Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dia WOOW daar kom je me even binnenvallen! Super meid! Zolang het maar zenuwen zijn en geen twijfels zit het helemaal goed meid! Heel veel succes en sterkte en alvast beterschap! Je kan het en ik vind je superstoer dat je deze stap durft te nemen! Chapeau!

Yuna jaaaaa jij MOET morgenochtend nog een keer testen want op die onderste staat ECHT een streepje!!!! En kv is niet vals positief.... dus morgen weer testen met ochtendurine en vanavond weinig drinken!;)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje ja idd dan is 80 duur... ik heb opgezocht hoeveel die babykamer kostte nieuw en dat was ongeveer 1400 euro... dus wel prijzig (idiote prijzen..) We denken er nog even over na, hij heeft toch nog niet gebeld.

Sofie heerlijke dag hebben jullie gehad zeg! Wij hebben trouwens ook een koloniale tafel en de kasten zijn zwart/bruin van ikea:) de poten van de eetkamerstoelen en bank zijn ook koloniaal;) De inbouwkast bij Liam op de kamer is limegroen geschilderd. De babykamer heeft in plaats van 2 brede ramen een brede en een smalle en is dus iets donkerder. Daarom én omdat het een meisje is willen we graag wit;)
    oohhh woensdag al de eerste echo, spannend! Ah verzet, snap ik!
    Na 1 vmk al vaker zien? wat fijn! bij mij werd nog niks gedaan na 5..

Mh90 was de echo goed? Jaaaaaaa fijn! En nu lekker genieten!!!

Geranium heel goed, lekker in bed of op de bank en uitzieken.. ik ben er zelf ook niet zo goed in maar soms moet het even..;)

mamajens ja het lijkt me nu inderdaad veel spannender voor jullie... fijn dat het allemaal goed gaat. Staan jullie extra onder controle? Heel veel succes!!! Ah lees al van wel en dat dat de echo goed was! Super!

Sarah bij mij is die vreselijke pijn een gasbuik..doet ook onwijs pijn als je erop drukt denk ik? of miss de rondwarende buikgriep? Bij een gasbuik helpt een kruik bij mij vaak wel (ik zie dat je dat al hebt gedaan)

Buik: tja ik weet het hij is nog niet zo groot. hij zit al wel hoog dus zit soms wel in de weg;) En mensen zien nog niet altijd dat ik zwanger ben en dan kijken ze me gek aan om hoe ik loop door de BI:S Mja, ergens bij 23 weken gaat hij ontploffen;) Kijk maar in mijn album bij mn andere buikjesalbum;)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier de voetenzak opgehaald vandaag:D helemaal blij, superleuke vrouw ook!

Merkte wel dat trein, bus, bus, 2 km lopen, 2 km lopen, bus, bus, trein een beetje teveel van het goede was... mn bekken is niet blij nu;)

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Dia alvast veel succes!

En Yuna ik zie m ook!

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Paloe vervelend van je bekken maar jeuj de voetenzak!!! zag idd dat met 25 weken je buik flink gegroeid was!

MamaJens fijn van de echo!

Sofie zo he goed bezig!

Geranium uitziek ze!

Ik ga pas woensdag weer testen.. mits ik nog niet ongi ben.. maar dan ben ik van sochtends vroeg tot savonds weg.. dus ik kan pas savonds de uitslag vertellen (ik zie die dag ook die vriend in de ochtend dus ga met hem samen testen, vandaar dat ik het ook niet om 5 uur sochtends ga plaatsen ;)

6. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Blijf morgen ook nog lekker een dagje thuis. Vond het wel lastig om te bellen en te zeggen dat ik er morgen ook niet ben. Stom he! Krijg je ook nog als eerste reactie "is het zo ernstig dan?" Beetje flauw! Maar ben blij dat ik morgen nog lekker thuis ben!

7. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Nah, geranium, jij mag lekker aan jezelf denken hoor, als jij voelt dat het nog niet lukt dan is het ernstig genoeg om thuis te blijven.
    En je bent zwanger ook nog, rede te meer om goed aan jezelf te denken.
    Kei goed dat je gebeld hebt!

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Oh Geranium ik heb dat ook hoor! Meld me dan ook zelden ziek, maar heb dan meestal wel heel erg spijt als ik het niet doe ;) Maar als ik het wel doe voel ik me dus schuldig...... lastig ;)

9. geranium32

79mama79: dat heb ik dus ook! Maar voelt wel fijn om morgen nog ff niet te hoeven werken!

10. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nou probeer er dan toch maar een beetje van te genieten ;) Ik moest bij mn eerste zwangerschap stoppen met werken met 29 weken, oh ik durfde toen echt niet mn baas te bellen! En het ziekenhuis wist dat, dus ik moest bellen waar zij bij waren. Anders dachten ze dat ik alsnog ging werken ;) Eigenwijsje hoor ik haha

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Geranium idd stomme reactie..

