Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gebakje ik vindt Sophie heel leuk bij Jasper!

ons nichtje heet zo, daarom staat hij niet bij ons op het lijstje;)

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat is een leuke verassing als hij maandag thuis komt.

Hier moeten we ook nog beginnen met de kamers om te gooien en opnieuw te behangen etc.

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wat een leuk idee paloe! hopelijk krijg je het af... :)

Sarah dankje.. ik hoop het ook.. maar mijn temp doet raar.. :( ben de hele tijd bang dat het eitje nog niet is geweest maar mijn ovu testen geven helemaal geen streepje meer dus het moet haast wel...Dag 16 was het om 6.00 36.1 en om 8.00 (normale temptijd) 36.5 heb nu maar die 36.1 aangehouden.. toch zegt mijn gevoel dat als ie is geweest hij op dag 15 is geweest...

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gebakje ook verbouwen dus! Alvast veel succes!

Onze slaapkamer was enorm, in een L vorm en daar hebben we nu 2 kamers van gemaakt, muurtje gebouwd;) Onze kamer is nu nog steeds erg groot en die van de kleine meid normaal. We hadden behang, maar hebben alles eraf gehaald en gestuct. Dat is nu glad en kan geschilderd. Kozijnen zijn ook helemaal geschuurd en kunnen geschilderd en het plafond heeft de eerste verflaag al gehad. De vloer (hout) hebben we laten liggen, alleen een sleuf voor de nieuwe muur eruit gehaald;) En in de bestaande muur vanuit de overloop hebben we een deuropening gezaagd. Van het weekend kunnen dus het plafond en de muren en kozijnen in onze kamer en mocht er nog tijd over zijn de 3 nieuwe deuren (onze kamer, babykamer en toilet)

Genoeg te doen dacht ik;)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yuna spannend!

En ach, al krijg ik het niet af, dan nog zal het een verrassing zijn;)

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Inderdaad..

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Je moet ook niet op verschillende tijden tempen op 1 dag. Gewoon direct tempen als je wakker bent. Ben je om 6 uur wakker, gelijk tempen, is het weekend en ben je om 10 uur wakker gewoon gelijk tempen. op het moment dat je wakker bent geworden stijgt je temp namelijk met wel 0,3 of zo in een korte tijd. Dus in dit geval was 36.1 je goed etemp ( basale temp)

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Mh90 Het was idd het laatste restje :) Kon de gynaecoloog mooi zien op de echo.

@Paloe De gynaecoloog heeft me helemaal gerust gesteld! Echt een fijne vrouw!

@Amandie Mooie echo hoor! Die van mij zag er anders uit:( Kan niet wachten totdat ik ook zo'n mooie echo heb.

@Geranium Ook al zo'n mooie echo! Geniet ervan.

Hier, druk dagje gehad. Eerst een beetje uitslapen daarna ontbijten. Stemmen, even naar de action. Tussen de middag eten wij warm omdat ik 's avond werk, dus eten koken. En dan nog de afspraak bij de gynaecoloog.
    Heb al mijn vragen kunnen stellen en ze heeft een echo gemaakt. Hierop kon ze zien dat er nog een beetje oud bloed aanwezig was, wat ik al dacht omdat ik toch nog een klein beetje verlies had. Ze heeft dit met een dun buisje weggehaald, en daarna weer een echo en toen zagen we heel mooi het slijmvlies van de baarmoeder, dus klaar om zwanger te worden!! Hihihi :p
    En door de vragen die ik had ben ik helemaal gerustgesteld. Ze vond mijn gewicht er absoluut niet toe doen aangezien ik een normale cyclus heb en omdat het dus al wel een keer gelukt was (vmk). Dus we moesten er gewoon voor gaan :p
    En ik moet ophouden mijn lichaam de schuld te geven, ze zei zelfs dat ik normaal vruchtbaar ben en dan mijn manlief zijn zaadjes ook hun werk wel doen:D Ben er toch wel een beetje blij van geworden.
    Dus ga deze ronde optimistisch in en we zien wel of het roze word deze ronde!!

Ik ga zo lekker slapen, weltrusten allemaal!

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Oh fijn dat ze zo begripvol was (zo klinkt het iig) en fijn dat alles goed is... Hopelijk deze ronde roze!

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Dank jullie wel voor de reacties!

@Paloe, mijn moeder kwam met een naam aanzetten: Esmee. Vond het eigenlijk best leuk maar ja... ik wil zelf iets verzinnen niet mijn moeder na apen! :p

Oewww leuk Paloe! Hier gaan we boven ook stuccen en schilderen, maar eerst de zolder opruimen en mijn hobbykamer (4 bij 5) en helemaal stampvol) verhuizen naar het rommelkamertje (1,5 bij 2)... Tja het gaat een uitdaging worden, maar dan krijgt de kleine onze kamer en gaan wij op de hobbykamer liggen.

@Zwangels, wat fijn nieuws meid!!! Ik hoop zo dat het deze cyclus lukt dan gaan we ongeveer gelijk op, vind ik wel gezellig!

@Minnie, in Zwanger! Wij jonge ouders staat: Gerookt vlees kun je prima eten, bijvoorbeeld rookvlees of rauwe ham. Bij voedingscentrum word dit juist afgeraden.

