Hier: wij hadden vandaag het gesprek met de gyn nav de vorige keer... Heel raar was het. Toen is mij, mijn man én mijn ouders verteld dat ik een algehele scepsis had door een streptokokkeninfectie. Aan allemaal afzonderlijk, dus we kunnen niet in één gesprek allemaal iets verkeerd hebben begrepen. Ik heb dit natuurlijk ook aan mijn nieuwe vk praktijk verteld. Nu vroeg de gyn: ik zie in je vk dossier staan dat je een streptokokkeninfectie had, maar waar hebben ze dat vandaag? ik: dat heb ik ze verteld gyn: waar heb jij dat dan vandaan? Ik: dat is ons verteld tijdens de opname.. gyn: nou, er staat anders niks over in je dossier, er staat alleen in dat we niet wisten wat het was ik: dat is dan raar want het is ons verteld en ook uitgelegd... Bizar hè!!! Ze gaat het nu in de groep gooien of ze misschien iets gemist heeft maar het staat dus gewoon niet in mijn dossier! Nou mocht ik mijn medisch dossier niet inzien (wat raar is, want dat is een recht wat je hebt) toen. Zou dit de reden zijn? Zouden ze maar iets hebben gezegd terwijl ze niet wisten wat het was??? Dat kan ik me haast niet voorstellen bij iemand die op de ic ligt en waarmee het niet goed gaat, dat ze zomaar iets zeggen. Maar hoe kan dit anders? Ik ben helemaal in verwarring. En als het geen streptokok was, wat was het dan wel??? Pfff.... wat dan wel weer leuk was is dat ze nog even met de echo heeft gekeken onze kleine meid was lekker aan het duimen
Je hebt recht je dossier in te zien, dat mogen ze niet weigeren.. wat vervelend dat het zo moet gaan!... hahaha ik wist niet dat dat ook een soort van symptoom was..
Hey dames ik kom ook even langs piepen. Ga namelijk zo slapen en morgen onze spulletjes inpakken voor ons weekje weg. Zit op het wachtbankje....tenminste als ik weer een korte cyclus heb. We blijven nog wel even door klussen. Ga deze keer ook proberen niet te vroeg te testen, mijn nod is 30 september en wil pas 5 oktober testen, of ik het volhoud??? En mijn sollicitatiegesprek is op zichzelf goed verlopen alleen vanavond al gebeld dat ik niet genoeg ervaring heb....grrrr altijd het zelfde liedje... Want er werd wel benoemd dat het gesprek als zeer prettig was ervaren en dat ik heel zeker overkwam en heel open en eerlijk was. Maar ze hebben puur naar de cv's gekeken.... Verder alles goed, ga gewoon verder met solliciteren en heb nu nog wel werk maar wil zo graag met mijn diploma's aan de slag! @MamavanF2009 Leuk dat je weer komt inhaken!!! Gezellig! @andere dames sorry ga vandaag even niet alles terug lezen....gaat me soms te snel en vind het dan lastig om op iedereen te reageren. En heb nu toch een beetje een pest humeur...had er zo op gehoopt dat ik eindelijk met mijn diploma's aan de slag zo kunnen.... Slaap lekker!
He wat vervelend zwangels.. hopelijk wordt je snel ergens aangenomen.. en succes met volhouden.. haha ik wil ook pas met 4 dagen overtijd testen..
goedemorgen!! hier weer een heerlijke lange nacht gehad!geslapen van gisteren avond 20u tot deze ochtend 6.30u dadelijk de kids naar school en ik kan weer wat ontspannen! 79mama:balen!!succes in de volgende ronde!! mh:dankjewel ! vl was blij,maar wil eerst de echo nog afwachten en is bang voor nog een mk,maar hij is er wel blij mee. oooh balen van je vl!zal wel pijn doen!!!beterschap voor hem!! gera:aaien en knuffelen is geen probleem,alleen in de ontlasting zitten die bacterien. mamavanf:leuk dat je nog eens 'binnenwipt' !!fijn dat alles goed gaat!!! paloe: dankjewel!!!ja vl is blij alleen nog voorzichtig,bang weer voor een mk,dus hij wacht even af tot volgende week woensdag! ja heel fijn dat ik altijd zo snel bij de gyne terecht kan,maar mijn gyne laat mij elke maand komen,gewoon voor de geruststelling en onder controle houden... he balen joh die onzekerheid over je dossier!!!hopelijk komt er vlug duidelijkheid,want nu weet je eigenlijk nog niks!het zou toch niet mogen,zomaar een uitleg geven terwijl het dat niet is! chaggie: heb ik precies (of tot nu toe) geen last van!lijkt net het omgekeerde,ik ben rustig en kalm voor mijn doen! zwangels:denk dat dat een verstandige keuze is om niet meer voor nod te testen!!veel plezier op vakantie,geniet ervan!!! balen van je sollicitatiegesprek!!maar wel heel eerlijk en fijn dat je toch werd gebeld!hier in belgie ga je op gesprek en ben je goed,word je aangenomen,ben je niet goed,word je niet gebeld!
