Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hey ladies, even om te melden dat alles goed is gegaan. Paar daagjes geen fut gehad voor internet maar het gaat nu wel redelijk. Volledig geen honger... Enkel last van de lucht die ze in me gespoten hebben die zich een weg naar buiten zoekt...

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Aaah wat fijn van je te horen dia!!!... wat fijn dat het nu al goed gaat met je!! Ik hoop zo dat je een voorspoedige periode tegemoet gaat...
    Hou je wel je blog bij... want ben echt zo benieuwd naar hoe je dit allemaal ervaart enzo... echt super leuk dat je je even komt melden..
    Heel veel succes de komende tijd... en mogen de kilo's eraf vliegen voor je!

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat fijn dat het goed gaat. En die lucht lekker laten gaan hoor. Het kan er maar uit zijn :p
    Veel sterkte en succes !!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah, wel beter dan je gelijk gebeld hebt over de kinder bij slag.
    En ook fijn dat ze het morgen al regelen. Vaak bij instanties kan het wel eens weken duren, dus goede service daar.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Dia, fijn dat alles goed is gegaan meid!

@Souries, fijn dat jullie zo,n fijne vakantie hebben gehad.

@Aster, welkom terug.

@Sofie, ff doorbijten meid de eerste 3 maanden zijn niet bepaald gezellig i know. Ben benieuwd naar je echo.

@Sarah, volgens mij kun je beter wat rustiger aan doen meid ( ik wil niet preken hoor) en wat ontzettend klote van die kat zou er ook echt heel boos om worden.

@Paloe, als jullie die naam mooi vinden zou ik m niet veranderen hoor, en misschien heeft die vriendin wel een andere.

Beurs in Hardenberg waren wij vorig jaar ook geweest maar vond het niet voor herhaling vatbaar en wij moesten ook nog eens een paar uur rijden. De jonge gezinnen beurs in Utrecht is veel leuker maar volgens mij wordt die dit jaar niet gehouden.

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee idd minni... geen jonge gezinnen beurs.. er was vorigjaar te weinig animo... en dus gaat die niet door... ik hoop dat ik eind feb nog goed genoeg ben voor de 9 maanden beurs.. wil ik wel weer heen... gewoon voor de leuk..
    dan ben ik denk ik 35 weken ongeveer.

ik doe nu wel rustig aan hoor...heb miss idd iets teveel gedaan..mja.. ik weet dat er binnenkort een nog veel drukkere periode komt met de verbouwing hier.. en nieuwe vloer.. en de slaapkamers behangen en verven etc...zolang het nog kan..moet ik het ervan nemen.. bij noa was ik rond de 33 weken echt een oud wijf.. kon nik meer... hahaha

Maar hoest verder met jou nu?

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dia fijn dat alles goed is gegaan

Aster welkom terug, echt naar van je vmk.. :(

Zwangels Spannend hoor! nog 3 daagjes wachten ;)

8. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ja hoor blogje gaat snel bijgewerkt worden. Er is al 7kg af ondertussen... :) whieeeeee

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,dia,wat goed seg !al 7 kg kwijt!!!!!
    hoe is de operatie meegevallen?heb je nu nog veel last?

aster:welcome back!succes in de volgende ronde!!!!en hopelijk een plakbeeb!

zo,hier na de middag echo gehad!
    het was maar een kort kijkje erop,maar het was duidelijk te zien en het hartje klopte flink!!!!!!ben helemaal blij!!!!!
    ook ben ik 2 daagjes verder gezet en zou ik nu 6.1 weekjes zwanger zijn en uitgeteld voor 26 mei 2013!!!!

volgende afspraak heb ik pas over 6w,dus bij de termijnecho en die is op 11 november

zo en nu ga ik even kijken of ik iets van mijn warm eten kan binnenkrijgen!!!
    heb deze hele voormiddag niks kunnen eten en vanmiddag heb ik 1/2 croque monsieur kunnen eten maar heeft de hele namiddag op mijn maag gelegen en drinken lukt niet,want dat komt er vrij direct uit!
    ik probeer wel wat te drinken zodat ik niet zou uitdrogen...

10. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @dia.. goed van je te horen!! Een heel voorspoedig herstel gewenst!! Mijn respect heb je!!

Iemand vroeg waar ik woonde.. ik woon in dronten!!

Ben heel de dag weggeweest.. van 7 tot 14.30 gewerkt.. toen langs opa, toen langs schoon ouders en was om 21.00 thuis.. Hihi ben gesloopt!!

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sofie.. fijn dat t hartje goed en flink klopte!! Nog paar weekjes.. mag je weet kijken..

@paloe.. hoe was jullie echo? Alles goed?

@zwangels.. hoe is t met jou??

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Hier gebeld voor de geslachtsbepaling, wij gaan op di 16 oktober. Nog 2 weekjes wachten dus. Man lief heeft er meer moeite mee dan mij :p ( met wachten)

Hier een ontzettend slechte nacht gehad. Eerst moest hubbie steeds rennen naar de wc, die heeft een buikvrusje of zo. En toen dat redelijk ging, was die kleine helemal overstuur. Enige wat hij wilde was bij ons in bed slapen. ( lees: half op zijn moeder) Ik was er verbaasd over, want normaal wil hij juist niet in ons bed.

Heel fijn, want dan slaap ik niet meer, aangezien hij 100x per nacht beweegt, rondjes draait etc.

