Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Nee.. onze vk doet geen echo's die krijgen wij hier in het ziekenhuis.
    Ik had m dus met 9+3 en de volgende is officieel met 20 weken pas weer.
    Maar ga zelf dus met 15+5 een pretecho laten doen.
    Maandag krijg ik wel het hartje te horen als alles goed is, en dat is ook heel leuk!..

2. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Oehhh spannend, wie weet over een weekje of 4 dus al!! :D

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi kletskousen:)

Heb eventjes 10 blz terug gelezen.

@Paloe, wat leuk dat jullie nu een meisje krijgen!!!! En een hele mooie foto van jullie meisje.
    Ik hoopte contact te krijgen met mijn vader bij Derek.

@Geranium, lijkt me echt heel bijzonder en ook wel eng om een reading te krijgen, was je moeder daarna niet van slag?

@Sarah, hoe is het met de ongikramp? Ik had het van de week ook 2 dagen en nu trekt mn buik heel erg. Ik denk echt dat het het uitrekken is van je bm.

@Gebakje, gefeliciteerd met de goede echo:)

@Amandie, ik schreef het al bij de april-mama's maar wij zijn vorig jaar naar de Dominicaanse republiek geweest. Wij zaten in een 4* resort (Riu Mambo) maar je hebt daar genoeg 5* resorts

4. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb hier de mazzel met de echo's omdat mijn verloskundige praktijk ( zitten met z'n 8ten daar) zelf echo's maken. Ze hebben 3 of 4 apparaten staan. Dus dat plannen ze in1x dan met een controle.

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Chickie: dankje wel voor de uitleg nogmaals, zal het proberen tegen de tijd dat ik weer ga tempen!

@Gebakje: mooie echo meid, al een echt mensje!

@Hier: net heerlijk gegeten. Gezellig samen met vl. Komt niet vaak voor dus heb extra lekker gekookt haha. Hij gaat zo het gazon maaien en dan gaan we de kleding kast eens lekker uitmesten.

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

10 september 2012, LBlue, pretecho
    10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk
    11 september 2012, gebakje, nekplooimeting, 15.20 uur
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK
    17 september 2012, minnie1979, afspraak VK
    20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting
    22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum
    24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK
    6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012
    79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012
    Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 24 september 2012
    Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie nee hij merkt het echt niet ken hem wel beetje nu, maar hij is idd een binnenvetter.

@gebakje oh wat fijn zeg goede echo en lekker aan het zwemmen hihi, enne mooi plaatje ook hoor, ook al zo'n mooi minimensje

@ing ja ga ik toch maar doen en met die vriend zei toch al dat ik denk dat ie een oogje op je heeft lijkt wel steeds duidelijker te worden. Enne lekker toch ff fietsen :D

@Amandie ja wel jammer van pendels maar ach het zijn pendels he, hou me er niet teveel aan vast.

@Zwangels wat goed dat je wat afgevallen bent weer super :D

@Yuna wacht ze nog, saai he :/

@Sarah oh gezellig zo'n bijna uitgerekende vriendin, over tijdje zit jij er ook zo bij haha :D Sterkte met de verkoudheid

@eten heb rode kool met appeltjes, slavinken en aardappelen gemaakt

@minnie ja had je al gemist! hoe gaat het verder met jou?

Hier was ik ff debat aan het kijken voor verkiezingen maare heb het snel uitgezet werd zo geirriteerd door sommige uitspraken, gaan jullie allemaal stemmen?

8. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Lavina, ja ik stem altijd. Anders mag je ook niet zeuren/oordelen vind ik. Ik kan me er goed druk om maken, dus ik ga er liever niet op in. Niet zo gezellig namelijk... ;)

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Normaal stem ik altijd wel, want zoals Chickie ook zegt, als je niet stemt mag je ook niet klagen/oordelen of wat ook. Helaas zit het er nu niet in vermoed ik, heb geen stemkaart ontvangen aangezien ik in DL woon. Vind het wel vreemd aangezien ik gewoon de Nederlandse nationaliteit heb. Misschien morgen maar even achteraan bellen.

