@Sarah ja hoop het ook dat volgende ronde raak mag zijn! Wat sneu van de oude buurman zeg wel fijn dat jullie nu toch weten waarom. Wat fijn he dat Noa er weer is! @minnie kan me voorstellen met die grens, ik heb er geen idee van hoe dat gaat met de echo maar hoop gewoon dat het allemaal lekker goed blijft zitten! @gera he gatver wat een rotstreek zeg! echt niet leuk zo iemand die wel even bepaald wanneer jij het moet vertellen ofzo @ing hoe is het nu met je rug? enne geluksvogel zeker ik win nooit wat haha @mh misschien bandenpijn ofzo? ja geen idee hoe het voelt hoor maar heb er wel veel over gelezen hihi @zwangels ja creme of sticky slijm heb ik altijd na eisprong dus geen idee of het iets betekent of niet, hoop het wel voor je @gebakje oh leuk, gefeliciteerd met Jasper! veel plezier vandaag en wat een mooie tuin!! (Jaloers ) @Yuna ja haha korte cyclus he enne kan me voorstellen dat je afstand neemt hoor @hier weinig te melden, vanmiddag bbq voor het complex omdat we allemaal nieuw hier zijn, weinig zin in heb niet zoveel met de buren, maar ja moet toch mijn neus laten zien anders wordt ik weer scheef aangekeken. Ik ben overigens ook iets minder hier te vinden, probeer 2-3 keer per dag te reageren en kijk tussendoor alleen via foon. Fijne dag allemaal!
@Lavina, jammer meid! Het begint bij jou nu ook lang te duren he? @Zwangels: je kaartje ziet er top uit! FF heeft je ei gevonden en je temp gaat daarna omhoog! Spannend! @ing, geniet van je kaartjes! @Gera, ik denk dat je vriendin erg jaloers is. Jammer dat ze er niet met je over praat, en dan dit soort rare dingen gaat doen. @ego.. ik heb vorige maand zo'n knak gehad, ik denk niet dat ik een eisprong heb. Ik temperatuur en test voor de vorm, we hebben sex maar daar is alles ook mee gezegd. Mijn tempkaart bevestigd eigenlijk mijn vermoeden. Ik geloof er al een paar weken niet meer in, het is te hopen dat de gynea me serieus neemt als ik ga bellen eind van de maand.
@ lavina ja idd kortere cyclus... succes bij de bbq @ chickie temp je wel rectaal? ik hoop iig dat je gyn je serieus neemt en gaat kijken of je idd wel een eisprong hebt.. sommige mensen hebben wel een eisprong maar gaat de tempratuur niet echt omhoog. nja hoop voor je dat het alsnog raak is deze ronde.. en dat je temp morgen mooi stijgt gezien je positieve ovu testen..
@lavina.. ja weet t niet.. het is in ieder geval zo goed als weg.. Gelukkig. Veel plezier straks, misschien word t wel gezellig. @yuna.. ik had geen bloed verlies, denk dat je dat verkeerd hebt gelezen, Hihi.
Hoi meiden, @Sarah, fijn dat je dochtertje weer thuis is, ik kan mn dochter ook niet lang missen hoor. @Geranium, ja wilde gisteren de vk bellen over een extra echo maar ze hadden geen spreekuur dus bel maandag nog wel ff. Beetje rare situatie met die vriendin en dat ze gelijk met de andere buren op de stoep stond, ik denk niet dat ik daar genoegen mee had genomen. @Mh90, ik heb ook zo'n zeurende pijn in mn onderbuik sinds gisteren. Ik denk dat het je bm is die wordt opgerekt, heb gisteren ook heel de middag in de Efteling gewandelt daar kan het ook aan liggen, jij had toch ook een drukke dag gehad? Zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand hoor. @Zwangels, helaas zegt slijm niks over of je wel of niet zwanger bent. Ik heb wel sinds ik zwanger ben meer afscheiding (wit/gelig) maar dat is bij iedereen anders. @Gebakje, gefeliciteerd met jullie zoontje en het wordt een heel gezellig feest zo te zien aan de foto !!! @Chickie, wat vervelend dat je geen ei kunt spotten. Hopelijk kan de gyn jullie verder helpen maar zover ik weet is zoiets heel makkelijk op te lossen met een bepaald medicijn, is het geen pregnyl?? Ik voel me sinds gisterenavond ook niet toppie, denk dat ik een griepje heb, heb vanmorgen een paracetamolletje ingenomen en dat doe ik niet snel maar ik moest vanmiddag weg, ben naar Derek Olgivie geweest, gisterenavond werd via Twitter bekend gemaakt dat ie in Oosterhout kwam. Helaas geen reading gehad maar het was wel heel bijzonder.
