mh90 heb je verteld aan de tandarts dat je zwanger bent ?? Niet alle verdovingen mogen namelijk ( vooral de eerste 3 maanden niet). Ik had een gaatje,e n moest maar na mijn bevalling terug komen , wilde net terug gaan was ik al zwanger van nr 2. ( gelukkig geen last van het gaatje)
@geranium : dan heb jij wel lekker lang verlof Heerlijk. @Yuna, ik hoop dat het niet doorzet. Maar klinkt niet goed. kv testen ik heb er denk ik wel 30 versleten bij mijn zwangerschappen, maar nooit een vals positieve ( als de streep binnen de tijd verscheen) Misschien bij degene dan een vmk ? of hoe noem je zo iets dat als het rond de menstruatie al mis gaat??
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje 28 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 26 september 2012, Amandie, echo 26 september 2012, Amandie, controle VK + uitslag 27 september 2012, Amandie, cardioloog + hartfilm ZH 1 oktober 2012, Paloe, 20 wk echo 1 oktober 2012, Sofie, eerste afspraak gyn 4 oktober 2012, Amandie cardioloog uitslag hartfilm ZH 6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur 8 oktober 2012, MamavanF, controle VK 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn 26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo 30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten 30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren 29 oktober 2012, gebakje, controle VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo 6 november 2012, gebakje, 20 weken echo 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Zwangels (29 jaar),12e ronde (3e na vmk), 1e kindje, 30 september 2012 Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012 Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012 79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012 Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 26 oktober 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Ah nee Yuna! Wat gek zeg! Hier ook opeens een lange cyclus. Vorige maand 23 dagen en nu 34! Mijn NOD is niet de 16e maar de 19e!
@yuna: aaaah nee toch! Balen meid! Snap je teleurstelling! Heel veel succes in de volgende ronde! En idd, ik mis ook al een tijdje wat mensen. Van een aantal weet iedereen dat ze even afstand nemen, maar een aantal ook niet. Hoe is het met iedereen????
Ahhh balen Yuna, hopelijk volgende ronde meer succes!!! Zwangels is toch een weekje op vakantie en Lavina wilde even wat afstand. Fijn dat het is meegevallen bij de tandarts Mh90, ik moet morgen weer, gewoon op controle maar ik ben niet echt bang tenzij ze iets geks gaan doen haha maar over het algemeen geen problemen met mijn gebit ( afkloppen)
@Yuna, potverdorie, had echt goede hoop voor jou deze ronde! Wat balen meid! @de rest.. hopelijk voel ik me straks wat beter zodat ik terug kan lezen! Even een vraagje! Ik ben sinds 2 dagen enorm duizelig, heb steeds zwarte vlekjes voor mijn ogen en het gevoel dat ik er bij neer ga vallen. Verder is mijn hartslag gemiddeld 12 slagen per minuut lager dan normaal. Iemand een idee of dit suiker OF zout OF ijzer tekort is? Zodat ik weet wat ik het beste kan eten?
@yuna.. wat rot echt niet leuk.. knuffel!!!!! @gebakje.. jup duidelijk aangegeven.. ze gaven aan dat de verdoving mocht.. dus vertrouw ze.. t zijn 2 vrouwen en zelf ook moeder. Ben ook blij dat t mee viel.. voel t nu wel iets.. maar net heerlijk gegeten zonder pijn!!!!
zoals te zien test van kruidvat kan dus wel vals positief geven.. : deze was ook van gister.. ga die dus niet meer gebruiken.. alleen als ik zeker weet dat clearbleu digitaal zwanger aangeeft.. -.-
zo,hier liggen de kids in bed en vl is naar de mountainbike,dus ik heb de bank voor mij alleen,alleen ga ik er niet meer zolang van kunnen genieten,ben moe en heb last van misselijkheid! ben meer misselijk in de late namiddag/avond dan s'morgens... mh:nee,dat lukt mij niet overdag om een dutje te doen,maar sinds ik zwanger ben,kan ik na 20u mijn ogen niet meer open houden en meestal lig ik dan al in mijn bedje! fijn dat het mee was gevallen bij de tandarts! yuna:balen seg!!dacht echt dat je zwanger zou zijn!!!!! chickie:kan van alles zijn,ik zou als ik jou was even langs de ha gaan en bloed en bloeddruk eens laten testen,dan ben je zeker,maar het is wel normaal dat je duizelig word tijdens de zwangerschap.
