goedemorgen! hier dus weer vroeg wakker en met een dochter die ook s'morgens vroeg wakker is kan ik me ook niet meer terug in bed leggen! hier sinds eergisteren een grotere maat bh moeten aandoen jeetje wat groeien die borsten seg!! vl vind dat niet erg,maar helaas voor hem,mag hij er niet aankomen in de late namiddag beginnen ze het meeste pijn te doen en als ik mijn bh uittrek auw auw auw! verder niet veel in de planning,vl is 6 dagen thuis,dus wij gaan waarschijnlijk wat werken in huis... slijpen in de muren,electriciteitskabels inleggen en opvullen,dan wachten tot het gedroogt is en dan verfen!onze muren worden heel licht ecru en 1 muur word roest/oranje,maar meer naar het bruine toe! oh een vraagje:heb soms last van mijn oren! ze lijken 'verstopt' te zitten,zou ik dit moeten melden aan de ha?of is dit niks ergs? zwangels :geniet van je weekje vakantie en je moet je hier niet laten horen!genieten moet je doen!!!we horen je wel als je terug bent! lavina:dankjewel! balen van je ongi!!!!had verwacht dat je deze keer met goed nieuws zou komen en lekker terug kwam kletsen mis je hier wel een beetje! yuna:en?????ben toch zoooo benieuwd!!!!!! mh:jeetje seg balen!!!!beterschap meid!!!laat je maar lekker verwennen door je vl!! ben je vandaag al iets beter? paloe:haha hier ook,we moeten alleen een grote kast hebben voor noa en de kleinste,dus niet veel kosten!! oh ja en ook nog een box,maar die vind je overal en waarschijnlijk krijg ik die van mijn broer... hhhmmm ik denk dat je goedkoper kunt vinden,maar als jij zegt dat dat schappelijk is ,dan moet je dat doen! haren:heb het gezien op tv!!jeetje wat kunnen mensen toch dom zijn! gera:fijn dat het toch gezellig was!!!!!
Sofie ik had bij eerste zwangerschap ook last van mn oren. Alsof ze dichtklappen.... Geen idee wat t was of hoe t kwam, nooit nagevraagd.
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje 28 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 22 september 2012, Amandie, nekplooimeting 24 september 2012, Mh90, intake en termijnecho VK 26 september 2012, Amandie, echo 26 september 2012, Amandie, controle VK + uitslag 26 september 2012, Sofie, eerste afspraak gyn 27 september 2012, Amandie, cardioloog + hartfilm ZH 1 oktober 2012, Paloe, 20 wk echo 4 oktober 2012, Amandie cardioloog uitslag hartfilm ZH 6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur 8 oktober 2012, MamavanF, controle VK 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn 26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo 30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten 29 oktober 2012, gebakje, controle VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo 6 november 2012, gebakje, 20 weken echo 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Zwangels (29 jaar),12e ronde (3e na vmk), 1e kindje, 30 september 2012 Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012 79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 16 oktober 2012 Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012 Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 25 oktober 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Heb mezelf er maar weer opgezet...mijn nieuwe NOD is 3 dagen voor mijn verjaadag.... ik hoop op een cadeautje
@yuna.. balen zeg.. maar geen bloed...... @sofie.. fijn joh, zo vroeg wakker!! Hihi. voel me iets beter.. lijk weer wat eten binnen te kunnen houden.. gelukkig!! Ik moet en zal morgen naar de vk hihi gelukkig denkt vl er ook zo over!!
@yuna: he bah, ook al! Sterkte meis! @mh: fijn dat het al iets beter gaat. Hopen dat je morgen gewoon naar de vk kunt! @hier: lekker helemaal niks doen vandaag! Open haardje aan, filmpje kijken. Ff een pan kippensoep gemaakt. Stokbrood erbij, heerlijk!
