Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Zwangels kan me goed voorstellen dat je er helemaal door heen zit nu! En dan het gevoel erbij dat je graag ergens anders zou willen werken maakt het niet makkelijker. Trek je niets aan van die roddeltantes, het zal wel jaloezie/afgunst zijn. Wees blij dat jij niet zo in elkaar zit! Ben je nu op je werk, dan zou ik me echt op mijn taken storten en zorgen dat die dag zo snel mogelijk om is. Dan zou ik vanavond een leuk avondje gaan plannen, koffie drinken bij een vriendin of samen met je man een dvdtje kijken met iets lekkers (zalmwraps doen het altijd goed voor mij ;)), even heel lief voor jezelf zijn en kijken of je wat afleiding kan vinden. Ben je thuis, ga dan even het huis uit, wat frisse lucht gaan halen, knap je misschien een beetje van op.

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Chickie Bedankt voor je lieve reactie! Helaas moet ik zo gaan werken tot ongeveer 22.30uur dus gaat een lange avond worden *zucht*
    Ga wel lekker op de fiets, dus een frisse neus komt wel goed.

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Zwangels, ja het is geen oplossing uiteraard, maar als ik me rot voel dan doet het mij wel altijd even goed om naar buiten te gaan! Succes (sterkte) op je werk vanavond!

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je!

*stapt wel met frisse tegenzin op de fiets*

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Zwangels: wat balen meid! Echt niet leuk!
    En wat klote van je werk situatie. Je goed voelen op je werk is zoooo belangrijk. Snap wel wat je doormaakt denk ik! Knuffel.

@Sarah: vervelend dat je nog steeds ziek bent. Veel beterschap!
    En wat klote van de bank zeg. Zou ook korting willen hebben. Mijn ouders hebben ook eens zoiets gehad. Hadden een mooie Italiaans design leren stoel gekocht, in kobaltblauw met kersenhouten poten. Wordt na lange tijd geleverd en mn moeder was alleen thuis en ze had zoiets, dit is niet de goeie kleur. Later zeiden mn vader en ik het ook los van elkaar, die kleur klopt niet. Bij de winkel beweerden ze bij hoog en bij laag dat het wel klopten alleen konden ze niks bewijzen omdat de fabriek over gegaan was op nieuwe kleurstalen. Zo lullig, uiteindelijk hebben ze hun geld terug gekregen en hebben ze ergens anders een nieuwe stoel gekocht. Hoop dat jullie bank snel komt en dan de goeie. Niks is zo vervelend als te moeten wachten.

@Chickie: wie weet is het goed nieuws, al die kwalen!? Hoop het voor je.

@Hier: ontzettend luie dag. Kon me gisteren en vandaag eigenlijk nergens echt toe zetten. Heb de hele dag, tot een 3 kwartier geleden, op de bank gelegen vandaag met een boek. Net gedouched en aangekleed en zo maar eens de keuken opruimen en een wasje draaien.

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sofie huh 3 en in de eerste kleuterklas? Bedoel je niet peuterklas?

Sarah wat rot dat de bank verkeerd was zeg! Enne je mag als dat middeltje niet werkt ook antibiotica he!

Zwangels wat een nare werksfeer is dat dan! Knuffel meid!

7. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Zwangels: sterkte meid... :(

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ing heb je nog leuke dingen gekocht bij de Zeeman uiteindelijk?

@sofie ja had je wel gemist hier hoor lekker toch heerlijk weekje met de kids. Goed geklust! ben benieuwd! Lastig zeg met Noa die niet naar school wil maar idd hier is dat pas met 4 jaar zo verschillend he per land.

@Sarah wat klote dat je zo ziek bent :( veel beterschap zeg. En fijn zo'n buurvrouw zeg, had haar gezicht wel willen zien hihi. Hoop dat het middeltje helpt wel raar hoor vind ik. Wat een gedoe met die bank zolang wachten en dan nog niet goed pfff. Gewoon doorzeuren over korting hoor heb ik ook gedaan met mijn steeds verkeerd gemaakte gordijnen, uiteindelijk de helft terug gekregen (na 4 maanden).

@Amandie ja ik hou het meestal ook voor mezelf maar blijft lastig om te kiezen ja. Wat leuk dat je schoonfamilie zo reageerde super hoor!

