Behoorlijke chaos. Mensen stonden met hockey sticks hun tuin te verdedigen! Echt heel erge rellen! Met stenen gooien, winkels plunderen etc!
goedemorgen! pppfff hier standaard vroeg wakker,alhoewel ik s'avonds heel moe ben... net werd ik wakker van de geur van koffie die ik tot boven rook en de diarree is weg,maar in de plaats is ie nu kei-hard en zit ik even op de wc...dus van het 1 uiterste naar het andere... hier niet veel in de planning vandaag...vl werkt vandaag zijn laatste dagje en dan is hij 6 dagen thuis! minnie:mooie echo's!!!al een heel beebje! yuna:spannend seg jouw tempkaartje! chickie:welcome to the club! hier net dezelfde kwaaltjes!maar het is al veel gezegt,maar het is voor een goed doel! hier ook last van een darmbuikje...s'avonds zit ik al lekker vroeg in pijamabroek! gebakje:fijn dat alles goed was bij de vk! geraooh gezellig...italiaans food hier binnenkort ook kijken naar positiekleding,maar ik wil daar niet zoveel geld aan uitgeven...etam hebben ze bij ons niet,alleen etam lingerie mh:wauw mooi buikje al! 79mama:al ongi of getest? oh lees het al...je bent ongi geworden!balen maar nu weet je weer waar je aan toe bent! mamavanfei zo erg last van je hormonen?! hier had ik bij de zwangerschap van noa ook zoveel last en heb ik van de ha bachbloesem voorgeschreven gekregen,dat is iets natuurlijks en daar werd ik heel rustig van,heeft hier echt goed geholpen! paloe:idd,ik merk ook dat de kofiie anders smaakt en dat ik daar wat misselijk van word,maar ik moet s'morgens mijn tasje hebben anders kom ik pas laat op gang ik doe het nu ook met veel melk... oh ja water lukt nu heel goed,drink of probeer toch elke dag 1.5l binnen te krijgen. oooh heerlijk al spulletjes kopen!!!ik heb alles nog behalve een box,maar die ga ik waarschijnlijk van mijn broer krijgen,dus niet veel meer nodig.
Je kan knippen en plakken. Alleen moet je het niet bij snelle reactie doen, maar bij plaats reactie. (de lijst)
@Gera... ik had het gezien... wat erg zeg! ik vind eigenlijk dst ze iets alternatiefs neer hadden moeten zetten om de schde te beperken.. er waren genoeg dj's die voor niks hadden gedraaid. Niet dat ik dat goedkeur.. dat elke keer als er zoiets gebeurd.. de gemeente verplicht is een feest te organiseren, maar er kwamen nu zoveel mensen.. dat ik niet anders had verwacht dat zoiets als dit zou gebeuren. maar het is echt verschrikkelijk... hoorde dat er een meisje is overleden.. dat vind ik echt vreselijk.
Druk met de voorbereiding van ons etentje vanavond! Die ene vriendin/buurvrouw us er ook bij. Eigenlijk zie ik er als een berg tegenop. Heb helemaal geen zin om gezellig met haar te lopen doen. Vl zei al dat we het maar voor de goede lieve vrede gezellig moeten houden, maar weet niet of dat gaat lukken. Heb haar al 2 weken amper gesproken en ze loopt ineens de deur eruit bij onze nieuwe buren ( die ook komen vanavond). Nou ja moet m'n avond natuurlijk niet laten verpesten!
Nou hier is het hommeles.. Water dunne diarree en net boven de wc gehangen, gelukkig had ik nog niks gehad dus kwam er niet veel!! Heb me ziek gemeld, vl laat me echt de deur niet uit gaan!
@Gera.... hou je rustig hoor... niet jouw bui laten beinvloeden door haar.. hoe moeilijk ook nu met die hormonen... maar als ze te ver gaat met bepaalde opmerkingen ofzo.. gewoon duidelijk laten blijken dat je er niet van gediend bent.. @Mh... oh jee...nou idd lekker rustig aan doen hoor.. ik hoop dat het snel beter wordt.. knuf
Hey meid ik snap dan niet waarom je haar uitnodigd voor een etentje, iemand waar ik niks mee heb ga ik echt niet uitnodigen o de goede vrede te bewaren, laat lekker gaan, maar goed dit is mijn mening. O ja ik zou iets maken wat ze niet lust kun je ze gelijk terugpakken met wat ze jou toen heeft geflikt met dat etentje bij haar hihi
Hey meiden heb even de laatste pagina gelezen. Ik heb hier in het huisje slecht bereik dus kan niet op internet....staan nu even bij de receptie van het park. Dus ik zal pas vrijdag weer op iedereen kunnen reageren. Maak jullie geen zorgen als ik hier even niet ben. We gaan nu verder genieten met z'n tweetjes!
Sofie gefeliciteerd!!!! Hier vandaag weer ongi, misschien maar ff goed ook maar wel balen Kom binnenkort wel weer updaten ben ff aan het bedenken hoe ik alles in het kort kan opschrijven voor jullie. Mooie echo zag ik ook nog voorbij komen minnie! Ik zal vanmiddag wel ff lijstje proberen bij te werken ook met mijn eigen nieuwe NOD. Liefs!