Chickie ja weet je wat het is met dat bedje, hij is helemaal netjes en het is een witte die we mooi vinden. De goedkoopste witte van de ikea is al 90 euro Dus dan vind ik bijvoorbeeld 80 zonder matrasje wel ok.. Gera fijn dat het etentje goed ging, wat een opluchting! Fijn! Sofie op mp kan ik niet echt goedkoper vinden.. en dit is 3 km van ons huis dus dat scheelt ook weer. Als we deze voor 80 zonder matrasje kunnen krijgen weegt dat wel op tegen een van 60 in utrecht Denk ik..mja eerst ff telefoontje afwachten hoeveel ze er zonder matrasje voor willen hebben! Hier kopen we ook weer een grote kast voor de kleine. Liam heeft een grote inbouwkast en Olaf een van de ikea. We hebben zelf geen kelder, schuur of zolder dus hebben zoveel mogelijk bergruimte nodig IN de kasten van de jongens is de bovenste plank dan ook voor algemene spullen Gelukkig hebben we wel een aparte kamer voor de was waar ook een grote kast en schappen met manden staan. Box vinden vind ik trouwens wel tegenvallen. Ik weet nog dat ze 2 jaar geleden overal gratis op te halen waren.. Nu zouden we graag een witte willen, maar op mp vind ik ze vrij prijzig nog! Yuna balen ik hoop dat je aan het doemdenken bent en die nieuwe nod niet meer hoeft.. Haren: ik vind niet dat de ouders van het meisje of het meisje zelf aansprakelijk gesteld moeten worden. Het was een foutje wat iedereen kan gebeuren en door anderen is het voortgezet waardoor het uit de hand liep hartstikke zonde.. Wat ik wel jammer vond is dat die andere beweging, Clean X, niet de kans werd gegeven schoon te maken, dit deed de gemeentereiniging. Als ze die lui nou wel hadden laten schoonmaken had het minder belastinggeld gekost Vandaag mocht ik lekker uitslapen tot 10 uur van manlief Daarna heerlijk gedouched en de oven aangezet voor de broodjes. Samen heerlijk aan tafel uitgebreid geluncht en daarna naar boven. De mannen met de lego en ik met de was Daarna zijn we naar het bos gefietst en hebben we daar een eindje gelopen en spulletjes voor de herfsttafel op Olaf zijn school gezocht. Toen weer teruggefietst en onderweg wat gedronken en een luikse wafel gegeten. Nu weer lekker thuis, even relaxen en straks de andere helft van de ovenschotel van gisteren in de oven Kids douchen en in bed en dan gaan wij allebei nog even aan de studie. Daarna nog even chillen en dan is het weekend weer voorbij! Ik vind het al best koud buiten trouwens!
Paloe wat een bescheiden buikje zeg! De mijne is met bijna 13 weken veel dikker haha, maar ja ben ook niet zo slank als jou. Zwangels, veel plezier in jullie huisje, geniet ervan. Lavina, heel veel geluk in de volgende ronde!
Paloe: mooie foto! Zal vl ff vragen of hij er ook eentje van mijn buikje maakt.... alhoewel, buikje? Denk dat "je" er wel af kan! Ben ook niet heel slank, dus heb al best wel een zichtbaar buikje!
Minnie ja ik weet ook niet hoe het komt. Bij Olaf en Liam had ik redelijk sterke buikspieren (fitness) maar nu niks aan gedaan en het is bijna hetzelfde als bij Liam. Dacht dat ik nu meer buik had maar heb net even in mijn album van bij Liam gekeken en daarbij had ik ong hetzelfde.. Achja, ergens bij 23 weken ontplof ik Want aan het eind heb ik wèl een grote buik! En ach, ik ben al wel 8 kg aangekomen Gera thnx! Ik maak de foto's altijd zelf
Paloe: die van mij is al 4x zo groot, lol. Bescheiden buikje hoor. Bedje: ik vind 80 2de hands wel duur. Maar ligt er ook aan wat voor bed. Een ledikantje, of een peuter/groot bed ?? Ik heb toen 99 euro voor een heel nieuw ledikant betaald bij babydump. Ledikant 60-120 Celine Wit | Ledikant Los | Baby-Dump dan zou ik er 2de hands misschien nog maar 30-40 euro voor geven.
goedemorgen! hier niet veel nieuws,gewoon zoals elke morgen...vroeg wakker dus... gisteren nog onverwacht naar een bmx-event gaan kijken,waren we daar nog veelste vroeg en dan zijn we in antwerpen de zoo maar binnen geweest,we hebben daar een abbo op, en nadien naar de quick iets gegeten en dan door naar het bmx-event,was een leuke gezellige dag,maar heb het de hele dag koud gehad! nu aftellen naar woensdag,dan heb ik mijn 1ste echo al... vandaag een beetje werken in huis... yuna:balen! zou wel een mooie verrassing zijn moest je zwanger worden rond je verjaardag! paloe: wat een klein buikje! ik was op 20w al gigantisch! ja het is dat wat ik zeg,vind je het zelf meevallen dan moet je het bedje kopen...en zoals je zegt,het op en af rijden telt ook al door... hihi jij wil alles in wit,wij in het donker!onze kasten zijn allemaal koloniaal...
@sofie.. wat fijn.. zo vroeg een echo! Heeft vast ook zn redenen.. heb ik daar misschien over heen gelezen? Ik mag over 2u voor de echo.. knijp m behoorlijk.. als t allemaal goed is ga ik ook echt genieten!!