@ minnie lijkt me ook bijzonder om mee te maken.Jammer dat je geen reading hebt gekregen..Vervelend dat je je niet zo lekker voelt..
@Yuna, ja ik temp rectaal en met een ovuthermometer van sensitest, meteen als mijn wekker gaat, elke dag op hetzelfde tijdstip (ook in het weekend) terwijl ik in bed lig. @Minnie, ik weet ook niet precies hoe al die medicijnen heten, las laast ook ergens dat iemand clomid kreeg om het ei te laten springen? Zodra ik ongie ben ga ik bellen. Had je wel een leuke avond gehad bij Derek Ogilvie? Ook nog genante dingen gebeurd met bijv buren? Wat jammer dat je niet lekker bent! @Gebakje geniet van het feest en gefeliciteerd!
Ja was leuk bij Derek, t was trouwens vanmiddag, het werd opgenomen in het park in Oosterhout, gewoon in de buitenlucht. Ben ook wel eens naar de theaterfabriek geweest in Amsterdam maar dit was iets kleiner van opzet. Verder eigenlijk geen genante dingen gebeurd, mensen begonnen wel te huilen en zo. pffff dat lijkt me dan wel weer vervelend als de camera op je gericht staat. Deze opnames worden trouwens in oktober uitgezonden.
Hey dames, Ik heb alle reacties wel gelezen maar ben te moe en beroerd om te reageren. Dit doe ik morgen wel. Dacht dat ik weer iets fitter was maar we hebben de BBQ aan gehad, kipsatespiesjes er op. Smaakte goed, nog 2 hamburgers gegeten, maar nu ben ik me toch beroerd. Ga zo maar op bed liggen, misschien de tv aan of een boek lezen. Iedereen een fijne avond!
Moguh !! We hebben gister een hele leuke/gezellige en mooie dag gehad. Maar ikw as blij dat iedereen om 19 uur weer weg was ;P. Ik was bek af. Jasper is veel te veel verwend. Hij kwam alleen smiddags helemaal onder de rode vlekjes te zitten van de 6de ziekte. Dat verklaarde waarom hij al 3 dagen 's avonds hoge koorts had. Gelukkig had hij nergens last van. Straks even de laatste dingen opruimen, aan bar krukken en sta tafels. En dan vanmiddag naar een kinderverjaardag. ( waar ik niet zo veel zin in heb, want het is daar nooit zo gezellig)
Ing haha een klein beetje heb je het wel in de hand natuurlijk, dat zwanger worden Olaf kwam door de pil heen in het begin van onze relatie, je raadt het al, we klusten behoorlijk vaak Liam lukte in de ronde dat we rondom ei 10 dagen achter elkaar klusten en deze kleine lukte toen we 13 dagen rondom ei klusten en ik ovutesten gebruikte Aan de klus dus! Stoppen met roken is een supergoed voornemen! Heerlijk dat je die kaartjes hebt gewonnen! Gebakje nog gefeliciteerd met Jasper! Wauw, bijzonder hoor de 1e verjaardag van je kleintje vieren met een beebje in je buik! Wauw wat hebben jullie een heerlijke tuin en wat ziet het er ontzettend leuk uit zo met alle versiering! Mooi dat hij lekker verwend is! Ach gut de 6e ziekte.. moet jij daar niet mee oppassen? Souries haha nee het was Turkish airlines bij schiphol, mja onur is ook turks toch? haha Lavina dank je! Wat balen dat rood .heeeeeeeeel veel plezier de volgende ronde! Was de bbq leuk? Zwangels ja dit was een echo op eigen initiatief hoor, puur voor de geslachtsbepaling Lekker een weekendje weg! Sarah wat ontzettend sneu voor die buurman zeg! En dank je! Minnie de nekplooimeting heb je dus met 12 weken de termijnecho is ergens tussen de 9 en 12 weken dus daar voldoen ze aan, maar als het voor jou veel opluchting zou geven zou ik vragen om een extra echo hoor, al kijken ze alleen even naar het hartje Of luisteren Ohh Derek, daar zou ik ook wel eens heen willen.. Had je een speciaal iemand waar je hoopte contact mee te krijgen? Beterschap! Geranium knap dat je bent gestopt met roken! Als je vriendin dit expres deed is het inderdaad helemaal niet leuk maar misschien is het niet expres en dan is het natuurlijk nog niet leuk..maar wel minder stom.. Heb je het er ondertussen al met haar over gehad? En ja dat ze jaloers is is begrijpelijk! Ik ben ook stikjaloers op mijn schoonzus dat haar zwangerschappen helemaal zonder problemen gaan, maar ben niet op een vervelende manier jaloers Mh90 dat gevoel in je buik kan heel goed je bm of je banden zijn.. Chickie hm ik hoop dat de gyn je al wil helpen
