goedemorgen!! hier niet veel in de planning vandaag... gewoon een rustig dagje. ga denk ik nog eens met de stofzuiger door huis en de dweil... vandaag is mijn temp wel weer omhoog!vind ik vreemd want heb nooit 2 dagen achter elkaar hoge temp! wel ooit eens een uitschieter,maar nooit 2 dagen achter elkaar. zou ei echt op dag 17 zijn geweest?want als ik op dag 13 watery invul krijg ik een kruis op dag 13 en lijkt het alsof ik een innestelingsdip heb op dag 17. chickie: ja het is wel een mooi kaartje,maar heb de laatste keer geklust op dag 14 en als dag 17 ei geweest is heb ik hem helaas gemist en gaan we weer naar een volgende ronde. hmm jou kaartje is moeilijk in te schatten!effe afwachten wat jou temp morgen gaat doen. lavina:doe maar rustig aan!ik denk ook dat ik ,als ik ongi word,ook even wat afstand ga nemen!het voelt voor mij soms een race en wil er mij niet altijd zo op focussen.
Dat gaat allemaal geautomatiseerd Het geviespeuk valt opzich wel mee vind ik. In kan piesen, meteen nog zittend overgieten in blauwe kan, witte kan neerzetten, doortrekken en broek omhoog, witte kan omspoelen, klaar! En ach het is voor een erg goed doel
@mvm: ik moet er ook nog steeds aan wennen. Moet wel eerlijk bekennen dat wanneer ik 's nachts met m'n slaapdronken hoofd naar de wc ga, ik het niet altijd opvang....... En op m'n werk ook niet, maar verder wanneer ik thuis ben uiteraard wel. Ik heb de krat buiten staan onder m'n balkon, dus moet alleen ff naar buiten met de witte kan. Alleen nog ff wat verzinnen voor wanneer het regent @sofie: vreemd hoor! Ben wel heel erg benieuwd, klinkt alsof het raak is!!!! Hoop het echt voor je! En wanneer het niet zo is snap ik heel goed dat je even afstand wilt nemen van het forum. Ik schrijf zelf nog maar sinds juni mee, maar had soms ook het gevoel dat het een race is. Heel veel succes op het wachtbankje! @zwangels: en, hoe is het nu met je???? @chickie: hoe voel je je nu? @hier: gisteren vreselijke last van m'n buik. Gelukkig herkende ik de pijn van mijn darmen, dus dat scheelt. Maar wel vervelend hoor! M'n buik zet dan helemaal op en dat voelt heel naar. Normaal gesproken neem ik dan een pijnstiller, maar uiteraard mocht ik die wat we in huis hebben niet meer slikken. Balen dus, maar ja. Gelukkig was het vanochtend al een stuk beter! Heb alleen een heel erg hongergevoel de hele dag door. Dus moet me soms echt inhouden om niet teveel te eten! Morgen eindelijk naar de vk, ben best wel nerveus! Verder weinig klachten gelukkig, maar wel al een lijstje met vragen gemaakt die ik wil stellen. Vl is ook best wel zenuwachtig, zo schattig! Gelukkig vandaag weinig tijd om me druk te maken, lange dag op school vandaag. Vanavond om half 8 ouderavond met informatie over groep 8. Omdat ik een half uur rijden van school woon, ga ik niet naar huis. Ik blijf met een collega op school en dan eten we samen een hapje. Ook gezellig, maar ben nu al moe. Vraag me ernstig af hoe ik de dag doorkom, maar ja. Vanavond lekker douchen als ik thuis kom en lekker in mijn nestje! Fijne dag allemaal!!!
Goede morgen Dames. ik heb weer heel wat gelezen van dit weekend en zie ook dat er (hopelijk) eind deze week testers zijn Hopen dat alles nog wat rozer wordt hier! Ik ben gisteren naar de chirurg geweest en ik moet deze donderdag gastroscopie laten doen + bloed laten trekken + echo van abdomen + ekg laten nemen. Komt schot in de zaak. Kheb al ok voor operatie van chirurg, dietiste, huisarts, psycholoog. Twordt spannend
@geranium Het gaat wel goed met mij, ongi is nu denk ik helemaal weg. Dus nu gaan we de leuke fase in @Diabolique Oke dat gaat lekker snel allemaal! Hoe is het verders? Jij heb toch je nod een dezer dagen?
