Lavina fijn dat je er even tussenuit kan! En hihi ook fijn dat je het lekker kan plannen Minnie balen sterkte! Mh90 haha ik ben niet bekend met rare acties van jou hoor! en ik weet wat het is om jong mama te worden Ik werd moeder toen ik net 3 weken 21 was, voor de tweede keer toen ik bijna 24 was en nu een paar maanden na mijn 26e Leeftijd zegt niks! Oei je bent dus nog niet klaar met de tandarts..balen! WOW slankerd! Mooi buikje al! Ing ik heb aan het eind van de zwangerschap van Liam veel last gehad van maagzuur en nu heb ik er ook last van.. Helaas word ik kotsmisselijk van rennies en vind ik die gavisconvloeistof vreselijk vies. Dus ik beroep me als het heel erg wordt maar op vanillevla..
@paloe.. mooie leeftijden !! Ik wou altijd al graag jong moeder worden!! Ben altijd heel dun/slank geweest.. niet leuk hoor.. veel mensen die me anorexia aan praatte.. Nou zie ik er 'normaal' uit.. Weeg 56kilo.. dus valt mee..
goedemorgen! hier sinds gisteren vreemde krampjes onderin en had gisteren rare steekjes in mijn schaamlippen heb ik nog nooit gehad. vandaag een tempdipje,alhoewel ik een warm gevoel heb en mijn wangen gloeien een beetje... school noa: ja hier in belgie heb je geen peuterspeelzaal en vanaf het moment dat je 2,5j bent en droog mag je naar school,maar vanaf 3j mag je naar de school en noa is nog niet droog dus die moet tussen de middag nog even opgehaald worden om te verversen. gisteren wou ze dus wel naar school en deed het heel goed,ben zo fier op haar! vl en ik hebben daar dus gebruik van gemaakt en we zijn een toertje gaan mountainbiken!heel gezellig!terug wennen aan het idee dat we doordeweeks weer alleen onder ons 2 zijn. s'avonds was het oefenles voor onze jongste zoon,die wou heel graag gaan bmx-en en een parcoers ligt hier vlakbij! hij vond het geweldig,dus dit weekend een helm en beschermende kleding kopen...(ai ai ai weer dure kosten!) sarahtje:veel beterschap nog he!? balen van je bank en idd korting eisen!! chickie:succes bij de oogcontrole zwangels:balen!en heel normaal dat je er even onderdoor zit!kom je beklag hier maar doen! ing:heerlijk zo'n dagje bankhangen!dat is bij mij zo lang geleden he pppfff paloe:nee,lees bovenstaand. dat is nu een verschil tussen belgie en nederland,alsook jullie vakantie's.die zijn korter,onze kids krijgen 2 maand zomervakantie! lavina:fijn dat alles weer ok is tussen jou en vl! ooh mooie vooruitzichten,vakantie griekenland! mag ik mee? minnieei toch niet zo een makkelijk dagje gehad...hormonen he wij eten vanavond lasagne...idd erg gemakkelijk!
Mh90 ja ik wilde altijd rond mijn 24e, 25e moeder worden, maar het is ietsje eerder geworden Hoe lang ben je? Ik was nooit dik maar ook nooit echt slank, ben ik pas geworden toen ik de zwangerschapskiloś en 4 meer van Olaf kwijt was. Toen woog ik 60 bij 175. Na Liam ook weer en hopelijk kan ik dat nu ook weer halen Sofie stoer dat ze wel wilde! Jong hoor! Ja er zijn op veel vlakken veel verschillen tussen Belgie en Nl.. zó gaaf! Gisteravond lag ik op mijn rug in bed, mr paloe had zijn hand op mijn buik en we lagen te kletsen. Opeens voel ik de beeb heel goed en zegt mr paloe: 'Hé dat was haar of niet!!!' WOW hij heeft haar dus al gevoeld! Ik heb daarna ook even zelf gevoeld en jahoor! Ik kon het ook aan de buitenkant voelen! eerst onderin en daarna meer bovenin bij mijn navel.
@sofie.. wat een lange vakantie.. wou dat wij dat hadden.. mijn 1e week van de 3 is alweer om.. Hihi. @paloe.. ik ben ong. 1.70 lang.. kon eerder niet boven de 50k uit komen.. wel na t stoppen met de pil icm stoppen met roken.. als ik dan heel trots zei dat ik was aangekomen.. 'pff niks van te zien'.. alsof ik t erg vond.
Hey dames, Bedankt voor jullie lieve reacties! Er vroeg iemand wat voor werk ik doe. Ik werk bij een productiebedrijf in de avondploeg en dat is een groep van ongeveer 30 mensen. Gisterenavond kwam alle frustraties en gevoelens die ik heb er ook bij manlief uit. We hebben goed gepraat en ik heb weer zitten janken. Het is alles bij elkaar genomen waardoor ik me zo rot voel elke keer. Het niet zwanger worden (en dan om je heen wel allemaal zwangeren in totaal 9 mensen nu), niet de juiste baan hebben, onprettige werksfeer, het overgewicht wat ik heb en mijn oma die in een hospice ligt. Het heeft wel opgelucht om zo te praten met elkaar. Vanavond wil ik de moed en kracht verzamelen om met mijn leidinggevende te gaan praten over de werksfeer, en daarbij gelijk melden dat ik niet lekker in mijn vel zit en waarom. Voel me nog nog zo k**** als gisteren. Ga ik gisteren bij thuiskomst mijn mail checken, blijkt dat een andere vriendin van me nu zwanger is van de tweede. Ze is in maart uitgerekend, en als ik geen vmk had gehad was ik ook in maart uitgerekend. Het is dus heel dubbel, wil wel blij voor der zijn maar lukt nu even niet. Ben ook wel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Jullie zijn zo lief! Wil er wat minder mee bezig zijn *zucht* (lees dit lukt me toch niet) Pfff wat kan het leven soms hard zijn. Sorry voor mijn egobericht.
zo,hier een rustig voormiddagje gehad en net met noa een boke gegeten en nu is ze heerlijk inslaap gevallen op de bank,dus denk dat ik haar ga laten liggen. hier elke keer precies bandenpijn aanwezig! ik voel het elke keer ik wandel of rechtsta of als ik iets optil ooh paloe:ben jaloers!!!!ik wil ook zo'n beebje voelen!!! heel fijn voor jullie!daar kan je echt van genieten he?! zwangels:fijn dat je alles eens op een rijtje hebt gezet en praten met vl helpt echt hoor!hopelijk voel je je vlug weer beter!
@zwangels.. niet leuk dat je je zo voelt!!!! :-[. Dikke knuf vanaf hier.. veel succes vanavond!! Je kunt t.
@sofie zeker fijn! @Mh Dank je! Was net nog op internet aan het kijken naar vacatures en heb nu 1 gevonden Als ik daar mag komen werken ben ik blij, want dan zit ik weer in het onderwijs als onderwijsassitent en heb dan 19,5 uur in de week! Dus dat word solliciteren! Zo eerst maar weer eens op die fiets stappen en gaan werken. Bijna weekend!
@Zwangels: goed dat je aller er uit hebt gegooid. Dat is belangrijk, je hart luchten. Ik snap heel goed dat je je zo voelt. Helemaal als je om je heen allemaal zwangere meiden hebt en als je werk dat ook niet lekker loopt. Dikke knuffel van mij! Zie net je andere berichtje ook, heel veel succes met solliciteren. @Hier: weekend, heerlijk. Waren op tijd klaar met werken. Zo eerst de keuken even opruimen, had ik gisteravond geen zin in. Dan de was weer doen. Zo veel was nu, vl had zijn kast uitgemest en wil alles gewassen hebben Niet erg hoor, is alles ook weer lekker fris. Dan nog even badkamer en wc doen. Stofzuigen en dweilen en dan is het het weekend weer lekker schoon en fris! Want morgen hebben we daar ook geen tijd voor! Vind het trouwens elke maand steeds spannender worden als ik op het wachtbankje zit. Heb ook elke keer als ik nu ongi wordt, pfff gaat het wel lukken allemaal. Slaat nergens op want ben nog niet lang van de pil af, maar toch dat gevoel he....
Ben ik ook weer eens, trouwe meelezer @sofie mag ik vragen wat en waar jij het voelt als je tilt enzo? Ik heb het sinds vandaag ook (maar dan vooral met opstaan uit de bank) maar dan vooral op 1 plek net boven mn navel. Doet behoorlijk pijn en kan me dit niet herinneren van de eerste zwangerschap. Vertrouw het niet echt.....
