jaaa erg he, je zou toch denken dat je alles wil weten als je zwanger bent maar idd, totaal niet voorbereid. Jammer dat de echte bevalling pas volgende week is, moet ik potverdorie wéér kijken
Ik vind t maar makkelijk.. uitputtings-verschijnselen etc.. ben benieuwd hoe ze t volgende week doet!!
Ja dat vroeg ik me ook al af. Zo uitgeput vond ik haar niet overkomen maar op tv wordt alles nogal eens uitvergroot en overdreven he...
ff iets heel anders... zit nu al een maand of twee op allerlei taartensites te kijken, vooral foto's, om inspiratie op te doen. Iemand hier die taarten/cupcakes maakt en dan echt uitgebreid? Weet dat er ergens een topic over is maar vroeg me af of een van jullie hier ook iets mee doet...
Lijkt me zó leuk om dat te gaan doen, zodra ik het geld heb voor materiaal en workshops ga ik er zeker mee beginnen. Heb daarnet een abo genomen op een nieuw blad, met materiaal erbij, toevallig gezien op tv daarstraks. Benieuwd of het wat is, hoop dat ik héél veel kan leren en er zo goed in kan worden dat ik er echt wat mee kan gaan doen Maar eerst slapen, tis bedtijd. Truste dames
@ paloe ik snap je.. en ik heb ook nooit positief of een streep gezien op de kvk testen of welke andere zw test dan ook maar goed het kan altijd gebeuren de testen zijn 97% betrouwbaar ipv de 99% maar goed ik kan niet bepalen of het nou mis is gegaan of niet, dus hou ik het er denk ik ook op dat ik nu net een langere lf had als normaal en dat ik nu gewoon ongesteld ben... klinkt mss wat vaag.. sorry daarvoor.. Dus ga met frisse moed door naar de volgende ronde.. barbie's baby.. uh dat kijk ik niet...vind dat soort mensen errug irritant
goedemorgen! hier weer lekker wakker om 5u!!la la laaaaaa pppf elke dag het zelfde! deze nacht wakker geworden voor te plassen en was zooooo misselijk bah bah bah,net niet moeten overgeven....ben terug in bed gekropen en toch terug inslaap gevallen... vl kwam thuis om 2u dus nog maar eens wakker en naar de wc en dan doorgeslapen tot 5u... vandaag niet veel in de planning denk ik. vl was deze ochtend ziek/misselijk,dus ik denk dat hij weer een buikgriepje te pakken heeft en 1 van de jongens is vrij-af vandaag,dus dan kan je niet door werken in huis...dus een rustdagje. chickie:kan nooit kwaad om even langs de ha te gaan en dan ben je zeker wat dat er juist gaande is. paloe:hhhmmm vreemd!ikzelf heb ook nog nooit een vals-posi-test gehad,maar heb er wel al verschillende voorbij zien komen,maar ik weet wel,na mijn vmk in mei,was ik overtijd en heb toen getest en die gaf wel een streep aan,dus ben ik die dag nog naar de ha geweest om bloedafname en hcg was toen 6,dus waarschijnlijk zijn die testen dan super gevoelig bij een iets wat verhoging van hcg. barbies baby:nooit van gehoord!maar lijkt me,zo te horen aan jullie reactie's, iets belachelijk?! mamavanfh leuk dat taarten bakken en cupcakes!mijn moeder doet dat al intensief een jaar of 2 en gaat nu als zelfstandige beginnen op bestelling en er in les geven!
Barbies baby kijk ik wel. Maar gewoon omdat het zo dom is, dat het leuk is. Zo weer is een dag werken. Niet zo veel zin in. Kleine vent is super vrolijk deze ochtend. Dus zo grote vent maar eens wakker maken dat hij er uit moet.
Goedemorgen.. wederom vroege vogels, haha!! Ik geniet er nu echt van.. Uiyslapen!! Morgen en vrijdag gaat de wekker om 6u dus vind dat t wel ff mag.. Vl en k zijn beide vrij vandaag en gaan straks is een baby winkel opzoeken.. kijken kijken niet kopen.. ff wat ideeën op doen vast!! Fijne dag iedereen!!
meiden,ben opzoek naar originele zwangerschaps-aankondigingen voor het aan iedereen te vertellen en wie kan me helpen? we willen een kaartje of briefje met strip/tekst/gedicht naar de hele familie sturen zodat iedereen het in 1x weet! we hebben geen zin om heel de familie stuk per stuk af te gaan/bellen om het ze te vertellen,dus wie wet iets leuks?