@mh: spannend! Heel veel plezier! @hier: heb vandaag maar eens voor mezelf gekozen. Hoofdpijn, opgezette keel en wat koortsig. Ben zelfs nog naar m'n werk gereden (half uur!) maar kwam toch tot de conclusie dat dat hem niet ging worden vandaag. Ben dus weer lekker thuis en kruip ff fijn in m'n bedje!
@Mh.. spannend.. komt helemaal goed.. veel plezier. @Paloe... bescheiden buikje nog idd.. ik zeg nog.. want het slaat idd vaak in 1x om.. en dan is t gelijk een toeter.. ben wel benieuwd naar het verschil over 4 weken ofzo. @Gera.. meid.. heel veel beterschp.. lekker uitrusten hoor.. xx @Hier.. poehh... het ging al een paar dagen niet lekker tussen mij en schoonbroer. Hij had een rotopmerking gemaakt... Nou goed.. gister was hij jarig en feliciteerde hem op facebook.( we hadden ook gebeld.. maja ff voor de show). ik zeg.. al net zo oud als jezus is geworden(33). Zegt hij mn zus is een fossil... Nja er gingen toen echt 50 berichten heen en weer.. en hij makte het heel persoonlijk over moslims en marokkanen..( wat ik ben.. een halve.. en niet echt religieus.. maja.. je hebt wel gewoon respect voor iemand zijn geloof vind ik). ik zei er niks over.. en maakte zelfs nog een grapje.. masr hij bkeef doorgaan.. Dus toen werd ik ook persoonlijk.. over dat de mode in Limburg 10 jaar achterloopt.. naja ik vind dat minder erg.. dan iemands geloof belachelijk maken... zegt hij.. ja je maakt t veel te persoonlijk.. wat is jouw probleem.. Waarop ik super boos werd.. dat hij dat juist deed.. zsgt hij dat ik zijn geloof(katholiek) belachlijk heb gemaakt.. door te zeggen dat hij net zo oud als jezus was geworden.. nu is... dus ik zeg hoezo.. dat is toch iets om trots op te zijn?.. ja jij geloofd niet in jezus.. stomnwijf.. schreef hij daarna.. dus praat dan ook niet over hem... nou sorry.. maar wij moslims geloven net zo hard in jezus als christenen en katholieken.. en dat zei ik hem ook..(wist hij natuurlijk niet. viel hij de marokkanen opeens aan.. Toen heb ik hem de waarheid vertelt.. over vanalles wat er speelt en heeft gespeeld... dasrop heeft hij alles verwijderd en mij van fb gegooit en kreeg ik nu al telefoontjes van familie.. wat er aan de hand was.. en waaromIK zo tegen hem foe... hijs namelijk de grootste roddeltante in de wereld.. en alijd het slachtoffer van vanalles... Vl is het helemaal met mij eens.. en hij is super trots dat ik hem de waarheid heb vertelt gelukkig.. hij zei ook.. niemand gaat ooit tegen hem in.. en dit is voor hem dus een echte klap. Hij heeft volgens vl(en dat zie ik zef ook). grootheidswanzin.. en vindt zichzelf ontzetend slim... maar hij is in werkelijkheid gewoon gemiddeld... en hij kon gewoon nket tegen mijn woorden op.. en hij kon dus alleen nog mar terugvallen in lelijke woorden.. terwijl ik op sarcastische wijzen gewoon netjes bleef. Maar goed.. ik heb er slexht van geslapen... en ben nog steeds boos.. Normaal kan ik mijzelf goed inhouden.. miss onder invloed van hormonen.. dat het uit de gand is gelopen, maar vl zegt dat ik echt 0 fout ben in dit verhaal. Dat stelt mij dan toch enigsinds gerust.
Sarah ik denk ook niet dat het bj jou ligt.. die man heeft gewoon een bord voor zijn kop.. wel vervelend dat de familie dan emteen erboven opspringt... Mh90 Succes bij de echo! ben benieuwd Paloe fijn dat je gister mocht uitslapen en idd klein maar mooi buikje met 18 weken! hier temp met 1 graad omhoog. maar werdt wakker met keelpijn lichte oorpijn en hoofdpijn..ik weet niet of het daar mee te maken heeft.. heb ook geen test in huis.. mss vandaag nog halen, samen met alles tegen anti verkoudheid-griep... -.-'
Sarah: jeetje wat een verhaal zeg! Raar persoon die schoonbroer van je. Waar haslt hij het recht vandaan om zo tegen je te praten! Maar wel fijn dat vl achter je staat! Sterkte met alles! Mh: en, hoe was de echo?????? Yuna: ik zou toch testen als ik jou was! Spannend hoor! Hier: heerlijk 2 uur geslapen! Voel me iets beter, maar nog niet geweldig. Nog ff bekijken of ik morgen weer ga werken!