Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen *geeuw*
    eerst kon ik niet meer slapen en was ik heel vroeg wakker en nu kan ik lang slapen en ben nog moe als ik mijn ogen open doe pppppffff
    maar heb geen keuze als de kids wakker zijn en vl moet vanavond met de nacht beginnen,dus die kan ik niet uit bed schoppen *geeuw*

mamavanf:hhmmm vreemd dat ze niks hebben kunnen vinden! ppff weer een weekje afwachten...tja geen keuze...
    heb je nog ergens last van?

zwangels:fijn dat je terug bent en gecondoleerd met je oma!
    dankje voor de lijst aan te passen!

mh:hier ook al last van mijn broeken en had gisteren een losse positiebroek aangetrokken en die zat heerlijk!niet meer zo'n gespannen gevoel rond mijn buik!

gera:hoop dat het een beetje verlichting geeft!beterschap!

chickie:hhm zo'n jas is moeilijk te vinden en online heb je wel meer keuze,dus weet niet direct waar je zo'n jas nog kunt vinden.

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ooh en kennen jullie ior nog???
    zij is ook zwanger nu!

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @chickie.. moeilijk.. ik had vd week een jas op internet besteld.. alleen niet gedacht aan een dikker wordende buik.. maar denk dat mn buik er over een paar maand nog wel in past.. hoop ik!!

@sofie.. Hihi nou vl zegt nu ook wel.. je krijgt een buikje.. had gedacht dat ik nog wel lang mn gewone broeken aan zou kunnen..
    Maar dit is dan ook wel fijn.. hou m vandaag een paar uurtjes aan om te kijken of die echt fijn zit.. dan haal ik er morgen Fijn(koopzondag) nog 1 op.

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dia ik hoop dat alles goed is gegaan!!!

Zwangels heel veel succes op het wachtbankje en fijn dat jullie hebben genoten van de week! Gecondoleerd met het verlies van je oma…

Sarah nogmaals: superlief dat je je moeder helpt, maar denk je ook aan jezelf?:)

Zwangels iiihhh spannend weer! Je mag bijna testen~!

Sofie super dat ior ook zwanger is!!!

Jeeeeej gister met mn schoonzusje (6 weken verder dan ik) naar de prenatal geweest :) Moest natuurlijk wel vertellen dat het een meisje is anders kon ik niks kopen;) Daarna even thuis gegeten en toen met schoonzusje en een vriendin naar de sieradengroothandel van mn nicht, die hadden een open avond:D Nieuwe tas en 1 ketting gekocht:D maar….. mijn broertje en schoonzusje weten niet wat het wordt. Ze hebben al een meisje en voor nu hebben ze ook al een mesjesnaam, met een l erin, 2 lettergrepen en 4 letters…net als wij:( En zij bevalt dus eerder. Ik wil onze naam echt niet aanpassen, we hebben m al zo lang in ons hoofd voor als we ooit een meisje mogen krijgen!

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Chickie... ik bestel wel online... wat er in de winkels ligt vind ik echt lelijk... terwijl bijv C&A online wel hele leuke jassen heeft.. hangt er in de winkel echt foeilelijke kleding...
    Fashionchicks.nl is een site waar je alle zwangerschapskleding vind.. en stuurt je dan naar die website... bijna 3.500 zwangerschaps items..
    Ik zat zelf toevallig ook naar een jas te zoeken.. heb t koud buiten. En mn jas gaat nu nog dicht.. maar dat gaat niet lang meer duren...

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah nou paloe... er zijn veel namen die dan in aanmerking komen

-Lois
    -Ilse
    -Lana
    -Ilja
    -Lina
    -Mali
    -nyla
    Naja kan nog wel even doorgaan... dus het hoeft echt niet zo te zijn..
    Klonk wel als een leuk dagje.. :)

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@paloe: klinkt als een gezellig dagje!!!!

@chickie: ik heb nu een paar keer online besteld bij Miss Etam, bevalt erg goed!

@hier: zo ff lekker uurtje naar bed! Vl is naar z'n ouders dus heerlijk het rijk alleen. Morgen met mams naar 'Van zwanger tot dreumes' in hardenberg. Heel veel zin in!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja maar ik ken ze en geen van bovenstaande namen past in hun straatje en die van ons wel! hun dochter heet Sarah. Hopelijk krijgen ze een jongetje of een meisje met een andere naam;)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff mn bekken ligt aan diggelen door het lopen van gisteren en de reuma speelt er ook door op. Lekker met een dekentje op de bank dus..

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    pfff dat wachten is best vervelend....loop telkens naar de wc, effe broekloeren. Tot nu toe nog geen spatje of druppeltje bloed :)
    Heb geen last van krampen, wat ik normaal wel heb tijdens mijn menstruatie. Of ik heb weer mijn normale cyclus, zo'n 27/28 dagen. Maar ik hoop dat ik volgende week kan melden dan ik positief getest heb....heb mijn nod ook verschoven naar 4 oktober. Heb even gerekend en dan zit ik op 15 dpo. Spannend hoor!

Ben vandaag even naar de kapper geweest, was echt nodig! Heb kort haar maar kon er geen model meer in krijgen. Ben nu helemaal tevreden met mijn nieuwe coupe! Ook hebben we een fris en schoon bedje. Nu nog even bezig met de was van afgelopen week.

11. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Paloe, hier hadden wij het laatst ook. Valt er een geboortekaartje op de deurmat met onze uitgezochte naam erop. En we hebben niet zoveel mensen om ons heen met kids, dus voelde me heel rot. Wij hebben onze naam al bedacht/uitgezocht ver voordat zij haar vriend kende.. maar ga dat straks maar eens uitleggen! Wij zijn ook opzoek naar een nieuwe naam, maar niets kan tippen aan de eerste!

@Winterjas, misschien toch maar de gok wagen en online bestellen. Ik vind het ook zo'n gedoe om een gewone jas te kopen en er achter te komen dat hij straks niet meer past! Ik ga eens op die website kijken, bedankt!

12. geranium32

@namen: ik heb al wel wat namen in mijn hoofd die ik mooi vind, maar heb er nog nietmet vl over gepraat. Die ene buurvrouw was zo open om te vertellen welke namen zij had bedacht. Bleek de jongensnaam toch hetzelfde te zijn! Ben ik blij dat ze nog niet zwanger is! :D

@spulletjes: kijk wel rond op marktplaats, maar verder nog niet echt ergens geweest. We hebben afgesproken om in de herfstvakantie een dagje te gaan rondkijken. Dan hebben we de termijnecho achter de rug en ben ik al 15 weken. Dan mag het ook wel! Morgen alvast een voorproefje op de beurs!

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wij hebben het er ook wel over welke namen we mooi vinden. En als we een zoon mogen krijgen weten we nu al welke namen hij zou krijgen. De tweede naam is een vernoeming, en de eerste naam heeft een prachtige betekenis. En daarbij vinden we beide namen mooi.
    Voor een dochter weten we ook al de tweede naam ook een vernoeming, maar de eerste naam nog niet helemaal. Want we hadden een eerste naam alleen dan krijg je S.M. achternaam en dan vinden we niet zo'n goed idee.
    We hadden al veel eerder een meisjes naam alleen vrienden van ons hebben hun dochter zo genoemd. Dus dat is ook erg jammer.

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja namen.... ik vind het zo moeilijk... dus we beginnen er nog niet aan tot we weten wat het wordt... we denken alebei nogal verschillend over namen...
    En ik wil graag iets wat bij noa past... dus dat wordt nog wat...

@Hier.... echt heeel vervelend.
    Onze kater(geholpen) heeft iets nieuws... hij pister 3 weken terug op een handdoek... dit heeft hij nooit eerder gedaan.. de kattenbk was net verachoond dus daar lag het niet aan... naja.. een ongelukje dachten wij... 2 ween terug pist hij op een broek van vl... dus we dchten al.. huh dit is wel vreemd.. en vl strfte hem met de waterspuit...het was namelijk op heterdaad... vorige week piste hij op vl zijn tas... weer op heterdaad... weer een spuit... eergister betrapte ik hem op het "wippen" van mijn voedingskussen... dus was not amused... maar dus kwmen wij tot de conclusie dat hij blijkbaar zijn terretorium aan het afbakenen is sinds 3 weken... en omdat hij niet meer een echte man is.. pist hij gewoon ipv sproeien... vandaag heeft hij dus op de keukenkast gepist.. is door de kstjes naar beneden gedropen.. heb de heledag staan schrobben.. , maar vl ws zo kwaad.. dat hij een emmer water over hem heeft gegooit... naja dat vond ik dus te ver gaan.. ik was ook heel kwaad.. maja dit ging mij toch te ver... waarop vl kwaad op mij werd..en naja dat werd een uit de hand gelopen ruzie... hij is het gewoon zat dat die kat overa pist... vl denkt dat hij dit doet.. omdat ik zwanger ben.. en hij dus nu zijn terrtorium afbakend... maja.. ik zei ook.. dan gaan ze maar weg... meende ik niet.. maja daar werd hij hee boos om...
    Heb nu hele harde buiken de hele dag.. door de ruzie.. stress en door het opruimen en schoonmaken van de afgelopen 3 dagen...
    De rust is nog steeds niet wedegekeerd in huis... we zeggen geen woord tegen elkaar.. vind het zo klote... :(

