@paloe. Haha nee de katten komen niet bij de beeb in t ledikant.. Haha.. we gaan inderdaad de kamer opdelen.. Haha vind je reactie wel echt grappig.. Vl heeft en ombouw gemaakt.. daar staat de kattenbak nou onder verstopt.. katten vinden t maar vreemd dat het logeerbed weg is.. gelukkig hebben we een krabpaal van 1.90 hoog.. Vl chagrijnig maken heeft ook zo zn voordelen.. logeerkamer aan kant.. badkamer her ingericht.. schuur netjes, was weg Haha.. maar het is inmiddels weer goed. Slaap lekker dames!!
@chickie.. gewoon ff langs de pearle of iets anders gaan.. als hun iets niet kunnen weet je dat snel genoeg.. veel succes!! @minnie.. begin je nou al de boel te verschuiven? Hihi.. @sarah.. hoe is t met jou? Nog veel last van je oor?
goedemorgen!! ff geeft mijn ei aan op dag 13,wat ik dus vermoede,maar ik krijg altijd een stippelijn-kruis,weet iemand waarom? verder niet veel plannen,buiten even naar de apo te gaan en noa komt s'middags thuis eten,dus moet wel tegen de middag terug zijn. ze gaat niet zo graag naar school,maar ik wil haar wel hele dagen laten gaan,maar meestal bezwijk ik als ze zegt dat ze niet meer wil gaan en blijft ze s'middags thuis,maar het zou toch makkelijker zijn moest ze hele dagen gaan...ach ja geduld hebben... amandieh fijn dat je sf positief reageerde!altijd leuk he?! minnie:fijn dat je je al wat beter begint te voelen! de zwaarste weken qua hormonen zijn voorbij! mh:leuk om alles al in te richten! tandarts even inlichten ivm zwangerschap. ing:spannend he? zit ook op het wachtbankje! zwangels:en al ongi? sarahtje:en al wat beter vandaag?beterschap he gera:leuk voorruitzicht zo'n echo!ik moet eerst nog zwanger geraken *zucht* chickie:gewoon even langs gaan,is vrijblijvend en dan weet je wel wat meer qua bril/lenzen.
sofie: ff gebruikt stippellijnen als hij niet 100% zeker is. Of als je niet voldende gegevens in vult. Zoals naast je temp: je afscheiding/stand baarmoeder etc. Of als je elke kee rom een ande rtijdstip je temp invult/meet. Aan jouw kaartje te zien , heb je de laatste 2 temperaturen op een ander tijdstip ingevoerd, want alles is een blauw bolletje, en die laatste 2 zijn witte bolletjes.
Nou mijn ongi is doorgebroken:x:x een cyclus van 23 dagen...pffff... Baal er flink van! Mijn nieuwe nod is 30 september Zwangels (29 jaar), 12e ronde (3e na vmk), 1e kindje Oh en Chickie ik draag zelf ook een bril en ik zou naar de Hans Anders gaan. Kun je vrienden van Hans worden, betaal je een klein bedrag elke maand en dan kun je elke 2 jaar een nieuwe bril uitkiezen.
@Diabolique ja dat kan ik me voorstellen. Ik ga nu ook een lijstje met vragen maken, aangezien ik dinsdag naar de gynaecoloog moet voor de nacontrole. Misschien dat ze mij antwoorden kan geven.
@zwangels.. aaaaaah nee!!!!! Een zwangerschap is jullie van harte gegund.. ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen!! @hier.. ontwaakt uit mijn slaap.. ben ontzettend veel moed aan t verzamelen.. ben al een dik jaar niet geweest, zoveel angst voor de tandarts.. Bah!!
Gebakje ahhh dan snap ik het Chickie lastig met je ogen! Ik zou er idd even naar laten kijken maar waar weet ik niet.. Mh90 haha ja zoiets dacht ik al maar je weet het nooit he Er zitten me soms een nitwits op zp Maar dat ben jij gelukkig niet Succes bij de tandarts! Sofie hoe oud is Noa? Lastig zeg dat ze niet naar school wil! Zwangels wat balen zeg Idd, je vragen opschrijven zodat je niks kan vergeten goed gebruik maken van die afspraak!
zo,hier alles gedaan wat ik gedaan wou hebben! als noa nu namiddag nog naar school wil,kan ik nog 2 kettingen afkrijgen tegen zaterdag! gebakje:ja mijn temp hou ik bij maar slijm en bm-stand ben ik niet zo goed in om te interpretteren... de lichte bolletjes zijn idd van een uur vroeger te tempen. zwangelsh nee,en je had nog zo goed geklust...balen!! mh:succes bij de tandarts! paloe:noa word volgende week 3,dus ze zit in de 1ste kleuterklas! ja best wel lastig,maar ook wel te begrijpen,want ze is nog nooit bij mij weggeweest,wel al voor een uur of 2,maar nooit langer en ze wil ook altijd bij mij zijn.
