Heey meiden, dacht laat ik hier ook maar eens weer een kijkje nemen . Wat gaat het bij vele goed! (heb niet alles gelezen nog) Lavina, balen dat het nog niet gelukt is! Hoop het zo voor je! @Paloe, jeetje wat een enorm bescheiden buikje!!!! Pff heb nu al meer.. Maar had ook nog een klein rolletje overgehouden aan de vorige zwangerschap, was 6 maanden geleden nog 23 weken zwanger, dus alles lijkt sneller zijn plek gevonden te hebben. Vanmiddag hebben we onze derde echo, termijn echo. Tot nu toe gaat het voorspoedig; niet misselijk en gelukkig niet zo intens moe als bij Jens*. Dus functioneer nog prima! (Als je het aan mijn verkering vraagt zegt ie: echt niet!!!) Dit weekend zijn we verder gegaan met het kamertje, waren we al mee begonnen bij Jens* zijn zwangerschap, maar nu alles geverfd. Alleen nog 1 muur behangen en laminaat leggen. Kleur voeg ik nog niet toe, pas als ik weet wat deze kleine is. Het is allemaal wel veel spannender en stukken minder naif als bij de vorige zwangerschap, dat maakt het wel zwaar. Elk wc bezoekje het papiertje checken. Maar gelukkig zit het allemaal nog goed. Wens degene die zwanger zijn nog een voorspoedige zwangerschap en de andere meiden, veel vruchtbare dagen toe! (Althans 1 iig).
Ik lig krom op bed... heb opeens belachelijk veel pijn in mn maag..of iig boven in mn buik.. mn hart gaat vreselijk tekeer.. is dit nkrmaal? Dat het door het schuiven miss heel pijnlijk wordt?
Alles was goed.. hartje zien kloppen en eind okt. krijgen we m te horen. Leuk joh.. ben helemaal in de wolken!! Ben alleen wel 2 dagen terug gezet.. Voor t lijstje.. 21 april uitgerekend 30oktober hartje luisteren.
mooie echo mh90. Sarah, er heerst ook buikgriep. De een na de ander op mijn facebook krijgt er last van. En die hartkloppingen kan komen van extra bloed wat je rond pompt nu. Ik heb het ook een dag of 2 wat meer last van gehad. Als je het niet vertrouwd, huisarts bellen.
Yuna, ik vind het er veel belovend uit zien je temp kaart. Vandaag geen ongi te bekennen ?? dan zou ik toch een testje wagen
@Mh... fijn zo'n mooie echo!! Dat voelt echt goed he.. geniet er maar lekker van. @Gebakje.. ja ik weet niet hoor... of het een buikgriepje is.. tis nu iets minder.. zit weer op de bank met een kruik.. maar weg is het nog niet.. voelde trouwens vandaag wel voor het eerst de baby... daar ben ik echt heeel gelukkig om. En ook bel ik niet snel de huisarts.. maar als het morgenochtend nog niet over is.. dan ga ik ff naar t inloopspreekuur... want ik raakte echt bijna in paniek.. ik heb eigenlijk heel vaak buikpijn en heb daar heel goed mee leren omgaan, maar dit was echt heel heftig. @Yuna.. je laat ons wel in spanning hoor...
Oei sarah, da's heftig zeg, ken die pijn en da's echt níet leuk! Weet niet of het door buikgriep komt, zou kunnen maar kan ook van het duwen zijn, enige die daar echt wat zinnigs over kunnen zeggen zijn huisarts en VK denk ik. Had het vandeweek ook, buik (en darmen) vol scheermessen zeg ik altijd, heb het al jaren met vlagen en dan ga je echt kapot Hoop voor je dat het gauw over is! Mamajens, kan me voorstellen dat het extra spannend is deze keer, het is toch vreselijk heftig wat jullie hebben meegemaakt, ik zou ook elke keer checken. Heb je extra controles nu of dat toch niet? Mooie echo mh90!!!
zo,hier de hele dag bezig geweest met in de muren te slijpen,meubels te verslepen en nu is het vuilste werk gedaan! morgen de kabels van serround wegwerken en dan alles dicht plakken ,paar dagen laten drogen en dan verven! ik heb deze ochtend mijn afspraak voor de echo verzet! ben woensdag 5.1w dus waarschijnlijk nog geen hartactie en zou het jammer vinden en ook,dan moet ik een week later terug komen,dus dat is dan mooi uitgespaart! afspraak 1x gyne + echo volgende week maandag 1 okt om 14.40u wie kan dat aub even aanpassen in de lijst voor mij!? mh:ja heb een vmk gehad en gyne wil me nu sneller zien... gera:balen!beterschap! sarahpppppfff belachelijk van je schoonbroer!!!gelijk dat je hem even de waarheid zegt! misschien heb je je teveel opgewonden,probeer een beetje te rusten en als je het niet vertrouwd de vk bellen. yuna:jij houd het spannend seg!!! mamajens:fijn dat je hier nog eens komt piepen fijn dat alles goed gaat! laat even weten hoe de echo was? mh:fijn dat je het hartje hebt gezien!mooie echo!
Nou de kv2v5 was spierwit.. dus nu maar weer verder afwachten...geen ongi wel slijm... misschien komt het toch door het feit dat ik een beetje aan het kwakkelen ben.. Sarah hoe gaat het nu is de pijn al wat minder? mh90 Mooie echo!
Echo was super!!! Armpjes, beentjes, hoofdje en hartje!! 1 dag vooruit gezet en alles gaat super!! Nu 3 echo's gehad en over 2 weken de combitest.. Word idd extra in de gaten gehouden!
Hey dames ik wilde jullie even inlichten: ik ga deze vrijdag onder het mes! Ik heb al mijn vooronderzoeken achter de rug! Zenuwen beginnen te komen nu... zijn er nog zwangeren trouwens?
@dia.. dacht vanmorgen nog aan je.. tijdje niet gezien.. Spannend hoor.. jemig ben wel heel benieuwd.. plaats je nog ergens voor en na fotos? of liever niet.. Nou mijn respect heb je.. heel knap vind ik het en wil je dan ook heel veel succes wensen, hoop dat je voorspoedig hersteld!! @sofie.. ooh wat naar.. maar fijn dat ze je goed in de gaten houden.. @Mamajens.. fijn hoor dat t bij jou ook goed was!! @sarah.. hoop dat je je snel wat beter voelt.. niks aan zo!! @hier.. ik ben nog steeds in de wolken.. toen ze de echo wou maken dacht ik nog.. fuck straks zit er helemaal niks, haha maar gelukkig kwam er snel wat in beeld.. kindje lag de hele tijd met zijn armpje voor/bij zijn hoofd.. af en toe zwaaide/bokste het een keer.. beentjes hield het goed ingetrokken, haha dus niet echt een mooie echo van met gestrekte beentjes.. Wij hebben er voor gekozen geen combinatie test te doen, puur voor ons eigen gevoel.. Heb net al via mijn verzekering kraamzorg aangevraagd en het kraampakket.. nu maar afwachten..
Oh spannend dia, nu komt het wel heel dicht bij, maar het komt allemaal goed! @mh90, mooie echo !!!! @ Sarah, doe rustig aan meid, laat je niet gek maken en fijn dat je mannetje achter je staat. Super dat je de beeb al hebt gevoeld, ik voelde van de week ook wat maar twijfel nog een beetje of het echt de baby is, maar het leek er heel veel op. Voor de lijst minnie1979 9 oktober geslachtsbepaling in Lommel. 20 november 20 weken echo.
@sarah, ik ga ook nooit hoor. Ben voor mezelf trouwens nog nooit bij deze huisarts geweest waar ik nu zit Alleen met die kleine, met oorontsteking. Ik moet zeggen dat ik soms door de grond ga van de buikpijn, als ik opstipatie heb nu met de zwangerschap. Dan kan de pijn aanvoelen net als een wee.
Misschien ben ik gek.. maar ik zag toch een streepje... heeel licht na 10 min...Ik krijg hem echt niet beter op de foto..
Yuna: je bent niet gek, ik zie ook een licht streepje!!!!! Ik zou morgen of overmorgen nog ee keer testen met ochtendurine!
@Dia... wow wat spannend zeg!! Hou je ons op de hoogte? Ben echt zo benieuwd hoe het verloopt... hoop dat je een voorspoedige operatie hebt.. en dat je ook goed heelt...
Dua: oooooh wat spannend meid!!! Ga heel hard voor je duimen vrijdag! Alvast heel veel succes! *knuf*
Yuna, ik zie hem ook. Over 2 dagen nog eens testen, dan zal hij vast donkerder zijn. ( of morgen ochtend met ochtend urine)