thanks dames.. we gaan er lekker van genieten!! eerst nog maar de koffers inpakken.. katten weg brengen.. katten gaan naar mn schoon ouders.. kunnen ze lekker na buiten (kan hier niet). verjaardag di avond.. lekker druk!! fijne avond en trusten straks.
Mh90 Fijne vakantie alvast! Chickie fijn dat je temp weer omhoog is! Paloe fijn dat het gezellig was Sarah spannend hoor morgen! Geranium fijn dat het gezellig was! Ik mis ook een paar mensen..... Nou het is niet moeilijker als bij jullie hoor.. hij is heel meegaand en lief en als ik hem nodig heb komt ie ook wel.. iig goed geklust.. hij komt misschien morgen-avond laat nog hier heen dus dan zou het eventueel ook nog kunnen.. eerst maar even kijk wat me temp doet en wat de ovutesten de komende tijd doen.. hierbij de ovutesten
Chickie haha wacht eerst maar ff je test af voor je jezelf in het bejaardenhuis stopt Zo gek, een zwangere vrouw daar Yuna huh op 12 en 13 zie ik 3 streepjes? Ik zou zeggen 14 positief Die van mij was veel donkerder maar waren ook andere testen.. Lavina is alles goed meid?
goedemorgen! hhm hier geeft ff vandaag aan dat mijn ei heb gehad op dag 17 i p v dag 13 maar heb hem duidelijk gevoeld op dag 13 en sindsdien geen ei-krampjes meer. ppppffff hier word je ook onzeker van he?! wat denken jullie? als ei later is geweest heb ik niet veel kans want de laatste keer geklusd te hebben was op dag 14.... gisteren nog met vl naar de huisartsenpost geweest,want hij had gigantische krampen ter hoogte van zijn maag,dus ik dacht een maagontsteking,maar het zou een virale infectie in zijn dikke darm zijn,dus uitzieken. vandaag niet veel zin om te reageren,ben wat moe.... lavina:ik dacht dat ze zei om er iets minder mee bezig te zijn en dat ze een beetje afstand nam...
sofie ik denk nog steeds dag 13 ( aan je temp te zien). FF zet ook een stippellijn omdat hij niet zeker is ( omdat je verder geen info invult).
idd denk ik zelf ook! als ik op dag 13 watery invul geeft hij direct een rood kruis aan bij dag 13,dus nu maar hopen dat het raak is!
Hey Dames!! Ik was er ook weer We hebben een leuk weekend gehad! Ben nu alleen nog kapot en moe maar goed het is maandag.. Ik zag een leuk plaatje om het op facebook te vertellen, erg grappig! Heb Lavina inderdaad ook al een poosje niet gezien, ook niet bij de nod lijst van september. Mijn ongi is nu bijna helemaal weg en hoop dat ik snel manlief weer kan meesleuren het bed in hihi Woesdag heb ik de afspraak bij de gynaecoloog en ben benieuwd of ze mij antwoorden kan geven en ben heel nieuwsgierig naar de echo. Tenminste ik ga er van uit dat ze die nog gaat doen.
Ben een paar dagen hier niet geweest, weer te druk op het werk gehad en in de avond te moe. Geen zin gehad om op de computer te gaan. Zwangels wat lees is nu! Balen! Ik ben benieuwd wat ze woensdag zeggen. Heel veel sterkte! Lavina: Lekker op vakantie! Ik geef je groot gelijk! Yuna: Wat een heftig verhaal. Helaas moet er altijd één de zonde bok zijn. Vind het knap dat je nu zo in het leven staat! Dag 14 was duidelijk positief! Geranium: Naar mij weten is die ham rauw gezout en gedroogd net als parmaham, (dus niet eerst gerookt, gegrild of gekookt) dus dan wordt het afgeraden om te eten. Op voedingscentrum staat ook veel daarover. En daar raden ze zelfs salami af als deze niet gekookt is geweest, zoals in veel landen niet gedaan wordt. Ik eet het dus voor de zekerheid niet. Maar ook het voedingcentrum weet niet met zekerheid of dit eventueel kwaad kan. Ze raden het in ieder geval wel af. Op een pizza mag het wel omdat het dan verwarmt wordt. Hier: Ik voel me vandaag redelijk. Moe maar het gaat. Ik ben druk op mijn werk, gelukkig deze week weer wat rustiger. Gelukkig maar. Ik heb woensdag weer een echo en daar heb ik zo veel zin in! Ik had van het weekend erg last van mijn maag. Net niet spugen zeg maar. Het kwam tot aan mijn mond bbllleeegggghhhh zo vies. Naja verder gaat het allemaal wel goed. Wordt alleen die MvM flessen echt zat! Die stank is niet te haggelen. Ik pies eerst maar de hele witte kan vol en dan vul ik buiten die stank fles wel bij in de wind hihi met een neusknijper op
Amandie lijkt me ook stinken :S spannend woensdag echo! Sofie wat naar voor je vl.. hopelijk snel weer beter...over je ei.. zou idd dag 13 kunnen... mss even afwachten, ff is er iig nog niet zeker van.. Zwangels fijn dat je ongi bijna helemaal weg is... hopelijk doet ze idd een echo.. kijken of ze je eitje kan vinden Hier ik geloof nog steeds niet dat het klopt dat ie op dag 14 positief was.. maar vandaag was ie weer heel erg licht.. mijn temp is ook nog niet omhoog dus ik test toch even door tot dag 20 zolang mijn temp niet mooi stijgt en natuurlijk door blijven klussen....
