan ook geen dieetregels volgen enzo haha. Maar bedankt voor de tip ik kijk er zeker naar :)

Fijne dag meiden!

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh allemaal.

Hier weer aan het werk, (maar even niets te doen)

Ik reageer niet zo veel, maar dat komt omdat we druk bezig zijn met jasper zijn eerste verjaardag voor te bereiden. Die is morgen jarig. En er komt +/- 35 man.

Daarbij is jasper overdag wel fit, maar hij gaat al 3 avonden naar bed met 39,5 graden koorts. Ik vermoed dat er 2 tanden dwars zitten. Dus hopelijk is hij morgen fit voor zijn feest.

Barbies baby, ik moet dat is even terug kijken op de pc, leek mij ook wel geinig. Ik vind haar nou niet bepaald een moeder type.

Lavina balen dat het hotel zo gehorig was.

Sarah: goed bezig geweest in huis !! Fijn als het klaar is he?

Zwangels: Jij kan er voorlopig weer tegen aan met je testen :p Ik dacht dat ik erg was, maar jij hebt er helemaal veel al in huis.

17. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks voor jullie reacties meiden :D

@sarah minimalistisch vind ik niet erg voor die drie en een half uur. Neem mijn tab mee en ga lekker lezen.

@Paloe ja, dat schiphol verhaal, haha! maar volgens mij was dat geen Onur Air, want hij staat niet op Wiki bij de problemen

@Ing zit je te veel in je hoofd? Heb er echt een goed boek voor: Uit je hoofd, in het leven. Legt uit hoe je gedachten
    werken en hoe je gevoel daarop reageert.

@barbie's baby had ik opgenomen om terug te kijken, heeft vl hem na een late dienst gewist, toen hij hem had gekeken :S
    beetje jammer..

Hier: Lekker thuis aan het werk. Moet alleen even zorgen dat ik niet te veel afleiding heb, heb inmiddels namelijk ook al de keuken opgeruimd, haha!
    Normaal ben ik vrij op vrijdag, en doe ik dat soort dingen, maar omdat we een dag eerder op vakantie gaan, had ik besloten maar even thuis te werken.
    Zo meteen ook nog naar orthomoleculair arts. Ik hoop dat ze me eindelijk met de probiotica gaat laten beginnen. Vind het een duur geintje elke maand. Gelukkig wordt het grootste gedeelte vergoed.

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ing lekker dat je zo druk was en alles lekker kan aanpakken zo :D En mooie plannen heb je gemaakt goed hoor

@Zwangels hihi lekker nieuwe voorraad, ik moet na deze ronde ook weer nieuwe ovu testjes bestellen

@Sarah ook lekker bezig! en wat fijn dat Noa morgen weer thuis komt heerlijk!

@minnie ben met Swiss naar Griekenland geweest

@barbie's baby niet gezien alleen gehoord, ik hou daar niet zo van :p

@Paloe veel plezier bij echo, en bijna jaar getrouwd leuk leuk

@gera hoop dat het allemaal goed gaat komen met je vermoeidheid en werken volgende week

@gebakje veel plezier morgen met Jaspers verjaardag wat een hoop mensen zeg :p Hoop dat zijn tandjes snel doorkomen.

@souries ben benieuwd wat de othomoleculair arts zegt, hoop dat het allemaal zo gaat als je wil, enne werk ze nog voor zover dat lukt hihi

Vandaag is ROOD hier, zoals verwacht en hoppa op naar september dan maar! Verder weinig te melden :p

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK
    3 september 2012, Nik, afspraak GYN
    4 september 2012, gebakje, termijnecho VK
    10 september 2012, LBlue, pretecho
    10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK
    17 september 2012, minnie1979, afspraak VK
    20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting
    22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum
    24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012
    79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012
    Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 24 september 2012
    Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Een goedemorgen, althans voor mij niet want voel me nog steeds niet fit...maar net wat Paloe zegt even goed uitzieken.
    Heb Barbie's baby ook gekeken via internet en heb er erg om gelachen.

Paloe leuk dat je weer een echo hebt! Ben benieuwd hoe het was. Alvast gefeliciteerd voor morgen! Over 3 weekjes hebben wij ook ons 1 jarig jubileum. Gaan dan waarschijnlijk een weekendje weg.

Balen Lavina dat je ongi bent geworden. Hoop dat september dan voor jouw roze mag worden!

En ja heb straks genoeg testen op voorraad. Heb dan nog 1 cassette test, 6 midstream testen, 6 dipstick testen extra gevoelig en 1 cb digital met indicator. Maar heb wel gemerkt dat het de laatste keer erg snel ging. Want dan wil je zekerheid en dan test je toch wat vaker :p

Hoop trouwens dat bepaalde kwaaltjes die ik nu heb (beetje lage rugpijn, steekjes/krampjes, witte afscheiding) met een eventuele innesteling hebben te maken. Deze zou ongeveer vanaf nu plaats kunnen vinden. Spannend!

Deel Deze Pagina