Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Net even de fietsen opgehaald, samen met vriend van vl... die ene van toen (als jullie het nog weten hahaha, het is helemaal ok nu tussen hem en mij) Wel handig, zijn moeder heeft een fietsenrek, ideaal dus. Fietsen stonden nog bij de kroeg van afgelopen zaterdag.
    Samen nog even een biertje gedronken en nu ben ik weer saai alleen thuis :(
    Toch hangt er ergens nog wel een beetje spanning ergens heb ik het idee, geen spanning qua irritatie maar andere spanning... Ook niet helemaal fijn natuurlijk, maar ja gaat wel weer over! En anders moet(en) ik/we daar maar mee leren leven :p

Hoe is het met de rest?
    Kijken jullie ook GTST? Ben blij dat het weer begonnen is na een bijna 2 maanden niet op tv te zijn geweest hahaha!

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Paloe.. ik ga bij babyfocus in almere.

@Ing.. oh nee kijk geen gtsg meer sinds ik 13 ben.. ik kijk nu fort bojard.. maja meer omdat er verder geen reet is.

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Vond gtst nou niet zo.. jammer!! Maar wel trouw het half uur uitgekeken.

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik kijk het nog steeds haha, maar blijf er niet speciaal voor thuis.

Heb trouwens een ontzettend opgeblazen gevoel sinds gisteren. Kan dat komen doordat je ei eraan komt?

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ga ook een geslachtsbepaling laten doen. Heb ik bij Jasper ook gedaan met 16 weken. Ik moet nog een afspraak maken, ik bel van de week wel even. Eerst morgen de termijn echo afwachten.

6. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@gebakje: veel plezier bij de echo vandaag!!!!

@ing: geen idee, zou best kunnen!

@hier: alweer bijna een uur wakker. Vl moet de komende 2 weken om kwart over 6 weg en ik kon vanochtend niet meer slapen. Dat wordt nog leuk de komende dagen! Ben wel heel moe maar kom niet meer in slaap. Ach ja, moet er nu toch uit. Fijne dag allemaal!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @geranium, dat heb ik ook sinds ik zwanger ben, dat als manlief vroeg op gaat ik niet meer kan slapen. Heel vervelend. En ik ben moe.

Zo weer werken, en om 11.45 uur de echo ( vk zit bij mijn werk, dus das makkelijk)

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ing: wat toevallig!! Mijn moeder is Me 2 you aan het borduren voor mij. Ik wil ook graag een babykamer met me 2 you! Hihi…

Paloe: Ja natuurlijk! Ik denk wel aan me zelf hoor! Straks als het weer rustiger is ga ik lekker in december nog op vakantie! Iemand ervaring met de Dominicaanse? We willen graag in een 5 sterren ressort even bij komen van het drukke jaar! Dus dat komt wel goed. Ik wist niet dat me 2 you zo populair was. Wat leuk dat Liam ook zo’n kamer heeft!

Vakantie: Heeft iemand nog andere ideeën voor een vakantie in december? We willen graag zon zee strand en dat het lekker warm is natuurlijk. We zijn vorig jaar naar curaçao geweest voor de tweede keer, dus dat hebben we wel gezien. Ik moet er ook een beetje aan denken dat de kans op infecties niet te groot is natuurlijk. Ik ben wel overal nog voor ingeënt.

Sarah: ik wist niet dat dat zo vroeg kon! Bij ons doen ze dat pas vanaf 17 weken… Dus ik moet nog even wat langer geduld hebben!

Gebakje: Veel plezier vandaag!

9. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Lavina: Huil maar eens goed door, kan goed doen. en meestal daarna slaap je goed.
    Het nadert inderdaad, maar het MAG. Afgelopen weekend ff emo-moment gehad ivm gewicht. vl schrok zich een hoedje.

@Zwangels: Je hebt goed geklust nu hopen dat r n plakkertje bij zit... Bedankt dat je aan me dacht..

@Ing: Goed nieuws eh dat je nog ff op je werk mag blijven. wat ga je daarna doen weet je dat al? En spanningen denk dat iedereen dat wel kent... het ergste is als je niet weet waar de spanningen vandaan komen en zo niet weet hoe je ze mogelijk kan oplossen.

@Sarahtj3: Ik laat t zeker weten. T mag echt gaan komen. Ik tel de dagen.

@Geranium: We want pictures of that belly :)

@hier: nu begon ik net ontzettend smakelijk te eten aan men dinosauruskoekje en de overtollige stukken heb k gewoon weggedaan omdat de chocolade me niet smaakt :( raar... anders ben k er zo gek op... En gisteren ook voort eerst in lange tijd echt zin gehad in koffie dat smaakte me zo goed...
    als t nu raak is vreet ik men pet op...