Ik belde net de vk op om de tijd nog even te bevestigen, aangezien ik niet meer wist of ze 15.20 of 15.40 uur had gezegt. Blijkt mijn hele afspraak voor de nekplooimeting er niet in te staan. En er is er maar 1 in huis die het kan, en die zit vol geboekt. Dus nu is ze aan het regelen etc en laat ze weten hoe of wat
Paloe: Hahaha ik zet die kan gewoon op de grond in het bad. Daar kijkt vl dan maar niet naar Die kannen staan bij mij ook buiten. Ik giet ze ook wel regelmatig vol. Maar mijn blaas is denk ik wat kleiner Ik moet helaas nog 5 weken. Wel fijn dat jij klaar bent! Lavina: Doe maar lekker rustig aan! Liefs Geranium: Vervelend van je darmen! Sterkte ermee. Dia: Heel veel suc6 met alles donderdag! Hoe is het verder met je? Nog ongi geworden of moet je dat nog even afwachten? (kan het ook gemist hebben dat ik het over het hoofd heb gezien. Vorige week te druk geweest) Sofie: als je op dat 14 hebt geklust en dag 17 je ei had maakt niet ook nog kans hoor. Het mannelijk zaad kan ook goed 72 uur overleven Dus je weet het niet! Gebakje: Dat is ook raar en vervelend! Hier: Ik heb gister met mijn vriend de vakantie geboekt en het is toch de Dominicaanse republiek geworden in december. Lekker even ontspannen. We hebben een 5* ressort met jacuzzi op de slaapkamer hihi Lekker! Nog even ontspannen. Ook hebben we een wat luxere plek in het vliegtuig genomen, zodat ik genoeg ruimte heb. *EGO* Verder: Ow ik ben echt zo boos!!!!!!!! Op een vriendin. Moet echt even mijn ei kwijt! Ben echt bloed chago daardoor en irriteer me mateloos! Ik heb haar zaterdag verteld dat ik zwanger ben en toen reageerde ze heel leuk en rende meteen naar de winkel en kwam met een broekje, shirtje, vestje en 2 paar sokjes terug. Heel lief allemaal. Was ook nog niet nodig maar zij vond van wel. Ik vind het ook wel een heel leuk pakje. Maar nu komt ze gister ineens met het verhaal dat zij ook zwanger is! Ze had gister een test gedaan van predictor en die gaf zwanger aan en daarna nog een cb plusjes test en die ook volgens haar. Ze heeft alleen geen vaste relatie en eerst zei ze dat ze al 10 weken niet ongesteld was en later was dit ineens 5 weken. Dit weet je toch normaal gesproken als vrouw! En ze heeft het 2,5 maand geleden met de een gedaan en vorige maand met de ander. Weet ik het allemaal. Ze heeft een 2 kamer mini huisje en geen geld, geen vaste baan niks. Dus ze kan dat kindje helemaal niks bieden. Ze heeft het ook maar één keer gedaan met die jongen. Ze slikte de pil maar 3 dagen in de week en vrijt zonder condoom. Jaja heel geloof waardig als je 26 bent, dan weet je toch dat de pil dan niet veilig is als je hem niet goed slikt!!! Dan ben je toch de meest lompe achterlijke koe als je dat nu nog niet weet!!! Ik denk dus gewoon dat ze stik jaloers is en het hele verhaal verzint! Ze moet namelijk alles wat ik heb ook altijd hebben. Ik had een keer voedselvergiftiging van de campylobacter bacterie en toen had zij ook ineens al een week samonella. Nou als je een week daarmee loopt, dan loop je niet meer hoor! Dan loop je leeg van onder en boven en zij kon daar volgens haar nog mee werken en winkelen! Pphhhfff Dat was dus een leugen om aandacht! Ik denk dat dat nu dus weer het geval is en ik ben er zo boos om!!! Ik krijg alle aandacht en wie moet het vervolgens opeisen! Zij!!!!! Dat is dus niet de eerste keer en ben echt laaiend. Ze stuurt vervolgens, nu zijn we samen zwanger. IK WIL NIET MET JOU ZWANGER ZIJN dacht ik. IK WIL DIT NIET HOREN. Wat ik heb moet jij ook hebben? En daarna: Wel apart zon baby in mijn buik! JA RAAR HE DIE HEB IK AL 11 weken bijna! En vervolgens dat als ze een vriend had dat het dan wel gewenst was! JA LOGISCH IK HEB DAT OOK JALOERS KRENG. PPhhhhffffff ben echt zo boos!!! Ben heel geïrriteerd! Vind dit echt niet normaal! Ze zegt nu dat ze het weg gaat laten halen. Ja logisch, want volgens mij is het allemaal gewoon een leugen. Dat gevoel heb ik erbij. Het is gewoon weer een schreeuw om aandacht. *EINDE EGO*
ik ben aan het werk, dus kan alleen ff kort reageren nu. Maar ik mag om 11.45 uur nu. Dus dat is mooi.