Verder geen nieuws. Net lekker wijntje op en gedouchd. Vl staat nu onder de douche en daarna lekker in bed! Nog even kijken of vl raak kan schieten straks :p en dan vanaf morgen op het wachtbankje denk ik?! :)
    Vanavond hebben we de trouwens de linnenkast uitgespit, hoop weg gegaan van vl. Allemaal lelijke oude tshirts en oud beddengoed. Ruimt lekker op.

Morgen kijken voor nieuw beddengoed, zag leuke bij de Zeeman. En wil wat nieuwe handdoeken en washandjes hebben, is nu ook een allergaartje, ziet er niet uit! Zag ook leuke keukendoekjes en pannenlappen en dergelijke bij Zeeman met o.a. zebraprint, I love it haha, dus dat wordt ook even aangeschaft. Allemaal weer op de fiets, is me goed bevallen! Alleen is het morgen een stukje verder fietsen, zo'n 11 km heen en weer 11 km terug, maar het wordt mooi weer :)

Weltrusten allemaal en tot morgen!

10. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    Weltrusten dames!!

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    na een week niet online te zijn geweest,kom ik nog eens piepen!
    mij niet gemist? :D

nee,hier was het een hele drukke maar wel gezellige week!
    we hebben de laatste dagen helemaal ingevuld voor de kids!
    familie-bezoekje+ uitstapje naar een grote speeltuin,bobbejaanland (pretpark),veel gaan fietsen en ijsjes eten,enz....
    we hebben er van genoten!

ook was het die week klustijd,dus veel geklusd gehad!
    van dag 8 tot dag 12,dag 13 niet en dag 14 weer wel!
    denk dat ik ei heb gehad op dag 13 dus hoop echt dat we voldoende hebben geklust!
    wat denken jullie van eisprong op tempkaartje?
    ff geeft nog geen kruis aan...maar heb hem wel heel duidelijk gevoeld op dag 13 om 16u en dag 14 om 9u hebben we nog heerlijk gevreeen.
    dus nu zit ik op het wachtbankje...

vl is gisterenavond aan zijn werkweekje begonnen,nacht voor 5 dagen,dus hier rustig tijd voor mezelf nu de kids naar school zijn.

zo,als jullie het niet erg vinden lees ik vanaf hier terug mee,want kan niet meer volgen,het is teveel.

12. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje en al een afspraak voor de termijnecho gemaakt?;) Mooie echo!!!

Amandie het kan zeker zo vroeg! Ik was ook pas 15+4 en hij kon het doen vanaf 15. En in Belgie kunnen ze het met 13!

Lavina haha daar komt na de 20 weken wel verandering in;) Dan ontplof ik. En ik ben al 5 of 7 kg aangekomen;)

Zwangels wat goed!

Yuna dank je!:)

Minnie ja echt superleuk!:D

Sofie leuk een weekje helemaal met de kids! Spannend nu!

Stemmen: sinds het mag: ja zeker!

Me to you haha nee het is volgens mij ook niet heel populair! Tip: er zijn veel verzamelaars van me to you . Een enkeling stopt met verzamelen en biedt dan de spullen aan op marktplaats, regelmatig nog met het kaartje eraan. Daar kan je dan een stuk voordeliger kopen dan in de winkel!

Voelen beeb: hier bij Olaf met 14 weken, Liam met 13 weken en deze kleine meid met 14 weken:)

GTST: nee, nooit gekeken ook..ik irriteer me mateloos aan de hersenloosheid;)

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Goedemorgen dames!

Hier ook weer wakker. En voel me vandaag gelukkig weer goed. Ga dus vanavond weer aan het werk. Niet dat ik heel veel zin heb maar goed er moet toch brood op de plank komen.
    Vanmorgen heb ik toch zo'n vroege test gewaagd en helaas was deze nog omowit, dus denk dat ik toch nog even geduld hebben.
    Mijn temp is weer gezakt en snap nu even helemaal niets van mijn lichaam. :( My Ovulation Chart

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    het kan ook een latere innesteling zijn,dan zakt je temp ook,dus effe afwachten wat je temp morgen gaat doen!