@paloe. volgensmij hoef je daar als zwangere niet voor op te passen. Ik heb het zelf al gehad toen ik klein was, dus kan geen kwaad denk ik. Je moet wel oppassen met rode hond , waterpokken, 5de ziekte, mazelen ,en de bof. Tenminste als je dat zelf nog nooit gehad hebt. ( ik heb de mazzel gehad alle ziektes behalve de mazelen al gehad te hebben)
@Yuna Ja klopt wel ik lees verschillende dingen over slijm op internet. Mijn temp is inderdaad mooi, nu hopen dat die zo blijft @Lavina Ik heb die creamy/sticky slijm eerder gehad maar weet niet meer op wel moment in mijn cyclus. Lette er toen niet echt op. Nu ik FF gebruik let ik er meer op. Maar hoop inderdaad dat het bij mij wel iets betekent. @Chickie Ja zeker spannend! Dacht alleen dat FF mijn ei zou vinden als mijn hele cyclus zou tempen. Bij jou is je temp toch wel 1 dag flink gezakt cd 14. Maar ik snap wel dat je de gynaecoloog wil bellen, heb je tenminste duidelijkheid. @minnie Ja ik las het al op internet. Leuk Derek Oglivie! Wil ik ook wel een keer heen, en zou ook graag een reading willen. @gebakje Fijn dat het een geslaagde dag was. Kan me voorstellen dat je na zo'n dag bekaf bent. Jammer dat Jasper de 6e ziekte heeft, maar net wat jij zegt gelukkig heeft hij nergens last van. @Paloe En konden ze zien wat het word???? Ben niet nieuwsgierig ofzo Zelf ben ik nog steeds beroerd en flink verkouden. Mijn temp was nog wel hoog 0,1 graad lager dan gisteren. Ga vandaag niet te veel doen...lekker op de bank hangen met manlief. My Ovulation Chart
@paloe: heb haar nog niet gesproken, gisteren de hele dag druk geweest. En vind het ook lastig om erover te beginnen. Heb ook niet echt het idee dat ze het met opzet doet. Maar ff laten bezinken denk ik! @minnie: derek is heel bijzonder he! Ben een keer met m'n moeder geweest en zij kreeg een reading. Kippenvel en dikke tranen! Hij wist echt hele rare dingen! @gebakje: nog gefeliciteerd! @mg: hoe is het nu met je buikpijn? Al beter? @hier: lekker genieten van de laatste vakantiedag! Misschien nog ff weg met vl, maar de bank bevalt me eigenlijk ook wel goed....... Fijne dag allemaal!
Dank je gebakje! Zit nu op 7 dpo en heb nu al zo'n drang om te testen...terwijl ik weet dat de innesteling waarschijnlijk gisteren heeft plaatsgevonden, als ik de calculator er bij pakt. Dus voor een posi test moet ik nog eventjes geduld hebben.
Goede morgen.. @Gebakje .. fijn dat het zo geslaagd was, super mooie tuin ook.. wel heel sneu voor jasper en de 6e ziekte. @Paloe... hoe was t gegaan? @zwangels, spannend..ben benieuwd. @Hier gister drukke dag gehad.. mn broer en schoonzus waren hier de hele dsg en zijn om hslf negen weer weggegaan.. eergister noa vertelt dat ze een broertje of zusje krijgt..ze was door t dolle..heel lief!en mn broer en sz gister.. zij vonden het ook hel leuk.. Nu ben ik eindelijk in de openbaarheid getreden..en heb t op fb gezet.. Nu wordt t steeds echter!
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 3 september 2012, Nik, afspraak GYN 4 september 2012, gebakje, termijnecho VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn 12 september 2012, geranium32, intake VK 12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK 17 september 2012, minnie1979, afspraak VK 20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting 22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum 24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012 Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012 Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012 Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012 ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012 sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012 Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 24 september 2012 Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen