Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey meiden,

@Chickie spannend hoor, je kwaaltjes klinken veelbelovend, mijn eerste kwaaltje was ook dat ik over mn nek ging van bepaalde geuren.

@Gebakje, wat fijn dat de nekplooimeting goed was en weer een supermooie echofoto !!!

@Sarah, wat vervelend dat de vk het hartje niet kon vinden maar als ze de baby bewoog zal het wel goed zitten meid !!

@Mpo, welkom meid!! Toch je eigen maar aangemeld hier

@Geranium, wat een raar wijf zeg die buuf van jou, vind het echt not done om expres iets te maken wat jij niet mag hebben, nee hier zou ik echt helemaal klaar mee zijn.

@Amandie, ik had t al gezegd bij de april-mama's maar die "vriendin" van jou heeft ze ook niet allemaal op een rijtje denk ik, ze me toch eens afvragen of je met deze vriendschap door wilt gaan, in mijn ogen vreet zo een meer energie dan dat het wat opleverd.

Hier gaat ie weer redelijk, nog wel bij vlagen misselijk maar tis vergeleken met het begin goed te doen, misschien morgen mn eigen toch maar weer eens naar de sportschool slepen voor een lesje body balance.

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    zo,ben ik ook nog even,
    vl is gaan fietsen en de 2 boys liggen al in bed,dus nu noa nog in bed en ik heb een rustig avondje!

heb net eens gevoeld,onder de douche,naar de stand van mijn baarmoeder,maar ik voelde een harde 'bol',maar de baarmoedermond die kon ik niet voelen,net of hij was naar boven gekanteld,hoe chart ik dit op ff?
    ook een dikke klodder slijm maar dan doorzichtig met creme ertussen,wat ook vrij nat was,hoe chart ik dit?
    vind dit wel vreemd op deze tijd van de cyclus :(

gera:spannend!morgen je echo,ben benieuwd!

dia:eek:oh spannend!nu komt het echt dichtbij!!

gebakje: mooie planning bij de vk!!oh mooie echo heb je!fijn dat alles goed gaat!

amandie:ja ik weet dat die kans er is ,maar aangezien vl al 38j is en ik 32j gaan ei en zaadjes denk ik niet zolang meer leven.

balen van je vriendin!(alle noem je dat eigenlijk nog een vriendin :( )
    zou je niet beter het eens recht in haar gezicht zeggen,dan weet ze het gelijk en moet jij je niet meer boos maken!

sarahtj3:fijn dat alles ok is,buiten dat je het hartje niet hebt kunnen horen! snap best dat je toch wat ongerust bent,maar daar zal vast geen rede voor zijn.

ing:begrijp je volkomen!dat gevoel heb ik soms ook,maar komt wel goed meid!

mpo:welkom back :D

chickie:ja zo denk ik zelf ook over mijn tempkaartje!maar ja..het blijft afwachten!
    klinkt wel positief jou klachten!volgens je handtekening zit je 3 dagen voor nod,dan kan je al testen!

minnie:leuk nog even iets van je te horen!je was ook al een paar dagen niet online!

3. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sofie ik zou hem in ff zetten als creme.
    En je baarmoeder moet je invullen hard/zacht, hoog/laag/midden.

Als je er makkelijk bij kan is het laag, als je een pers beweging moet doen om hem net te kunnenv oelen is hij hoog.
    Hard= als puntje van je neus zacht = als je oorlel.

Eigenlijk moet je een cyclus lang voelen om te kijken hoe het voelt. Dan heb je het echt door zeg maar.

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    ok dankjewel voor je antwoord!

5. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik heb vanavond toch getest met hele lichte urine en we hebben een licht streepje!

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Licht!!! hartstikke duidelijk!
    Gefeliciteerd Chickie!!

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @chickie, die vind ik niet licht meer hoor :p GEFELICITEERD!!!

8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ohw en chickie, met zo'n streep nu al, denk ik dat je ei zelfs misschien wel 1 a 2 dagen eerder gesprongen is ( ook aan je temp te zien)

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat wordt een afspraak bij de verloskundige make :)

10. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gebakje, FF heeft mijn kruis verplaatst van CD16 naar CD18. Maar ik denk ook dat je gelijk hebt! Verloskundige... eerst knaltest afwachten! Ik krijg een medische indicatie, dus dat betekend volgende week cardioloog bellen voor een verwijzing! ;) Het is wel heel onwerkelijk nog hoor... wil toch wel graag die vette test zien!

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Chickie... jaaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd!!! Yesss

12. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Vriend lief ook helemaal blij ?

13. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja mijn mannetje wilde perse dat ik zou testen! Had mijn bericht trouwens nog aangevuld, maar de site was langzaam. Ik wacht even af tot die knaltest en dan ga ik mijn cardioloog bellen. Ik ga een medische indicatie krijgen namelijk, dus zij gaat me doorverwijzen naar een gyneacologisch team (wat zij zelf wil uitzoeken).