Ik denk dat ik 5 uurtjes geslapen heb, en heb zo een zware dag op het werk. Er staat al een glaasje cola bij het ontbijt nu ;)

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier is de misselijkheid nog wel aanwezig ,maar heb net een bo'ke op,dus ik hoop dat hij binnen blijft!mijn koffie verkeerd is deze ochtend binnen gebleven!verder wel heeel moe,zou gerust op de bank kunnen slapen,maar eerst de kids naar school doen.

straks ga ik proberen de 1ste echo foto te showen,maar heb geen scanner,dus het zal een foto van een foto worden...

gebakje: ooh jeetje!!!vanavond lekker vroeg in bed dan...kan je wat slaap inhalen!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen

@sarah, met mij gaat het nu wel goed hoor, ben nog wel wat misselijk maar ach daar is m'n lichaam nu wel aan gewend haha. Ja ik wil ook wel naar de 9 maanden beurs, we zien wel hoe we ons dan voelen. Succes met de verbouwing binnenkort, tis ff vervelend maar als het af is geniet je er weer van. En heeft de kat nog binnen geplast?

15. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedemiddag!!
    Na een slechte nacht (was om 3.26u nog wakker), ga ik me klaarmaken voor mn late dienst!!
    Ik vind het hier rustig.. Ligt vast aan mij..

@dames.. alles goed met jullie allen??
    Fijne dag allemaal!!

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Gebakje.. blegh dat klinkt als een echte rotnacht!... hoop dat je vanavond lekker bij kan slapen...

@Minnie... ffijn dat t goed gaat.. ja idd je kan er weinig aan veranderen.. we leuk dat we maar een weekje schelen trouwens... zeker als we zo tegen het eind lopen.

@Mh.. he bah.. jij ook al verrot geslapen... nee ligt niet aan jou.. ik vind het hier ook heel rustig...

@Paloe... hoe was je echo?.. we hebben niks van je gehoord!!!

@sofie.. ben benieuwd.. ik had trouwens ook mijn echo foto gewoon een foto van een foto gemaakt.

@Hier.. toch maar naar de dokter geweest.. waarschijnlijk een scheurtje, maar daar kunnen ze toch niets aan doen.. helingsproces zal ong een week of 6 duren.. en heb nu een verwijzing voor de orthopeet..voor een nieuw zooltje.. na goed.. dat gaat verder geen reet uitmaken voor de pijn...hoop wel dat t weggaat.. want momenteel wordt t elke dag erger.. :(

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @sarah : vanacht heeft hij nachtdienst, dus laat hem daar maar lekker op de pot zitten ;P Dan kan ik lekker slapen.
    Balen van dat scheurtje.

9 maandenbeurs, straks komen we elkaar tegen allemaal. ( al weet ik niet of ik ga, vond het 2 jaar terug tegen vallen)

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Sarah, ja we schelen idd maar een week, jammer dat we niet in hetzelfde mama,s topic zitten, maar ach hier kunnen we ook kletsen.

Mijn uitgerekende datum is trouwens 2april ipv 3 april. Zag op de lijst dat ik op de 3e sta.

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Afgelopen paar dagen even niet zo actief geweest. Had wat anders aan m'n hoofd.... Het gaat nl. absoluut niet goed bij vl thuis, tussen z'n ouders. En omdat hij de oudste is bellen ze hem steeds op om over de ander te klagen.

Blijkbaar heeft z'n moeder via internet en mobiel veel contact gehad met een andere man en daar is z'n vader achter gekomen. Gisteren is de boel helemaal geëscaleerd dus het was hier even verre van gezellig. Vl en z'n broertje zijn er naar toe geweest maar schoonpaps wil even helemaal niks van haar weten. En terecht natuurlijk!

Ging ze via vl mij ook nog verwijten maken, dat ik haar niet meevroeg naar de beurs en zo. Gek he, als het haar geen bal interesseert!!!! Heeft vl haar ook heel duidelijk gemaskt dat dat heel erg pijn doet. Ze heeft de afgelopen 2 maanden maar liefst 1 keer gevraagd hoe het gaat! En toen ik vorige werk ziek was liet ze helemaal niks van zich horen!

Al met al behoorlijk klote dus. Vl is er helemaal klaar mee. Nu maar afwachten hoe het verder gaat......

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Allen: Dank jullie wel. Doet me goed dit. VL en ik gaan weer lekker verder na de laatste 2 rondes.. Positief blijven helpt, toch?

@ Dia: Wat goed dat je doorgezet hebt! Lijkt me een enorm moeilijk keuze. Maar je mag trots zijn op jezelf! En wow! Nu al 7kg eraf!!!

@Sofie: Wauw, wat gaaf! Een kloppend hartje is prachtig om te zien! Gefeliciteerd!

@Gebakje: Wel lief, zo’n kleine wurm bij je in bed..

@Sarahtje: Wat vervelend, die pijn! Hopelijk is het snel over, het maakt je zwangerschap natuurlijk niet gemakkelijker..

@Hier: Nu een paar dagen overtijd, maar vanochtend getest. We willen geen rare testen meer, dus testen nu alleen nog maar met een test waar echt op staat of je zwanger bent of niet. De clearblue digital (zonder indicatie) zei Niet zwanger.. Helaas! Ik denk dat mijn cyclus een beetje van slag is door de vorige twee rondes. Denk er nu aan om, nadat ik ongie ben geworden, ovutesten te gebruiken. Even weer wat inzicht krijgen hoe mijn cyclus precies zit.
    Welke ovutesten kunnen jullie aanraden? Ik vind die krengen namelijk zooo duur!

Deel Deze Pagina