Ik vind het ook moeilijk om me ziek te melden, ben weleens door mn baas naar huis gestuurd mja.. nu doe ik vaak een thuiswerkdag als ik ziek ben. Doe ik toch nog wat en kan ik ook een beetje rustig aan doen;)Ik vond het al vervelend om mn verlof aan te vragen!;)

12. geranium32

Fijn om te horen dat ik daar niet de enige in ben! Verlof aanvragrn was idd ook lastig. Ik ben in de drukste periode van het schooljaar met verlof. Mis het kamp en alle voorbereidingen van de musical van m'n klas! Sterker nog, mijn verlof sluit naadloos aan op de zomervakantie. Dat was voor de directeur wel ff slikken!

13. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @ziek melden.. ik melde me vanmorgen ziek bij eigen afd. hoofd.. 6x verteld dat ik buik griep had en dat ook was vast gesteld door de dokter.. ze zei dat ze de situatie begreep en vroeg daarop of t echt niet door mn zwangerschap kwam.. nou ben der wel klaar mee.. zegt wel altijd dat ze er voor me is, maar sinds ik zwanger ben is t mis.. nou moet ik op gesprek komen.. ben volgens haar dit jaar al 3x ziek.. gelukkig kies ik voor diarree en overgeven.. ik kan zelfs kiezen wanneer ik ziek word, Pfffff.. doordat ik een vast contract heb pakt ze me op zo'n manier.. t klinkt heel kinderachtig maar zo gaat t wel..

Sorry moest ff spuien!! Trusten allemaal!!!

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    pppfff hier al om 5u wakker en dan ben ik deze nacht nog 2x naar het wc gemoeten en deze ochtend wakker geworden omdat ik terug moest!

vandaag verder doen in onze living!
    er moet nog 1 draad weg gestoken worden,dan dicht plakken en laten drogen...

dia:wauw nu komt het echt wel heel dicht bij!!!!!wil je alvast succes wensen!!!!
    kom vlug even verslag brengen?!
    oh en ik ben zwanger dus nu ga ik natuurlijk jou ovutestjes niet overkopen he :p

yuna:he een negatest?!!!dacht dat ie posi ging zijn!!!
    succes in de volgende ronde!
    ooooh ik zie ook licht een streep!!!!!test morgen nog maar eens,waarschijnlijk is ie dan donkerder!
    jjjaaaaaaa hou ons nog wat langer in spanning?!woensdag avond pas antwoord?:p :D

mamajens:fijn dat alles ok was bij de echo!

paloe:kvtest kan wel vals positief uitvallen...spijtig!
    haha wij hebben ook zo'n stoelen,rieten stoel met koloniale poten :p
    oh ja nu snap ik het waarom je wit wilt...ja mooi bekeken,dan heb je toch mooie lichtinval bij weinig raam op die kamer en blijft de kamer een beetje helder...
    ja is best heel fijn dat mijn gyne mij zo kort onder controle houd!
    maar tijdens de zwangerschap van noa moest ik ook om de 4w komen en kreeg ik elke keer een echo,heel leuk en geruststellend!
    haha ja das vermoeiend he zoveel wandelen als je zwanger bent?!af en toe wat rusten he
    hier nemen wij geen voetenzak,wij nemen zo'n wikkeldeken van het merk red castle,ook gehad bij noa en was een heel fijn ding!

gera:idd denk maar even aan jezelf nu!heerlijk genieten en ontspannen tot je je beter voelt!

ziekmelden:ik ben huismoeder dus ik moet mij nooit ziekmelden ;)

mh:balen dat je baas zo doet!!!

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nou gigantische tempdaling..er staat nog steeds een streepje op de test van gister.. snap er niks meer van.. :(

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sofie.. vroege vogel!! Heb je wel de mogelijkheid om 's middags ff je ogen dicht te doen?

@yuna.. ik duim zo hard voor je!! Wat leuk dat je samen met die vriend gaat testen.. vind t echt bijzonder hoe jullie het zo saampjes doen!!

17. geranium32

@mh: wat een vervelend afdelingshoofd zeg! Valt mijn directrur nog wel mee. Ben gelukkig niet zo vaak ziek, dus dat scheelt!

@yuna: vreemd met je temp! Zou morgrn nog een keer testen!

@hier: voel me een stuk beter dan gisteren, maar ben wel blij dat ik vandaag ng een dagje thuis ben gebleven. Morgen maar weer aan het werk.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Yuna, spannend hoor!

@Paloe, ik ben het met Sofie eens, kv kan helaas wel vals positie testen, heb het zelf al een paar keer meegemaakt helaas. Maar ik hoop gewoon dat ie bij Yuna gewoon klopt!!!!

19. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest.. groot ontstoken gat bij mijn wortel.. auuuuu!!! Vl was opgebleven uit de nachtdienst om mee te gaan daar ik zo bang ben.. Tandarts dacht dat vl behandeling moest gezien hij meer peentjes zweette als mij, hahaha.. het is me uiteindelijk heel erg mee gevallen!! ik ga er nu gewoon voor.. elk half jaar naar de tandarts!!! Hihi.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dat is inderdaad niet zo leuk Mh90 ben blij dat het erg mee gevallen is

ben idd bang dat ie vals positief was.. hier is het bruinverlies begonnen...snap er niks van.. zeker niet omdat mijn lf nu zo lang is... en ben behoorlijk teleurgesteld..:( het voelt alsof er een gemene grap met me is uitgehaald..

Deel Deze Pagina