Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gister praatte mr paloe trouwens voor het eerst tegen mn buik met zn mond tegen mn buik aan en ze schrok zich wild daarbinnen! Haha ze werd helemaal wild, mijn hele buik bewoog;) superleuk! Door de drukte dan wel weer extra harde buiken maar dat is niet erg;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    paloe:eek:ooh wat fijn jij hebt je 20w echo en ik mijn 1ste morgen!!
    ben benieuwd!!!

haha zie je buik al bewegen als vl er tegen praat hahaha arm kind...krijgt al bijna een hartaanval voor ze is geboren hahahaha

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sofie haha ja ze schrok zich wild de eerste keer, maar daarna bewoog ze niet meer zo heftig;)

Jij alvast succes morgen bij de echo!

4. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Dames.. beide dan succes morgen bij de echo en veel kijkplezier!!

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee meiden!

Ik ben weer terug van weggeweest.. Vl en ik hebben even pas op de plaats gemaakt om de 2 vmk's een plekje te geven.

En wat zie ik hier?! Enorm veel zwangeren erbij! Wat goed! Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk volgen Zwangels, Nik, Lavina, 79mama79 en Yuna snel! Ik zag al dat Zwangels' temp nog lekker hoog stond en nog geen ongi voorbij had zien komen.. Ik hoop het voor je, meis!

Wie praat mij in een paar zinnen even bij?

Liefs, Aster!

6. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @aster.. Welkom terug!! Hoop ook voor jou op snel een plakbeeb!!

7. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Zo, even vluchtig bijgelezen maar te moe om op iedereen te reageren, sorry!
    Vandaag dagje efteling gedaan, nog voor mijn Lief zijn verjaardag (die was in juni, werd tijd :D) en ben erg moe en gesloopt maar het was zó leuk.
    Zoonlief voor het eerst in de droomvlucht en carnaval festival, hij kreeg er geen genoeg van.
    Mama zat weg te smelten bij die glinsterende oogjes, was geweldig om te zien!
    Was wel erg druk maar we hebben het goed gehad.

Over de namen zijn wij het hier al helemaal eens, zelfs al voor ik zwanger werd :D
    Voor een jongen zijn we inmiddels toch veranderd, Lief kwam met een paar veel mooiere namen en ik was meteen om.
    Voor een meisje waren we er al lang over uit, dat veranderd ook niet meer.
    Verder niks bijzonders, nog wel wat klachten maar doe maar alsof er niks aan de hand is ofzo :D
    Ben gewoon zwanger he, daar horen klachten en kwaaltjes nou eenmaal bij :)

8. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mamavanf: fijn dat jullie zo genoten hebben!

Aster: welkom terug!

Sarah: hoe is het nu met je????? Rust een beetje wedergekeerd?

Paloe en mh: veel plezier morgen bij de echo!

Vandaag naar een beurs in Hardenberg geweest, maar viel me behoorlijk tegen. Was erg klein en heel veel kleertjes. Jammergenoeg geen kinderwagens of kamertjes. Wel mijn kraamzorg geregeld! Heel goed gesprek gehad, dus erg fijn! Nu uitgeteld op de bank nog ff tv kijken!

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gera.. sofie heeft morgen der 1e echo, Haha ik heb jammer genoeg geen echo morgen!! Hihi.

Jammer dat t niet veel was.. ik zou ook gaan.. maar toch niet gegaan..

@mamavanf.. leuk hoor dat jullie t naar jullie zin hadden.. doe je het dan voor!!!

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames!!

Ben er ook weer. Vandaag even bij een vriendin geweest, ze is nu 33 weken zwanger en kon even een kijkje nemen in de babykamer. Erg leuk! ook heeft ze verteld wat het word en dat vind ik helemaal super!
    Daarna ben ik naar mijn oma's huis gereden, want hier ligt ze opgebaard...heel verdrietig maar ook mooi, ze heeft nu rust.

Nu weer thuis en ga niet zoveel meer doen....ben erg moe.
    Heb nog steeds geen spatje/drupje bloed gespot en heb behoorlijk gevoelige/pijnlijke (.)(.)

Sofie Als ik nu wel een korte cyclus heb ben ik 2 dagen overtijd, vind het echt spannend.

Paloe Hoop ik ook maar durf nog niet te testen. Ik kan nu natuurlijk ook een lange/normale cyclus hebben van 28 dagen.

Aster Welkom terug! Wat naar dat je weer een vmk hebt gehad. Hoop voor jou dat er gauw een plakbeeb mag komen. zag dat je 3 dagen overtijd bent, spannend! En ja mijn temp is weer omhoog gegaan...ook al zo spannend. Want de vorige ronde werd bij de tempdaling ongi en dacht ik nu ook te worden, totdat ik mijn temp zag vanmorgen. Heb een beetje stille hoop...

Geranium waar woon je dan als ik vragen mag? Want Hardenberg is hier niet gek ver vandaan. Fijn dat je de kraamzorg hebt kunnen regelen!

En woon je ook hier in de buurt mh?

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mh: oeps, sorry! :)

Zwangels: ik woon in Almelo, is een klein half uurtje rijden naar Hardenberg!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oké jah dat is ongeveer een uur rijden voor mij. Ligt Hardenberg er net tussenin.

