Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sofie aan je temp te zien: eisprong dag 13.
    (maar pas na 3 dagen geeft ff een kruis)

Paloe: die kilos klinken net als mijn eerste zwangerschap. Uiteindelijk ruim 27 kilo. ( en ik mag dinsdag voor de nekplooimeting, net al 8 buizen bloed af gegeven op mijn nuchtere maag. Bah)

Zwangels, het zou een late innesteldip kunnen zijn. Maar ik gok dat je ongi er misschien wel aan komt. (hoop het niet natuurlijk)

Whahha sarah ik haar gezicht wel eens willen zien, toen jij in het marrokaans begon :p

Bobbejaanland: erg leuk park. Meestal niet zo druk ook. Nog een aanrader: phanthasialand duitsland. ( hier een pretpark fanaat, man gelukkig ook)

2. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Zwangels: Wat knap dat jij al zoveel bent afgevallen! Humzzz klinkt als een innesteling. Zou nog even afwachten. Als het rood bruine stopt dan weet je zeker dat het een innesteling geweest kan zijn. Als het door blijft gaan… ja dan wordt het ongi.. Ff afwachten nog dus! Spannend! Hoop voor je dat het gewoon weer raak is!

Chickie: met mij gaat het goed! Ik heb volgende week weer een echo! Dat is wel heel fijn. Dan kunnen we weer zien of het allemaal goed gaat en hoever ik precies ben! Spannend! Hoe is het met jou? Wanneer ga je testen?

Gebakje: Mooie echo!!!

Minnie: Klopt ik denk dat wij voor de 5 gaan. Ben namelijk nogal een lastige eter (eet alles wel, maar ligt eraan hoe het klaar is gemaakt) en ik moet nu natuurlijk ook extra uitkijken.

Lavina: Ik ga wel stemmen. Maar voor wat en wie hou ik liever voor mezelf. Ik vind dat iedereen een eigen mening moet en mag hebben. Het veroorzaakt veel narigheid en discussie. En ik ben het momenteel nog niet met een partij helemaal eens. Ik moet er nog even over nadenken dus. Vind het erg moeilijk.

Paloe: Dank je voor de goede tip! Mijn moeder gaat borduren. Dus zal wel een paar knuffels op mp kopen :D (die was ik eerst wel ff) In de winkel is het inderdaad vrij duur.

Sarah: Beterschap en sterkte met je kat en wat een stomme buurvrouw!

Wij hebben het gister avond aan de familie verteld van mijn vriend en iedereen reageerde heel leuk! Me schoonvader hoopt op een jongen, ja die kan de naam doorgeven haha.. mijn schoonmoeder wilde meteen wel oppassen en mijn schoonzus heeft nog allemaal spullen over die ze voor ons bewaard! Anders schoonzus is ook zwanger, maar die heeft alles al van de eerste en die had het al door! Dus heel leuk allemaal. Kijk echt uit naar de echo volgende week! :D

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen,

Hier vanmorgen ook bloed laten prikken, hier waren het ""maar" 5 buisjes hihi.

@Lavina, ja ik wil ook wel gaan stemmen maar vind het wel lastig hoor, heb net de stemwijzer op internet maar gedaan.

@Sofie, fijn dat jullie nog zo'n leuke week hebben gehad, nu begint het normale leventje weer.

@Zwangels, ik hoop dat het een innesteling is !!!

@Sarah, jeetje wat een k*t buurvrouw zeg !!! Ik liet me dus geen duw geven en zeker niet in zwangere toestand pffff

Hier gaat het zn gangetje, ben niet meer zo superberoerd als in het begin voel me alleen wat weeig nog maar het gaat de goede kant op. Als nu ook nog de vermoeidheid verdwijnt hoor je mij niet meer klagen:)

4. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah.. wat een stom wicht!! Grr sommige mensen!!

@zwangels.. hoop op een innesteling *gaat nog harder duimen draaien*!!

@sofie.. leuk zo een drukke volle week.. hopelijk heeft die raak geschoten!!

@amandie.. leuk dat ze allemaal zo goed reageerde!! Geeft een prettig gevoel.

@paloe.. wat leuk dat jij je kindjes al zo snel voelt.

@minnie.. fijn dat je je wat beter voelt!!

@dia.. t word nu spannend voor je hè.. Ben benieuwd welke volgorde t word.

@hier.. gisteren familie dagje gehouden.. was gezellig.. was s avonds wel kapot en weer lichtelijk zo'n gevoel in de buik als dat ik vrijdag avond had.
    Nou is t weer zo goed als weg..

Wij gaan deze week een beginnetje maken aan de logeerkamer leeg halen.. het is nou nog volledig de katten kamer.. maar we willen hem opdelen.. zodat de katten hun plekje met de kattenbak houden.. en de andere helft de baby kamer.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb zulke trek in soepstengels. En ik zit op mijn werk, en hier in het ziekenhuis verkopen ze ze niet. GRRRRRR.

Over 45 min is het lunchtijd ( de belangerijkste tijd van de dag) dan maar eens een lekker pistoletje nemen.

@minnie hier was het voor de combitest en de gewone 12 weken bloed prikken, vandaar zo veel buisjes. Gelukkig wa shet een goeie prikster en vond ze in 1x een ader die het deed :p De meeste kunnen dit bij mij niet.

Amandie leuk dat iedereen zo positief was. Hier een paar weken terug al Jasper in zijn tshirt met "stoer ik word grote broer"op facebook gezet, maar kennelijk had niet iedereen het nog door, want gister de echo foto erop gezet kregen we weer allemaal felicitaties :p

Ik ben aan het werk, en ik verveel me. Heb mijn opnames al gedaan, de ic al gedaan, en moet alleen nog 3 mappen recepten verwerken ( lees: kost nog 1 uurtje tijd), en wat ontslag regelen. Dus dat wordt weer vanaf 14 uur niets doen tot 17 uur. En daarbij doe ik natuurlijk vooral of ik heel hard werk voor de baas :p

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Sofie: welkom terug. Klinkt als een fijne vakantie! En goed geklust lees ik, dus hopen nu op een mooi resultaat.

@Me2you: dacht dat het juist wel populair was… Ik vind het in ieder geval heel erg leuk haha. Wel erg duur, dus MP afzoeken is wel een goed idee.

@Zwangels: jammer dat de test omowit was, en balen dat je nu bruin bloedverlies hebt. Hoop echt voor je dat het een innesteling is!

@Sarah: van harte beterschap. En mijn hemel wat een ***buurvrouw. Zou ik ook echt niet pikken. Sterkte ermee.

@Amandie: wat fijn dat je schoonfamilie zo positief reageerde.

@Gebakje: sterkte vandaag hahaha. Zo erg he als je niks te doen hebt op het werk. Hopen dat de tijd een beetje snel gaat.

@Hier: nog niet zo heel lang wakker. Moet echt een vroeger gaan slapen denk ik ’s avonds. Maar ja vl gaat er nooit zo vroeg in en als ik niet gelijk met hem ga dan wordt er ook niet veel geklust… Zit nu op het wachtbankje, spannend.
    Hoe is het weer bij jullie? Hier lekker zonnetje. Ook wel aardig wat wolken, hoop dat het droog blijft want wilde met de fiets de stad in, alleen voel ik me nog zo duf dat ik daar niet aan moet denken nu haha.

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. soepstengels.. jummmmm, heerlijk!!!!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @ing : als het eens een keer is dat het rustig is, is het helemaal niet erg. Maar het is nu al een week of 6 dat het heel rustig is. Op een paar dagen na dan. Dus het begint nu toch echt wel vervelend te worden. Hopelijk komt er snel weer verandering in.

*gaap*
    * rekt zich zelf nog eens uit en kijkt of niemand het ziet*

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @paloe Dank je:) Voel me er ook erg goed bij! Zeker nu de weegschaal vanmorgen al weer minder aangaf dan gister, weer 1,5 kilo eraf!

@sarahtj Heel vervelend dat wachten...maar ik zou wel moeten. He bah nu jij ziek, beterschap!

@sofie inderdaad moet even geduld hebben en het afwachten.

@gebakje het zou inderdaad een innestelingsdipje kunnen zijn, ik hoop het! En dat de ongi wegblijft.

@Amandie Dank je:) Voel me er ook erg goed bij! Zeker nu de weegschaal vanmorgen al weer minder aangaf dan gister, weer 1,5 kilo eraf! En ja nu is het afwachten of ik toch ongi word of dat het hierbij blijft m.b.t. het bruin verlies.

@minnie , mh90, ing Ja ik hoop het ook dat het toch goed is en dat ik hier straks ook kan melden dat ik zwanger ben.

Update van hier:
    Na het beetje roodbruinige verlies van vanmorgen heb ik nu alleen nog maar een beetje bruinverlies...is oud bloed dus kan beide kanten op nog steeds. En het is toch iets anders dan de voorbode op mijn menstruatie...dan heb ik toch wel meer bruinverlies. Nu is het niet veel en meer slijmerig. Maar goed we wachten af!
    Straks mijn tas klaarmaken voor het werk en dan mag ik weer aan het werk.

10. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. spannend!!!!!

@hier.. beetje gezeur met vl om niks.. kan hem ff niet luchten.. dacht dat vrouwen zo hormonaal konden zijn.. nou hier is t andersom pfff *einde ego*

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Pfff.. mh90.. echt verrot is dat...
    Heb zelf momenteel ook ff zo'n momentje... ik voel me beroerd.. waarschijnlijk een opkomende oorontsteking.. en hij gaat gewoon lekker vissen.. terwijl ik hier het huis moet doen en mn dochter moet entertainen.. en zo ook nog koken.. ben echt ff flink over de zeik... hij snapt niet dat het nu ff niet uit komt.. denkt dat ik hem zijn vismomentje niet gun.. wat een bullshit!.. ik vraag gewoon om wat zorg.. grrr

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah.. ook zo fijn!! Mannen snappen ons vrouwen niet vaak.
    Die van mij is nog niet thuis.. :-Q!!

Net na een dik jaar de tandarts maar weer gebeld.. ben zo doodsbang voor de tandarts maar moet wel want heb 2 gaatjes.. zeker weten.. ga soms door de grond als ik wat eet en t komt in dat gaatje terecht..
    morgen kan ik terecht.. maakt de verdoving nog uit ivm zwangerschap?? Iemand die het weet??

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Je moet t wel ff aangeven.. maar volgens mij zijn er verdovingen die gewoon kunnen... maar altijd ff melden!.. veel succes...trpuwens..
    Wij moeten ook ff een afspraak maken trouwens..

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn tandarts wilde liever niet verdoven, zeker de eerste 3 maanden niet.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Gebakje, hier hebben ze ook geprikt voor de combi-test + het gewone zw.schapsprikken. Hier ging het gelukkig ook snel, maar ik ben niet echt bang ervoor maar er zijn leukere dingen hihi.
    Vervelend dat je niks te doen hebt op het werk maar aan de andere kant ook een goed teken toch, betekend minder opnames (zieke mensen) of zie ik dat verkeerd?

Hier net weer aan het schuiven geweest met de eettafel en salontafel, wilde het toch weer anders neerzetten, zou het aan de hormonen liggen haha.

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@minnie: het was wel een hele ervaring zo’n reading hoor. En na de tijd waren we allebei behoorlijk onder de indruk. M’n moeder heeft alleen maar gehuild!

@zwangels: fijn dat je weer opgeknapt bent! En hoop ook zeker voor jullie dat het raak is deze ronde! Wel weer spannend zo op het wachtbankje he. Ik sluit me bij iedereen aan: wat knap dat je bent afgevallen! Complimenten hoor! Was zelf ruim 10 kilo kwijt, maar die is er inmiddels na het stoppen met de pil wel weer bij gekomen.

