Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier zijn de kids weer thuis van school en vl is even naar de doe-het-zelf-market!
    hij zei dat hij nog maar 8 maand tijd heeft voor het huisje bezoek-klaar te hebben,dus hij is in actie geschoten :D

hier heb ik wel veel last van diarree!
    gelukkig drink ik wel genoeg ,maar het is en blijft vervelend!
    ook mijn boobie's beginnen nu strak aan te voelen en worden elke dag iets gevoeliger!

sarah:groot gelijk,doe maar rustig aan!
    draaiingen heb ik ook wel soms als ik te snel rechtsta,kan best vervelend zijn.
    mooi buikje al!

79mama:hm ik zou nog eens testen als ik jou was!

zwangels:temp stijgt pas 24u na eisprong...

minnie:fijn dat je geen verhoogd risico hebt!!
    ben benieuwd naar je foto's!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mooi buikje Sarah

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben deze week vrij, maar ik heb nog minder tijd om bij te lezen dan dat ik het stiekem op mijn werk doe ;P

Zwangels, ik zou zeggen ei op dag 15.

Minnie: fijn dat alle sgoed was.

sarah: mooi buikje

Hier vandaag de tuin vast winter klaar gemaakt. Zwembad leeg laten lopen en opgeruimd, doek van het paviljoen af, perkgoed eruit, nieuwe bollen er vast in, tuinstoelen vast het tuinhuis in. Dus daar hoeven we in iedergeval niet meer naar te kijken.

Binnenkort eens zoeken hier bij de boeren voor halloween spullen(pompoenen enzo). Dan is het hier de gewoonte dat als je je tuin versiert en een lichtje weg zet buiten dat kinderen aan mogen bellen voor snoep. ( wel verkleed natuurlijk)

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja denk ook dag 15 mijn ei...alleen net op de wc dacht ik ga eens even kijken naar mijn baarmoederslijm...is het weer eggwhite en rekbaar...
    We hebben gelukkig vanmorgen nog geklust:)
    weet ook niet hoe mijn cyclus deze maand is ga uit van 26 dagen. Aangezien de laatste 23 dagen was en mijn normale 26 dagen.
    Ik heb al lekker weekend!!! En ben maandag ook nog vrij!
    Morgen zijn we 1 jaar getrouwd :D
    Ga manlief verrassen met een ontbijtje op de plek waar we de foto's hebben genomen (bos) als het tenminste droog is. Anders een ontbijtje thuis en ik maak een liefdesverklaring.

Fijne avond!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sarah mooi buikje!

Zwangels alvast gefeliciteerd!

En trusten;)

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je paloe! jij ook truste!

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

trusten

en zwangels alvast bijna gefeliciteerd!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je Yuna!!

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier zit ik dan om 5.30u wakker voor de pc!
    vl moest opstaan voor te gaan werken en ben zelf maar opgestaan omdat ik wakker was en dan haal ik waarschijnlijk de avond niet meer en lig ik vanavond al te maffen op de bank.

net een koffietje op en werd me daar toch misselijk van ppffff gelukkig is die er niet uitgekomen!maar vraag me af hoe ik vandaag 1.5 l water binnen ga houden!
    ook tijdens de nacht veel wakker geweest,had bij elke keer ik me omdraaide last van mijn borsten,ze deden dan echt pijn.
    tja...die hormonen!maar we doen het voor een goed doel!

hier ook nog altijd last van die rommelende darmen en diarree!
    echt vervelend!
    diarree heb ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben,misschien ligt dat ook aan die hormonen:(

gebakje:eek:h heerlijk!alles al winterklaar!
    hier moeten wij er ook aan beginnen...

zwangels:gefeliciteerd met 1ste jaar huwelijk!

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Zojuist getest en negatief, ik snap m niet meer....

Zwangels gefeliciteerd!

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Zwangels gefeliciteerd met je huwelijk! Hoop dat het gezellig wordt.

@79Mama79... huh m... ik had echt gedacht dat je een positest zou hebben..
    Vind het wel heel jammer voor je...

@Sofie... aah daar begint het.. de misselijkheid.. maar ja het hoort er een beetje bij natuurlijk... ik heb trouwens tot 3 weken terug ook diaree gehad.. ik dacht nog.. wat vreemd, het moet toch keihard worden?.. nu is de diaree inmiddels verruild voor obstipatie...(sorry voor t verhaaltje).

@Gebakje... ooh wat lekker amerikaans! Holloween.. ik hou ervan.. ik zou het stiekem niet erg vindennals wij 11 november zouden verruilen voor halloween.

