Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Amandie mooie echo!! Oehh daar word ik helemaal ongeduldig van hahaha! ;)

Even een stomme vraag hoor... Ik heb gezocht naar een topic over wat je wel en niet mag eten en kan dus niets vinden, ook niet via de zoekfunctie. Iemand een idee waar dat topic staat, want kan me niet voorstellen dat het er niet is!

Ohh had vandaag weer een posi test dus heb mijn ticker aangepast, vind het allemaal een beetje onwerkelijk nog! :D

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

De echo was goed!!!! Hartje klopte perfect, ben alleen wel iets verder dan ik dacht. 9 weken en 1 dag! Pas straks ff m'n banner aan!

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Wat super Geranium!!! Geniet er maar van!

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Dit is de foto. Niet heel duidelijk, maar ons kleintje is 2,53 cm en al best beweeglijk! Alles was goed, ook met mij. Bloeddruk was 70/125 dus ook netjes! Kan het nog steeds niet bevatten, ben zo blij!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
  6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Geranium: mooie echo !! Leuk he om je kleintje zo te zien.

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    eten:
    -geen rauwmelkse kazen, de kazen die je in NL in de supermarkt koopt zijn niet rauwmelks en mag je dus gewoon eten. Als het rauwmelks is staat er au lait cru op
    - geen rood en rauw vlees (over salami en cervelaat bestaat discussie, mijn vk zegt dat je het vooral niet teveel moet eten vanwege het zout)
    - niet teveel drop
    - niet teveel koffie en zwarte thee. Groene thee en echte rooibosthee mag wel
    - geen vacuümverpakte vis

dat was het wel zon beetje geloof ik;)

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    geranium mooie echo! Net een hartje in je bm boven je beeb;) Super!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En alles wat goed verwarmt is mag zo en zo, en vis uit blik mag ook. Alleen niet te veel tonijn en makreel geloof ik ivm zware metalen die er in kunnen zitten

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ohw en sommige zeggen dat je alleen ei mag eten die hard gekookt of goed gebakken is, maar volgens mijn verloskundige mag je ook zachte eitjes eten. Jij kan er wel ziek van worden, maar je kindje krijgt daar niets van.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ah, de lijst van het voedingscentrum heeft nog een paar dingen die ik vergeten was;)

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Geranium mooie echo! :)

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja dat was eigenlijk het probleem, Voedingscentrum en het blad Zwanger! van Wij jonge ouders spreken elkaar tegen. Daarom was ik op zoek naar een 3e mening om te zien wie er gelijk heeft! ;)

Zou ik het voedingscentrum moeten aanhouden?

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat wordt tegengesproken dan Chickie?? Ik weet het soms ook niet meer hoor wat je nu wel of niet mag, nou ja van het rode vlees, rauwe melk en vacuum verpakte vis weet ik wel maar soms zijn er van die twijfelgevallen. Zo zouden softijs en mikshakes ook niet mogen ivm de hygiene van de ijsmachine. Daarom vermijd ik dat ook. Maar als je sommige dingen moet geloven kun je beter 9 maanden in een hol diep onder de grond gaan leven haha.

@Amandie, wij betalen €150 voor 3x een echo incl 1 uur film op dvd en foto's op cd-rom.

@Paloe, hoe gaat het nu met je buik?? Hopelijk zijn de klachten snel over !!!

@Geranium, proficiat met de goede echo !!!!

Zo ga ff onze kleine meid in bad doen en in bedje leggen.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Volgens mijn verloskundige kon ik het voedingcentrum aan houden

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Maar wat staat er op voedingscentrum dan wat in Wij niet staat, of andersom ?

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Amandie.. wat een mooie echo!!

@Gera... jij ook.. heel erg gefeliciteerd.

@Chcikie.. ziet er leuk uit die banner..
    En wat betreft eten.. de bovengenoemde dingen.. overigens als je een afspraak maakt krijg je volgens mij een info pakket thuisgestuurd waar ook alles in staat...

@Paloe... wat een gedoe zeg... ik vraag me toch af wat het dan is... gelukkig niet iets met de beeb...

@Yuna... wie weet is het nu wel raak... ik duim echt voor je hoor.

@Hier.. niks bijzonders.. net bij mn moeder geweest net ons gezin.. haar man heeft een burn out.. zwaar depressief en angststoornis, hoort stemmen enzo... dit heeft hij opeens sinds 6 weken... maar hij durft nu niet meer naar buiten en heeft achtervolgingswaanzin...en is zwaar paranoide.. hij zal waarschijnlijk opgenomen worden... mn moeder is helemaal gebroken... meer omdat ze heel veel werkt.. ze drasit 16 nachten per maand en werkt dan nog 8 dagdiensten in haar vrije weken.. ze wordt al 60... haar vader is 2 maanden terug overleden.. waar ze nog steeds stuk van is.. naja als je dan ook nog een man hebt waar je de heletijd voor moet zorgen.. het wordt haar gewoon te veel. Ik vind het zo zielig voor haar.. maar ik kan ook weinig doen...ik heb haar een relax pakket gegeven zodat ze ff van chillen...

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sarah jeetje wat ontzettend zwaar voor je moeder zeg! heel veel sterkte voor haar...

buik: tja nog steeds pijn, dat heb ik al een maand maar gisteren was het een stuk erger. Morgen vk, dan zullen we het er eens even over hebben....

Hebben jullie nog naam ideeën voor een meisjesnaam die past bij Olaf en Liam?:) (Nederlands uitgesproken, de 2e naam wordt engels)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik zit ook met een meisjes naam voor bij Jasper :p
    De namen die ik leuk vond , hebben we al in de familie of kennissen kring. Ik vind het heel moeilijk. Ik wil een naam die iedereen kan schrijven.

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D ik ga iets leuks doen van het weekend! Mr paloe is het weekend weg en ik heb gisteravond toen hij er niet was een paar belletjes gedaan… :D vrijdag komt er een vriendin om inkopen te gaan doen en om op de kids te passen zodat ik boven aan de slag kan, zondag komen mijn schoonouder (zij past op de kids en sv en ik kunnen dan gaan schilderen) en een van de 3 dagen komt mijn zusje ook nog helpen. We zijn aan het verbouwen en manlief heeft de muren in onze slaapkamer gestuct, dat moet allemaal geschilderd worden, de kozijnen en het plafond ook, dus dat wil ik proberen het weekend af te krijgen zodat hij maandag een grote verassing ziet!:D:D:D Heb er helemaal zin in:D Dan kunnen we daar ook weer slapen en starten met de babykamer:D

Heb alleen tegen manlief gezegd dat ik wil proberen of ik in het weekend de muren kan doen met voorstrijk, dus hij is nu de muren voor de allerlaatste keer na aan het lopen of ze glad zijn;)

Deel Deze Pagina