@Minnie fijn dat het wat beter met je gaat en je niet meer zo beroerd bent

@Gebakje hihi soepstengels hmm lekker hoor, en balen dat het zo rustig is op het werk zeg :(

@Mh balen dat het f niet lekker liep met vl, komt vast wel weer goed. Hoe is het bij de tandarts gegaan? Hihi wel lekker dat alles nu gebeurd is met vl zijn chago bui :D

@gera hoop dat ze wel een echo maken hoor maar dat zal toch wel, en lekker zaterdag even uit eten :D

@briladvies, hoor goede verhalen over Hans Anders maar ik ga daar echt nooit meer heen, bij mij en mijn vader was alles compleet verkeerd gemeten en ze wilden er niets aan doen, brillen waren helemaal niet goed. Ging eerst altijd naar Eyewish en laatste keer bij Pearle geweest. Pearle meet mijn oogboldruk ook altijd omdat glaucoom in de familie zit. Zie net dat je naar Specsavers gaat schijnen ook goed te zijn.

@Zwangels ah nee wat balen zeg en je hebt nu ineens net zo'n cyclus als ik dan, hoop dat het bij joui nu ook eens raak mag zijn hoor. Ben heel benieuwd naar dinsdag. En een hele dikke knuffel voor jou!!

@Chickie ben benieuwd, hoop wel echt heel hard voor je hoor!

Ben ff niet meer zoveel geweest even nog geen zin gehad etc, gaat op zich nu wel weer beter tussen vl en mij. Heb wel besloten in goed overleg dat ik eind oktober/begin november lekker een weekje vrienden op ga zoeken in Griekenland in mijn eentje. Ff ertussen uit. Vl vond het eerst niet zo'n fijn idee maar uiteindelijk snapte hij het gelukkig toch wel. Omdat ik bij vrienden kan logeren, plan ik precies goed in mijn cyclus hihi.

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

10 september 2012, LBlue, pretecho
    10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk
    11 september 2012, gebakje, nekplooimeting, 15.20 uur
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    12 september 2012, Amandie, Echo bij echocentrum en afspraak VK
    17 september 2012, minnie1979, afspraak VK
    20 september 2012, minnie1979, nekplooimeting
    22 september 2012, Amandie, Echo nekplooimeting bij echocentrum
    24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK
    6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012
    79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012
    Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 24 september 2012
    Yuna26 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 26 september 2012
    Zwangels (29 jaar),12e ronde (3e na vmk), 1e kindje, 30 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Pfff was iets te voorbarig:x, vandaag is het weer helemaal niks, moe misselijk en duizelig, zag zelfs sterretjes vanmiddag dus hier heel de middag op de bank gelegen en nu gaat het wel weer. Hopelijk morgen weer een betere dag:)

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Lavina: nee eigenlijk niet, alleen schoonmaakdoekjes maar die waren nog heel klein ook. Viel allemaal nogal tegen!
    Fijn dat het tussen jou en je vriend wat lekkerder gaat nu. Lekker hoor, even een weekje er tussen uit. Geniet ervan.

@Minnie: hoop voor je dat je je snel weer lekker voelt. Sterkte!

@Hier: zo even naar buiten en ik neem zo eerst iets tegen brandend maagzuur. Hier heb ik, sinds ik met de pil gestopt ben, ontzettend veel last van! Echt heel vervelend…

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Sofie, hier heeft dochtertje ook niet altijd zin om s'middags naar school te gaan maar ze moet wel van mij maar ja zij is dan "al" 4 he.

@Zwangels, hele dikke knuf meid !!! Veel geluk in de volgende ronde.

@Sarah, beterschap !!! En wat een stel oelewappers zeg van die winkel grrr ik zou er ook nijdig om worden. Maar ja over 2 weekjes heb jij die mooie bank moet je maar denken.

Hier staat er lasagne (van de slager) in de oven, had zelf echt geen zin om te koken, maak er wel een salade bij, dat dan weer wel hihi

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
  14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zeker wel even lekker, ga ook lekker op tijd naar bed. Morgen weer werken en zaterdag weer een drukke dag. Dan heeft vl open dag op het werk, van 2 tot 7 en zoals het nu lijkt gaan we 's avonds nog naar een feest.