@Hier.. niets bijzonders... nog steeds last van misselijkheid en haast van mn stokkie gaan.. het is nu ritueel in de ochtend lijkt wel...

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    11 november doen ze hier niet. Wel halloween,er feest erbij.

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Haha leuk :)...

79mama79 balen van de nega test..

sarah hopelijk wordt het snel minder!

sofie idd daar is de misselijkheid! voor het goeie doel dan maar he.. succes met wakker blijven ;)

gebakje wat leuk halloween

hier.. zit nu iemand van de woningbouw mijn kozijn en deur te fixen.. toch wat irritant wand ik voel me helemaal dan niet meer vrij in mijn eigen huis en die man is er inmiddels al bijna 2 uur ;) laat hem maar wat opschieten

verder ik wacht geduldig af tot testdatum.....:cool:

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik had gister nog wel wát hoop maar na een hele rare droom vannacht wist ik dat ie negatief was. Nu maar heeeel snel ongesteld worden, over ruim 2 weken moet ik een marathon lopen!

15. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @minnie.. fijn dat er geen verhoogde kans is!! Doen ze die echo altijd en bij iedereen of?

@zwangels.. fijn dat je sollicitatie goed ging en ze dat ook hebben benoemd.. jammer dat je t niet bent geworden.
    Gefeliciteerd met je 1jarig jubileum.. fijne dag vandaag.

@chickie.. vind t echt leuk voor je!!

@sofie.. balen van je diarree, goed blijven drinken..

@yuna.. niks aan vreemde mensen in /rond je huis!!
    Nog 2 dagen he? Spannend.. hoe voel je je?

@mama79.. Balen van je nega test!! hopelijk snel een posi test!!

@sarah.. doe maar rustig aan.. ff bouillon en iets drop tot je nemen.. en mooi buikje al.

@gebakje.. hier doen ze in t centrum halloween.. de winkels enz.. erg leuk en gezellig.

@paloe.. wat ga je hard.. hoe ziet je buikje er inmiddels uit? Al flink gegroeid?

@lavina.. hoe is t met je? Hoop je snel weer wat vaker te zien.

@de rest.. sorry voor wie ik vergeet!! Lees alles mee maar kàn niet alles onthouden.

@hier.. eindelijk weer een goede nacht gehad.. vl voelt zich nog niet helemaal optimaal en ik ook niet.. buikgriepje ben ik bang voor..
    Morgen alweer aan t werk.. dus denk dat ik vandaag toch goed ga uitzieken.. niks aan zo!!

Maandag de intake en echo.. vind t nu echt heel spannend.. spookt af en toe toch wel door mn hoofd de gedachte dat t hartje niet klopt.. brrr moet er niet aan denken!! Geef mezelf al telkens een schop.. positief blijven!!
    Ach en de kwaaltjes zijn nog aanwezig.. Geeft toch weer hoop!!

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Yuna... oh bah al 2 uur.. das echt lang..!! Je kan dan ook idd niet lekker in je huis zitten.. hoop dat ie snel klaar is.

@79Mama79 hoop voor je dat t dan snel doorbreekt.. ! Wat goed van je trouwens.. een marathon

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,net noa naar school gebracht met de fiets en ik stond daar met een andere mama te praten en ineens rook ik de bok van de boer tegenover de school...bah!
    kon wel niks zeggen want ik niemand weet het nog niet.

sarah:haha ja dacht ik ook dat ie hard moest zijn,maar bij mij blijkbaar niet..ach ja zal nog wel komen.
    misschien eens je bloeddruk laten nakijken?

yuna:vind jou tempkaartje wel mooi stabiel!misschien toch wel raak deze ronde!

79mama:balen dat de test negatief was,maar nu heb je zekerheid.
    succes in de volgende ronde!

mh:beterschap voor beide!
    spannend maandag echo!!ik woensdag al!

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Bedankt voor de felicitaties!! Manlief was vanmorgen erg verrast en heb van hem een hele mooie liefdesverklaring gekregen. Nu de auto inpakken en dan lekker genieten. Vanavond heerlijk uit eten met z'n twee.
    Alvast een fijn weekend voor iedereen!

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    buikfoto en echo 12,2w 007.jpg

Hier de echofoto van gisteren

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wauw Minnie, wat mooi!!!
    Op mijn laatste echo was ons ukkie zo duidelijk nog niet te zien en we krijgen pas over 5 weken weer een nieuwe.

Deel Deze Pagina