♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 3 september 2012, Nik, afspraak GYN 4 september 2012, gebakje, termijnecho VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn 12 september 2012, geranium32, intake VK 12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK 17 september 2012, minnie1979, afspraak VK 20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting 22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum 24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK 6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012 Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012 Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012 Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012 ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012 sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012 Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 24 september 2012 Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
@Sarah leuk geslachtsbepaling!Kan me voorstellen dat je blij bent als je de beeb kan voelen, altijd onzekere periode lijkt me. Pfff lekker stom van die school zeg, sta je daar dan lol. @paloe wat een mooie echo! @gera hihi dat je schoonzusje dat zei, heb je al een buikfoto? @gebakje mooi buikje!! @Amandie jahoor op het hotel na was het erg leuk kan me voorstellen dat je moe bent en doe maar lekker rustig aan hoor @souries lekker weekend gehad ja zeker heerlijk weer. Hoe is het verder? @Dia fijn weer wat van je te horen, komt allemaal snel dichterbij he Hier weinig nieuws, vl is weer werken en ik heb een beetje een off day geen idee waarom, kan elk moment in janken uitbarsten bah.
@lavina goed hoor. Ga zo lekker naar huis, laatste boodschapjes, uit eten en dan hopelijk een beetje slapen.. Ik haaaaaat vliegen, maar ja, ik wil wel overal heen dusss Maar je moet gewoon tranen met tuiten huilen als je daar behoefte aan hebt. Dat lucht op! Ik doe het ook nooit in mijn eentje, maar daar krijg je zoveel spanning van. Dikke knuffel voor jou. verder weer niet echt veel geklust toen het moest, maar 1 keer, dus ik denk dat ik terug in het vliegtuig gewoon ongi wordt. maar dat hou ik dus nog even spannend voor jullie tot ik terug ben.
Tx voor de knuffel nou ik doe het wel alleen maar kan niet meer stoppen pfff heb echt geen idee waar ik vandaag last van heb. En hoop voor jou dat je niet ongi wordt hoor!
Hey dames! Ik vind het zo spannend over een weekje is mijn nod. Duurt nog wel lang maar denk dat ik deze week al een vroege zwtest ga doen. Heb die van zwanger en kids dipstick uiterst gevoelig. Staat bij dat ik 6 dagen voor de verwachte menstruatie kan testen... Heeft iemand hier die testen weleens gebruikt? @Lavina laat maar lekker gaan die tranen! Lucht lekker op toch! Heb ik ook weleens hoor. Zal wel met het vrouw zijn te maken hebben @Souries Die ene keer kan voldoende zijn he! Ik hoop het zo voor je! @Diabolique Voor jou ook spannend, echt aan het aftellen naar volgende week. Enne iedereen is wel eens minder aanwezig hier, moet kunnen toch. Vroeg me alleen af hoe het met je was @Mh90 Lekker dat je vakantie hebt, alle tijd om lekker rustig aan te doen. Wel vervelend dat je je zo slapjes voelt. Beterschap!
@lavina.. dikke knuffel!! @souries.. 1x kan genoeg zijn.. kijk maar naar mij!! @zwangels.. spannend!! Nog ff geduld.. hoop op 2 dikke strepen.
Gelukkig maar lavina! Hummmz off day is minder! Knuffel! Zwangels: Ja ik! En ik had positief 5 dagen voor NOD. Ik had op vrijdag een posi ovu test op de 13e en op de 24e positief getest. Was een vrij duidelijk steepje al! Hoop voor je dat je weer raak hebt! En dat het nu gewooon lekker goed gaat!
Hoi meiden, ben ik weer. Sorry maar het lukt me gewoon niet om zo vaak op het forum te komen de laatste tijd. Veel te doen hier. Denk wel aan jullie hoor Heb vandaag te horen gekregen dat ik nog een tijdje kan blijven op mn werk, tot eind seizoen (eind oktober). Dus helemaal top. Verder weinig nieuws eigenlijk! Kom vanavond nog wel even weer. Liefs
@Amandie Oke dat klinkt positief, misschien woensdag dan een testje wagen...is dan 10 dpo. Want positieve ovutest op 13e betekent dat je de 14e je eisprong hebt gehad toch? En dan de 24e positieve zwtest, betekent dat je 10dpo getest hebt. Of heb ik het nu mis?? @ing fijn dat je nog even mag blijven op je werk!