Hier spaghetti op het menu. Met eigen gemaakte saus met tomatensaus/tomatenpuree/italiaanse kruiden/gehakt/uitje!

15. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @Paloe.. ik heb soms rare acties.. en ik ben jong.. hihi maar ben van sommige dingen heel goed bewust.. al kan ik me best voorstellen dat sommige mensen daar helemaal niet bij nadenken.
    Ik kijk al extreem goed uit als er andere kinderen bij mijn katten in de buurt komen of andersom.. je weet tenslotte maar nooit.

@Minnie.. rot dat je je zo voelt.. hoop dat je snel opknapt.. pak wel je rust anders blijft het je achtervolgen.

@Sarah.. het zegt me niks, maar hoop voor je dat het iets helpt.. heb ook altijd oorontstekingen gehad.. van kinds af aan tot aan mijn 15e, toen heb ik me 5 keer laten opereren doordat ik geen trommelvlies meer had en sindsdien.. bijna nergens meer last van..
    ook rot van de bank.. gaat het al niet zo lekker en dan ook dit nog.. Ook jij rustig aan doen.. je kunt niet alles tegelijk!!

@Ing.. zie dat jij op t wachtbankje zit.. Spannend hoor!! Wat voor werk is het waar je open dag van hebt? beetje leuk of??

@Zwangels.. vind het ook echt kl*** voor je.. snap dat je je rot voelt, zeker als je al zolang bezig bent..
    Fijn dat je wel snel je vragen kunt stellen, hoop dat ze er goed op in gaat en duidelijke antwoorden voor je heeft!! succes en heel veel succes in de volgende ronde.
    Mag ik trouwens vragen wat voor werk je doet?

@chickie.. Spannend, ook jij nog op het wachtbankje!! positief blijven he.. hihi.

@lavina.. hier is alles weer goed.. logeerkamer is zo goed als leeg dus nu wachten totdat mijn vader de wand heeft besteld ( doet die via zijn werk ) en dan die erin zetten.. duurt nog wel ffies.
    Badkamer en schuur ook netjes.. ideaal!! haha maar ook wel weer fijn dat het goed is hoor.

@De rest van de dames, hoe is het met jullie??

@Hier.. heb het tandarts bezoek overleefd.. heb een gaatje bij mijn wortel, dat ontstoken is.. daardoor komt er telkens pus vrij en er gaat viezigheid in zitten.. kan dit niet gewoon weg krijgen dus moet geboord en gevuld worden.
    Gelukkig maar 1 gaatje, word waarschijnlijk pas na de vakantie gevuld..

Hier trouwens pannenkoeken met banaan op t menu.. jummie!!!!!

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    20120906_174354.jpg

chips.. hij is gedraaid.. morgen volgens internet 8weekjes

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @MH90: mn vriend werkt bij een steigerbouwbedrijf, de vestiging in Emmen bestaat 5 jaar, daarom hebben ze open dag. Gezellig met een hapje en een drankje!
    Dat klinkt erg vervelend van je kies, hoop dat je er snel van af bent.
    Mooi buikje al te zien!
    Ik zit inderdaad op het wachtbankje, niet heel veel geklust de laatste weken maar rond de eisprong wel uiteraard, dus maar zien wat het wordt. Als het niet raak is dan maar even extra klussen de komende ronde. Maar als ik de pendels moet geloven dan zit het deze maand goed hahaha!

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @ing.. dat is dan wel gezellig.. als t maar een beetje goed verzorgd word/is.
    Ach 1 x klussen was hier schijnbaar genoeg.. Kan me niet eens heugen wanneer die raak heeft geschoten.. schandalig!! Hihi.

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Geloof wel dat het goed verzorgd is, vorig jaar een bedrijfsbbq gehad en dat was ook super.
    Ach, dat je het je niet herinnert is ook niet zo'n probleem natuurlijk. Gaat er natuurlijk omdat ie raakgeschoten heeft haha.

Voor de zwangere dames, of van de zwangerschap nu of van die van eerder: hebben/hadden jullie ook last van brandend maagzuur? Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik er heek vaak last van, nu maar af en toe een rennie nemen. Maar het schijnt als je zwanger bent dat je er dan last van kan krijgen, hoop niet dat het dan tegen die tijd erger gaat worden hier en mag je dan wel rennies nemen?

Deel Deze Pagina