Lavina: he bah wat balen meid! Heel veel succes in de volgende rond. Denk aan je! Minnie: de afspraak stond al even gepland en vond het lullig om nu nog af te zeggen hierom. Gelukkig weet de buuf van de andere kant wat er speelt dus da's wel fijn. Ga er gewoon een leuke avond van maken!
HE lavina balen van je ongi Geranium veel succes met etentje vanavond Mh90 balen van je diarree en misselijkheid... Zwangels veel plezier! sofie hopelijk snel weer normale ontlastig ) Hier... nog 1 dagje afwachten... kijken wat me temp doet... ik heb eerlijk gezegd nergens last van.. dus ik zie het wel... toch nog een beetje spannend
@lavina.. balen zeg!! Duimen gaan weer draaien voor je!! Lief dat je ff wat post. @zwangels.. geniet ervan saampjes!! @yuna.. spannend hoor.. duimen draaien ook voor jou!! @beterschaps wensen.. dankjewel.. Ik moet over een uur bij de dokter zijn.. heb flink over gegeven na wat te hebben gegeten.. vl belde en hij wil me toch ff zien.. Lig sindsdien in bed.. zeurend onderbuik gevoel.. de katten wijken geen seconde van mn zijde.. en zieke vl komt de hele tijd met thee!! De schat!!
@gera.. flinke buikgriep!! Hou nog steeds niet meer als wat thee binnen, heb wel hele erge trek.. Urine was schoon!! Alleen rare uitslag op mn buik, rode vlekken/strepen.. zo op komen zetten.. schijnt er bij te horen, heb t alleen nog nooit gezien.. maar goed.. moet goed uit zieken!! Hoop dat ik maandag beter ben voor de vk.
79 mama ah zekerheid, dat is wel fijn! Sofie lekker dat je man een paar dagen thuis is! Mh90 beterschap!! Het heerst helaas hopelijk duurt het niet te lang! Zwangels geniet ervan! Lavina dikke knuffel!!! Yuna oeehhhh spannend!!! Spullen: wij hebben ook heel veel nog maar alles voor jongens Liam blijft nog even in zijn ledikantje dus die hebben we nieuw nodig. Olaf en Liam hebben nu allebei nog hun commode op de kamer staan maar die van Olaf gaat naar de kleine meid en we kopen een grote kledingkast bij de Ikea. Meteen een volwassen kast zegmaar. Verder zijn het vooral dingen als kleertjes, dekentjes etc in roze Box, badje etc hebben we nog. Dat scheelt wel! Mja, een vrouw wil wel roze als het kan he! (ik wel iig) Haren: ik heb t ook helemaal gemist..wat heftig zeg!!! Lijst: als je m wil aanpassen, quote hem dan en verwijder de quote tekens. Dan blijft hij zoals hij is en kan je hem aanpassen.. Bedje waar we bij zijn wezen kijken was mooi! Alleen het matrasje was waardeloos, zon megazacht ding, kon duim en wijsvinger tegen elkaar aan krijgen als ik erin kneep geen lekker gevoel aangezien we al 2 buikslapers hebben, dus nu ff afwachten wat ze ervoor willen hebben zonder matras.. Met matras 100 euro, is dat een schappelijke prijs? Ledikant is nog helemaal netjes..
@MamavanF, je krijgt het ook wel flink voor je kiezen zo! Zoals je zelf aan aangeeft, meteen aan de bel trekken, en extra lief voor jezelf zijn!!! @Sarah, Hoe voel je je verder, gaat het 's avonds beter met de misselijkheid? Hier wel. Ik ben vandaag uitgemaakt voor leugenaar, omdat ik aangaf dat ik onbeschoft behandeld was door een bestuurslid. Heb me ingehouden, maar het stoom komt me nu nog uit de oren als ik er aan denk. Zit je daar als vrijwilliger... @Paloe, heerlijk geshopt! Leuk dat je nou ook wat roze spulletjes erbij kan kopen! Of 100,- veel is ligt er aan wat voor bedje het is denk ik? Een grenen bedje uit 1980 zou voor 100,- veel te duur zijn... maar als het een bedje is van een kamer uit 2010 dan is het weer een heel ander verhaal. Ik zou kijken hoe graag je het bedje wil hebben,én of je het zelf dat geld waard vind! @79mama, wat jammer van je ongie! Maar misschien wel goed dat je nu in elk geval weet waar je aan toe bent? @Mh90, blech wat akelig dat je beroerd bent! @gera, hoe is het etentje gegaan? Heb je je "vriendin" nog achter het behang geplakt? @Lavina, doe rustig aan en neem je tijd @Haren, tja ik vind het apart dat dit nog een keer gebeurd is. Er is al zo vaak aandacht geschonken en waarschuwingen uitgedeeld dat je dit soort uitnodigingen niet op FB/social media moet zetten. Het is in Engeland, Amerika, Duitsland en Frankrijk al eerder op dezelfde manier mis gegaan. Uiteraard is het heel erg dat het nu weer zo uit de hand gelopen is, zeker voor alle omwonenden en ondernemers, maar ik vermoedde gistermiddag al dat dit zou gebeuren. In de andere situaties kwamen er ook duizenden mensen op af puur om alles te vernielen. Ben benieuwd of de ouders nog enigszins financieel aansprakelijk gesteld gaan worden... je zult het thuis krijgen zeg!
Etentje was erg gezellig! Ze deed eigenlijk weer heel normaal tegen me dus dat viel weer mee! Nu ff alles opgeruimd en lekker naar bed! Truste!