@Dia, heel veel succes vrijdag! Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je snel weer thuis bent. @Sarah, jeetje meis klinkt allemaal niet prettig, doe maar rustig aan! Wauw je hebt je baby gevoeld, wat super! Oww en laat die zwager lekker in de modder zakken! Zielepoot! @Mh90, heb je echo even opgeslagen en gedraaid, leuk joh! Wat fijn dat je eind oktober het hartje ook kan horen. Waarom nu niet? @MamavanF, scheermessen in je darmen mhmm, dat is nou iets waar ik me niet op kan verheugen. Lijkt me vreselijk zoals je het omschrijft, ik hoop dat het snel over is en niet meer terug komt! Hoe voel je je verder? Hou je alles nu een beetje beter binnen? @Mamajens fijn dat je echo zo leuk was! @Sofie, dank je wel. Ja wil de HA er niet meteen lastig meevallen omdat duizeligheid idd bij zwangerschap hoort. Heb zojuist een flesje Roosvicee Ferro gehaald en dat scheelt al iets! Gelijk de laxo ook meegenomen in de hoop dat dat ook gaat werken... Ik ben vandaag ook voor MvM begonnen, wat is die witte kan onhandig (en scherp handvat). Ik werd vandaag gevraagd of ik zwanger ben door een meisje uit mijn groep. Zeg ik nee? Hoezo? (*kuch). Zegt ze "weet je het wel zeker? Ben je ongesteld geworden, want ik zou zweren dat je zwanger bent!" Whahahaha, de wijsneus (11 jaar). Straks moet ik dus gaan opbiechten dat ik gejokt heb tegen haar.... dat gaat nog wat worden LOL! Dat zal ik nog lang moeten aan horen hahahaha! Gaan jullie zo ook Barbies baby kijken? Deze week de bevalling... dat wordt lachen!
chickie; probeer je er ook maar niks bij voor te stellen, het is geen pretje. Heb het al 6 jaar, sinds ik een tekenbeet heb gehad en inmiddels is het wel duidelijk dat het daar vandaan komt. Het gaat wel wat beter nu maar echt eten zoals 'normaal' is dat lukt nog niet, maar dat lukte ook niet voor ik zwanger werd. Komt vanzelf wel weer terug, ooit Ooow barbies baby geboren in deze aflevering? Misschien dat ik dan toch maar eens mijn principes overboord gooi en ga kijken
Geranium nee je bent zeker niet de enige oeh! jij hebt dus nog 6 weken extra, dat is ook wel weer lekker! Mh90 nouja zeg! Gewoon eerlijk zijn en rustig blijven, niet verlagen tot haar niveau. Flauw zeg.. Auh! goedzo, Sofie sorry ik ben het niet met je eens wat betreft de kv. Ik ben er van overtuigt dat ze niet vals positief testen. Ik heb er bij Liam veel mee getest en alleen positief toen het raak was. De 9 maanden voor het nu raak was ook dozijnen tests versleten en een paar keer meerdere dagen uit meerdere pakjes lichte tests gehad, om dan vervolgens op of vlak na nod 'ongesteld' te worden. Vaak wordt dan meteen geroepen dat de tests slecht zijn en vals positief en weet ik wat nog meer, maar feit is dat er dan gewoon hormoon was en er blijkbaar iets mis is gegaan. een vmk dus. om de proef op de som te nemen heb ik ook een aantal keer met de andere test uit het pakje van 2 middenin mijn cyclus getest als nummer 1 een licht streepje gaf en jahoor: middenin de cyclus was hij gewoon wit. Daarnaast heb ik ook een keer bloed laten prikken en ook dat gaf HCG aan, dag later ongesteld. Niet vals dus, maar vmk. Maarja, misschien ishet soms maar beter om te denken dat het vals positief was dan dat je weet dat het een vmk was. Al vond ik het wel fijn om te weten dat het een vmk was die 5 keer, want als je dan bij de gyn komt weet je dat en na 3 heb je recht op een consult. Wij hebben geen riet maar leer in créme en bruin En de bank créme stof Minnie zie mijn reactie op sofie hierboven Yuna misschien niet leuk maar zie mijn reactie bij sofie. Balen meid, heel vervelend...hoopte echt voor je dat het goed zat! Gebakje: ik heb dus de proef op de som genomen en idd, vmkś Chickie even snel de zwangerschapsbloedtest via je ha uit laten voeren en aangeven dat je suiker en hb wil weten. en even je bloeddruk op laten nemen. Kan namelijk door ijzer, zout (bloeddruk) en suiker komen Haha dat meisje uit je klas! Mvm moet je even handigheid in krijgen en dan gaat het heel snel en makkelijk barbies baby: ik kijk het nooit maar vandaag ff wel, heb zin om iets doms te kijken
hahaha ja dom is het inderdaad paloe Wát een doos zeg, lach me gek, en dan die ordinaire praat van ze, plaatsvervangende schaamte hier
@chickie..weet niet waarom ze t niet deed.. ik gaf wel een hint, hield me vd domme en vroeg of ze t hartje ook al kon horen.. toen zei ze meteen dat we dat over 5w gingen doen.. ze liet t wel een paar keer zien..
Ja ik kijk deze keer ook! Maar oooohhhh wat is zij (en hij ook hoor) ongelooflijk dom! Ze is niet gestript want de verloskundige had niks in dr hand ofzo? hahaha
Ja Barbie is echt een doos.... helaas geen bevalling vandaag! Deze aflevering heb ik vorige week al gezien omdat ml de verkeerde aflevering had gedownload... grrrr! Hele week verheugd op niets! Die discussie over het strippen, lachen! En Mike iedereen al verteld dat de baby eraan komt whahahaha! En hoezo nergens op voorbereid, dat ze dacht dat ze de baby met 37 weken wel even doen halen omdat zij er geen zin meer in heeft.... hahahahaha!