Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Haai daar ben ik weer ( lang leve de pc's op het werk :p )

De nekplooi meting was goed. 1,4-1,5 mm ( alles onder de 3mm is goed/gunstig) en samen met mijn bloedtest kom ik op een kans van 1 op 3200 dat het kindje syndroom van down of 1 van de trisomies zou hebben. Dus helemaal goed.

De echo was leuk, want die van het echo bureau babylook heeft hem gemaakt, dat is een super leuk en aardig mens. Ze heeft naast de nekplooi ook even het hartje laten horen, de navelstreng in kleur laten zien, en even naar het blaasje etc gekeken. Het kindje is iets van 6cm. Ik kwam in iedergeval weer precies op 12+1 uit. De foto's volgen als ik vanavond thuis ben.

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Oh wat fijn gebakje! :) leuk dat je je kindje weer hebt gezien :)

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Amandie raar die buuf van jou zeg. Klinkt alsof het altijd erger/beter/groter/duurder moet bij haar dan een ander. Qua verhalen dan. Ik heb het niet zo op zulke mensen.

@Yuna: fijn een vroeg ei !!!

@Sarah , ik snap dat je je zorgen maakt, zou ik ook doen. Ik weet nog wel bij jasper in het begin dat ze ook altijd moeite hadden met vinden. Hij was eigenwijs en dook altijd weg. Hij vond dat ding gewoon niet fijn, want hij was altijd 1-2 uur daarna ook super onrustig. Dus hopelijk laat ukkie volgende week wel zijn hartslag horen. En anders idd een echo eisen. ( kan je mooi nog even kijken ook ;) )

@diab: spannend allemaal. Hopelijk verloopt alles heel vlot.

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, ik kom me even snel melden en laten weten waarom ik er niet ben de laatste tijd...
    Voel me niet echt op mn plek hier om heel eerlijk te zijn. Niet omdat ik jullie niet aardig vind, juist wel, maar ik merk dat ik er voor mezelf heel anders in sta dan de anderen. Heb het gevoel niet mee te kunnen praten nu.

Ik lees wel mee zo nu en dan hoor, dus leef wel met jullie mee met de leuke en minder leuke dingen!

Liefs Ing

5. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Sarah: Ja dat van die pandora had ik ook gezegd zei ze ow dan zijn die van een ander merk. Ik zeg nou dan is het toch geen echte pandora… Haha… Ik ga het morgen ook nog wel eens aan haar uitleggen hoe ik erover denk.

Wat vervelend dat ze het hartje niet goed konden horen! Wel fijn dat je terug mag komen en als het dan niet lukt een echo! Is toch wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Hoop voor je dat gewoon alles goed is! Maar als ze bewegingen hoorde dan zou ik je maar niet te druk maken. Komt het vast allemaal goed!

Gebakje: Wat fijn dat alles goed was! Het is niet mijn buuf, maar een vriendin. Geranium had een buuf die raar doet hihi…

Ing: Ow wat jammer… Maar dat je mee leest is al leuk. Ik hoop dat je snel weer je plekje hebt gevonden! Liefs!

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Beter laat dan nooit, mag ik me nog aanmelden voor deze club?
    Ik zat in het veel te gezellige juni/juli nod topic ;).

Ik ga eens ff teruglezen!

x

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Even ingebroken in mijn eigen dossier, om mijn echo van vandaag te kunnen showen ;)

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    het pijltje was om de blaas aan te wijzen, geen geslacht ;P

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Prachtige echo gebakje!!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    MPO Welkom.

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @mpo.. welkom..

@gebakje.. mooie echo en fijn dat alles goed was!!

12. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sofie, je tempkaart ziet er toch wel goed uit. Stel dat FF er naast zit, je kruis is twijfelachtig, en je zou op dag 13 je ei-dip hebben gehad, geklust t/m dag 14 dan zou je zwanger kunnen zijn. Met dag 17 als innesteldip. Oehhh wat een spannende ronde voor jou!

Euhmmm ik vind het niet erg aantrekkelijk klinken hahahaha! Maar ga me wel aanmelden als ik zwanger mag zijn!

@Gera, wauw je krijgt dan ook een echo morgen bij de vk? Of krijg je die altijd als je naar de vk gaat? :D

@Amandie... wat een raar verhaal van die vriendin. Zou toch wel triest zijn als ze wel zwanger is...

@Gebakje: Wat fijn dat alles goed is! Wauw, mooie echo! Hoe kan jij in je eigen dossier inbreken? :D

@Mpo, leuk jou hier ook weer tegen te komen!

Even heel dik ego bericht:
    Ik ben mega misselijk, heb vanmorgen 2 maal overgegeven en daarstraks nog een keer. ML had zijn luchtje kapot laten vallen... en 2e keer was mijn eigen deo gatverdamme, 3e keer was door mijn boterham met kaas. Ik zit hier terplekke te kokhalzen als ik er aan terug denk! Tegelijk voelt het echt alsof ik ongesteld ga worden vandaag, heb een zwaar gevoel in mijn baarmoeder. Sorry voor mijn smerige verhaal! Mijn temp is hoog, ik hoop stiekem dat er toch een fladder in mijn buik zit... Hoe kan ik nu geen hoop hebben?! Wat vinden jullie van mijn tempkaart?

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @chickie, ik werk in het ziekenhuis, waar ook mijn verloskundige/gyn zitten. ( is een praktijk binnen het ziekenhuis)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @chickie je temp kaar ziet er super uit !! En die misselijkheid zou wel eens een heel goed teken kunnen zijn. Vooral vand ie boterham met kaas ;P Daaraan merkte ik al 6 dagen voor nod dat ik zwanger was.

Je zou eventueel al een kv test kunnen doen, of van cb zo'n vroege ;P

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Oh Spannend chickie!! :)

Gebakje wat een mooie echo!

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @gebakje, ik dacht al... ben jij zo'n goede hacker dan! :p

Mijn man had even voor me uitgerekend hoe je hcg stijgt vanaf je innesteling

Dag 1 = 1 mIU
    Dag 3 = 2 mIU
    Dag 5 = 4 mIU
    Dag 7 = 8 mIU (Kruidvat/Trekpleister test vanaf 8 mIU)

Vrijdag zit ik op dag 7 na de innesteling, nu op dag 4, dus ik durf niet zo goed eerder te testen?

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Spannend chickie!!!...
    Die missekijkheid.. en zelfs maar terug denken aan dat moment al genoeg is.. doet mij echt denken aan toen ik net zwanger was.

@Gebkje... wat een mooie echo!

@hier een heerlijk dutje gedaan.. vl had dochter opgehaald.. en liet mij lekker liggen... hij is zo lief voor me.. ondanks dat ik soms best een bitch kan zijn nu ik zwanger ben...

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Chickie dat is in het ongunstigste geval hoor, die berekening.
    Want bij de meeste verdubbeld het sneller :p

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gebakje, Oww... oehhhh... nu wordt het wel super moeilijk om me in te houden! :D

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Als je een luthale fase van 14 zou hebben, zit je nu 4 dagen voor NOD. ( kruidvat en clearblue hebben al van 4 dagen voor nod testen) ( er bestaan zelfs voor 6 dagen voor nod)

Deel Deze Pagina