@amandie: jeetje, wat een verhaal zeg! Kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt! Erg naar dat iemand steeds op alle manieren de aandacht op zich probeert te vestigen ten koste van anderen. Ik zou daar ook absoluut niet tegen kunnen en net als jij vreselijk sjaggie worden! Misschien een beetje afstand van haar nemen????? @hier: nog ff een klein ego berichtje van deze kant....... Die vriendin/buuf waar ik laatst over vertelde (jaloers!) begint steeds vreemder te doen. Ik heb het er met vl over gehad, want dacht dat het ergens misschien wel m'n hormonen waren, maar hij zei ook dat het niet normaal was hoe ze reageert op mij. Bijvoorbeeld zaterdag. Zij waren de auto aan het uitpakken toen ik de stad in wilde fietsen. Had met schoonmams afgesproken om te lunchen. Toen ze me zag maakte ze de opmerking: "nou, je loopt er wel mee te koop he!" Ik had geen idee wat ze bedoelde, maar toen wees ze op m'n buik. Ik had juist een bloesje aangedaan dat wat wijder valt om het nog te verbloemen. Ik was echt perplex dat ze dit door de straat schreeuwde en wist even niet wat ik moest zeggen. Heb ze een fijne dag gewenst en ben weggefietst. En zondag op haar verjaardag zouden we meeëten. Hadden ze een pasta-salade met dingen erin die ik niet mag hebben. Dan sta je best voor het blok als er nog 10 mensen om je heen zitten!!!! Ik heb gezegd dat ik geen honger had, maar ik voelde me zo lullig! Vl baalde ook behoorlijk, maar ze is gewoon stikjaloers! Echt heel naar! Ik ontloop haar maar een beetje, heb er ff helemaal geen zin! *oeps, toch een lang ego bericht......SORRY!!!*
Geranium: Ja dat was ik nu inderdaad wel weer van plan ja! Mag het van haar tegen niemand zeggen.. Maar door mijn frustratie heb ik het wel tegen mijn vriend gezegd. En die vind het altijd al een gestoord wijf en nu helemaal! Hihi Ik ga het verhaal ook wel tegen mijn moeder zeggen. Ze komt ook vaak bij mijn ouders over de vloer. Maar ik moet er toch echt met mijn moeder over praten. Dan heeft ze maar pech! Ik vind dit echt te gek voor woorden! EN NEE IK ben niet met haar zwanger! Zij houd het niet zegt ze (als ze dan wel zwanger is daar heb ik grote twijfels bij), dus ik wil er daarna niks meer over horen. Jij hebt ook een lekker verhaal over je buurvrouw. Wat is dat toch met jaloerse mensen!!!!! Pphhhfff . Lekker raar dat ze geen ander eten had wat jij wel mocht hebben!
@lavina.. voel je niet verplicht!! Dikke knuffel vanaf hier!! Neem je tijd. @sofie.. ik duim voor je dat t raak mag zijn.. @gera.. veel succes en plezier morgen!! Wanneer heb je de termijn echo, of heb je die morgen al? Iig heel veel plezier!! @amandie.. wat leuk dat jullie nog lekker op vakantie gaan.. heerlijk ff ertussen uit!! En wat een nare/rare situatie van je vriendin.. mensen kunnen soms rare dingen doen en zeggen.. Trek je er niet teveel van aan, dan houd ze er snel mee op!! @zwangels.. veel succes morgen!! @gebakje.. fijn dat t geregeld is!! Succes en veel plezier!! @dia.. ik ben ook wel benieuwd naar je nod.. t word erg spannend nu!! @hier.. gisteren met koppijn naar bed gegaan en vanmorgen opgestaan met koppijn.. niks aan.. Straks ff naar mn vriendin.. daarna de katten wegbrengen en vanavond de verjaardag van mijn vader zijn vriendin.. Nog 1 daggie!!!
@Zwangels: t lag vooruit gaan. W888 duurt erg lang eh... dat weten we allemaal wel hier En Ja hoor NOD is binnen +- 4 dagen. Tis spannend hahaha... @amandie: +-4 daagjes. Ben afgelopen week neit veel op zp geweesr. Had t te druk... Mmmmmm Domenicaanse... Doet je vriendin dit ook bij andere vrienden?
@mh: weet ik eigenlijk niet. Toen ik haar aan de telefoon had voor een afspraak, zei ze wel dat er een echo gemaakt zou worden, maar op de site staat er niets over. Ik vraag er sowieso om, want ik wil heel graag weten of alles goed zit. En of het een tweeling is........zit namelijk in de familie!
Dia: Ze heeft verder niet echt vrienden.. Ik ben zo ongeveer haar enige. Dat is eigenlijk ook puur de reden geweest dat ik überhaupt vriendinnen met haar ben, ze heeft/ had anders niemand en dat vond ik ook zo zielig! Maar ze doet dat ook bij andere mensen heb ik het idee. Mijn moeder had bijvoorbeeld een goud met zilveren pandora armband gekocht en haar moeder had een goud met wit gouden. Wit gouden pandora bedels bestaan niet eens! Ze zegt niet: ow wat leuk! Nee het moet daarna direct weer over haar gaan. En zo gaat het dus wel veel vaker. Dus ze doet dit niet alleen bij mij. Bij iedereen. Mijn vriend mag haar ook totaal niet en vind haar zoiezo al knetter gek! Nu dus helemaal.