Goede morgen... @Zwangels.. balen.. maja miss wel ff goed.. nu heb je weer een duidelijke cyclus en kun je weer echt aan de slag.. @Sofie.. wow zo jong al op school? Hier begint de kleuterklas pas met 4.. en daarvoor kunnen ze naar de peuterspeelzaal.. mijn noa zat op het kinderdagverblijf.. omdat ik voltijd naar school ging.. dus die hoefde daar niet naar toe. Kan begrijpen dat t voor een 3 jarige peuter zwaar is om de hele dag bij mama weg te zijn.. als ze altijd gewend is om bij jou te zijn. @Hier... ben nog steeds heel beroerd.. tis alleen maar erger geworden ben net naar de ha geweest.. heb een lullig middeltje meegekregen(de woorden van de ha zelf), wat zou kunnen helpen.. want ik mag niks anders hebben nu.. ondertussen ook flinke verhoging 38.7.. maja leven gaat door en het huishouden ook... En dan iets heel anders.. onze nieuwe bank werd vanochtend geleverd...na maanden wachten.. die mensen die bank naar boven tillen.. (3 hoog) en we wilden al bijna betalen.. dus ik zei.. mag ik m wel ff zien.. blijkt het de verkeerde kleur!!!" Ik was echt boos... die rotwinkel was nog dicht.. zij die bank weer meenemen.. en ik heb de winkel uiteindelijk na een half uur kunnen bereiken...en nu moet ik weer 2 weken wachten!! Nu zijn de transportkosten voor hun.. maja ik vind dit eigenlijk niet kunnen.. ik wil gewoon korting ofzo.. ik wilde gister de oude banken al weggooien.. maar grofvuil kon ze morgen pas ophalen.. ben blij dat ik ze dus nog heb.. anders hadden we nu 2 weken op de vloer gezeten.
@Zwangels... Dikke knuffel meid! @Mh90 succes bij de tandarts @Sofie, heb ook steeds een stippelkruis, bij mij twijfelt FF ook aan de eisprong @Sarah, wat rot dat je ook nog koorts erbij gekregen hebt!! Wat voor "lullig middeltje" heb je gekregen van je HA? Ben eigenlijk benieuwd wat je wel mag hebben dan? En dan ook nog dat gedoe met die bank... grrrrrr! :x Zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Doe maar lekker rustig aan, als je meisje alles heeft wat ze nodig heeft dat is het belangrijkste! Stof, was en andere taken zullen er ook nog wel liggen als je weer beter bent! @Ego, heb mijn polisvoorwaarden bekeken en zie dat ik 100,- vergoed krijg als ik naar specsavers ga, dat maar eens proberen! Temp blijft verrassend hoog hier, maar geloof er geen bal van dus ga me niet blij maken. Ik ben helemaal opgeblazen, broek en bh zitten veel te strak dus dat betekend dat ongie er weer aan komt.
@Chickie Het heet beclometason.. tis eeigenlijk meer voor hooikoorts enzo..maja hij hoopt dat mijn oorontsteking er minder van wordt.. we zullen zien. Ja doe wel rustig.. maar de afwas en de was stapelt zicht op.. die MOETEN gedaan worden. Nou.. hoge temp is goed.. maja ik hoopte de ronde dat ik zwanger was ook niet te veel, maar eigenlijk wist ik t gewoon.. mn borsten deden echt zeer...wat ik soms ook heb als ik ongi moet worden.. nou goed.. ik duim voor je hoor !
@Sarah, heb even gegoogled beclometason zou ontstekingsremmend werken, hopelijk heb je er wat aan! Je lichaam heeft het al druk genoeg zonder ontsteking erbij De afwas en de was zijn inderdaad niet echt fijne dingen om te laten liggen. Was stapelt zich zo snel op, en door zo'n berg heen worstelen doe ik ook niet graag! Mijn borsten zijn gevoelig, gisteren met "knutselen" (zo noemt mijn man het hahaha) zat ik bijna tegen het plafond, maar ook dat heb ik elke maand dus... Oww heb morgen een oogmeting bij specsavers, neem ik mijn moeder meteen mee, die moet toch een nieuwe bril.
Ik baal inderdaad flink, ik zat hier net nog te huilen. Kan er gewoon niet bij dat het weer niet gelukt is... Zit er nu ook flink doorheen Mijn werk doe ik op zich met plezier, maar ja het is niet waarvoor ik geleerd heb dus dat knaagt ook wel aan me. Vooral omdat ik er zo gek van word dat er zo geroddeld word bij ons op de werkvloer. Ik hoor dan van mijn collega die ik voor 100% vertrouw dat ze over mij praten als ik ziek ben of er niet ben. Ik kan me daar zo kwaad om maken. En hierdoor ga ik ook met minder plezier naar mijn werk. Maar kan niet zo maar stoppen want dan hebben we vrijwel geen inkomen meer. Ik ben namelijk degene die het meeste verdient, wat ook al geen vetpot is maar we kunnen het ermee doen. Ander werk ligt niet voor het oprapen. Maar ik voel me er zo niet goed bij...pfff begin nu alweer met janken.... Manlief weet ook hoe ik me voel, en die steunt me wel, maar ja er is nog steeds geen oplossing. pfff zit ik hier een beetje een egobericht te typen....*zucht*