Spannend sofie en ing en chickie.. hopelijk is het raak! nu uiterst geduldig op het wachtbankje ) Zwangels ik kan me het heel goed voorstellen hier is de vriendin van mijn tw.broer ook zwanger..is tussen nu en 2weken uitgerekend. Ik gun het hem btw wel heel erg, maar misschien heeft dat ook te maken met dat ik tante wordt van een meisje Ik heb heel lang een jaloezie gehad richting mijn stief-familie (die ik niet meer spreek overigens) Hun hebben alles mooi voor elkaar -> kinderen vriend/getrouwd groot huis enz enz.. ik was zo jaloers op mijn stiefzus dat ik haar van facebook af heb gegooid. Nou heeft er natuurlijk heel veel gespeeld tussen hun en mij enzo wat daar ook mee te maken heeft. Ik kan (nog steeds niet) tegen het feit dat hun het allemaal zo mooi voor elkaar hebben gekregen en ik(en mijn broers) jarenlang keihard hebben moeten vechten om de dingen voor elkaar te krijgen.. om maar enigszins een normaal leven te kunnen leiden. Die stieffamilie wil overigens ook niks met mij te maken hebben hoor, wand ik heb als 15 jarige hun *die van mijn vader en stf-moeder* relatie om zeep geholpen volgens hun. Haar eigen dochter heeft precies hetzelfde gedaan als ik.. namelijk aangifte gedaan tegen mijn vader.. maar het was natuurlijk niet haar schuld maar die van mij en dus ben ik aan mijn lot overgelaten. ach ik ben er nu wel over heen hoor. maar soms kan ik gewoon zo boos worden als ik weer eens iets voorbij zie vliegen over facebook over hoe hun allemaal leuk bij elkaar familie te wezen zijn.. hoe gaat het met de rest?
@Yuna... bah wat een verhaal.. .maar 1 ding moet je niet vergeten..sommige doen zo expres op facebook.. juist om het beeld te wekken van een perfect leventje.. achter gesloten dejren is geen gezin perfect. Zo heb ik een vriendin.. die nu 2 maanden terug is bevallen en al een dochter van ander half heeft, die op fb altijd mooi weer speelt.. mooie fotos van haar mooi grote huis.. liefdes verklaringen naar haar man.. en mooie fotos van vakanties... maar ondertussen weet ik dat ze diep in de schulden zitten.. en dat die relatie alles behalve goed loopt... maja voor die dat niet weten lijkt alles zo mooi en perfect dat je er bijna jaloers van wordt... .en zo heb ik nog meer van dat soort types op fb... Jij hebt jouw leven.. je hebt veel meegemaakt.. en kijk hoe goed je het doet ondanks dat alles! Ja je hebt wensen voor de toekomst maar daar werk je aan.. dat andere het wellicht beter hebben.. nou leuk voor hun...maar jij mag er ook wezen! Je hebt een nieuw huisje.. je bent bezig met zwanger worden en dat doe je straks als het zover is alleen.. wat echt super knap is! Naja... ik snap je frustratie... maar je bent beter dan dat...
Bedankt sarah Trouwens ik weet heel goed dat schijn bedriegt en dat werkelijkheid toch anders ligt. Ik geloof ook niet dat hun leventje perfect is, en dat er achter de schermen veel andere dingen gebeuren. Toch kan ik uit pure jaloezie het niet uitstaan om te zien.
@Paloe, wat speciaal dat jullie je beeb gevoeld hebben! Ohh ik wil dat ook voelen (bij mezelf dan hahaha) @Zwangels, je wacht nu al zo lang op een plakbeeb dat wij allemaal heus wel snappen dat je er helemaal doorheen zit! Toen wij in 2008 te horen kregen dat we geen kinderen meer mochten krijgen werd iedereen om ons heen "per ongeluk" zwanger... zeer frustrerend om aan te moeten horen want uiteraard werden er arbortussen overwogen en een vriendin zei "tja eigen schuld, wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten". Ze zagen het allemaal als een straf. Inmiddels hebben ze er allemaal al 2 of 3 dus het is allemaal goed gekomen, maar voor ons was het soms ook frustrerend om toe te moeten kijken. Goed dat je alles uitgesproken hebt, wie weet lukt het zwanger worden wel niet door al die spanningen, dus praat het van je af! @Yuna, gooi ze van FB zo te horen heb je niets aan die mensen! Echt ga je er niet op lopen blindstaren, in dat soort wereldjes/kringen moet je ook heel veel dingen met tegenzin doen om er maar bij te blijven horen. Wees blij dat je lekker jezelf kunt zijn En w.b.t. je vader... ik vind het knap dat je zo goed voor jezelf gezorgd hebt door aangifte te doen. Laat die stieffamilie in de modder zakken en ga lekker genieten van je relatie en hopelijk ook snel van je toekomstige gezin! @Ego, ben bij Specsavers geweest. Heb een bril voor ver af aangemeten gekregen, heb er een zonnebril op sterkte erbij genomen. Moest zelf 119,- bijbetalen. Verder een dip in mijn temp vandaag, ml hoopt op innesteling, maar dit is al de 3e dag op rij dat mijn temp zakt... ik denk dat de ongie er aan komt!
CHickie ik hoop op innesteling denk dat je ongi nog te vroeg zal zijn.. En ja ze zijn allang van me facebook af, alleen nog niet bij die van me broers.. dus af en toe zie ik dan per ongeluk wel wat voorbij vliegen.. anyway ze kunnen van mij inderdaad de pot op..