Het is misschien door haar gedrag dat ze geen andere vrienden heeft... Als zo iemand je geluk niet lijkt te gunnen, is ze je vriendschap ook niet waard vind ik persoonlijk. je moet toch eens blij kunnen zijn voor je vriendin en ze der geluk gunnen zonder alles naar jezelf toe te trekken denk ik dan...
EGO: Nou breekt mijn klomp! Ik zei zaterdag dat ik soms wat voelde in mijn buik, toen zegt ze: neeeee dat kan echt niet!!!!! Dat is echt niet zo!! En dit en dat. Ik zeg nou ik voel wel vaag iets bij mijn baarmoeder en mijn moeder had dit ook toen ze zwanger was van mij rond dezelfde periode. Heel vaag iets voel ik soms van binnen. Het is ook maar heel zacht. Maar nu belde zae net en voelt ze het ook ineens! Naja ppphhhhffffff.... ben er nu echt helemaal klaar mee! Want nu zegt ze dat ze wel weer ineens 2,5 maand zwanger kan zijn. Ik zeg nou volgens mij kan dat niet! Je was nog ongi geweest een week begin aug. dat had je toen zelf tegen mij gezegd! Ze zeg jaja... dan is het wel korter inderdaad. Ik zae en dan kan je ook nog helemeaal niks voelen dus! Ik zeg je bent zelf toch wel heel stom geweest! Het is jou verantwoordelijkheid en jij bent hier de domme koe! Ja maar die jongen dit, die jongen dat. Ja die weet toch niet dat jij de pil niet goed gebruikt! Hij gaat er vanuit dat als jij niet een condoom wilt dat je dat wel doet! JUajajaja... zegt ze dan.... NOU STIK ERIN denk ik! Dia: Ik ben het er helemaal mee eens! En dat ga ik haar ook maar even haarfijn uitleggen morgen!
Goede middag.. @Amandie.. offff wat een naar mens.. sorry dst ik het zeg.. maar aan zo iemand heb je niks, en om nou uit goedheid bevriend te blijven... dat werkt niet.. tis toch niet normaal dat ze alle aandacht naar zich toe trekt. En dan dat pandora verhaal.. ik zou dan op dat moment gelijk hebben gezegt.. wat lieg je nou.. dat bestaat niet eens.. maja zo ben ik.. ik denk dat het idd verstandig is, om haar gewoon ff voor t blok te zetten en zelf in gaat zien.. dat wat ze doet niet kan.. en waarschijnlijk ook de reden is dat ze geen vrienden heeft, ondat niemand haar leuk vindt... hard.. maar miss leert ze ervan. @Gera.. jij ook nog steeds last van die gekke buuf... ik snap mensen niet hoor. Wat een misgunnerij... ipv blij zijn.. express de boel lopen saboteren.. misschien moet je haar ermee confronteren. @Dia.. wat een goed nieuws! Dat klinkt geel hoopvol... ik hoop dat nu alles lekker loopt de operatie snel kan beginnen.. hou ons op de hoogte. @Gebakje.. hoe was t gegaan bij de nekplooi? Was de beeb al flink gegroeid? @Hier... gister bij vk geweest, alle bloeduitslagen waren uitstekend... maar toen ze naar het hartje wilde luisteren kon ze die niet vinden, nou heb ik net de pech dat mijn bloedvat precies over het midden aan de voorkant over mn baarmoeder loopt, en was mijn hartslag zo hart dat ze die van de kleine gewoon niet kon horen.. ze hoorde hem wel bewegen in de baarmoeder.. Maar nu mag ik volgende week terug komen om het nog een keer te proberen, als ze het dan niet kunnen horen word ik waarschijnlijk voor een echo gestuurd... ik maak me er stieken toch een beetje druk over... bij noa konden ze met 10+5 al het hartje horen... en ze zei nog dat het bij een tweede vaak makkelijker is... naja.. we zullen zien... Sorry voor mn lange ego bericht
Sofie hoop toch dat ie de de 13de is geweest voor je Amandie Kan me voorstellen dat je boos bent hoor..oeh nog op vakantie Sarah Ze hoorde het wel bewegen dat is wel fijn..maar kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt.. hopelijk hoor je volgende week het hartje mh90 balen van je hoofdpijn Gebakje fijn dat het toch nog geregeld is... Hier temp omhoog! vroeg ei! ik ben helemaal blij...en dat rijmt.. mijn Nod zou dan naar de 24ste gaan.. samen met Lavina