@Zwangels... wat balen zeg...!!! Altijd die rot ervaring.. ik vind dat zo'n onzin! Hoe kun je ervaring op doen als je geen werk krijgt om die ervaring op te doen... !! Ik hoop wel dt snel iets vind waar je met je diplomas aan de slag kan. @Paloe... huh wat een vreemd verhaal! Ze zullen dat toch niet verzonnen hebben? Misschien zijn ze door de stress vergeten het in je dossier te zetten(wat ik betwijfel). Maar ik vind he heel raar... ook bizar dat je niet in je eigen dossier mogt kijken... volgende afspraak gelijk weer vragen hoe het zit... @Sofie.. ah wat fijn dat je goed hebt geslapen... dat scheelt echt de volgende dag.. dan ben je lekker utgerust. @Hier... gister een heftige dag gehad..geleid door hormonen en frustratie... tis nu gelukkig weer rustig.. maar leuk is anders. Vandaag ben ik super misselijk... de eerste weken amper last van gehad... en nu opeens bijna elke dag... ook ging ik vanochtend bijna van mn stokkie...ik ga lekker de heledag rustig aan doen.. en hopen dat ik mij snel beter voel... ook heb ik mn voet gister verdraait of iets.. want ik kan er nu amper op staan... het voelt gebroken, maar denk niet dat t gebroken is.. ik kijk t even aan.. pfff wat een drama trkst hahha sorry! positief nieuws is wel.. dat maandag dan wel echt de goede vank komt.. dat is mij verzekerd.. zelfs een foto gemaild gekregen met de stof die ze nu zouden gebruiken.. dus ben blij.
Euhm ik ben niet ongesteld.... T was 1 roze bruin/roze veegje en meer niet. Nu dus 4 dagen over tijd. Ook dit is nieuw voor me.... Afwachten maar weer heel misschien morgen een testje? Die van maandag van negatief.
79mama, het kan misschien wat innestellingsbloed zijn. De innesteling kan zelfs bij dag 12 nog gebeuren. Hopelijk straks een positieve test voor jou !!! Sarah, last van een lage bloeddruk misschien ??? Omdat je bijna van je stokkie ging. Dan zou je wat bouillion kunnen proberen. Kikker je misschien een beetje van op. Paloe: ik zou gewoon zeggen dat je recht hebt om je dossier in te zien en dat je dat ook wil ook. En gelijk aankaarten dat het slecht is dat niet alle info er in staat.
Lijkt me onmogelijk als ik kijk naar laatste keer geslachtsgemeenschap maar goed.... Kon ik maar even binnen kijken he
79mama79 Nog geen test gedaan vandaag? Aangezien je maandag voor het laatste getest hebt??? Ik had al lang weer een test gedaan! Hey dames ik heb souries ook al een tijdje hier niet gezien en ze is ook al een tijdje niet op de site geweest....zijn jullie het ermee eens dat we haar van de lijst af halen?? Even een vraagje dames. Ik heb op cd14 een tempdip gehad en ook een positieve ovulatie test. 's avonds was ik nieuwsgierig naar mijn temp, deze was dus net zo als 's ochtends! Kan het dan kloppen dat als je werkelijk je eisprong hebt dat je temp 's avonds ook nog laag is? Op cd15 ook 's ochtends nog lage temp. Vandaag op cd16 een tempstijging. Dit is mijn kaartje My Ovulation Chart
pff geen idee.. maar gezien je kaartje is je eisprong op dag 15 geweest.. hier geen verandering.. wel iets minder sacherijnig..
Sorry zwangels.. ik heb er echt 0 verstand van. @Yuna.. wanner was je van plan te testen als je ongi uit blijft? ging net een buikfoto maken.. en vergeleek deze even met die ervoor van 5 weken terug... wow.. mn buik is echt gegroeid.. ik dacht dat er niks was gebeurd. Hahahaa
Mooi buikje sarahtj! Nou ik ga me naar mijn werk slepen...laatste avond en dan heb ik lekker lang weekend.
Nee nog niet omdat ik menstruatiekrampen had dacht ik, het komt er wel aan.... Die heb ik nu niet meer, maar wel af en toe wat steken. Dus idd morgen testje doen als ik durf
Hoi meiden had vandaag de nekplooimeting en we hebben geen verhoogd risico! Ben zo blij. Heb ook weer een paar foto,s van ons frummeltje, zal ze vanavond of morgen plaatsen. Mamavanf, fijn dat je weer terug bent Zwangels, balen van je sollicitatie maar niet opgeven hoor! Even n andere vraag aan andere meiden met een iPad, slaat jullie iPad ook vast door t gebruik van YouTube?