Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Thx sarahtj. Hoe gaat t met t buikje?

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Dia: heel veel sterkte morgen meid! Duim voor je!!!!

Yuna: wat ontzettend klote zeg! Wel heel knap dat je hem uiteindelijk gebeld hebt, hou je toch de eer aan jezelf! En dat ze ook nog net de naam hebben die jij ook had bedacht, heel vaag!

Hier: beetje op internet gezocht en schijnbaar valt het met de krentenbaard wel mee als je niet in 1 huis woont. Pffffff schrok wel even!
    Iemand nog tips voor wat ik mag gebruiken tegen mijn verkoudheid? Heb wel hoestdrank die mag, maar smeerde normaal met Vick Vaporub. Heb ergens gelezen dat dat niet mag dus zoek een alternatief!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dia, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!!!!!!!!!
    Wow dat van die mail is heftig!

mamavanF geen idee hoe die master heet..t is best duur maar als je de basis hebt gaat het wel. Tip voor kleurmiddel: koop de Wilton set, dat gaat onwijs lang mee;)
    sieraden droeg ik veel maar nu in mijn werk niet meer. En koop nooit té veel want ben me daarvoor te bewust van ons budget;)
    en ja, als het weer gebeurt ga ik bellen..

Mh90 veel geshopt dus?;)

Sofie haha mijn borsten groeien ook nog en reken maar dat het niet ophoudt tot de kleine er is;)
    Wit lakentje…ja weet je we hebben natuurlijk genoeg, wat we nu kopen is vooral de roze accenten;)

Sarah haha helaas zit de 9maandenbeurs er voor mij dit jaar niet in, zit me ietsie te dicht bij mijn uitgerekende datum en te ver van huis;) wel heel leuk om heen te gaan!
    Gek van die doos! Heb m een hele tijd geleden al aangevraagd en heb nog niets gehoord..
    Pff druk hoor..denk je wel aan jezelf en je beeb?

Gera ff de ha erover contacteren lijkt me..

Chickie wat slordig! Fijn dat je toch terecht kan!

Yuna dat is zuur.. en jammer van dezelfde naam maar helaas is daar niks aan te doen… gefeliciteerd met je tanteschap! En een dikke knuffel;)

Bellen: ja…de volgende keer bel ik..na gistermorgen heb ik het niet meer gehad, alleen maar harde buiken dus nog geen noodzaak om te bellen:) Als het weer zeer gaat doen bel ik:) En ik weet niet of ik teveel hooi op mn vork neem, ik werk fulltime maar dat moet kunnen vind ik. Ik ben zwanger en niet ziek! En zeker nu ik mn energie weer terug heb vind ik dat het gewoon moet kunnen! Ik doe wel rustiger aan qua tillen enzo hoor, moet ook wel met mn bekken.

Rebus: google afbeeldingen: zwanger. Dan staat hij er al in:p

Jeeeeeej volgende week wordt de taartlijn van mn nicht gelanceerd en ik mag het morgen al zien:D:D:D

Ik heb het nog niet verteld maar hier komt het: 2 jaar geleden was er bij mijn moeder een ingekapselde celcyste gevonden in haar borst. Het was goedaardig en kon geen kwaad om het te laten zitten zeiden de artsen. Het verwijderen of nemen van een biopt zou juist extra risico opleveren. Nu had ze 2 weken geleden last, pijn, jeuk etc. Na laten kijken en ja het was onrustig en gegroeid. Maar het zou nog wel goed zijn. Daar nam ze geen genoegen mee en ze heeft gezegd dat het haar niet uit maakt of het goed of fout is, maar dat het eruit moet. Om te bepalen hoe er geopereerd moet worden kreeg ze een biopt om te kijken of het goed of kwaad was (ze zeiden toch dat het goed was???) Afgelopen vrijdag biopt gehad en gisteren de uitslag van de kweek: er zijn atypische cellen gevonden. Het zit in een voorstadium en ze wordt zo snel mogelijk geholpen. Gistermiddag gebeld: woensdag is de operatie, vrijdag preoperatief gesprek. Vandaag gebeld: dinsdag operatie, vrijdag preoperatief gesprek……. Even in het kort maar ik vind het supereng en spannend……. Dinsdag as is dus de operatie en morgen heeft ze het gesprek. Ze gaat meteen zeggen dat als er meer weg moet dan voorzien dat ze dat meteen mogen en moeten doen.. pfff… ben erg blij dat ze heeft doorgepakt!

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oeew Paloe, wat spannend voor jullie. Heel goed van je moeder dat ze heeft doorgezet want dit is wel heel belangrijk he!
    Ik hoop dat het meevalt allemaal maar eruit is natuurlijk het beste.
    Het is ook doodeng, kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt want heb zo'n beetje hetzelfde meegemaakt met mijn moeder; zenuwslopend!
    Nu nog maar gelukkig was ze bij haar controle helemaal schoon en hoeft ze pas over een jaar terug te komen.
    Ik zal voor jullie duimen en hopen dat het gewoon goed zit wanneer alles eruit is!
    Sterkte!

5. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @dia.. Heel veel succes en vast veel sterkte gewenst!! Je kunt t.

@paloe.. Dat zijn geen leuke berichten, sterkte..

Sorry ben erg moe!! trusten dames.

6. MamavanF2009

Sorry Dia, ik vergeet helemaal jou veel succes te wensen!!! Ben een tijdje weggeweest hier dus weet niet wat er precies gaat gebeuren (hoeft ook niet) maar een operatie is niet niks dus veel sterkte ook!

7. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Thx iedereeb!
    Sterkte paloe

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier niet veel nieuws te vertellen!
    ben aan het aftellen naar maandag,dan heb ik mijn echo!!

oh deze ochtend trok ik mijn jeans aan en die spand enorm rond mijn buik!!!! :$
    lijk wel of ik mijn riem te strak heb aangetrokken,zo voelt het!denk dat ik straks mijn positiebroeken moet gaan boven halen...

heb gisteren op internet een site gevonden en als ik in een bepaald vakje mijn tekst zet dan maakt die site daar een mooie rebus van!!!
    dus bij 10/12w ga ik die allemaal op de post doen en ben benieuwd hoeveel telefoontjes ik de dag nadien ga krijgen haha

sarah:eek:h leuk zo'n doos!hier is dat de roze doos en die krijg je geloof ik bij de bevalling in het ziekenhuis.er zitten altijd wel leuke dingen in!
    neem af en toe rust he?!niet overwerken!

gera:eek:h daar weet ik eerlijk gezegt niks over'dus kan je niet helpen,maar bij twijfel even de ha of vk bellen?
    verkoudheid:ja gewoon uitzieken!heb je helaas niet veel voor wat je mag tijdens zwangerschap!

minnie:dat is vreemd seg!wil ie even een tand verwijderen!nee mooi laten zitten zolang je er geen last van hebt!

chickie:wat een gedoe voor een afspraak!maar gelukkig kan je nu wel terecht!

dia:wil je even heel veel succes wensen!!!!laat even een updatje horen zo vlug je kan!

yuna:vervelende situatie seg!maar wel fijn dat jij je trots opzij hebt geschoven!nu toon je wat volwassenheid is!

paloe:hihi ja dat was hier ook toen we wisten dat we een meid kregen!veel roze,maar nu hebben ze bij de zeeman een wit lakentje met een roze biesje,erg mooi en die had ik toen ook gekocht voor noa!
    oeh sterkte met je moeder!fijn dat ze heeft doorgezet!!!!moet je toch veel karakter voor hebben!!!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dia: Succes !!!

9maanden beurs: ik ga niet. Ben 2 jaar terug geweest en vond er weinig aan. Mega druk. Duur. Weinig monstertjes etc (bijna niets eigenlijk). Alles wat leuk was was op. En dan betaal je nog entree, en 20 euro parkeer kosten. En de show hoekjes met babykamers etc, die kan je in de winkel ook gewoon zien ( en zelfde prijs kopen)

10. MamavanF2009

Even update; heb de huisarts gebeld voor de uitslag van mijn urineonderzoek maar er is niks gevonden.
    Vreemd, want bij de VK waren er duidelijk afwijkingen, heb ze zelf gezien.
    Nu hebben ze, om zeker te zijn én omdat ik klachten heb, het op kweek laten zetten in een ander lab en moet ik nog een week wachten op de uitslag.
    Weet dus nog niks, schiet lekker op zo.
    Blijf klachten houden en kan er nu niks mee; pijn en steken in onderbuik, veel maar kleine beetjes plassen, hoest me helemaal kwijt, tot bijna flauwvallen aan toe maar der is niks aan de hand hoor :D
    Sure....

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames ik ben er weer!
    Gaat best wel snel hier met alle berichtjes!
    Lees dat Diabolique vandaag haar operatie heeft...spannend. Als je het nog leest heel veel succes meid!!

Verder gaat het met mij goed, zit op het wachtbankje.
    We hebben een heerlijk weekje gehad.

Ook heb ik een wat minder leuk bericht...mijn oma is gisteren na lang vechten overleden:( Het is wel beter zo maar toch is het erg verdrietig.

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Paloe sterkte met je moeder!

Zwangels gecondoleerd met je oma.. .

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Chickie, jeetje wat slordig van het zh zeg, gelukkig is nu wel alles geregeld.

@Yuna, wat een vervelende situatie met je t.broer maar toch gefeliciteerd dat je tante bent geworden, wel jammer dat hun ook die naam hebben gekozen maar daar is niks aan te doen.