Ik heb inderdaad ook gehoord dat een zacht gekookte ei en spiegeleieren (zachte dooiers) wel mag. En dat je wel cervelaat en salami mag eten mits het niet vacuuumgezogen zou zijn, maar dat de voorverpakte variant wel mag. Gewone achterham en schouderham zou gekookt zijn. Maar ik heb geen idee of deze info klopt? :(

Ik hou niet van zoetigheid, dus wat eet ik op brood: cervelaat, rauwe ham, gerookte hamsoorten, leverpastei, boterhamworst enz. En aangezien ik een boterham met kaas eventjes niet binnen kan houden, wilde ik even kijken wat de opties waren, maar wil uiteraard geen risico lopen. Anders toch maar aan de pindakaas, zit vol B12! ;)

Wij hebben het onze ouders verteld, de mijne zijn helemaal door het dolle heen! Heb van mijn vader een knuffelbeest gekregen, hij heeft voor elke maand een cadeautje in huis! SO waren even in shock.. ze wisten dat we al 6 maanden bezig zijn, maar hadden dit niet verwacht. Het zal nog wel even moeten zakken. Het is aan beide kanten het eerste kleinkind.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels wat fijn dat de gyn je zo gerust kon stellen!

Chickie haha dat van je moeer na apen;) Zo bij jullie wordt het dus een heel geschuif! Wat nu de babykamer wordt was onze studeerkamer:) Pindakaas mag ook niet teveel..Whaha elke maand een cadeau, leuk! Super! En je schoonouders moeten idd vast even wennen;) vroeg verteld al!

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hmm hier twijfel ik nu echt wanneer ei is geweest op dag 13,maar ja dat blijft afwachten!
    heb wel s'avonds last van me borsten,maar enkel aan 1 borst,dus denk niet dat dat met zwangerschap heeft te maken maar puur hormonen.

gisteren niet online geweest,want ben met vl 2u gaam mountainbiken!
    was leuk en intensief,maar heb gigantische pijn aan mijn billen!

vandaag word mijn kleine meid alweer 3j!*zucht* tijd gaat snel!!!
    op school mag ze iets uitdelen en vanavond een klein taartje met het gezin en zondag klein feestje!

chickie: jaaaaaaaa zwanger!!!!!!!!gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

paloe:vreemd die buikpijn! en nog vreemder dat ze niets vinden!tja het zal misschien toch wel iets zijn van het groeien.
    mannetje zal flink verrast zijn als hij ziet dat alles is geverft!!leuke verassing!

dia:spannend!ga je zien dat je deze ronde zwanger bent hahaha

mpo:balen!succes in de volgende ronde!

amandie:fijn dat alles goed is!mooie echo!

gera:leuk!iets verder en alles ok bij de echo!leuke echo!

sarahtj3:jeetje wat zwaar voor je moeder!hopelijk vind ze binnenkort wat rust!

zwangels:poeh wat een opluchting en fijn dat alles ok was bij de vk!
    en nu weer aan de klus!

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sofie gefeliciteerd met de kleine!!!

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemiddag dames!

Hier lekker uitgeslapen samen met manlief en toen we wakker waren zijn we niet direct uit bed gegaan:p:D Heerlijk zulke morgens!

@Yuna Ik hoop het wel, op naar roze!

@Chickie Het zou wel leuk zijn ja! Heb al gerekend dat als het deze ronde raak mag zijn dan ben ik ongeveer 11 juni uitgerekend. Zou bij jou eind mei zijn.

@Paloe Zeker fijn! Voel me gelijk ook weer een stuk beter!

@Sofie Gefeliciteerd met je dochter! En het is zeker een opluchting dat alles goed is, en ja nu weer aan de klus :p

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Iedereen: dank je wel!

Chickie: ja leuk… bij jou ook binnenkort! Ik zou het advies van voedingscentrum aan houden. Wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde van je familie!

Geranium: Gefeliciteerd met de goede echo! Mooi he?!

Gebakje: Tonijn uit blik wordt gecontroleerd op kwik en dat mag je dus max 2 keer per week eten. Makreel mag wel alleen geen koningsmakreel. En eitjes lust ik alleen maar hard, hou niet zo van smurrie :p

Minnie: Ow dat is netjes. In Zoetermeer vragen ze 140 voor 2! Ga toch eens verder zoeken dan.

Sarah: Wat lief dat je je moeder zo’n relax pakket hebt gegeven! Leuk!

Paloe: Leuk! Babykamer inrichten!!! Heb ik ook zin in haha…

Sophie vind ik ook een hele leuke naam! Maar daarvan heeft mijn vriend er al 3 in de familie… Ja grote familie heeft hij. Meerdere anna’s sophies. Juist wat ik ook leuk vind. Ik Wacht nog maar even met bedenken.

Zwangels: Aaahhh zwangels… Hoop dat jij snel ook zo’n mooie echo hebt!

Sofie: Ow gefeliciteerd!!!!

Hier: Ik heb het vandaag op mijn werk verteld en iedereen reageerde heel leuk! En iedereen was blij voor mij. :D Zelfs mijn leidinggevende. Hij had meteen een oplossing voor mijn zwangerschapsverlof. :p Dus alles komt mooi uit.

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier vragen ze 155 euro voor het pakket:

2D echo met 20 weken
    3D/4D echo tussen de 24 en 30 weken
    incl. serie zwart/wit foto's
    incl. 2 kleurenfoto's van de 3D beelden.
    Dit alles vastgelegd op DVD

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Amandie fijn dat ze allemaal zo leuk reageerden. Je hoort wel eens anders.

Sofie, zadelpijn doe je niets aan helaas. Misschien kan je vriend het wat masseren ?? :p

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Sofie gefeliciteerd met je kleine/grote meid..

Amandie fijn dat ze zo reageerde!

Hier...Jeuj heb een kruis bij ff... en idd geen posi ovutesten meer.. :)

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Gebakje: Ja klopt ja... Gelukkig hier niet! Was ik eerst bang voor. Maar het is hier al geregeld. Er gaat eerst een andere collega met verlof en daarvoor is iemand al aangenomen en als die collega bijna terug komt ga ik weg dus dan kan dat meisje tijdelijk mijn taken op zich nemen.

20. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje