Hmmm... je zou een testje kunnen doen natuurlijk.. Al had ik vorige maand precies zo'n rare ongi.. 2 dagen ongi en daarna niks meer... maar goed daarna had ik een paar dagen nog licht bloed bij afvegen.. Good mroning verder meiden.. 30 juli komt mvm hier langs ben benieuwd naar hoe dat zal gaan. En nu vind ik het toch wel leuk dat vl gister zijn broer heeft vertelt dat ik zwanger ben.. zij hebben zelf een dochter van 2 en nog een heel lief wiegje.. dat mogen wij gebruiken.. die komen ze over 3 weken al brengen lekker enthausiast hahahaa... Ik kan trpuwens niet wachten tot de eerste echo.. dat zal het denk ik wat echter maken allemaal
Heb ook geen roze bij afvegen, echt helemaal blanco! Hmm ja misschien toch testje, of zal ik dan paar Dagen wachten?
Net een test gedaan, maarja geen ochtendurine, En is negatief! Probeer het voor de zekerheid over paar dagen nog een keer! Verwarrend dit!
@Sarah wat leuk hoe is het verder met je? @nik had ook in andere topic gereageerd, ben toch benieuwd over paar dagen Ik ga me snel klaarmaken gaan zo naar vrienden toe, moet nog douchen eten en alles haha tot begin van de avond meiden!
Heel veel plezier lieverd... geniet ervan..!!! hier gaat alles verder zn gangetje... ben moe heel moe.. beetje last van darmen/maag.. snap niet waarom... en of dat normaal is.. Maar verder gaat alles gewoon goed..
@Sarah, ja dat is normaal hoor dat je last hebt van je darmen. Wat leuk dat je het wiegje mag lenen. Laat je de test van mvm de 30e even showen?? Fijne zondag allemaal!!!
@Nik Erg verwarrend idd. Hoop dat je een positieve test in handen krijgt als je over een paar dagen weer gaat testen. Hier wat bruin slijm verlies, verder geen bijzonderheden. Morgen begin ik met ovulatietesten. Hoop dat ik gauw 2 streepjes te zien krijg. Verder iedereen een fijne dag gewenst. Eindelijk schijnt de zon! Heerlijk!!!
Hey meiden, Wat een heerlijk weer is het he! Ga zo maar eens even in de tuin hangen. Beetje extra vitamine opdoen Vl is net naar zijn werk, dus vanmiddag lekker beetje relaxen, vanavond bij mijn ouders eten en dan vroeg naar bed. Morgenochtend cursus dus een vroegertje.
@Sarah ja ben ook benieuwd naar je MvM test als het zover is, en ja heb vaak gelezen dat last van darmen erbij hoort. Leuk ook van het wiegje, ik wil er ook wel 1 tegen die tijd, maar geen geld voor over en geen familiewieg dus doen we het dan waarschijnlijk niet. @Zwangels oh nog steeds beetje rommelverlies Ben benieuwd naar je ovu testen @souries leuk watvoor cursus heb je? Het was zeker heerlijk weer vandaag! Ben aan een arm verbrand en aan de andere nog wit hahaha Was echt superleuk bij de oude vrienden en nog net zo gezellig als vroeger, terwijl het al ruim 15 jaar geleden was dat we elkaar hadden gezien. Nu ff lekker relaxen
@lavina het is een coachingscursus om je kern te vinden kan ik wel gebruiken, want ik weet door die angststoornis niet meer wat ik wil en wie ik ben af en toe. Hoop dat ik morgen er wat uit kan janken want zit weer hoog in mijn spanning en hoorde net dat collega is overleden van het weekend (hij was al een jaar ziek) en nog wat meer nieuws wat ik me gelijk weer erg aantrek, dus ik zit even niet zo lekker in mijn vel.