15. geranium32

Sarah: bah wat vervelend! Hopelijk is de rust snel terug bij jullie. Wij hebben ook 3 van die mormels, maar gelukkig doen ze dit (nog) niet! Misschien eens de dierenarts vragen? Sterkte meid, knuffel!

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah hij heeft geen blaasgruis ? Als de mijne het had deed hij ook overal piezen.

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen,
    jeetje wat had ik gisteren een baaldag!
    heel de voormiddag misselijk geweest en heel de dag zoooo moe!
    echt heel beroerd voelde ik me!
    hoop dat het vandaag iets beter gaat want ga straks even naar de binnenspeeltuin met de kids zodat vl toch wat kan slapen.

mh:ja ze zeggen dat je buikje pas na 3 a 4m begint te zien,maar dat is echt al veel vroeger want je darmen worden ook omhoog geduwd,dus hier zijn de positiebroeken al welkom!

paloe:klinkt als een gezellig dagje!!
    ja een naam vind ik ook moeilijk!!we hebben voor een zoon al 1 ,maar ik denk zelf dat dit weer een meid gaat worden (zegt mijn gevoel) en die meiden naam hebben we nog niet...
    idd niks forceren en geniet van dat dekentje op de bank af en toe!

gera:veel plezier vandaag!

zwangels:als het je korte cyclus was dan moest je nu ongi worden? spannend!!!!

sarah:hhm kan het geloven dat je kwaad word op de kat!is hier bij ons ook gebbeurd!na 4 a 5w begon hij overal te piesen en toen hebben we hem naar buiten gelaten en hij kwam mooi terug,maar na een dag of 3 was het geen plasje meer ,maar lag er overal wel ergens een plasje en van ambetantigheid heb ik hem s'nachts buiten gezet en toen is hij s'morgens niet meer terug gekomen!
    hoop dat het bij jou vlug overgaat!

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @namen.. wij hebben al wel ideeën!! Maar goed misschien veranderd het nog.

@paloe.. Jij hebt deze week de 20w echo, als ik het goed zag!! Wat gaat t toch eigenlijk snel.

@sarah.. lijkt me verstandig als je eens rustig aan doet!! Snap dat je je moeder wilt helpen maar je bent vast niet de enige die de handen uit de mouwen kan steken!! Take care!!
    Lastig van je kat.. misschien toch ff da bellen? Succes meid!!

@chickie.. succes met een winterjas zoeken!!

@sofie.. Nou inderdaad.. Hihi mn kleren zitten ook echt anders..
    Veel plezier in de speeltuin..

@hier.. ik ga vanmiddag even de stad door, kraampjes snuffelen.. gezelligheid!!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels ik hoop ook voor je dat je straks kan melden dat je een mooie test hebt!!!

Chickie staat zij dichtbij jullie dan? Hier is het dus mijn broertje, maar als de naam goed blijft voelen hier gaan we m niet veranderen..

Zwangels tja als vrienden hun kindje hetzelfde zouden noemen zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben hoor! Zou gewoon de naam kiezen die jullie het leukst vinden en die het best voelt..

Sarah pff balen! Hopelijk maken jullie het snel goed! Zou wel even met de kat naar de dierenarts gaan, dit kan ook een teken van een blaasontsteking zijn… Wel klote, kattenpis vind ik zo ontzettend goor..bah..

Sofie welkom bij de zwangerschapskwaaltjes;) Oeh kat kwijt, dat is niet leuk zeg!

Pff manlief is vandaag aan het helpen mijn oma verhuizen. Ik heb gisteravond de hele avond heel veel harde buiken gehad dus was helemaal kapot en nu nog helemaal kapot. Gelukkig zijn de kleine mannen lekker rustig:)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mh ja morgenavond!:D weet niet of ik morgenavond nog post of dinsdagochtend hoor:)

Deel Deze Pagina