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,meiden,denk niet dat er veel reactie van mij zal komen,want ik voel me beroerder met de dag pppfff
    en ziek zijn is een feit!deze ochtend mijne koffie verkeerd in de lavabo beland,was nog net optijd anders had ik kunnen poetsen.
    bij mij wisselen die hormonen heel erg!gisteren een super goede dag en vandaag al kei-slecht en zo is het al de hele week!
    hoop wel dat het geen tweeling is!
    maar vandaag de 1ste echo om 14.20u dus dan word het bevestigd waarvoor ik zo ziek ben!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mh dank je!:)

Wb Aster! En wow, dagen overtijd zie ik!!! Spannend!!!!

Gera thnx! Jammer dat de beurs tegenviel! Haha ik kom bijna elke dag door almelo met de trein, werk in Enschede;)

Zwangels spannend!!! Knap dat je nog niet getest hebt!

Sofie vervelend dat je je zo rot voelt! Tip: ff geen koffie en knoflook meer en genoeg slapen… dat zorgt niet dat het weggaat maar misschien wel dat het iets minder wordt;) Succes bij de echo!

Dia: even een linkje voor jou: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/389549-resultaat-maagverkleining-na-10-maand-d-2.html#post13638688
    ;) Knuffel meid ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je je een beetje goed voelt!

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    paloe:hhm durf nu geen koffie meer te drinken!
    het vervelende is dat ik bij het opstaan niet misselijk ben maar als ik iets eet of drink,dus ik kan niks binnen houden....

jij ook succes met de 20w-echo!!!!!!

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Succes paloe en sofie vandaag met de echo! :)

@Hier... helemaal gevloerd.. gister een rustig dagje gehad.. de rust is wedegekeerd, maar heb zo last van mn buik... mn darmen zijn het er niet mee eens dat ze moeten schuiven denk ik.. wat resulteerd in buikpijn... maar goed... vandaag maar weerd een rustig dagje er tegen aan plakken..
    Mn voet doet ook nog steeds heel zeer... ik twijfel bog steeds of er miss een kleine breuk in zit...met een schoen aan ga ik door een hel als ik maar 200 meter loop...maar het zit voornamelijk in mn grote teen.. en als ik eraan trek en duw doet het niet super pijn.. alleen als ik loop.. miss dat ik toch maar een afspraak maak... pfff.. zo geen zin in...

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah, is die teen rood warm dik ?

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee eigenlijk niet... nu heb ik apparte voeten.. ik heb halus valgus( knokkelteen). Mn linkervoet heb ik laten opereren vorigjaar en die is nu mooi recht.. mn rechtervoet heeft dus nog steeds zo'n knokkel... en ik heb dus al vanaf mn 12e last. Nu is mn knokkel afentoe dik en zit er vocht in.. en dan doet ie vaak ook extra pijn... vaak is het dan een beetje onstoken... maar dit is nu dus niet het geval.. het is niet dik, er zit geen vocht in..en meestal als ik dan aan mn teen trek.. verlicht dat de pijn.. dat is nu ook niet het geval.. als ik nu aan mn knokkel zit (zachtjes aaien..) doet het echt heeeel zeer.. maar mn hele teen doet zeer...en vooral in de loopbeweging...
    Heb nog steeds niet gebeld voor een afspraak eigenlijk.. ben zo laks..

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Dames,
    Na drie en een halve week vakantie en een halve week griep ben ik weer online en back in business! Even wennen zo'n eerste dagje op kantoor, maar wilde toch even hier koekeloeren! Heb niks teruggelezen, volgens mij zijn het zo'n tweemiljoen pagina's die ik weer gemist heb, haha!

Vakantie was iig heerlijk. De vliegreis viel 100% mee, Turkije was geweldig en frankrijk erg rustgevend en zou ik zo naar toe verhuizen, maar ja, wat ga je daar dan doen :D

Verder sinds ik terug ben een kerstgevoel. Heel apart en ik kom er ook niet vanaf, haha! Misschien door verkoudheid die normaal altijd rond die tijd komt.

Zo einde egobericht op mijn nod na: 8 oktober! Hebben goed geklust dus ben benieuwd :D Vanavond ga ik weer wat bijlezen!

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hey souries... nou fijn dat je vanantie goed ws...en dat je weer beter bent..
    Ik duim voor je... xxxx

@Hier.... nou jaaa.. er is hier een topic in de lounge over kinderbijslag... en bij iedereen ws deze binnen.. bij mij dus niet... na enig onderzoek.. heb ik toch even gebeld... bleek er een fout te zijn gemaakt... we zijn eind maart verhuisd.. en zaandam deed de betalingen, maar ik val nu onder deventer...
    Deventer heeft in juli gewoon uitbetaald... maar no is nu 6 dus is er een verandering ingediend bij hun, maar daar is iets fout gagaan.. waardoor ik nu dus onder geen regio viel... nu gaat ze het gelijk rechtzetten en wordt het morgen alsnog overgemaakt... ze zei nog dat als ik niet had gebeld ze er nooit achter waren gekomen....
    Toch wel handig hoor zp...want normaal hou ik mij er nooit mee bezig...en staat het op mn rekening en denk ik...oh ja!...

Deel Deze Pagina