Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hallo,

Even vraag..
    Ik heb vandaag opeens heel erg last van ongi kramp in mn baarmoeder, het zijn niet mn banden, want daar heb ik al tijden last van, dit is echt mn baarmoeder zelf..
    Moet ik me nou zorgen maken? Of is het dat je ook krampen kan krijgen van het groeien van de baarmoeder? ... ik kan het me niet hoed herrineren van noa.. maar ik maak me nu toch echt een beetje zorgen..

2. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah.. ik heb geen idee.. anders bel je de vk ff.. ook voor je eigen!!!!
    Succes, hoop dat t snel weg gaat!!

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja om nou te bellen op een zondag, ik heb verder geen bloedverlies... dus denk dat ze niets gaan doen.. baal als een stekker..., ik kijk het denk ik ff aan en anders bel ik morgen...

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah spannend!!! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk zelf dat het je bm is, bij een 2e kan je daar meer last van hebben . Ik hoop dat het goed blijft gaan..!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb het vorige week gehad. wel wat ongi kramp achtig, maar niet hevig.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb soms wel heel erg hevige kramp als er wat valse lucht dwars zit of een grote boodschap. Soms lig ik er helemaal krom van ( had ik bij Jasper ook de eerste weken)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    idd wat gebakje egt kan het ook heel goed zijn!

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja.. tis ook alweer wat minder nu.. wat meer aan de oppervlakte en niet echt meer in mn baarmoeder.. denk toch dat het mn banden waren..

Ik heb ook de laatste tijd vreselijke buikpijn en dat ik dan later naar de w.c. mket, maar dit was anders... hoop dat ik me druk maak om niks..

Ben blij wanneer ik de beeb kan voelen.. dan weet ik gewoon dat t goed zit..
    Dit is zo onzeker.. afspraken die zo lang duren.. 1 echo en dan pas weer met 20 weken.. maja volgende week maamdag mag ik sowieso weer naar de vk.. als t hoed is kan ik dan het hartje horen, zal waarschijnlink ook weer wat meer rust geven..

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    nog even snel echospam:) onze kleine meid!

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@sarah: gelukkig is het wat afgezakt. Hopelijk kun je er wel goed om slapen! En anders morgen gewoon de vk bellen!

@hier: heerlijk dagje niks gedaan met vl. Vanmiddag nog ff bij schoonmams op dw koffie geweest. M'n schoonzusje vroeg hoe lang ik het nog wil verzwijgen...... blijkbaar een al best zichtbaar buikje! Help! Nu al fijn in bed, want morgen gaat de wekker weer om 7 uur! Slaap lekker allemaal!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat een prachtige echo paloe!!!

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Wow paloe... wat mooi!!! Een echt minimensje.. al zo mooi..doet me goed om te zien..

@Gera.. en wanneer ga je het vertellen? hahaha.. leuk toch.. een buikje.. heerlijk vind ik t..

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gera haha wanneer willen jullie het gaan vertellen? Wist je schoonzusje het al wel?

Zwangels dank je!:)

Sarah dank je!:D

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mooie echo paloe. Ik mag morgen weer :p

Buikje groeit al goed:

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Hi meiden!

Hier weer een berichtje van mij! Ik was even afwezig en zal de komende week ook niet zo heel veel aanwezig zijn! Ik ben heel druk op mijn werk en in het weekend was ik heel erg moe dus had de computer niet aangezet. Heb ook niet helemaal terug kunnen lezen, maar zal wele en hele mooie echo! Gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!

Ik ben in de avond ook te moe om mijn computer nog helemaal op te starten. Zal proberen om iets beter mee te lezen. Maar het spijt me alvast bij deze als me dat niet lukt. Ik kan nu dus ook niet op iedereen reageren maar mijn vraag is nu: Hoe is het met iedereen?

Lavina heb je een leuke vakantie gehad?

Ik ga nu weer snel verder met mijn werk. Ik heb een mega deadline aan me reed hangen! Ik spiek aan het eind van de dag nog wel ff.. :)

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Mooie buik al gebakje.

@Amandie.. ja niet iedereen heeft evenveel yijd voor t forum.. maar ook leuk als je af en toe langskomt piepen.

@Hier... noa naar school gebracht, beginnen ze pas morgen.. heb geen brief niks gehad.. er stonden heel veel ouders die van niks wisten..ja het stond in een brief die ze een week voor de vakantie hebben gegeven..
    Vindt het echt onzin..maja... morgen dan haar eerste dag in groep 3.
    Kunnen we straks nog ff de stad in...

Donderdag wordt eindelijk onze nieuwe bank geleverd.. 5 mei besteld.. en nu pas klaar...maja dan heb je ook wat.

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Al een mooi buikje hoor gebakje!

Amandie ik heb ook niet altijd tijd om te kijken of te reageren. Succes met je deadline!

@sarahtj dat is me wat, sta je er een beetje voor Jan met de korte achternaam!

Hier nog steeds niet fit, blijf vandaag en morgen nog thuis van m'n werk. Tempkaartje is nog steeds mooi.My Ovulation Chart

Trouwens , ik heb Diabolique ook al een poosje hier niet gezien. Ben benieuwd hoe het met haar is.

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Dag dames..

@sarah.. fijn dat t wat minder is!!

@paloe.. wat een mooie echo!!

@hier.. hier nog steeds niet helemaal fit.. nog steeds beroerd en slapjes op de benen.. niks aan.. kan gelukkig nu wat rustiger aan doen ivm vakantie.

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoihoi, ik kom ook weer even kletsen. Vandaag op mijn werk wat meer tijd, want ik heb een top planning dat ik nu eigenlijk alles al heb gedaan wat ik voor de vakantie gedaan wilde hebben. Dus wordt denk ik een vroegertje vanmiddag.

Jullie ook zo'n heerlijk weekend gehad? Wat was het lekker he zaterdag. Lekker buiten gesport en drankjes gedronken in de zon :D moet toch een beetje wennen aan de zon voor komende week.

20. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hoi Hoi dames...

Heb hier net een super mooie echo voorbij zien komen... Mini mensje... heeeeeeerlijk...

Sorry voor de afwezigheid iedereen... drukke dagen gehad en s' avonds niet echt de fut gehad om op ZP te zitten... Nog 7 dagen en dan naar de dokter om dan te weten wanneer ik geopereerd word en vanaf nu nog +- 10 dagen tot ongi... en dan pil... ze ligt al klaar... was toch op eerste dag van maandstonden da je ze weer moest nemen eh?

sorry voor ego-berichtje... maar jullie zijn zo een babbelaars dak vanaf nu pas weer mee ga beginnen lezen en antwoorden :)

Deel Deze Pagina