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ja... logisch natuurlijk met jouw achtergrond.. maar ben zo ontzettend blij voor je! Zal vast helemaal goed komen, maar onder die test kom je niet meer uit!... miss kan je zo'n cb test meet indicator kopen...

15. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Chickie haha ja het blijft urine;) maar ik krijg in mijn werk met wel smerigere dingen te maken dus vind die niet erg;) En t kost bijna geen extra tijd, dat vind ik met een fulltimejob en 2 kids ook wel fijn;)
    Ik heb geen verstand van tempkaarten maar ik vind dat je hoop mag hebben! (hou er wel rekening mee dat er ook een buikgriepje rondwaard..)
    Enne.. ik testte 10 dagen na de eisprong positief met kv2v5…je zou het kunnen proberen! WHOEAAAA een licht streepje zegt ze dan, meid deze is hartstikke positief!!!! Je bent ZWANGERRRRRRR!!! Supergefeliciteerd, ik ga als een dolle voor je duimen dat de kleine spruit blijft zitten! JOEHOEEEEEEE:D:D::D:D:D:D:D enne schat, test morgenochtend eens met ochtendurine? Dikke kans dat je dan je knaltest in handen hebt! ;)

16. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Geranium aan dat hongergevoel mag je gerust toegeven nu hoor, met gezonde dingen:) wat vervelend zeg van de buurvrouw!

Dia wowwwwwwie wat spannend!!!! Super meid!

Gebakje nou zeg dat is slordig!!! Gelukkig maar dat je even belde dan! Fijn dat het geregeld is! Fijn dat het goed was en de echoscopiste leuk was! Gebakje haha;) wel een goeie nubfoto denk ik! (al heb ik totaaaaaal geen verstand van nub;)) hele mooie echo!

AMandie haha ik heb best een grote blaas volgens mij, pas een liter in ongeveer:) Ik had terwijl ik minstens 4 dagen in de week niet thuis ben regelmatig alle 8, maar bijna altijd 6 kannen vol. Ach en al heb je er maar 2, dat helpt ook!
    Huh wat een gekke vriendin met die verzinsels! En gek ook dat ze eerst zegt het leuk te vinden zwanger te zijn met jou en nu het weg wil laten halen… kan je haar niet vragen of je de testen mag zien? (echt, niet de foto)
    Ik herken iemand die ik ken in je verhaal…zou je me haar voornaam willen pben?

Sarah wat balen van de hartslag zeg! Maar gelukkig kon ze de kleine wel horen!

Ing jammer dat je je niet op je plek voelt! Iig heel veel succes met alles:)

MPO van harte welkom terug! Ik herinner me je nog wel;)

Minnie fijn dat het wat beter gaat nu!

Bm voelen: brrrrr moet er niet aan denken meiden!

Ego: wil iedereen zich alsjeblieft niet meer verontschuldigen voor zogenaamde egoberichten?;) Als niemand iets zou vertellen en iedereen alleen maar op anderen zou reageren zou het snel doodgebloed zijn hier! Ego is het pas als je het alleen maar over jezelf hebt, alles op jezelf betrekt en nooit op anderen reageert. Dus, basta met sorry voor mn egobericht, gewoon lekker kletsen meiden!;)

Mvm: ik had de krat in onze slaapkamer staan en had steeds een blauwe fles bij het toilet staan. Als die vol was wisselde ik:) Ik ving ook niet op mn werk op hoor! En als ik echt té misselijk was ook niet;)

17. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@Chickie: dit is echt geen licht streepje! Die is hartstikke positief!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!

18. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    hier: vandaag was me een dag... een maand geleden heb ik mijn urine al laten testen omdat ik steeds pijn onderin mijn buik had, maar toen was het schoon. Ik had nog steeds last van mijn buik, vooral als ik mijn blaas had geleegd, opstond of liep. En nu nog steeds last van. Vanmorgen werd het me te gek en moest ik van de ha weer urine inleveren. Deze was niet helemaal schoon, er zaten wat leukocyten in maar dat was normaal tijdens zwangerschap zei ze. Omdat de pijn in de onderbuik zat, ook in de buurt van de blindedarm moest ik ff door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. 2 uur later had ik de uitslag: niks aan de hand. Nu moet ik morgen ochtendurine inleveren bij de Ha en donderdag naar de vk. Gedoe!

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Gefeliciteerd Chickie :)

20. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @paloe: de nub experts zeggen een meisje ;P Zelf heb ik geen idee.

En de echoscopiste kende ik van Jasper, ik heb bij haar de geslachts bepaling en een 3d/4d echo laten maken.
    Ze wilde alleen niet in gaan op de nub theorie, omdat ze 70-80% betrouwbaarheid niet genoeg vind, en ze zich er dus niet verder in verdiept had. Maargoed over een paar weken zal ik er wel weer zien, want dan ga ik de geslachtsbepaling laten doen.

Share This Page