@Lavina... nou hoor.. gewoon lekker huilen.. soms weet je ook niet precies wat er is.. maar dan moet het er gewoon uit.. miss toch teleurstelling..en de vakantie die niet helemaal vgens plan ging... gooi het eruit.. dikke knuf voor jou!! @dia... dat komt echt heel dichtbij... je laat ons wel weten hoe dat allemaal gaat verlopen.. @Zwangels... geen ervaring mee, maar ik duim voor je @Souries.. 1x kan genoeg zijn.. ben zeer benieuwd.
Zwangels: Nee dat heb je denk ik helemaal goed! Dat dacht ik ook namelijk! Sarah: Hoeveel weken ben jij met de geslachtsbepaling? Wel erg leuk hoor! Ik denk dat ik ook die echo wil doen!
Ik wil zelf ook graag weten wat het gaat worden, vl liever niet. Vond het wel handig met de babykamer, maar heb al besloten dat het een "me 2 you" kamer wordt (van die beertjes...) @Lavina: hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Maar inderdaad gewoon lekker laten gaan die tranen. Lucht vaak wel op! Knuffel. Vandaag heb ik mn ei als het goed is, althans, meest vruchtbare dag. Iemand enig idee hoe de eisprong voelt? Had gisteravond echt ontzettend pijn onder in mn buik, boven schaamstreek. Vandaag niks geen last meer gehad, maar vroeg me af of het dat geweest kan zijn.
Gebakje mooi buikje! Amandie dank je wel! denk je wel een beetje aan jezelf? Mh90 dank je! Lavina hoe is het nu? Dikke knuffel! Dank je voor het compliment! Zwangels nee geen ervaring met die testen.. ik testte 4 dagen voor nod positief met kv2v5. Op 10 dpo. Ing haha grappig, Liam heeft ook een me to you kamertje Enne eisprong, bij mij voelt het alsof mijn baarmoeder en eierstokken er via die 2 onderste gaten() met de hand en tangen zonder verdoving worden uitgerukt, langzaam. Maar .dat is niet hoe het gemiddeld voelt Ik ga dan halfdood en kan niet liggen, zitten, lopen of wat dan ook Buikje: ik heb er van mij weer een in mn album en in het februaribuikjestopic geplaatst
Dat klinkt fijn Maar denk niet dat het dat is geweest achteraf, anders zou mijn cyclus wel heel kort zijn deze maand... Ach we zien ook wel Ik ga zo even naar je foto's kijken!
@paloe: mn zwager en schoonzus wisten het al. We willen eigenlijk wachten tot na de 2e afspraak bij de vk, die is 10 oktober pas. @sarah: wat raar dat je geen brief hebt gehad van Noas school! Slecht hoor! @zwangels: nog steeds niet lekker meid? Balen hoor! Hopelijk ben je snel weer de oude! En spannend! Ik hoop zo voor je dat het raak is! @lavina: nee, nog geen buikfoto gemaakt. Misschien vanavond vl maar eens lief aankijken! Vervelend, zon offday! Hele dikke digiknuffel meid! @mh: hopelijk knap je snel weer op! @ing: fijn dat je kan blijven op je werk! @hier: vandaag m'n eerste werkdag na de vakantie gehad. Ben best wel moe nu, maar dat komt denk ik ook wel doordat ik al om kwart voor 6 wakker was vanochtend. Verder voel ik me prima, helemaal geen kwaaltjes! Aan de andere kant is dat wel weer eng, als je iets voelt betekent het toch dat er iets is he! Maar m'n schoonzusje had wel gelijk......... Ik zie het zelf ook in de spiegel en dit kan ik niet meer verkopen onder de noemer "ik ben aangekomen in de vakantie"..... Het zit gewoon echt op m'n buik! En we wilden nog wel 5 weken wachten, dat gaat dus nooit lukken! Sowieso volgende week de vk even afwachten en dan zien we wel wat we gaan doen!
Sarahtje leuk! Ik was 15+4 bij de geslachtsbepaling. Waar ga je? Gera dan ben je ongeveer 12 weken toch? mooie termijn om het te vertellen!