Nou ik had ook die van Z&K en mijne zag er precies zo uit. Die was dus zeker positief! Ik geloof niet dat die vals positief aangeven. Hoop dat meneer raak heeft geschoten Want je ei komt dan na een dag of 2 dagen
wat is het hier stil seg had wat meer verhaaltjes verwacht hihi hier had ik daarstraks even een huilbuitje wegens mijn tempkaartje! zou het echt heel erg vinden moest ik mijn ei gemist hebben en we hadden deze maand zo goed geklust rond de 13de,wat ik zelf dacht,maar ja het is afwachten....maar moet wel zeggen dat ik sinds vandaag gevoelige borsten krijg en dat ik nog altijd veel creme-achtig witverlies heb en een blosje op mijn wangen,dus ik hoop dat dat een goed teken is allemaal.
Lavina is vandaag om 14.00 nog op het forum geweest (kun je in haar profiel zien), ik dacht ook dat ze even ietsje meer afstand ging nemen. @Sofie, waarom ben je verdrietig om je kaartje geweest? FF twijfelt aan je eisprong maar als je ei echt de 17e-18e-19e is geweest, dan ziet die hoge temp er toch geweldig uit? @Ego mijn temp is gezakt, heb wel een uur vroeger moeten tempen dan normaal. Ik heb een zware buik alsof ik morgen ongie ga worden... Krampjes en steken. Het zit me niet lekker.
Sofie balen voor manlief zeg! beterschap voor hem! hopelijk was het raak inderdaad! Zwangels alvast veel succes bij de gyn! Al je vragen opgeschreven? Amandie ja de geur van de flessen is vies! Ze buiten in de schadum zetten met het deksel eraf scheelt wel wat. Haha als ik een beetje nodig moet heb ik die witte kan in één keer vol en manlief zou er NOT amused mee zijn als ik die zo zou laten staan Laat staan het gevaar van omstoten door de kinders mvm: jippie! klaar!
Ff korte reactie leef nog hoor Neem alleen even wat afstand inderdaad, even wat tijd voor mezelf maar lees wel beetje mee zo af en toe, tot snel meiden xxx
@Lavina, neem je tijd, hopelijk gaat het helpen met zwanger worden! @Paloe... ik zie het helemaal voor me met zo'n kan op het toilet! Dat ding zou hier binnen no-time omliggen! Wat dat betreft is het wel een ge-viespeuk met die kannen, maar alles voor het goede doel!!! Ik hoop ook dat ik mag helpen als ik zwanger ben! Fijn dat je het achter de rug hebt! Hoe zou het trouwens zijn voor het personeel die de inhoud van die kannen weer gaan gebruiken....
Hey meiden! Hier weer gewerkt en ga straks mijn bedje opzoeken. Ben benieuwd hoe mijn temp morgen is, na je menstruatie gaat die dan toch iets omhoog? @Amandie Dank je, ben ook erg benieuwd! @Yuna Dat zou helemaal mooi zijn als ze gaat kijken of ze een eitje kan zien. @Paloe Alles heb ik keurig op papier gezet anders vergeet ik de helft, en dan sta je buiten en dan denk je oh ja... @Lavina Doe lekker rustig aan meid! Soms heb je even die tijd voor jezelf nodig. Slaap lekker allemaal!