@Geranium, als mijn neus nu dicht zit spoel ik m'n neus met een (neti)kannetje. Daar doe ik dan wat zout in. Google maar eens op neti neusreiniging, en verder kun je een lekker warm bad nemen. Verder is er helaas niks aan te doen denk ik.

@Paloe, sterkte met je moeder, hopelijk gaat de operatie meevallen en goed dat ze op haar strepen heeft gestaan.

@MamavanF, balen nog een week op de uitslag w88. Hopelijk verdwijnen je klachten snel.

@Zwangels, gecondoleerd met je oma

@Dia, je leest dit waarschijnlijk niet meer maar wil je toch nog veel succes wensen vandaag.

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Paloe... heel veel sterkte voor jou en je moeder.. zoiets is niet niks.. hoop dat het gesprek goed is verlopen.. en dat alles goed zit na de operatie.. xx doe rustig aan he.. niet teveel stressen...tot zover dat kan.

@Zwangels.. gecondoleerd met je oma.

@hier... super moe.. vandaag weer mn moeder geholpen...ze wilde niet gewoon schoonmaken.. masr grondig.. ben echt helemal gebroken nu... en morgen moet ik het hier ook weer aan kant maken... pffff...

15. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. gecondoleerd!! Zijn nooit leuke dingen!! kon je je dierbaren maar voor altijd bij je houden.

@dia.. ben heel benieuwd hoe het met je is? Hoop dat je niet teveel pijn hebt..

@andere dames.. alles goed met jullie?

@hier.. mn spijkerbroeken zitten niet meer fijn.. heb nu een soort stretch broek gekocht wat hoger op de buik.. ben benieuwd!!

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@mamvanf: wat naar die onzekerheid! Hoop voor je dat alles goed is volgende week!

@paloe: heel veel sterkte met je moeder!

@zwangels: aaaaah meid gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte!

@dia: hopelijk is alles goed gegaan met je operatie! Heel veel succes met herstellen!

@hier: heb cinuforce van Vogel voor m'n verstopte neus. Heb de bijsluiter grondig gelezen. Er stond in dat het gewoon kan tijdens de zwangerschap zolang ik me maar aan de dosering houd! Scheelt wel, kan ik in elk geval iets doen. Nu lekker weekend houden met vl! Filmavond!!!!!

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. En ja kon je inderdaad je dierbaren maar voor altijd bij je houden. Maar ik geloof er in dat ik mijn dierbaren die zijn overleden weer zal zien in de hemel.

Voel me trouwens verder goed. Wel een beetje een opgeblazen gevoel en heb gevoelige/pijnlijke (.)(.) Heb verder niet echt kwaaltjes, maar ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden.
    Ben benieuwd wat mijn temp doet morgen.

Ga nu lekker met manlief tv/film kijken. En dan daarna lekker slapen.
    Fijne avond allemaal!

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    19 april 2013
    , MamaJens (26 jaar), 2e kindje

21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje
    28 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje

Afsprakenlijst

1 oktober 2012, Paloe, 20 wk echo
    1 oktober 2012, Sofie, eerste afspraak gyn
    4 oktober 2012, Amandie cardioloog uitslag hartfilm ZH
    6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur
    8 oktober 2012, MamavanF, controle VK
    9 oktober 2012, minnie1979, geslachtbepaling
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK

10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn
    15 oktober 2012, Chickie, intake VK en Gyn + 1e echo
    26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo

30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten
    30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren
    29 oktober 2012, gebakje, controle VK
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo
    6 november 2012, gebakje, 20 weken echo
    20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Zwangels (29 jaar),12e ronde (3e na vmk), 1e kindje, 4 oktober 2012
    Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012
    Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012
    79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012
    Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 26 oktober 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Heb even de lijst aangepast. Mijn eigen nod verschoven aangezien ik nu op 9 dpo zit, dan vind ik het te vroeg om zondag mijn nod te hebben. En er waren nog een aantal afspraken niet toegevoegd.
    Ook heb ik de afspraken van afgelopen week weggehaald.
    Hoe is het met Amandie? Want ze had een aantal afspraken deze week.

Nu ga ik de pc afsluiten en lekker tv/film kijken.

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Zwangels, dank je wel voor het aanpassen. Als ik dat doe dan stuur ik de hele lijst in de war!

Ik moet een nieuwe winterjas, en omdat ik over een tijd er toch niet meer in ga passen wil op opzoek naar een positie jas. Bij welke winkelketens hebben ze ook een afdeling met positiemode? Ik ken alleen de afdelingen van de C&A, de H&M en de Miss Etam. Iemand die naast de gewone babywinkels tips heeft? Ik wil niet online bestellen, want dan blijf ik aan het terug sturen. ;)

Deel Deze Pagina