@vakantie: malediven ;)

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Dia: Hihi... ben benieuwd! Wanneer mag je testen? Het is daar inderdaad wel lekker, maar wel erg ver vliegen! Zit meer ter denken aan max 8-10 uur....

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    heb ei 28-29ste gehad. dus moet nog ff wachten. zou wel wat snel zijn om nu al dingen te merken. Zal wel gewoon weer raar aant doen zijn :-------) hihi

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames, was gisteren vroeg op bed gegaan. Heb meegelezen via mijn mobiel. Bedankt voor de reacties.
    Ben benieuwd naar mijn test, morgen ben ik ook op 10 dpo volgens FF, zelf denk ik al 11 dpo. Maar denk dat ik morgen wel een testje wil wagen.
    Ik voel me nog niet super maar denk dat ik morgen weer aan het werk ga...
    Mijn temp was vanmorgen een stukje lager, hoop dat hij morgen weer hoger is. Maar misschien had ik voor mijn doen toch een beetje verhoging, aangezien ik niet helemaal lekker ben.
    My Ovulation Chart

Gebakje spannend een echo! Ben benieuwd!

Diabolique ja ik hoop ook op een plakbeeb!

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Metooyou: inderdaad erg populair, maar ja het is dan ook erg leuk :)

Dia: als het nu raak zou zijn, hartstikke leuk maar ook aan de andere kant misschien minder leuk? Niet lullig bedoelt natuurlijk maar je wilt beide natuurlijk heel graag :)

Zwangels: spannend morgen testen, succes :)

Hier: weinig nieuws. Ben pas net een half uurtje wakker. Nog steeds beetje duf. Zo maar even ontbijten!

14. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    tzou inderdaad leuk zijn... heel leuk zelfs... maar vreet ik toch echt men pet op als t raak zou zijn hahahah... :)

Voel je je al beter zwangels?

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Diabolique nee nog niet super fit, maar weer iets beter als gisteren. Dus denk dat ik morgen weer ga werken.

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    vroeg bedje in, theetjes drinken, ontspannen,...

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Zwangels blijft spannend he!

@ing wat fijn dat je nog langer werk hebt zeg! leuk trouwens een m 2 you kamer :D En die pijn klinkt als eipijn voor mij

@paloe goh wat ben jij nog slank zeg hihi! schattig buikje

@gera zo dan heb je wel al een leuk buikje als je het zelf toch ook al ziet en hoop dat je het dan nog even kan verbergen, maar na vk dan moet het toch wel al kunnen. Balen dat je niet meer kon slapen zeg, hoop de komende twee weken wel.

@ing blijft vreemd met die vriend hoor :p

@GTST ja weer gekeken haha die verslaving kom ik niet meer vanaf

@gebakje veel plezier bij de echo!

@Amandie hoorde dat Dominicaanse Republiek erg leuk is (op de buurtbbq haha)

@Dia dat zou wel heel bijzonder zijn als het nu raak is ja! Ja die emo dipjes hebben we idd allemaal en hoop dat jij je snel beter mag voelen over je gewicht!

@knuffels bedankt allemaal lieve meiden <3

Gaat nu wel weer beter, heb 1,5 uur met mijn mams aan de telefoon gehangen gisteren. De vakantie zat me dwars inderdaad en ook loopt het hier op het moment niet helemaal zo zoals ik zou willen. En dan begin ik zelf ook nog over alles te twijfelen dus dat helpt niet echt. En vl heeft niks door terwijl ik hem al meerdere keren dingen gezegd heb, zucht. Ongi wel weer voorbij das dan weer positief!

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hooooi

Even tussendoor vanaf mijn werk:

Mijn echo was super. Uk was goed te zien, en zwom lekker rond.

Ik ben iets verder. 11+1 zit ik nu. Uitgerekende datum is dan 25 maart.

De nekplooi meting is volgende week, maar datum nog onbekend. Omdat ik verder ben dan ze dachten moet het er tussen gepropt worden en ze hadden al weinig plek. Vandaag of morgen bellen ze met een datum.

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Zwangels, mooi kaartje hoop inderdaad dat je temp weer stijgt, dit zal misschien een innesteldipje zijn op 9DPO denk ik?

@Lavina, tijd voor een gesprekje met je vriend denk ik? Mannen kunnen zulke binnenvetters zijn, wie weet merkt hij het heel goed maar wil hij ruzie proberen te vermijden?

@Gebakje, wat fijn dat je zo'n leuke echo hebt gehad! Krijgen we straks een fotootje te zien?

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Chickie ik kan hem thuis pas in scannen.
    Dus dan komt hij er pas op.

Net gebeld voor nekplooi meting:
    Di 11 september om 15.20 uur

Deel Deze Pagina