Thanks meiden! Dikke knuffel terug! Wil wel weer wat leukere posts neerzetten, zit de laatste paar dagen alleen maar nega te doen. Niet gezellig! Vanaf morgen ga ik dingen weer positief bekijken! nu lekker letters to julliet kijken
@Lavina.... fijn dat je een leuke dag hebt gehad.. das ook gewoon goed voor een mens.. lekker chillen met vrienden helemaal speciaal.. als het vrienden zijn die je lang niet hebt gezien.. @Souries... lieverd toch.. tis ook heftig hoor.. verlies van een collega.. niet lekker in je vel... het kleinste kan al genoeg zijn om erdoorheen te zitten.. dan ook nog de spanning van het zwanger worden.. lekker chillen met de film.. en rustig aan doen.. hier mag je lekker negatief doen.. daar is het forum voor.. Ik wilde perse chocola hebben... nog boos geworden op vl.. omdat hij geenbzin had om het te halen( hij moest sowieso naar de winkel). Net 1 stukje gegeten... en werd bijna niet goed... bleghhh... Eerste zwangerschap moest ik er ook echt niks van hebben.. maar dat kwam pas tegen de 11 wkn zwangerschap... Ik heb heel fout candaag een sigaret gerookt.. ik kon het niet meer bedwingen... nu wel spijt.. maar ik heb wel genoten...ik vond het helemaal niet vies...
@sarah jouw vriend gaat een lange 36 weken tegemoet, haha! Rookte je voor je zwanger was veel? ik moest van mijn gyn vorige keer afbouwen in plaats van in een keer stoppen omdat je lichaam anders te veel gaat schreeuwen om nicotine en dat de zwangerschap ook negatief kan beinvloeden, maar als je er goed vanaf kan blijven, dan zou ik er lekker vanaf blijven Ik denk dat 1 sigaret niet veel kwaad kan als het er maar geen 100 woorden... Ik wil wel met je meestoppen? ik ben weer begonnen, maar wil er eigenlijk ook snel vanaf. Heb nog twee sigaretten in mijn pakje
Pff rookte een pakje per dag.... en in 1 keer gestopt.. tot vandaag volgehouden.. het liefst neem ik er nog een... ik denk dat die boosheid op vl.. ook eerder nicotine gebrek is.. dan zwangerschapshormonen hoor.. misschien een combi.. maar merkte net dat ik om alles op mn tanden zat te knauwen.. dus maar ff een sigaretje gerookt.. en er heerlijk van genoten... bij mn dochter rookte ik niet.. dus had ik dat probleem niet..ik wil echt stoppen maar word langzaamaan gek!
@sarah ja kan best van nicotine tekort zijn hoor, wordt je ook heel prikkelbaar van, ik ben ook in een keer gestopt jaren geleden, en dat ging best goed, telkens als ik zin had in sigaret ging ik fruit eten en nam een pen in mijn vingers om rond te draaien tegen de verveling en het gevoel iets in mijn vingers te hebben. Veel succes met stoppen @souries ook veel succes met stoppen!
Goedemorgen! nou, ik vanmorgen in de auto op weg naar Rotterdam, bel ik even omdat ik tien minuten later bij die cursus ben, is ze op vakantie!! Dat is echt weer typisch voor mij, miscommunicatie. Had op 23 augustus een afspraak, haha! Gelijk maar doorgereden naar mijn werk. Kan ik ook op tijd weer naar huis vanmiddag, geen straf met 25 graden!
trouwens, wat ik nog even voor wilde leggen (het slaat nergens op maar goed). Mijn baas heeft afgelopen vrijdag de waterkoker schoongemaakt. Wij hadden gezegd dat we dat even met azijn moesten doen, maar nou heeft hij er antikal ingedaan, terwijl er op die fles staat dat je er geen apparaten mee schoon moet maken. Ik drink alleen maar thee en water op kantoor, maar nu durf ik dat ding niet meer te gebruiken. Is dat dom of niet? Ik ben al zo'n miep met voeding enz. Zit dus omdat ik geen thee wil nemen al weer aan de koffie terwijl ik daar enorm onrustig van wordt, maar ja, ik wil wel wat warms om de dag te beginnen. Haha, wat een probleem van wereldformaat. Zou er bijna de NAVO voor in moeten schakelen