Goede morgen... Hier amper geslapen vannacht ben kapot ... heb de hele nacht lopen whatsappen met mn vriendin die weeen had.. ze is uiteindelijk om 7 uur bevallen van haar zoontje.. ben zo gelukkig voor haar.. Ik duik straks weer even mijn bed in... Sorry dat ik ff op niemand reageer.. heb alles gelezen en wilde eigenlijk nog wel wat reageren.. maar dat komt later... xx
Yuna; dat zíjn ze ook maar daarom is het juist zo grappig (barbie's baby) Sofie, jij bent er weer lekker vroeg bij zeg, ben ik ff blij dat zoonlief me laat liggen tot een uur of half negen Zal je maar besparen wat Barbie's baby precies is, gheghe Leuk joh, dat je moeder er zelfs les in gaat geven, lijkt me zo geweldig! Wil dat op lange termijn ook gaan doen maar eerst maar eens zien of ik er goed in ben en een paar jaartjes veel oefenen Over die aankondiging denk ik nog ff mee, weet zo vlug nog niks maar zal eens wat proberen te verzinnen Ja juist Gebakje, leuk omdat het zo dom is, lekker 'niet-nadenken-tv' en lachen Mh90; leuk joh, lekker babyspulletjes kijken, fijne dag!! Sarah, wat leuk joh, een zoontje voor je vriendin; jij ook gefeliciteerd! Hoe heet hij? Doe maar lekker rustig aan met reageren, eerst maar eens bijslapen Hier rustig dagje vandaag, beetje wassen en strijken en vanmiddag vriendin op bezoek. Zoonlief zit op de salontafel naar de TV te kijken, die vermaakt zich weer prima geloof ik Dat koppie van hem, echt geweldig, helemaal in beslag genomen door een tekenfilmpje
Ben maar weer gaan werken vandaag, maar heb er nu al spijt van....... De kids hadden me echt gemist dus daar ligt het niet aan, maar ik verlang behoorlijk naar m'n bedje nu! En dan wordt het ook nog eens een lange dag vandaag! Wordt wel 18.00 uur dat ik thuis ben, bah. Maar lekker in bad vanavond en op tijd mijn mandje opzoeken!
Sarah gefeliciteerd en slaap lekker straks Ik had een maand of 2 geleden toch een ontstoken navel? Nou die heb ik dus nog steeds..... Wéér een nieuw zalfje van de dokter gehad. Nou viel mn man het op dat ook toen mn cyclus raar begon te doen, maar heeft er dus niks mee te maken. Had ik ook wel verwacht. Maar omdat ik al vanaf januari geen pil meer gebruik vond ie t wel apart. Even in de gaten houden dus.
Ik ben ooit op een website of hier iets tegen gekomen wat ik heel leuk vond. Die hadden een vacature geschreven uit naam van het ongeboren kind. Was iets in de trant van: Hierbij ben ik op zoek naar tantes/opas/omas/vrienden die mij over 7 maanden willen verwelkomen op de wereld. Eisen: *lief *leuk *knuffelbaar etc etc ff op googlen anders, was echt een hele leuke brief
@MamavanF, nee geen taarten enzo. Was wel de bedoeling, om het samen met ML te gaan doen om wat extra's bij te verdienen (in 2007), maar binnen no time werd het een rage en ging bijna iedereen het doen. Dus voor bijverdienste is het niet interesant in deze regio. @Sofie, ja we hebben in NL verschillende "reallife-series" gehad, te beginnen met Oh Oh Gerso. Een groepje niet al te slimme jongeren uit Den Haag (aso's) gingen samen gratis op vakantie. Het werd een zooitje met overmatig alcohol en ander idiote situaties. Toen kregen we deel 2, toen gingen ze op ski-vakantie. Hilarisch, want wie kon nou vermoeden dat het koud zou zijn in de sneeuw... Whahahaha! Een van de jongeren heeft als bijnaam Barbie. Barbie is ondertussen verliefd en zwanger geraakt, dus toen kregen we Barbie's bruiloft. Ondertussen staat de bevalling voor de deur dus nu hebben we Barbie's Baby. Babrbie is werkelijk te dom voor woorden. Dat zo blond echt bestaat zou niemand hebben durven vermoeden! Er gebeuren dus de stomste dingen in de serie, de meest domme opmerkingen, het is gewoon "a disaster waiting to happen". Ze denkt met 1 keer kort persen dat haar baby er zal zijn... en dat de bevalling vast geen pijn zal doen. Het is dus gewoon hilarisch! Als je serieus naar dit programma gaat zitten kijken dan heb je een lange zure avond voor de boeg! Het is echt bedoeld als entertainment. Aankondiging: je zou een youtube-filmpje kunnen maken! Ja en die advertentie heb ik op ZP ook voorbij zien komen, dan plaats je een soort van vacature waaraan de persoon moet voldoen, dat vond ik ook een leuk idee! En ook iemand die een rebus had gemaakt voor op Facebook, bloemetje+bijtje=baby zoiets. Ik ga op FB en mijn blog straks de echofoto plaatsen. De rest van de familie wil ik het wel persoonlijk/telefonisch vertellen. @Sarah, slaap lekker bij! En gefeliciteerd met de geboorte van het kindje van je vriendin!