Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Yuna, ja zo... je broers hebben "vrienden van vrienden" aan staan (of je stieffamilie) en dan komt het in jouw lijst voorbij.... wat akelig is dat toch!

Ego, ik zit op ml te wachten die is laat terug van het werk vandaag, en ik heb HONGER! :D We eten trouwens kant-en-klare pannekoeken... het simpelste van het simpelste! En nee maak er geen salade oid bij, wij doen een dagje steggelen ;)

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Chickie: lekker!!!!! Moet keertje kunnen toch? :D

Hier de eerste werkweek er weer op zitten en hartstikke moe! Vl is voetbal aan het kijken dus ga zo mooi naar bed, ff bijslapen!

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden,
    ik wens jullie alvast een fijne nacht. Heb niks meer te melden.
    Fijn weekend en tot een volgende keer :)

4. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Wel trusten dames!!

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

hier af en toe nog een beetje 'bandenpijn',maar een heel stuk minder dan gisteren,of het komt omdat ik net uit bed ben...
    verder is temp mooi gestegen en heb ik 'gloeiende' wangen,alhoewel ik het zelf niet warm heb.
    heb ook al gemerkt dat ik al een dag of 3 geirriteerd ben,kan precies niks verdragen.ik probeer me wel in te houden.

straks als vl wakker is gaan we naar antwerpen,daar is een bmx-winkel.
    we gaan een helm en beschermende kleding halen voor jenske.

voor de rest niet veel in de planning...we zullen wel zien wat er nog gaat komen....

zwangels:succes met de sollicitatie!

ing:spannend he?!

79mama:hhm als ik rechtsta heb ik een iets steekende pijn net onder en aan de zijkant van mijn navel en trekt naar mijn lies toe...

yuna:wat een gedoe die sf!!ja kan begrijpen dat je daar zo boos van kan worden!

chickie:hm spannend,maar je man kan gelijk hebben van die innesteling!
    kan je nu nog niet veel over vertellen...afwachten...

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Sofie : Verkopen ze bij de decathlon (daar naast dekinepolis) ook geen bmx spullen ??? Misschien is dat wel voordeliger.

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja,maar is dat qualitatief goed?
    ben bang dat het snel stuk is en als we dan al een 2de moeten kopen kom je hetzelfde uit met een iets duurder pak,dus ik weet het niet.
    misschien zullen we wel eens gaan kijken...

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze verkopen er ook allemaal merk spullen, dus qua kwaliteit zal het wel gewoon het zelfde zijn.

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedemorgen..
    Hier ook weer wakker.. zometeen klaarmaken en dan vanmiddag verjaardag van t zoontje van vl zijn neef.. haha lekker ingewikkeld.

Fijne dag gewenst!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier lekker actief bezig vandaag. Om 10 uur had ik al opgeruimd, gepoetst, gezogen, de dweil er door heen gehaald, de vaatwasser gedaan.

En nu bezig om het zwembad even bij te vullen , want er is aardig wat water verdampt, en uitgegaan door spetterende kinderen vorige week.

Straks even de bbq's terug brengen naar familie en dan lekker zwemmen !!

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,
    hier ook weer "wakker".
    Zo even douchen, wat eten en drinken en dan boodschappen doen. Heb haast niks meer in huis.

Heb overigens giga spierpijn in mn zij, net onder mn ribben. Niet fijn. Hoop natuurlijk dat het iets positiefs is, maar goed even afwachten nog. Nog 10 dagen dan kan ik testen haha.

Fijne dag allemaal, ben er vandaag niet ivm open dag bij vl opt werk.

12. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @ego: Mijn temp is na de dip van gisteren weer wat gestegen. Ik had met cervix bepalen (sorry heel vies dit) een hele dikke witte klodder afscheiding die niet sticky en niet creamy was, het was echt veel. Zou dit een kwaaltje kunnen zijn want heb dit nog nooit gehad? En ben 1,5 kilo aangekomen in een week tijd. Nou is dit volgens internet heel normaal als je ongie moet worden.. maar heb dit nog nooit gehad? Ik ben zo "zwaar" nog nooit geweest? Prima verder hoor, maar vind het raar. Iemand ideeën of klinkt het herkenbaar? ;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mh90 stom zeg dat mensen daar zo mee om gaan… Dat genieten lukt zeker!:D

Zwangels idd het leven kan soms hard zijn…. Ik snap je gevoelens tegenover je vriendin wel idd.. maar die tijd komt voor jullie ook, heus!:) Knuffel! Succes met solliciteren!

Sofie denk je ei of zo?

Mama79 misschien een navelbreukje? Kan ook erg veel zeer doen…

Yuna heftig zeg…

Sarah mooi gezegd tegen Yuna!

Chickie haha ja dat wens ik je ook toe!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff gisteravond bruiloft, waren om half 2 thuis, vanmorgen om 09;00 zaten we alweer koffie te drinken met mijn oma in de stad, om 13:00 babyshower en morgen nog een kinderverjaardag..

Was gisteravond zo moe dat ik helemaal stond te trillen toen we thuis kwamen;) Maar op tijd naar bed vanavond!

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemiddag dames!
    Wat is weer veel gekletst hier! Ik kan het niet bijhouden:)
    Gisteren na mijn werk lekker op de bank gezeten met manlief. En aangezien ik nu toch ongi ben heb ik 2 heerlijke glazen perziklikeur met sinas gehad. Even aan de alcohol...hihihi. Normaal drink ik bijna nooit. Heb vannacht dan ook heerlijk geslapen.
    Het gesprek met mijn leidinggevende gister is niet gegaan zoals ik wilde, kon niet echt mijn hart luchten en kreeg het idee dat het hem weinig interesseerde.
    Nu dus lekker uitgeslapen. Verder zal ik dit weekend alleen meelezen via mijn mobiel want we gaan vanavond naar mijn schoonouders en blijven daar ook een nachtje slapen. Mijn schoonvader is morgen namelijk jarig en word 65! Mooie leeftijd om opa te worden dacht ik zo! Dus deze maand weer flink klussen:p

Fijn weekend allemaal!

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Goeiemiddag

ben 2 dagen bij die vriend... dus doe dit via foon en kan daarom niet op iedereen reageren. Even vraagje kan een ovulatietest vals positief geven als je 4 uur te weinig heb gedronken... tot mijn verbazing heb ik vandaag een positieve test en vraag me echt af of dit niet vals positief is.. Natuurlijk morgen nogmaals testen gezien ik altijd 2 dagen een positieve test heb...maar dat zou wel erg vroeg zijn en daarbij is mijn baarmoedermond niet zacht... dus ben even in de war...

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ik heb alleen van vals positieve kruidvat ovu testen gehoord, verder zijn alle andere gewoon betrouwbaar. Al sje streep net zo donker, of donkerder is dan de controle streep, dan is hij positief. Dan springt tussen nu en 2 dagen je ei.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels gefeliciteerd met je schoonvader!! Jammer dat het gesprek niet zo ging als je had gewild...

Hm Yuna ik weet het niet! Misschien toch voor de zekerheid klussen..
    Ik gebruikte de ronde dat het lukte voor het eerst ovutesten kruidvat ovutesten en heb geen vals positieve gehad..

Babyshower van vriendin vanmiddag was echt superleuk maar ben helemaal stuk nu

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goede avond...

We zijn net thuis.
    we zijn naar ons oude dorp geweest naar onze oude buurman..
    En we dachten.. we gaan lekker op de brommer.. let 45 km.
    Ik heb nu serieus een houten reet!!! Ik kan niet meer zitten...
    Maar het bezoek was super gezellig gelukkig...

Ik duik nu wel gelijk mn bed in, mn hele lichaam protesteert nu..

Welteruste iedereen

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,

vandaag een gezellige open dag gehad, alleen hele dag last gehad van soort van spierpijn in mn zij, heel vervelend.
    Zo lekker op stap, herstfeest in het dorp!!!

Fijne avond nog en slaap lekker alvast.

Deel Deze Pagina