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Oké nou ben echt benieuwd! Hoop wel dat het raak is deze ronde, zijn al bijna 1 jaar bezig...

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Nou ja zeg word helemaal gek van mijn lijf...weet nu echt niet wat ik moet denken:( Net naar de wc en heb ik wat roodbruinig bloed aan mijn wc papiertje....pfff ik hoop niet dat het betekent dat ik ongi word maar dat het innesteling is..
    Als het wel mijn ongi is dan is het erg vroeg voor mijn doen. Dan zou ik nu een cyclus hebben van 24 dagen dat is wel erg kort...

17. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    @Lavina: Emodipjes heeft iedereen wel eens eh :) Hoop dat je eruit komt met vl. Goed praten is de boodschap...

@Amandie: Natuur zal het uitwijzen ... wat er eerst komt

@Gebakje: Mooie echo seg...

@Sofie: Fijne week gehad dus

@Zwangels: Ik weet wat je voelt ivm de onzekerheid van het zwanger worden en gewicht... Goed vermagerd al seg... houden zo... Welke App gebruik je ervoor dan? zou t geen innestelingsbloeding zijn?

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @Diabolique Ja dat wil ik zeker zo houden, vanmorgen alweer lichter op de weegschaal :) Die app heet CalorieTeller, je houd bij wat je eet en zo kun je zien hoeveel kcal je eet op een dag. Verder geen dieet ofzo, is echt zelf verstandig zijn in wat je eet. Je kunt ook synchroniseren met internet, je hebt dan je eigen logboek, dit staat dan op fatsecret.nl. Hier een link.
    Calorieën tellen en bijhouden met CalorieTeller - Androidplanet.nl

En ik hoop zo dat het innesteling is, alleen zo begint vaak mijn ongi ook....:(

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Goede morgen..
    .ik stem ook altijd en wat chickie heeft heb ik ook.. ik maak me er enorm druk om... sommige politici halen het bloed ondee mn nagels vandaan.. en dan dingen zeggen.. dat ik denk.. denk je dat we dom zijn met zn allen? Maja genoeg mensen die helaas wel in zo'n verhaaltje trappen.

@Sofie.. aah leuk bobbejaanland.. denk wel dat je genoeg geklist hebt, ik duim voor je..

@Zwangels.. dat wordt ffafwachten... heel vervelend..

@Hier.. ben flink ziek vandaag.. lichte verhoging en stront verkouden.. alles behalve leuk... dus chago als ik was... komt mijn onderbuurvrouw net toen ik mijn dochter naar school had gebracht mij een keiharde schouderduw geven toen zij de trap afliep en ik op...
    dus ik hey.. doe eens normaal.. hoor ik haar bitch zeggen..(we hebben sinds het begin al problemen. Ze bonkt constant met een bezem als wij s avonds rustig tv kijken.. laatst stond ze gillend voor onze dsur.. dat noa aan het rondrennen was.. ze was toen niet eens thuis.. ) ik weet dat zij marokkaans is, maar zij wist dat niet van mij.. dus ik heb haar in het marokkaans even flink de waarheid verteld.. ze stond ff met grote ogen te kijken. En we hebben even tegen elkaar staan schreeuwen...
    En dat voelde heerlijk.. rot wijf.. ze heeft echt de verkeerde als ze denkt dat ze mij kan lopen duwen..

Oh neee.. de kat heeft hier de boel staan onderkotsen.. oh ik trek dat nu ff niet...

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    zwangels: dat is vreemd...maar zoals je zei kan het wel innestelingsbloed zijn...even afwachten of het doorkomt.

sarahtje:ja hoop het dat het deze ronde raak is!
    beterschap met je verkoudheid!
    balen dat je zo in de clinch ligt met je buurvrouw,maar je moet je zeker niet laten doen!

Share This Page