@sarah: hahahahaha, hilarisch dat je in het Marokkaans reageerde! Had haar gezicht wel eens willen zien! Maar wel een vervelende situatie zeg, met zo’n buurvrouw! En heel veel beterschap meid!

@amandie: wat fijn dat je schoonfamilie zo leuk reageerde!

@gebakje: je hebt echt een geweldige echo! Gaaf hoor!

@mh: leuk dat jullie een begin gaan maken met de babykamer! Denk dat er bij ons ook wel een kat verjaagd moet worden naar een ander plekje.

@ing: ook voor jou hoop ik op een positieve test deze ronde!

@hier: weinig bijzonders meegemaakt eigenlijk. Nog maar 2 daagjes en dan is het weekend! Zaterdagavond lekker met z'n tweetjes uit eten en er een gezellige avond van maken.
    Wel ernstig aan het aftellen naar volgende week woensdag! Ben zo benieuwd! In het gesprek gaf de vk aan dat ze ook een echo wilde maken, maar op hun site staat niets over een echo tijdens de intake..... Afwachten dus, maar ik ga er wel vanuit dat het gebeurt! Wil zo graag zien of het allemaal goed zit en of het hartje klopt!

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel Gera :)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels balen dat het nog wit was.. en mocht je toch ongi worden.. opzich kan je cyclus wel van slag zijn na je vmk he meid!

Sarah beterschap! En wat rot dat je zo’n slechte relatie hebt met je buurvrouw zeg… echt vervelend lijkt me dat!

Gebakje ik ben bij Olaf 16 kg en bij Liam 20 kg aangekomen, bij beiden op hetzelfde eindgewicht geeindigd;) 8! Gelukkig waren het er bij mij toen maar 6;) en later nog een keer 2:) jammer dat je zon rustige dag had op het werk. Enne ic?

Amandie fijn dat het vertellen zo leuk was! Super!

Minnie je gaat richting de 12 weken he dus als het goed is wordt het allemaal wat minder nu!;)

Mh90 toch wel zo de kamer opdelen dat het 2 aparte kamers worden? Want de beeb mag echt absoluut niet met katten of kattenbak op de kamer.. haha weet je zeker dat ml zo hormonaal is? Of zijn het toch jouw hormonsters:p Volgens mij kan de verdoving gewoon, maar wel even aangeven..

Me2you: de knuffels heb ik wel alleen van verzamelaars gekocht en niet ‘geknuffelde knuffels’
    Zegmaar;)

Wij zijn net bij een voorlichtingsavond in het zh geweest maar we waren iets te ervaren;)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Paloe: Ja ik had vandaag de 4e etage van het ziekenhuis, en de ic. Op de ic verwerken we alleen de medicatie opdrachten.

Op de andere etages doen we ook opname en ontslag gesprekken met mensen ( over medicijnen)

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, lol wat heeft je buurvrouw zich in je vergist, hahahaha! Daar moet je toch mega veel schik van gehad hebben hihihi! :D

@Amandie, wat fijn dat je SF zo attent reageert! Leuk dat je allemaal spulletjes krijgt van je schoonzus! :D

@Minnie, volgens mij hebben wij jou toch helemaal niet horen klagen? ;)

@Zwangels, heb net in het blad 100% NL zitten lezen dat je tijdens de dagen voor je ongie op zijn zwaarst bent ivm vocht wat je vast houdt dan. Kan zelfs wel 1,5 kilo schelen met de rest van de maand, dus als jij nog steeds afvalt..... lijkt me een goed teken! Ik duim hier ook voor je!!! ;)

@Mh90, tja mannen soms...

Dames hier met een bril/lenzen die advies kunnen geven? Ik twijfel of ik een leesbril/computerbril nodig heb. Kan steeds moeilijker lezen als ik moe ben, of ik word heel moe van het lezen. De letters zwemmen, ogen branden en ik kan me haast niet concentreren, ook met het lezen van kleine stukjes zoals etiketten. Zou ik ermee naar de Pearle of naar de duurdere opticien moeten gaan? Een kennis vertelde dat Pearle geen oogdruk kan meten en de ander wel.

Deel Deze Pagina